۱۳۹۴ خرداد ۲۳, شنبه

ایران - مریم رجوی در پاریس : متحد عليه بنيادگرايي اسلامي و تروريسم، تغيير رژيم توسط مردم و مقاومت ايران


مریم رجوی 
روز شنبه 23خرداد (13ژوئن) بيش از600تن از قانونگزاران و شخصيتهاي سياسي تراز اول از تمايلات مختلف سياسي و حقوقدانان برجسته در گردهمايي عظيم ايرانيان و حاميان مقاومت ايران در پاريس شركت کردند. اين گردهمايي زير عنوان «متحد عليه بنيادگرايي اسلامي و تروريسم، تغيير رژيم توسط مردم و مقاومت ايران» با شركت شخصيتها و هياتهايي از 70 كشور از 5قاره جهان از ساعت 1300 در سالن ويلپنت در پاريس آغاز  شد.
مريم رجوي، در سخنراني خود تحت عنوان  ”ايران دموكراتيك و غيراتمي با سرنگوني ولايت فقيه” درباره بن‌بست مذاكرات اتمي و آثار زيانبار ادامه سياست مماشات با رژيم آخوندي، گسترش افراط گرايي در منطقه و جهان به ويژه سه جنگ مرگبار در سوريه، عراق و يمن، و راه‌حلهاي اين معضلات سخن گفت.
در اين گردهمايي 87 شخصيت به نمايندگي از سوي هياتهاي مختلف سياسي از كشورهاي مختلف سخنراني ميكنند......
گردهمايي عظيم ايرانيان و حاميان مقاومت از70 كشور جهان در پاريس- «متحد عليه بنيادگرايي اسلامي و تروريسم، تغيير رژيم توسط مردم و مقاومت ايران

ایران - پاریس - مریم رجوی در گردهمایی پاریس به شهدای انقلاب ایران ادای احترام کرد


مریم رجوی به شهدای انقلاب ایران ادای  احترام میکند

درود بر ۱۲۰هزار شهيدی كه با مشعل وجودشان آسمان ايران 


را در تاريكترين دوران تاريخ خود، ستاره باران كردند.

ایران - پاریس - پخش زنده تلویزیون العربیه از برنامه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

پخش زنده در تلویزیون العربیه 

تلویزیونهای العربیه و التغییر پخش مستقیم گردهمایی عظیم مقاومت ایران در پاریس را شروع کردند. 
تلویزیون تغییر با ورود رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی به محل گردهمایی شروع به پخش مستقیم کرد.
تلویزیون ONTV مصر نیز خبر برگزاری گردهمایی پاریس را منعکس کرد.

۱۳۹۴ خرداد ۲۲, جمعه

ایران - پیام نانسی پلوسی رهبر دمکراتها در کنگره آمریکا به گردهمایی مقاومت ایران در پاریس

نانسی پلوسی رهبر دمکراتها در کنگره آمریکا
دربین خبرها به پیام تعدادی از دوستان مقاومت ایران برخوردم که برایم جالب بود اولین پیام مربوط به نانس پلوسی بود که توجه شما را هم به این پیامهای حمایت ازگردهمایی مقاومت جلب میکنم .

۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

۱۳۹۴ خرداد ۱۷, یکشنبه

ایران -شورای ملی مقاومت ایران : جلوگیری ورود مواد توسط مزدوران مستقر در ورودی کمپ لیبرتی برای ساکنان اشرفی مستقر در لیبرتی


شورای ملی مقاومت ایران 

شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ممانعت مزدوزان ورودی کمپ لیبرتی در سومین هفته را به اطلاع عموم رساند ودر آن به موادی مانند :
: وسائل آشپزخانه، کولر آبی، پنکه، قطعات کولر آبی، منابع پلاستیکی آب، لامپ روشنایی، پریز برق، شلنگ آب، سه شاخه برق، شیر حمام، خمیر دندان، مسواک، کرم پوست، حشره کش، شامپو، پارچه، وسایل خیاطی، باطری قلمی، اسکاچ، چراغ قوه، میخ، چسب، قطعات یدکی دوچرخه، باطری خودرو، آداپتور ژنراتور، سیم جوش، سیمان، قطعات یدکی ژنراتور و... موارد فوق به یونامی اطلاع داده شده است. جلوگیری از اقلام فوق به‌ویژه در فصل گرما ساکنان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
اقلام فوق  در روز چهارشنبه 3ژوئن (13خرداد) از ورود آنها جلوگیری به‌عمل آمد.
مقاومت ایران ملل‌متحد و دولت آمریکا را که به‌طور مکرر و به‌صورت مکتوب نسبت به سلامت و امنیت ساکنان لیبرتی متعهد شده‌اند به اقدام فوری برای پایان دادن به این محاصره ضدانسانی فرا می‌خواند.
ادامه ........