۱۳۹۴ اسفند ۲۸, جمعه

ایران - سال نو بر همه هموطنان عزیزم





سال نو بر همه هموطنان عزیزم مبارک باد به امید سرنگونی رژیم آخوندی و برقراری آزادی و دمکراسی در ایران عزیزمان.

۱۳۹۴ اسفند ۲۴, دوشنبه

ایران - در چهارشنبه سوری مشق امشب چیه؟


مطلبی جالب در باره چهارشنبه سوری درسایت سازمان مجاهدین خلق ایران است که توجه شما دوستان عزیز را به خواندن آن جلب میکنم :

مشق امشب چیه؟: بچه‌ها آقا معلم اومد. برپا! بفرمایید بشینید عزیزانم. بچه‌ها کدوم یکی از شماها میدونه که آتش چه مفهومی داره و چرا در چهارشنبه‌سوری جشن می‌گیریم؟ آقا اجازه! بابا مامانم میگن که از دلیل اون سر در نمیارن؛ فقط میگن آتیش باید بپا باشه، اما میشه شما کمی به ما توضیح بدید؟ بله حتما، شعله‌های آتش ...

ایران - کنوانسیون آتش‌ها در سایت سازمان مجاهدین خلق ایران


مطلبی زیبا در سایت سازمان مجاهدین خلق ایران درباره چهارشنبه سوری است که از دوستانم دعوت میکنم که حتما این مطلب زیبا را بخوانند .
کنوانسیون آتش‌ها: با سلام به همه حضار آتشین از سراسر جهان که امروز به این کنوانسیون تشریف آوردید. از شما می‌خواهم که خودتان را برای سایر آتش‌ها معرفی کنید و از شرایط فعلی خودتان توضیح مختصری بدهید. با تشکر از آقای مجری، من آتش لوله سلاحم! تقریباً به همه جای دنیا سفر می‌کنم. از من به‌صورت دو منظور استفاده می‌کنن. هم ...

ایران - یادی از بهنود شهیدی که روز چهارشنبه سوری به شهادت رسید


شهید بهنود رمضانی 

روز چهارشنبه سوری یک جشن ملی است ولی از آنجایی که رژیم آخوندی با جشن و شادی مثل جن و بسم الله است در این روز به بهنود رمضانی حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده ورهایش کردند که وی بعدازانتقال به بیمارستان جان سپرد .
روی پیکر او آثار کبودی ناشی از ضرب و شتم وی و شکستن قفسه سینه کاملا مشهود بود .
پیکر این شهید توسط خانواده به یکی از روستاهای قائم شهر منتقل و به خاک سپرده شد.
بهنود دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعیتی نوشیروانی بابل بود.
یادش گرامی .

 داس‌های شقاوت
این بادهای غارتگر
به غارت کدام باغ آمده‌اند
 و شریان کدام گل
 دوباره در دستان پلید شب
با داس‌های شقاوت
چیده خواهد شد؟
 این هیمه‌های افروخته
 این شعله‌های پاک ایستاده
در خواب کدام پنجره خواهند رفت
تا قلبهای یخ زده را
به گرمی محبتی بی‌تاب کند
 من فریاد خواهم زد 
 زردی من از تو سرخی تو از من
بهنود یادت گرامی باد.

۱۳۹۴ بهمن ۲۸, چهارشنبه

ایران - نوشته از زندانی سیاسی صالح کهندل از زندان گوهر دشت کرج




بع... بع... بع... !
کدخدایی خواهرزاده خود را منسبی مهم داد و برای جلب اعتماد مردم هر چه داشت در اختیار او قرار داد و به وی توصیه کرد هر چه در توان داری مردم را غارت کن که در آن شریک هستیم، کار به جایی رسید که خواهرزاده رسوای عام و خاص شد و شکایت به کدخدا بردند.
کدخدا به وی گفت: فردا تمام شاکیان را فراخواندم و تو هم آنجا باش و هر چه از تو پرسیدند تنها بگو: بع... بع... !
روز موعود فرا رسید و خواهرزاده هر آنچه قرار بود، چنان کرد و مردم مال باخته چنین پنداشتند که وی دیوانه شده و او را به‌حال خود رها کردند. وقتی کدخدا احساس کرد ترفندش کار ساز شده خواهرزاده را پیش خود خواند و گفت توانایی دایی ات را دیدی اکنون برو و اموال دزدی و آنها که به تو سپردم بیاور تا تقسیم بکنیم. خواهرزاده محبوبش تنها گفت: بع... ! بع... !
کدخدا گفت: ای لعنتی بع، بع، برای دایی هم بع، بع؟! اما تنها جوابی که شنید این بود: بع... بع... بع... !
برای کسی پوشیده نیست که رفسنجانی برای حذف رقبای اصلی خود یک شبه خامنه‌ای را به مقام رهبری رساند و در این فتنه به بسیاری از امیال خود نایل آمده و او کسی بود که در تصمیمات حیاتی 37سال رژیم نقش اساسی داشته و در این مدت هیچ زمانی را نمی‌توان یاد کرد که رژیم کوچکترین مخالفتی را حتی از جانب نزدیکان خود تحمل بکند. بله برای نابودی هر حزب و افرادی که کوچکترین زاویه با اصل ولایت فقیه داشته به هر شیوه کثیفی دست زدند که نمونه‌های زیادی در تاریخ 37سال گذشته به چشم می‌خورد.
رفسنجانی و دستگاه وابسته به آن با وهم و خیال خود چنین می‌پنداشتند که هر چه این سیاست یعنی حذف مخالفان بیشتر باشد شرایط تنها و تنها به نفع آنها خواهد بود که خود را جایگزین اصلی طرح بکند. و با همان خیال باطل چند سالی است که به سراغ خامنه‌ای می‌رود تا به‌خاطر خدمات بزرگی که در حق ایشان کرد سهمی را بگیرد ولی اینک خود را در چاهی می‌بیند که برای کندن آن سر از پا نمی‌شناخت و او را با همان الفاظی خطاب می‌کنند که در گذشته خود به آنها آموخته بود که به وطن پرستان واقعی بگوئید وطن‌فروش و مبارزان راه آزادی و عدالت بگویند منافق... .
بع... بع... بع... !
صالح کهندل -زندان جهنمی گوهردشت - 25بهمن 1394

۱۳۹۴ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

ایران - علی معزی زندانی سیاسی و پدردو اشرفی ازفردین حسینی میگوید

علی معزی زندانی سیاسی و پدر دو مجاهد اشرفی 

علی معزی زندانی سیاسی و پدر دو مجاهد اشرفی طی بیانیه ای اعدام همبندی اش فردین حسینی که از دراویش اهل حق و ساکن هشتگرد کرج بود را محکوم کرد.
در این بیانیه علی معزی میگوید که در سال 1393 با فردین بوده است و او از شکنجه های مختلفی که روی او اعمال شده بود برایش کرده است .
در این بیانیه آمده است:: با فردین حسینی سال ۱۳۹۳ بود که در زندان موسوم به ندامتگاه کرج آشنا شد. وی از کردها ی دراویش اهل حق ساکن هشتگرد کرج بود و می گفت: که چند سال است که دستگیر شده و به دفعات توسط اطلاعات کرج در بند ۸ زندان گوهردشت و نیز آگاهی کرج و همچنین در اطلاعات کرمانشاه مورد بازجویی و شکنجه قرار داده اند . او به کرات در مورد شکنجه های که در مورد ش اعمال شده بود از قبیل شوک الکتریکی و شلاق، آویزان کردن و ضرب و شتم شدید سخن می گفت .
او همچنین در باره دستگیری افراد خانواده و بستگانش و بازجویی و زیر فشار قرار دادن و تهدید آنها تا بر علیه او چیزی بنویسند مطالبی بیان می کرد و می گفت کسانی را نیز در کرمانشاه وادار کرده اند تا علیه او شکایت کنند و می گفت تمامی این پرونده سازیها و قتل واهی که به او نسبت می دهند برای این است که مرا برای نسق گیری و ایجاد وحشت در جامعه اهل حق اعدام کنند در حالی که هیچ جرمی برای من ثابت نشده است .
همین اواخر که در ندامتگاه کرج بودم نیز با ۲ بار برای مدتهای طولانی به بازجویی بردند . یک روز هم با چشمانی اشک بار می گفت: که یکی از هم مسلکانش را که دستگیر و شکنجه کرده بودند آزاد کردند ولی بلافاصله تا به خانه رسیده مریض شده و یک هفته بعد فوت کرده است .
در نهایت اواسط سال ۱۳۹۴ او را به زندان کرمانشاه منتقل کردند . تا اینکه شنیدم اول بهمن ماه امسال او را دور از مرکز به دار آویختند.