۱۳۹۴ دی ۸, سه‌شنبه

ایران - شورای ملی مقاومت ایران برای نجات جان زندانیان سیاسی گوهر دشت فراخوان میدهد

ارژنگ داودی و افشین بایمانی 
شورای ملی مقاومت ایران 
شورای ملی مقاومت ایران در باره زندانیان سیاسی افشین بایمانی و ارژنگ داوودی از زندانیان سیاسی در زندان گوهر دشت کرج که در اعتصاب غذا هستند اطلاعیه صادر کرد و در آن برای نجات جان این دو زندانی فراخوان داد .
این دو زندانی به دلیل انتقالشان به زندان عادی اعتراض کرده وبه اعتصاب غذا دست زده اند.
ارژنگ داودی 62ساله و از ناراحتی کلیه رنج میبرد و افشین بایمانی نیز بیماری قلبی حاد دارد همزمان با او همسرو دخترش نیز دراعتصاب غذا بسر میبرند.
افشین بایمانی 16سال است که در زندانهای آخوندهای حاکم برایران بسر میبرد.

۱۳۹۴ دی ۴, جمعه

ایران - مریم رجوی در شب میلادعیسی مسیح در مراسم دعای کلیسای سن- ژرمن دپره درپاریس شرکت کرد



در شب میلاد مسیح ع برابر با 24دسامبر خانم مریم رجوی رئیس جمهوربرگزیده شورای ملی مقاومت ایران درمراسم دعای شب کریسمس کلیسای سن- ژرمن دپره درپاریس شرکت کردند .
کشیش کلیسا ازخانم رجوی استقبال کرده ودرمراسم دعا برای حضارتوضیح دادند که هیئتی ازمقاومت ایران دراین مراسم شرکت دارند وازحضورآنها دراین مراسم تشکر کرد بعد مراسم با دعا و نیایش وخواندن سرودهای مذهبی ادامه یافت .سپس خانم رجوی سبدگلی دربرابرنماد میلاد حضرت مسیح ع گذاشت وپس ازآن از نمادهای تاریخی کلیسا بازدید بعمل آوردند.
خانم رجوی گفتند که من برای دعا درپیشگاه مسیح ع به اینجا آمده ام و برای دعا برای نجات مردم سرکوب شده ایران و منطقه که ازافراطی گری رنج میبرم.
کشیش کلیسا و مردم حاضر در کلیسا بعداز دعا خانم رجوی وهیئت همراه را بدرقه کردند.

۱۳۹۴ دی ۱, سه‌شنبه

ایران - شورای ملی مقاومت ایران: 16نفراعدامی درایران درعرض سه روز


شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که درعرض سه روز رژیم ایران 16 نفررا اعدام کرده است .
این اعدامها درقزوین -زاهدان ونورآباد ممسنی - زاهدان-گرگان - کرج - بندرعباس وآمل انجام شده است .دربین اعدام شدگان یک زن نیزوجود داشت .کلیه اعدامیها سنشان بین 20تا 36سال بوده است .
دوتن از این اعدامیها در حین ارتکاب جرم کمتر از 18سال سن داشتند ویکی ازآنها بنام برزان نصرالله زاده که ازاهل سنت بود زمان دستگیری سال سوم دبیرستان بود و به اتهام محاربه اعدام شد.
این اعدامها چند روز پیش یا پس ازمحکومیت رژیم جنایتکارآخوندی درمجمع عمومی سازمان ملل متحد صورت میگیرد .
خانم مریم رجوی رئیس جمهوربرگزیده شورای ملی مقاومت ایران بعداز قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل خواستارآن شد که قاتلان مردم ایران توسط شورای امنیت ملل متحد مورد محاسبه قرارگیرند.وبه‌خاطرجنایت علیه بشریت محاکمه شوند.
به متن کامل این اطلاعیه توجه کنید:
رژیم ضد بشری آخوندی طی سه روز اخیر ۱۶ زندانی را در قزوین، زاهدان، شیراز و آمل به دار آویخت. هشت زندانی امروز سه شنبه اول دیماه در زندان قزوین به طور جمعی اعدام شدند. در روز 29 آذر پنج زندانی به طور جمعی در زندان مرکزی بندرعباس و دو زندانی ۲۶ و ۳۰ ساله به اتهام «محاربه» در میدان کوزه‌گری شیراز در ملأعام به دار آویخته شدند. روز 30 آذر نیز یک زندانی ۳۱ ساله در زندان آمل به دار آویخته شد.
اعدام سه زندانی در زندان گوهردشت کرج (۲۵ آذر)، اعدام یک زندانی ۲۰ ساله در نوشهر (۲۳ آذر) و به دار آویختن یک زندانی ۲۱ ساله در نورآباد ممسنی در ملأعام (18 آذر)، اعدام یک زندانی در زندان مرکزی بندرعباس (۱۶ آذر) و اعدام یک زن در زندان قزوین، اعدام جمعی چهار زندانی 23 تا 35 ساله در زندان مرکزی زاهدان (شامل دو برادر به نامهای عطالله و محمد گمشاد زهی به اتهام درگیری با مأموران سرکوبگر)، اعدام یک زندانی ۳۶ ساله در گرگان (۱۵ آذر) از جمله جنایتهای رژیم آخوندی است که در دو هفته اخیر به ثبت رسیده است. رژیم آخوندی شماری از مخالفان و زندانیان سیاسی را در پوش مجرمان عادی و زیر عنوان «محاربه» اعدام می کند. اخبار بسیاری از اعدامهای مخفی هیچگاه به بیرون از زندانها و مراکز سرکوب رژیم درز پیدا نمی کند.
در همین حال دهها زندانی از جمله برزان نصرالله زاده و سجاد سنجری و حمید احمدی که به هنگام ارتکاب جرم انتسابی کمتر از 18 سال داشتند، در نوبت اعدام قرار دارند. برزان از زندانیان اهل سنت، در سال ۱۳۸۹، زمانی که دانش آموزسال سوم دبیرستان بود، بازداشت و پس از تحمل ماهها حبس انفرادی به اتهام «محاربه» به اعدام محکوم شد. به گفته بستگان برزان، او «نه کسی را کشته بود و نه به گروهی وابسته بود نه اسلحه یی داشت».

ایران- کنفرانس در سنای آمریکا برای حفاظت از مجاهدین اشرفی در لیبرتی


درکنفرانسی که در سالن تاریخی کندی سنای آمریکا برگزار شد تنی چند از شخصیتهای آمریکایی حامی مقاومت ایران سخنرانی کرده و دراین سخنرانی به موضوع تروریسم و پدر خوانده آن رژیم ایران اشاره کرده وهم چنین وضعیت امنیتی وحفاظتی اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران که درکمپ لیبرتی مستقر هستند مورد بحث قرارگرفت وبه مسئولیت آمریکا درقبال آنها وقول حفاظتی به آنها داده است, اشاره شد.
سخنرانان این جلسه عبارت بودنداز‌سفیر تام ریچ اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا, سناتور جوزف لیبرمن , ژنرال جک کین نایب‌رئیس پیشین ستاد نیروی زمینی ارتش امریکا،ژنرال جک کین, نایب‌رئیس پیشین ستاد نیروی زمینی ارتش امریکا ,سفیر لینکلن بلومفیلد- معاون پیشین وزیرخارجة آمریکا درامور سیاسی – نظامی بودند.
به سخنرانی این شخصیتها دراین جلسه توجه کنید:
تام ریج- اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا
سناتور لیبرمن اشاره کرد که کانون تروریسم در جهان (رژیم) تهران است؛ اما آنها هم‌چنین بانک مرکزی تروریسم هستند و متأسفانه ما در صدد پس‌انداز مبلغ هنگفتی در آن هستیم، یعنی حدود صد میلیارد دلار. لحظه‌یی به این فکر کنید. این یک موضوع محرمانه نیست. بنابراین از آن لحظه در سال 1979 تا امروز اگر به‌دنبال طرفی باشید که آشوب را تشدید کرده و حالا هم به‌صورت این بربریت قرون وسطایی و داعش رخ‌نمایی می‌کند؛ فکر کنم به سال 1979 برگردید، آن لحظة تسخیر سفارت آمریکا توسط آخوندهاست. و چه چیزی را ایجاد کرده‌اند؟ نتیجه نه تنها تشدید آشوب در منطقه بوده است بلکه مصیبتی جهانی را ایجاد کرده‌اند و به‌نظر من، ما ساده‌لوحانه در این کشور عمل خواهیم کرد اگر به 1979 نگاه نکنیم و درک نکنیم که نطفة اسلام افراطی در (ایران) بسته شد.
و 35 سال بعد، این سرآغاز جریان‌ها نه تنها در منطقه بوده، بلکه این بنیادگرایان و تروریسم تحت نام دین و اسلامیون رادیکال درسراسر جهان رشد کرده‌اند. شک نکنید که آنها تنها به خاورمیانه و آفریقای شمالی محدود نیستند. آنها به آمریکای جنوبی و تقریباً به همة قاره‌های کرة زمین سرایت کرده‌اند.............
ژنرال جک کین- نایب‌رئیس پیشین ستاد نیروی زمینی ارتش امریکا 
رژیم ایران به تقویت رژیم اسد ادامه داده و به‌رغم همة تلاش‌های روسیه و رژیم ایران، اسد در حال باختن صحنه و کنترل در سال گذشته بود. این به‌خوبی توسط رسانه‌ها گزارش نشده است، ولی آنها در وضعیت خطیری بودند. رژیم ایران این‌را دریافت و روس‌ها را تحریک کرد که دخالت نظامی بکنند تا بتوانند بقای اسد و رژیم او را تضمین کنند. آنها فقط 22 درصد سوریه را تحت کنترل دارند و بخش بیشتری را هم از دست خواهند داد و این بقای رژیم را در وضعیت بسیار خطیری قرار خواهد داد. به همین خاطر است که روسیه در آنجا دخالت نظامی کرده؛ مطلقاَ توسط رژیم ایران تشویق شدند.

یک ضد حمله در حال حاضر در جریان است و با تعجب کامل، روسیه و نیز رژیم ایران و حضور حزب‌الله و شبه‌نظامیان شیعی و نیروی قدس و رهبران آن که در صحنه هستند، در سه نقطة مختلف در جریان است و وضعیت آن‌طور که آنها فکر می‌کردند، پیش نرفته است. حتی با توپخانة روسیه، با موشک‌های روسیه، با جنگنده‌های روسیه که همگی از این تلاش حمایت می‌کنند. و دلیل آن این است که سوری‌هایی وجود دارند که حاضرند زندگی خودشان را فدا کنند و خانواده‌هایشان را در معرض خطر قرار دهند و نیز جوامعشان را؛ ولی برای یک زندگی بهتر مبارزه کنند. آنها در مقابل این یورش ایستاده‌اند و باید برای همه ما الگو باشند. و این چیزی است که هم‌اکنون در کمپ لیبرتی در حال اتفاق‌افتادن، به‌عنوان نمونه‌یی برای همة ما است. .......

سفیر لینکلن بلومفیلد- معاون پیشین وزیر خارجة آمریکا در امور سیاسی – نظامی
اگر شما در تمام طول کنفرانس نشسته بودید، گوش کردید، و اگر سخنان را جذب کرده باشید، حالا می‌فهمید که ساکنان کمپ لیبرتی در اصل یک تابلو، یک تابلوی چشمک‌زن را از موقعیت آمریکا در خاورمیانه منعکس می‌کنند. هر کس در خاورمیانه می‌بیند که ما یک وعده دادیم و آن‌را نگه نداشتیم. هر کس در خاورمیانه می‌بیند که یک گروه مقاومت وجود دارد که خواهان یک ایران دموکراتیک غیر اتمی با حاکمیت 80 میلیون نفر مردم است و ما آنها را نادیده می‌گیریم. و همه می‌بینند که سازمان ملل متحد وعده‌هایی برای اسکان این افراد داد که برآورده نشده‌اند. این موقعیتی است که ما در آن قرار داریم و کمپ لیبرتی اساساً نشان‌دهندة وضعیتی است که اعتبار و سیاست آمریکا در آن غرق شده است. و شما امروز برخی اظهارات بسیار قوی را شنیدید.
ادامه ....

۱۳۹۴ آذر ۲۰, جمعه

ایران - بی عملی سران حکومتی در مقابل شیوع بیماری کشنده آنفولانزای خوکی در کرمان




درحالی که بیش از 10روز است که از شیوع آنفولانزای خوکی در کرمان میگذرد ولی مقامات حکومتی هیچ اقدامی جهت پیشگیری و درمان این بیماری کشنده وانتقال بیماران به تهران نکرده اند ولی درعوض سعی درمخفی نگه داشتن آن میکنند و آمارهای داده شده از طرف کارگزاران حکومتی خیلی کمترازآمارواقعی است .
روزسه شنبه 17اذر یک عضو مجلس ارتجاع درسیرجان آمارکشته شدگان در اثر این بیماری را 14 نفراعلام کرد درحالی که آمارواقعی بیش از50تن میباشد.
نمایندگان مجلس ارتجاع در کرمان و زاهدان نیزاعلام کردند که حداقل 40نفر دراستانهای سیستان و بلوچستان و 22نفر دراستانهای همدان و فارس و بوشهربه این ویروس مبتلا هستند.
مدیر گروه بیماریهای واگیردانشگاه علوم پزشکی شیراز نیزبیماران فوت شده ازاین بیماری را 94 نفراعلام کرد.و تعداد نفرات بستری به دلیل ابتلا به این بیماری را 4نفر بیان کرد و گفت که 36نفردرشیرازو16نفردرشهرستانهای مختلف استان فارس بوده است .
و این درحالی است که کارگزاران حکومتی بجای اینکه نگران جان مردم باشند نگران درزاین اطلاعات و رسانه ای شدن این اخبارهستند ومیگویند که رسانه ای شدن این خبرها باعث نگرانی بیشتر خانواده ها میشود.
در استان زاهدان نیز بیماری آنفولانزا شیوع پیدا کرده و جان زندانیان دربند را تهدید میکند.و از 250زندانی 140 زندانی به بیماری مبتلا شده اند که خانواده هایشان نگرانی سلامتی عزیزانشان هستند.

 

۱۳۹۴ آذر ۱۷, سه‌شنبه

ایران - سخنان دکتر محمد ملکی در مراسم تشییع مادر داعی


روز یکشنبه مراسم تشییع وتدفین مادرمجاهد مهری جنت پور- مادر داعی در بهشت زهرا برگزار شد دراین مراسم دکترمحمد ملکی برسرمزارمادر سخنرانی کرد و گفت که این مادر مانند زینب زیست و مثل کوه ایستاد و فرزندانی تربیت کرد و تحویل جامعه داد که هم خودش وهم فرزندانش که درآنطرف مرزهستند زیرموشکباران وهزاران گرفتاری هستند .
به سخنان دکتر ملکی در این مراسم توجه کنید:
در وصف این زنی که، انسانی که در طول زندگیش واقعاً زینبی زیست چی بگویم. واقعاً زینبی زیست و فرزندانی تربیت کرده تحویل جامعه داده نه تنها فرزندان خودش بلکه خیلی از بچه‌هایی که آنطرف مرز هستند زیر موشک هستند زیر هزاران گرفتاری هستند و مشکلات. ولی مثل کوه ایستاده‌اند اینها فرزندان این مادر هستند. چه سعادتی خیلیها میان به این دنیا زندگی می‌کنند و لذت می‌برند و می‌روند اما لذتی که این‌گونه مادران می‌برند نوع دیگری است
مادر... ... ... ... (خطاب به مادر)
من چی بگم از محبتهای تو ازحرفهای تو وقتی که میتونستی حرف بزنی از شناخت تو، استعداد تو، ازمغز تو که تا آخرین لحظه کار می‌کرد و فعال بود.
فقط میگم که بعد از تو خیلیها یتیم شدند. میگن انسان بعد از مرگ مادرش یتیم میشه ما واقعاً یتیم شدیم.
تو زینب گونه زیستی. تو زینب گونه زیستی و جزء زینب‌های زمان بودی. حرفهای من را گوش کنند و ضبط کنند آنهایی که مأمور این کارهستند. بله من با صدای بلند می‌گویم تو زینب گونه زیستی وزینب زمان خودت بودی.مثل هزاران مثل تو. مثل مادردشتی که دو سه روز قبل از تو رفت. رفت آنجا را برای تو آماده کند.
من اجازه می‌خواهم ازطرف خانواده ازهمه تون تشکر کنم ازهمه که با مشکلات آمدند ودر تشییع این زینب زمان شرکت کردند ومن دیشب هم درمجلس خانم دشتی گفتم نگران نباشید. جامعه ما با تمام مشکلات و فسادش و حاکمیتی که به فسادپروری کاری ندارد اما مرتب زینب و حسین تولید می‌کند.
مرتب زینب‌ها و حسین‌ها به وجود می‌آیند. 50سال شاه و شیخ سعی کردند که این شجره را بخشکانند ولی مگر می‌شود؟
یاد جمله‌ای افتادم ازحضرت آیت‌الله منتظری که در نامه‌یی که به خمینی نوشته بود نوشته بود مطمئن باشید که با کشتن؛ فکر از بین نمی‌رود.
این همه کشتید این هم زدید این همه بریدید.
تیر زدی، تبرزدی، تبر زدی، تبر زدی، برتن بی‌سپرزدی، دیگه وقتی دیدی اینها کافی نیست با موشک 80موشک فکر کردی همه چیز را ازبین می‌بری اما مطمئن باش، مطمئن باش تا یکی دوماه دیگر لیبرتی از اولش هم زیباترو بهترو قشنگ ترخواهد شد.
تا هستند کسانی که دلشان به‌حال این ملت می‌سوزد و تا هستند کسانی که فریاد می‌زنند زگهواره تا گوردانش بجوی ودانش را برمی‌دارند ومی‌گویند زگهواره تا گورآزادی بجوی
آن دانشی که در کنارش آزادی نباشد دانش نیست.
ادامه ....

۱۳۹۴ آذر ۶, جمعه

ایران - تاریخجه روز منع خشونت علیه زنان

«مریم (ماریا) ترزا» و دو خواهرش به نام‌های «مینروا و پاتریا میرابل»
روز 25نوامبر روز منع خشونت علیه زنان ، میباشد .
در این روز در سال 1960 درکشور جمهوری دومینیکن مریم (ماریا) ترزا به همراه دو خواهرش به نامهای مینروا و پاتریا میرابل در پایتخت دومینیکن سانتو دومینگو بطرز فجیعی به قتل رسیدند. دراین هنگام دراین جمهوری سی سال بود که دیکتاتوری حاکم بود و بعداز یک سال از قتل این سه خواهر قهرمان بود که دیکتاتوری رافائل تروئیلو سقوط کرد.
این سه خواهر علیه این دیکتاتوری و ستم و سرکوب مبارزه میکردند و از پیشگامان مبارزه بودند که نهایتا نیز جان خود را در این راه فدا کردند.
به تاریخچه این روز درزیر توجه کنید:
نوامبر 1960- جمهوری دومینیکن
«سانتو دومینگو» روزی خونین و سیاه را پشت سر نهاد. در روز 25نوامبر 1960 (4آذر 1339) «مریم (ماریا) ترزا» و دو خواهرش به نام‌های «مینروا و پاتریا میرابل» در پایتخت به طرز فجیعی به قتل رسیدند. در هنگام وقوع این جنایت، 30سال از دیکتاتوری «رافائل تروئیلو» بر دومینیکن می‌گذشت. حکومتی سراسر رعب و وحشت؛ و آکنده از سرکوب و جنایت که بین سالهای 1930 تا 1961 بر این جمهوری کوچک حوزه کارائیب حکومت کرد. تنها یک‌سال بعد از قتل این سه خواهر قهرمان بود که دیکتاتور از پای درآمد و سرنگون شد.
«ماریا ترزا» که فارغ‌التحصیل دانشگاه بود، همراه با دو خواهر جوانش هر سه از پیشگامان اعتراض و مبارزه علیه ستم و سرکوب دیکتاتوری بودند که سرانجام جان خویش را فدا کردند.
40سال بعد از این واقعه هولناک، بنا‌به‌ درخواست جمهوری دومینیکن در سال 1999، سازمان ملل روز 25نوامبر هر سال را به‌عنوان روز جهانی منع خشونت علیه زنان نامگذاری کرد… 
24ژوئن 1981
تنها دو سال از حاکمیت دیکتاتوری قرون‌وسطایی و فاشیسم مذهبی بر ایران می‌گذرد. اما یک عکس به تنهایی گویای منتهای خشونت و جنایت این دیکتاتوری علیه زنان آزاده میهن است:
ادامه ...

۱۳۹۴ آذر ۵, پنجشنبه

ایران - خانواده یا مزدور اطلاعاتی

با این نامه ذهنم دنبال سالهای گذشته و ماجراها وحوادثی که در این باره بوقوع پیوست رفت .
یادم آمد که وقتی رژیم سابق عراق سقوط کرد ودربهای اشرف به روی خانواده های مجاهدین باز شد. رژیم آخوندی هم که فهمید عقب افتاده دست به کارشد و مزدوران خود را تحت نام خانواده به اشرف فرستاد و مجاهدین هم از آنها استقبال کرده و خیلی ازآنها که از طرف رژیم ماموریت داشتند پته رژیم را رو کرده وگفتند که پشت صحنه چه توجیهاتی شده اند و....بعد صحنه عوض شد ورژیم دیگر به اصطلاح خانواده های نزدیکتر به خودش را فرستاد و به آنها هم سفارش کرده بود که اصلا وارد مقر مجاهدین که اشرف باشد نشوند و بخواهند که بستگان آنها بیرون از اشرف به ملاقات آنها بیایند. مجاهدین که به توطئه رژیم پی برده بودند ایستادند و گفتند خانواده اگر میهمان است و ریگی از اطلاعات رژیم  به کفش ندارد بیاید داخل اشرف  تا ما برسم خودمان از آنها پذیرایی کنیم کجای دنیا میهمان درخارج از خانه پذیرایی میشود و ملاقات میاید؟.واگر مزدوراست و برای ماموریت آمده ما را با او کاری نیست و باج به شغال نمیدهیم .
اینجا دیگر ماهیت این خانواده های وزارتی رو شد و پرده ها کناررفت و روزها وماهها با توررژیم و پذیرایی مزدوران عراقی بساط بلندگوها و شکنجه روانی مجاهدین مستقر در اشرف توسط همین خانواده های وزارتی برقرار شد وبه اصطلاح همین خانواده ها بودند که نوید گلو پاره کردن و بدار زدن عزیزانشان! و به خاک و خون کشیدن اشرف را میدادند که باید گفت الحق به تعهد شان به رژیم رسیدند و حملات خونین دراشرف در روزهای 6-7 مرداد و 19 فروردین و موشک باران اخیر لیبرتی همانطور که بارها و بارها مقاومت ایران اعلام کرده فقط و فقط با زمینه سازی این مزدوران بوقوع پیوست وهیچکس مانند آنها نمیتوانست به این شکل جواز حمله را صادر کند.
ولی چرا رژیم اینکارها را میکند و چرا به خانواده های ساکنان که در اروپا و آمریکا هستند اجازه دیدار نمیدهد ؟
واقعیت این است که اصلا مسله رژیم دیدار خانواده و ...نیست و تنها انگی که به این رژیم جنایتکارکه مادر 70ساله یا دختر 13ساله را اعدام میکند ویا روزانه هزاران دختر و پسرزیر 10-12سال  که باید پشت میز مدرسه باشند درحال کارهای سخت و طاقت فرسا هستند ویا بدلیل نداشتن معاش روزانه خرید و فروش میشوند,این چیزها نمیچسبد .چرا در این موارد چیزی نمیگوید آیا نمیداند و نمیبند ویا نمیخواهد که ببیند ؟
عاطفه و محبت و مقولاتی از این قبیل  با رژیم آخوندی مثل مار و پونه است .رژیم از پوش خانواده فقط برای پیشبرد مقاصد خود استفاده میکند و رنگ عاطفه و خانواده به آن میدهد تا جامعه جهانی را که از پشت صحنه آنها خبر ندارند فریب بدهد والا کیست که ماجرای مصطفی محمدی و فشارهایی که دختر مجاهدش در این رابطه داشته را نداند ویا ماجراهای هند جگرخوار ثریا با مجاهد اشرفی امیر اصلان که خواستار به توبره کشیدن خاک اشرف و ... بود را نشنیده باشد و نداند که همه آنها برای اجرای ماموریت محوله آمده بودن و دیدار و فرزند وغیره بهانه ای بیش نبود.
رژیم اجازه دیدار خانواده های ساکن در اروپا و آمریکا را نمیدهد چرا که میداند با پیوند مجاهدین با ملاء واقعی شان دیگرهیچ جایی برای او و توطئه هایش نیست .
و کیست که نداند تا وقتی تشکیلات مجاهدین در داخل بود و بیشترین رابطه را با مردمشان داشتند تیراژ نشریه شان که مخفی هم چاپ میشد و فقط بدست میلیشیای مجاهد فروخته میشد بیش از 500هزار بود.ویکی از خیانتهای خمینی هم همین بود که همین دریای لایزال مردمی را از مجاهدین را دریغ کرد وآنها را از خانواده و ملاء اصلیشان قطع کرد وهیچکس مثل اواز این پیوند وازاین رابطه وحشت ندارد بهمین دلیل مرض ماهواره گرفته وازدرو دیوارمردم برای به پایین کشیدن بشقاب ماهواره بالا میرود وازوجود دیش ماهواره درخانه ها ی مردم میترسد.
اما خود مجاهدان اشرفی و لیبرتی در مصاحبه ها و نامه ها به انحاء مختلف اعلام کرده اند که خانواده های واقعی آنها همان زندانیان سیاسی مقاوم و شهدای مجاهدین مثل علی صارمی (که پریا کهندل او را بهترین عموی دنیا مینامد)و محسن دگمه چی و جعفر کاظمی و غلامرضا خسروی و اشرف نشان در سراسرجهان هستند که درسرما و گرما و شب و روز قلبشان با مقاومت و فرزندان رشیدشان میتپد.
خانواده واقعی مجاهدین کسانی هستند که از پول درمانشان میزنند تا چراغ خانه شان که سیمای آزادی باشد روشن باشد.
خانواده واقعی مجاهدین کسانی هستند که علیرغم سرکوب واختناق وخطرات آن درداخل ازحمایت وهمدردی با مجاهدین دست بر نمیدارند وهرروزبا دادن قیمت آن حمله تا دستگیری واعدام بهای این حمایت را میپردازند.
خانوده واقعی مجاهدین کسانی هستند که افشاگر توطئه های رژیم درهر گذر و پارلمان و رسانه ای و ...درسراسر جهان هستند وبه این رژیم نه گفته و میگویند.
خانواده واقعی مجاهدین کسانی هستند که با گریه دختران کارتن خواب و مادران داغداری مانند مادر ستار بهشتی اشک میریزند و دل در گرو آزادی ایران دارند و آرزوی سرنگونی این رژیم را میکنند.
خانواده واقعی مجاهدین کسانی هستند که خانواده شهدای مجاهدین را مانند خانواده خود پاس میدارند و از رسیدگی و همدردی با آنها درغیاب فرزندانشان دریغ نمیکنند.
و .......
اما کلام آخررا باید خطاب به این رژیم پا به گور گفت که تومانند سلف خود محمدرضا شاه و قذافی و ...بدست همین خانواده ها و فرزندان رشید و دلاورشان در کمپ لیبرتی ودر داخل ایران به گورابدی روانه خواهی شد چرا که تو به این عصر و دوران تعلق نداری و باید بروی و رفتنی هستی .
و حنای تو برای ایرانیان درسراسرجهان و داخل ایران رنگی ندارد و با بیا بیا گفتن به تو برای هر آنچه که پیش آید حاضروآماده ایم .بجنگ تا بجنگیم .


۱۳۹۴ آذر ۳, سه‌شنبه

ایران - آزادی گنجینه گرانبها اما دست یافتنی



آزادي جوهري گرانبها ست. خواستي حقيقي و واقعيتي كه خواست مردم ميهن ما و همه ملل استبداد زده دنياست. خواست و واقعيتي كه در تضاد واقعي و نه صوري و تصنعي با ديكتاتوري و استبداد و اختناق است. آن را نمي توان يواشكي و در پستوهاي پنهان و بدون پرداخت بهاء بدست آورد. بلكه  مي توان با چنين ترفندي خام خيالانه يا خوش خيالانه  و بسيار ابلهانه، تلاش كرد كه  خواست آزاديخواهي مردم  را  كه ضرورتي غير قابل انكار و مهار ناشدني است از محتوا تهي و به بیراهه و به انحراف برد و به ابتذال كشاند تا بتوان آن را ولو براي مدتي مهار كرد .
آزاديخواهي حركتي است كه در جامعه استبداد زده  در زير پوست شب وجود دارد و خود را به اشكال مختلف نشان ميدهد و بيان مي كند.  به همين خاطر جريانهاي ضد آزادي به مقابله و سركوب آن روي مي آورند. زيرا اين حركت وجود دارد و  بنابه سنت و قوانين حاكم بر پديده ها  اين حركت به تدريج  تغيير مي يابد و بالغ مي شود  و در نقطه رشد و بلوغ خود پوسته و مانعي كه استبداد است و سد راهش شده را مي شكند و  شرايط را دگرگون مي كند. 
همه اشكال اعتراضي و آزاديخواهانه خوب و مثبت و مفيد است. اما همواره يك شكل اصلي و واقعي وجود دارد كه ساير اشكال از آن تاثير مي پذيرند.
اصلي ترين شكل مبارزه در ميهن استبداد زده ما كه رژيمي قرون وسطايي و تاريك انديش بر آن حاكم است، مبارزه براي تغيير و سرنگوني اين رژيم است. اين اصلي ترين و واقعي ترين شكل ممكن در مبارزه براي آزادي است كه در مقاومتي سازمانيافته تجلي يافته است. .
براي آزادي بايد حركت كرد و جنبش داشت و حركت اصل اول در قانون تغيير و  تحول و تكامل پديده هاست. يك جامعه زنده و در حال حركت كه در آن تغييرات تدريجي صورت مي گيرد و تاثير ميگذارد و تاثير مي پذيرد، به تضاد و مانع بر ميخورد و در نقطه بلوغ خود پوسته شكني و جهش مي كند و تحول و تكامل مي يابد. جامعه اي است پويا و رو به جلو ، به سمت رهايي نه اسارت  و قهقرا، دليل اصلي اختناق و سركوب مطلق و زندان و شكنجه و اعدام مقابله با همين حركت و پويايي است كه وجود دارد وبارها  در قيامها و اعتراضات اجتماعي و كارگري و دانشجويي خود را نشان داده است. بارزترين نمونه آن قيام 88 بود كه ترك خوردن پوست شب همانا و فوران آزاديخواهي همان  پس چگونه مي توان براي دست يابي به آزادي آن را به پستويي برد و قايم كرد؟!
نه، نمي توان و نبايد چنين كاري كرد. اين لوث كردن آزادي و به سخره گرفتن آزادي كه مقدس ترين چيز براي هر انساني است مي باشد.  به سخره گرفتن مطالبات برحق و آزاديخواهانه و عدالت جويانه مردم بويژه زناني كه در يك رژيم زن ستيز و بنيادگرا تحت ستم و سركوب مضاعف در همه زمينه ها خصوصا در زمينه پوشش اجباري هستند مي باشد.  طبيعي است زنان ميهن ما به اين اجبار تن ندهند و به آن اعتراض بكنند و اين اعتراض را مي توان ديد اما خواست مردم ميهن ما و زنان ميهن ما ،نه گفتن به اين رژيم شکنجه  وجنایت  وترور است و مخالفت با سركوب و اختناق و دفاع از آزادي است. به اين دليل  آزادي را بايد با بانگ بلند و پر طنين در همه جا فرياد كرد. 
در هر شهر و هر روستا. در هر مدرسه و دانشگاه. در هر كوچه و خيابان. در هر كارخانه و كارگاه .  در اعتصاب و اعتراض و خيزش و قيام  عليه استبداد است كه آزادي طنين انداز مي شود و با فرو ريختن ديوارهاي قطور اختناق است كه محقق مي گردد.
آزادي هزينه دارد كم يا زيادش را شرايطي كه حركت آزاديخواهانه در آن وجود دارد تعيين مي كند. اگر زمين استبداد سخت و لم يزرع باشد، هزينه آزادي هم كار وتلاش و مبارزه اي سنگين و طاقت فرسا خواهد بود و  براي تحقق آن بايد جنگيد و  جان داد. اي كاش نرخ و قيمت آزادي ارزان بود، اي كاش! امّا وقتي مي گوئيم «آزادي  گوهري گرانبهاست» پس نرخ و قيمت و بدست آوردنش هم بسيار بالاست.   آزادي بدون برخورداري از رهبري تحققش دشوار و چه بسا محال است. اين رهبري البته گاه بدليل سركوب  و خفقان و ديكتاتوري و خيانت  مي تواند راهزني چون خميني باشد و يا كسي چون مصدق و گاندي و ... هر چه يك جنبش آزاديخواهانه اصيل و مردمي و با گذشته و سابقه اي روشن باشد ، هر چه مبارزه آزاديخواهانه عميق و داراي هدف و برنامه و محتواي انقلابي و مردمي باشد، رهبري آن قابل اتكا و اعتماد خواهد بود و در سر فصلهاي تاريخي  با سياست و استراتژي و تاكتيك درست  محك مي خورد و درجه اعتماد و شايستگي و اصالت خود را بالا مي برد. براي اينكه يك جنبش آزاديخواهانه در يك سرزمين به سرمنزل مقصود برسد، رهبري جنبش است كه نقش اصلي را در حفظ ، هدايت و سلامت و تضمين سلامتي آن و محقق كردن  اهداف آزاديخواهانه اي كه دارد بازي مي كند. پس دست يابي به چنين گوهري كه سهل وآسان نيست و خواب و خيال و رويا هم نيست و واقعي است ، جديت و تعهد  ومسئوليت پذيري  مي خواهد ،نمي توان آن  را در خفا و در پستويي برگزار كرد، يا دنبال هر بي سروپايي كه به دروغ مدعي آزاديخواهي است افتاد و خود و جريان آزاديخواهي را مسخره و مضحكه كرد!
آن هم در شرايطي كه زندانيان اسير و در چنگال جلادان به دژخيمان بيا بيا ميگويند و با قامتي استوار و  خلل ناپذير پاي چوبه دار مي روند و فرياد پر طنين آزادي يك خلق را در سراسر جهان طنین انراز میکنند.

۱۳۹۴ آبان ۳۰, شنبه

ایران - واشینگتن تایمز: فراخوان مریم رجوی به قاطعیت در برابر افراطی‌گری و تروریسم تحت نام اسلام

MARYAM  RAJAVI

در تاریخ 18 نوامبر روزنامه آمریکایی واشینگتن تایمز پیام خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی  مقاومت ایران را در باره حملات تروریستی پاریس درج کرد ونوشت مریم رجوی با محکوم کردن حملات تروریستی در پاریس و به قاطعیت در برابر افراطی گری و تروریسم تحت نام اسلام فراخوان میدهد و نوشت :

به‌دنبال حملات مرگبار تروریستی در پاریس در 13نوامبر 2015، خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران طی پیامی گفت: 
امروز وجدان بشریت در شوک و ناباوری و حیرت فرو رفته است که چگونه می‌توان تحت نام خدا و دین چنین جنایتی را مرتکب شد. بنیادگرایی تحت نام اسلام چه در لباس شیعه و ولایت فقیه، و چه در لباس سنی و داعش و جنایات ضدبشری آنها، هیچ ربطی به اسلام ندارد. هم‌چنان‌که باید حساب فاشیسم دینی حاکم بر ایران و جنایاتش از جمله ۱۲۰ هزار اعدام سیاسی، گروگانگیری، صدور تروریسم از آرژانتین تا کشورهای اروپایی تا خاورمیانه و کشورهای آسیایی و آفریقایی را باید از حساب اسلام و مردم ایران جدا کرد. این یک رویکرد ضروری برای منزوی کردن بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام است. این پدیده شوم درهر کجا که باشد، دشمن صلح و بشریت است.
ازهمین رو،من همه مسلمانان، همه رجال دین، چه سنی و چه شیعه را فرا می‌خوانم که قویاً این جنایت را محکوم و در مقابل افراطی‌گری تحت نام اسلام، ایستادگی کنند و اجازه ندهند که عملکرد این تروریستهای جنایتکار به حساب اسلام و مسلمانان گذاشته شود. 
ادامه ....

۱۳۹۴ آبان ۲۸, پنجشنبه

ایران - موشک باران لیبرتی شکست یا پیروزی برای خامنه ای؟

خرابه های لیبرتی بعد از موشکباران 
پنجشنبه 7 آبان برابر با 29 اکتبر رژیم آخوندی توسط مزدوران عراقی اش با 80 موشک کاتیوشا تقویت شده به کمپ لیبرتی محل استقرار مجاهدین خلق ایران در عراق حمله کرد که این موشک باران بمدت 10دقیقه ادامه داشت .
این حمله بر اساس گفته مجاهدین خلق ایران سنگین ترین حمله طی سالیان اخیر بوده است که خسارات زیادی را به بارداشته است .
این حمله 24 شهید وتعدادی زیادی مجروح و به میزان 10میلیون دلار خسارات مالی به ساکنان کمپ لیبرتی وارد کرده است .
ولی این سوال مطرح است آیا ولی فقیه در این حمله پیروزی بدست آورد یا شکست خورد ؟
هدف رژیم از این حمله چه بود ؟و آیا به هدفش رسید؟چرادر این شرایط که روحانی میخواهد به ایتالیا و فرانسه برود دست به چنین حمله ای دست میزند؟آیا ولی فقیه نمیداند که ممکن است این مسئله به ضد او عمل کند؟
آنچه باید در جواب به این سوال به آن پرداخت این است که از همه شواهد وحجم موشکها و کیفیت آنها پیداست , رژیم به قصد نابودی کامل و قتل عام همه مجاهدین به این حمله دست زد چرا که با خودش حساب و کتاب کرده است که حتما 80موشک کاتیوشاتقویت شده در یک منطقه کوچک نیم کیلومتری و با وجود بنگالهای آهنی که خودش مانند ترکش عمل میکند حتما حداقل جان نصف ساکنان را خواهد گرفت .
ولی مجاهدین با هشیاری و آمادگی بسیار بالا در کمترین زمان به جان پناههایی که وجود داشته رفته و نگذاشتند رژیم به هدفش که نابودی تمامی آنها بوده برسد و به همین دلیل رژیم هم اصلا باور نمیکند شهدای مجاهدین 24 نفر باشد و مستمر این مسئله را به نیروهایش القا میکند که مجاهدین دروغ میگویند و با کم کردن تعداد موشکها میخواهد رودست خوردنش را نزد نیروهایش بپوشاند.
توجه کنید:
جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴-به گزارش ایسنا،ستاد عملیات بغداد در اطلاعیه ای اعلام کرد افراد ناشناس پانزده موشک کاتیوشا به اطراف اردوگاه لیبرتی شلیک کردند.”
اما از آنجایی که دست رژیم برای همه رو است و این اولین بار نیست که دست به دروغ پردازی علیه مجاهدین میزند,  کیست که نداند تا آنجا که به این رژیم دشمن قسم خورده مجاهدین که میداند تنها هماورد او همین مجاهدین هستند برمیگردد, مطلقا از هیچ چیزی برای نابودی آنها کم نمیگذارد و تمام توان و امکاناتش برای حتی یک شهید بیشتر هم بکار میگیرد.
چرا رژیم در این شرایط به این حمله دست زد؟
 بر اساس همه افشاگریهای قبلی مجاهدین همه حملات علیه مجاهدین بخصوص حملات این چنینی در بالاترین سطوح رژیم تصمیم گیری میشود خامنه ای حتما نیاز مبرم به این حمله در این شرایط داشته که قابل تامل است .چون او بخوبی میداند در شرایطی که در  زهر خوران اتمی و سوریه کشتی اش به گل نشسته وبا ضربات پی در پی در سوریه راندمانش فقط واردات جنازه پاسدار  به ایران است, میخواهد به خیال خام خود حساب دشمن اصلی  اش را نیز در این آشفته بازار جهانی برسد و به اصطلاح آنها را صفر صفرکند. ولی به قول رهبر مقاومت مسعود رجوی خدا دشمن را از احمقها آفریده و حساب رزمندگی و آمادگی بالای مجاهدین را نکرده بود و همین حمله باعث شدکه رژیم خودش آدرس دشمن و آلترناتیوش را به جهان اعلام کند.
چیزی که دکتر آلخو ویدال کوادراس نیز در گرامیداشت شهیدان این حمله در اور سوراواز نیز آنرا بیان کرد‌:

تازه‌ترین حمله (به لیبرتی) یک پیام سیاسی با خود به‌همراه داشت. رژیم ایران دارد به‌طور واقعی و واضح به ما نشان می‌دهد که دشمن اصلی‌اش کیست و کجاست. می‌خواهم همه رهبران دولتی، وزرای خارجه، بنیادهای فکری و تحلیلگران سیاسی بشنوند که نیازی ندارند برای یافتن اپوزیسیون واقعی ایران زیاد جستجو کنند. اپوزیسیون دموکراتیک، سازمان مجاهدین خلق ایران و به‌طور خاص ساکنان کمپ لیبرتی هستند. رژیم ایران بسیار از آنها هراس دارد و به‌همین واسطه است که به چنین جنایاتی علیه آنها دست می‌زند.
لذا اگر ‌چه ما امروز غمگین هستیم، اما در عین‌حال می‌توانیم با قاطعیت بگوییم که در مسیر صحیح و درست قرار داریم و دشمن با این حمله دارد آن‌را تأیید می‌کند.”
این مسئله را میشود از موج محکومیتها و انعکاسات داخلی و بین المللی این حمله فهمید که به نسبت حملات قبلی بیسابقه بود .و هرگز مماشات با این رژیم و قاتل بهترین فرزندان آن قابل قبول نیست .


۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

ایران - مريم رجوي: استبداد مذهبي با جنايت عليه بشريت در ليبرتي نمي‌تواند خود را نجات دهد


MARYAM   RAJAVI
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران طی پیامی به مناسبت حمله جنایتکارانه مزدوران خامنه ای درعراق به کمپ لیبرتی محل استقرار رزمندگان آزادی مردم ایران و با درود بهشهدای این حمله گفتند که این شهیدان و مجروحان مظاهر بارز آزادی ستایش انگیز ملت ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی و کسب آزادی هستند,و بطور رسمی و حقوقی دولت عراق و سازمان ملل که با امضای یک یادداشت تفاهم از پایان سال 2011 چهار سال است کمپ لیبرتی را به عنوان یک محل موقت انتقال تشکیل داده اند باید پاسخگو باشند.
توجه شما را به متن کامل این پیام جلب میکنم :


ایران - نامه جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج گوهردشت و اوین در محکومیت حمله به لیبرتی

زندان مرکزی کرج، زندان اوین و زندان گوهر دشت
زندانیان سیاسی در بندزندان مرکزی کرج و گوهر دشت و اوین طی نامه ای حمله جنایتکارانه به لیبرتی را محکوم کردند و بر شهدای لیبرتی درود فرستادند توجه شما را به متن کامل این نامه جلب میکنم :
متن این نامه از این قرار است:
بار دیگر دست جنایتکار رژیم پلید و آدمکش ملایان، در کار جنایت دیگری شد و شماری دیگر از آزادگان و شریف‌ترین و مقاوم‌ترین فرزندان این میهن ستمدیده را به خاک خون کشید و بار دیگر سازمان ملل و دولت مماشاتگر آمریکا که می‌بایست مطابق قرارداد و توافقات بین‌المللی خود، به تعهدات خود عمل کند، در بی‌عملی و تعلل موجبات جنایت دیگری را فراهم ساخت.
اگر این رژیم آدمکش، امروزه به‌عنوان پدر خوانده تروریسم و قتل و کشتار مردم منطقه شناخته می‌شود و از سفاکان و جنایتکارانی هم‌چون بشار اسد و یا نظایر آنها در عراق (مالکی و...) و یا در لبنان و یمن و... با تمام قوا و از جیب و به هزینه مردم ایران دفاع می‌کند... همه و همه به‌خاطرعدم مشروعیت مردمی در داخل مرزهای خود است، که به واسطه آن بیش از ۶۰ بار به‌دلیل انبوه اعدامها، کشتار و شکنجه، سرکوب و نقض اولیه‌ترین حقوق مردم ایران، در سازمان ملل محکوم شده است.

ایران - کنفرانس مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران


سمت راست مهدی ابریشمچی و سمت چپ شهید حسین ابریشمچی 

جمعه 8 آبان کنفرانسی در پاریس با شرکت آقای مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران در باره حمله جنایتکارانه مزدوران خامنه ای در عراق برگزار شد.برادر آقای ابریشمچی در این حمله به شهادت رسید  که دراین کنفرانس آقای ابریشمچی در این باره گفت:
همه کسانی که در این حمله جان خود را وقف خدمت به مردم ایران کردند .. حسین ابریشمچی برادرهمرزم و هم خون من هم در میان آنها بود که از فرماندهان برجسته ارتش آزادیبخش ملی ایران و از مسولان برجسته سازمان مجاهدین خلق ایران و عضو شورای ملی مقاومت ایران بود. و همچون تمامی این شهیدان زندگیش مملو از پاکبازی و نبرد لحظه مره برای دفاع از بالاترین ارزشهای انسانی بود.
همچنین افزود که این حمله نشاندهنده ضعف رژیم آخوندی است که دردوران   پایانی خود به شدت  ازاپوزیسیون سازمان یافته اش وحشت دارد.
این حمله نشاندهنده میزان تاثیر گذاری مقاومت ایران در داخل جامعه ایران است .
حمله به لیبرتی چهره واقعی روحانی و ولی فقیه رژیم را آشکار میسازد.


۱۳۹۴ آبان ۷, پنجشنبه

ایران - اطلاعیه شورای ملی مقاومت و محل شلیک موشکها به لیبرتی




در نقشه ضمیمه محل شلیک موشکهای کاتیوشا به کمپ لیبرتی مشخص شده است .

اطلاعیه شماره 3 دبیرخانه شورای ملی مقامت ایرانطبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده بیش از 80موشک از انواع مختلف به لیبرتی اصابت کرده است که حفره‌هایی به عمق دو متر و قطر سه و نیم متر در اثر اصابت شماری از این موشکها ایجاد شده است. شدت انفجارها به حدی است که بسیاری از بنگالها متلاشی شده و بسیاری از تیوالهای حفاظتی سیمانی فرو افتاده یا درهم شکسته است.

اطلاعیه شماره 4 دبیرخانه شورای ملی مقامت ایرانموشکهای 122میلی‌متری کاتیوشا و همچنین موشکهایی که از روی مدل موشکهای ان.بی‌24 روسی ساخته شده است و رژیم بر آن نام فلق گذاشته است، در شمار موشکهای شلیک شده امشب به کمپ لیبرتی هستند. 

تعداد دیگری از شهیدان حمله موشکی به لیبرتی عبارتند از مجاهدان خلق ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی
چهره دو تن از شهیدان بر اثر اصابت موشک هنوز شناسایی نشده است.

۱۳۹۴ آبان ۴, دوشنبه

ایران - مراسم سالگرد اعدام ریحانه جباری در بهشت زهرا


به مناسبت سالگرد اعدام وی مراسمی با حضور مادروی و سایر خانواده شهدای قیام در بهشت زهرا برگزار شد که مادر شهید ستار بهشتی و سعید زینالی نیز شرکت داشتند.
شعری زيبا برای ريحانه جباری
با الهام از وصیت نامه ریحانه جباری، دختری که در آرزوی عدالت، وهن تن‌دادن به شریعت آخوندی را نپذیرفت و به پادافره آن به ارتفاع دار سلام کرد.

متهم می‌کنم این...
متهم می‌کنم این بی‌ تپش آباد شقاوت‌زده را
متهم می‌کنم این شبکده را
متهم...
متهم هر چه طناب است و در آن چنبره ساکت مرگ
هر چه نگاه است و در آن کژدم کین
... سردی تیغه چاقو را
در لحظه دندان سایی بر تپش زنده قلب
این افق را که در آن حکم کبوتر ویرانیست
دینی را که در آن انسان زندانی‌ست
متهم می‌کنم این مرگستان را که در آن
پر زدن در نفس آبی صبح
جرمی سخت که باید
با سلامی به گلوله تاوانش را داد
عاشق باران بودن
و نگاه آغشتن به زلال شبنم
بر گلبرگ پگاه
چشم را از حدقه خارج می‌سازد با غیظ
...
متهم می‌کنم این محکمه زن کش عمامه به‌سر را که در آن
زن بودن
اتهامی ست معادل با شرم
و گناهی در انکار شریعتکده‌ها
متهم می‌کنم این قانون را که در آن حکم تجاوز مشروع
و دفاع از خود
رخ به رخ
با خبث مسلح ممنوع
جرم دختر ماندن زنده به گور
حکم زن بودن
ویرانی
با وزش نیش اسید
زیستن بی‌صورت، تنها در خاطره عکس قدیمی از خود
سالها با مرگ
***