۱۳۹۴ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

ایران - علی معزی زندانی سیاسی و پدردو اشرفی ازفردین حسینی میگوید

علی معزی زندانی سیاسی و پدر دو مجاهد اشرفی 

علی معزی زندانی سیاسی و پدر دو مجاهد اشرفی طی بیانیه ای اعدام همبندی اش فردین حسینی که از دراویش اهل حق و ساکن هشتگرد کرج بود را محکوم کرد.
در این بیانیه علی معزی میگوید که در سال 1393 با فردین بوده است و او از شکنجه های مختلفی که روی او اعمال شده بود برایش کرده است .
در این بیانیه آمده است:: با فردین حسینی سال ۱۳۹۳ بود که در زندان موسوم به ندامتگاه کرج آشنا شد. وی از کردها ی دراویش اهل حق ساکن هشتگرد کرج بود و می گفت: که چند سال است که دستگیر شده و به دفعات توسط اطلاعات کرج در بند ۸ زندان گوهردشت و نیز آگاهی کرج و همچنین در اطلاعات کرمانشاه مورد بازجویی و شکنجه قرار داده اند . او به کرات در مورد شکنجه های که در مورد ش اعمال شده بود از قبیل شوک الکتریکی و شلاق، آویزان کردن و ضرب و شتم شدید سخن می گفت .
او همچنین در باره دستگیری افراد خانواده و بستگانش و بازجویی و زیر فشار قرار دادن و تهدید آنها تا بر علیه او چیزی بنویسند مطالبی بیان می کرد و می گفت کسانی را نیز در کرمانشاه وادار کرده اند تا علیه او شکایت کنند و می گفت تمامی این پرونده سازیها و قتل واهی که به او نسبت می دهند برای این است که مرا برای نسق گیری و ایجاد وحشت در جامعه اهل حق اعدام کنند در حالی که هیچ جرمی برای من ثابت نشده است .
همین اواخر که در ندامتگاه کرج بودم نیز با ۲ بار برای مدتهای طولانی به بازجویی بردند . یک روز هم با چشمانی اشک بار می گفت: که یکی از هم مسلکانش را که دستگیر و شکنجه کرده بودند آزاد کردند ولی بلافاصله تا به خانه رسیده مریض شده و یک هفته بعد فوت کرده است .
در نهایت اواسط سال ۱۳۹۴ او را به زندان کرمانشاه منتقل کردند . تا اینکه شنیدم اول بهمن ماه امسال او را دور از مرکز به دار آویختند.

۱۳۹۴ بهمن ۱۸, یکشنبه

ایران - مریم رجوی به مناسبت 19بهمن با رزمندگان آزادی سخن میگوید


19بهمن سالگرد شهادت سردار شهید خلق موسی خیابانی و سمبل زن انقلابی مجاهد اشرف رجوی است .اشرف و موسی در نوزده بهمن 1360دردرگیری با پاسداران تا آخرین گلوله جنگیدند و به دشمن جز پیکرهای بیجان خود را ندادند .
همراه با آنان آذر رضایی با طفل بدنیا نیامده اش و 17مجاهد خلق دیگر به شهادت رسیدند.
خانم مریم رجوی رئیس جمهوربرگزیده شورای ملی مقاومت ایران به همین مناسبت درسالگرد19بهمن در سال1387 درسخنانی که با اشرفیان مجاهد داشتند درباره عاشورای مجاهدین درسال1360 گفتند که توجه شما رابه این سخنان جلب میکنم :
اشرفي‌ها، قهرمان‌ها، عزيزانم،
مجاهدين خلق ايران،
سلام و درود بر همة شما
نوزده بهمن، عاشوراي مجاهدين ، بيست و هشتمين سالگرد شهادت اشرف  و موسي و هجده مجاهدخلق ديگر است.
آن شب عطرها روي زمين جاري مي‌شد، و شهاب‌ها در آسمان غلتان بود مثل اشك‌ها بر گونه‌هاي مردم ايران.
و اين چنين گوهر مقاومت در برابر استبدادمذهبي سرشته شد.
بله! «مقاومت به هر قيمت» كه موسي و اشرف آن را پرچمداري كردند‌.
و به اين ترتيب ديو سرنوشت  و تقدير كور نه گفتند.
و اگر عميق‌تر نگاه كنيم، در حقيقت، به آيندة ايران و كيان مقاومت مردم ايران، آري گفتند.
گفتند وقتي كه اوضاع بغرنج و تاريك است و از هر طرف يأس و عجز و نه و نمي‌توان مي‌بارد، و وقتي كه در محاصرة هستي و در ظاهر، دشمن همة راهها را بسته و در ظاهر همة چاره‌ها را سلب كرده است.
 بله، در همين شرائط، با تكيه بر ايمان و فداكاري به مسئوليتها و رسالتهايت آري بگو  و براي آزادي و رهايي مردمت، حلقه‌هاي محاصره و غل و زنجيرها را درهم بشكن.
نوزده بهمن مثل همه حماسه‌هاي بشري، نبردي بود بين خير و شر، نيكي و بدي، زيبايي و زشتي و ظلمت و روشنايي.
در برابر دشمني كه  مايه شرم تاريخ انسان است، در برابر دشمني كه شقاوت، دروغ ، پليدي و لئامت را در خود به منتها درجه رسانده‌اند، ما بناي كارمان را بر فداي حداكثر گذاشتيم و راه‌ و راه حل نو و ارزشهاي انساني تازه‌يي خلق كرديم.
اين موضوع عاشوراي مجاهدين و حماسة شهادت اشرف و موسي است. اين موضوع فروغ جاويدان است و اين موضوع پايداري اشرف است.
آيا چنانكه رژيم آخوندها و متحدان مماشات‌گر آنها مدعي مي‌شوند يا القاء مي‌كنند، سرنوشت مردم ايران محكوم است كه تابع اين رژيم ضدبشري باشد و هيچ راه حلي جز اين رژيم يا دست به دست شدن قدرت در بين باندهاي جنايتكار آن ندارد؟ آيا مردم ايران محكومند به اين دور باطل؟
نه، به هيچ وجه.
يك اميد قطعي وجود دارد، چشم‌انداز حيات و جوشش و پيشرفت، يك پاسخ، يك راه حل.
هم پاسخ سياسي و هم پاسخ آرماني. و اين چيزي است كه اين جنبش و اين مقاومت در حماسه‌هايي مثل عاشوراي مجاهدين شكل داده است.