۱۳۹۴ فروردین ۱۴, جمعه

مریم رجوی ‌: یک گام عقب نشینی تحمیلی دیگر ملاها دراثر ترس وفشار درراستای زهرخوری اتمی

شورای ملی مقاومت ایران
مریم رجوی طی اطلاعیه ای بیانیه داده شده از طرف تیم مذاکره کننده با رژیم آ خوندی را یک گام عقب نشینی تحمیلی دیگر ملاها در اثر ترس وفشار درراستای زهر خوری اتمی 
دانست وتاکید کرد که یک بیانیه کلی بدون امضا و تایید رسمی خامنه ای راه را بر دستیابی رژیم به بمب اتمی نمیبندد.
ادامه....

۱۳۹۴ فروردین ۱۲, چهارشنبه

سیزده بدر را جشن میگیریم وبا دور ریختن سبزه ها نحوست آ خوندی را هم دور میریزیم

نوروز و سیزده بدر مبارک باد!
از آنجایی که آخوندها با هرچه جشن وشادی مردم است در جنگند٫ ما هم با آنها و با هرچه غم و خانه نشینی است درجنگیم و اتفاقا به همین دلیل به بیرون میرویم و سیزده بدر را هرچه شادتر جشن میگیریم.


سیزده بدر

رژیم ایران رکورد دار اعدام در جهان شناخته شد

عفو بین الملل درگزارش سالانه خود رژیم ایران را رکوردار اعدام در جهان اعلام کرد.
 بالاخره رژیم آ خوندی یک رکورد بدست آورد و آنهم درکشتارواعدام جوانان کشور 
آیا چشم بینایی برای دیدن اینهمه شاهکار و رکورد شکنی هست؟!!!
رژیم بسیاری اززندانیان سیاسی تحت عنوان محارب با خدا ویا تحت عنوان قاچاقچی اعدام میکند.

این ترانه یک خواننده آمریکایی ساخته است

آخروعاقبت مذاکرات اتمی !

مذاکرات هسته ای 
اخبار مذاکرات اتمی را دنبال میکردم که تا نیمه شب هرچه منتظر شدم خبری نشد و گفته شد که اگر به توافق نرسند مذاکرات را ادامه میدهند!
این غربیها آخوندها را نشناخته اند که آخوند جماعت دست بده ندارد مگر اینکه جان خودشان در بین باشد که آن موقع  اساسی بای میدهند البته نه ازجیب خودشان بلکه از جیب مردم ایران!! (البته ما ایرانیها هم هستیم و مریم رجوی را هم داریم ).
حالا باید ببینیم بالاخره از این همه گزینه های زیر میز و روی میز چه عایدشان میشود وچه به مردم ایران میرسد؟
برای کامل کردن اطلاعات خود اخبارمذاکرات را در این لینک دنبال کنید‌:

۱۳۹۴ فروردین ۱۱, سه‌شنبه

۱۳۹۴ فروردین ۱۰, دوشنبه

تحولات يمن - ادامه عمليات ” طوفان قاطع “ - چهارمين روز بمباران شبه نظاميان وابسته به رژيم ايران

كشوريمن كه مدتهاست درگير جنگ داخلي وكشتار گسترده است، عرصه ديگري از مداخله جويي رژيم آخوندهاست. گروه حوثيها كه بر بخشهايي از اين كشور مسلط شده، از حمايت مالي، تسليحاتي، آموزشي وسياسي نظام ولايت فقيه بهرمند است. رئيس جمهور يمن، عبد ربه منصور هادي، اخيراً در مصاحبه با تلويزيون العربيه گفت: رژيم ايران تلاش مي كند كه صنعا را با دمشق مبادله كند. او گفت: ايران به صورت گسترده در مسائل داخلي يمن دخالت دارد و چهار  كانال تلويزيوني دارد كه عليه يمن برنامه پخش مي كنند. او اضافه كرد كه تعدادي از مشاوران ويژه عبدالملك حوثي تابعيت ايراني دارند.  او همچنين يادآور شد كه دو تن از افسران سپاه پاسداران ايران در حال ساختن يك كارخانة موشك سازي بودند كه دستگير شدند. علاوه براين حدود 1600 طلبه حوثي از يمن در گذشته به  ايران رفته اند.
وزير دادگستري يمن مرشد العرشاني نيز در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط گفته است كه گروه حوثيها در يمن بر اساس طرح رژيم ايران عمل ميكنند وهدفشان بر هم زدن امنيت كشور است. او به كشورهاي عربي فراخوان داد كه در برابر مداخلات رژيم ايران بايستند.

پناهنده شدن معاون سردبیر نشریه حکومتی به اتریش

تجمع اعتراضی جمعی ازساکنان نازی آ باد

۱۳۹۴ فروردین ۹, یکشنبه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت در مورد گروگانگیری یک مجاهد خلق در سه کیلومتری لیبرتی


مجاهد خلق صفر ذاکری که راننده تانکز فاضلاب بود در راه بازگشت به لیبرتی درحالی که یک پلیس عراقی او را همراهی میکرد یک هاوی نیروی سوات به تانکر وی اصابت کرده وی علیرغم اینکه مقصرنبوده بازداشت میشود که با وجود شاهدین صحنه او دربازداشت بسرمیبرد وقضاییه عراق پرونده وی را به سفارت رژیم ارجاع داده است که کاملا مشخص است که موضوع سیاسی است .
برای اطلاع بیشتر به این لینک مراجعه کنید‌:

ياد مجاهد شهيد محسن دگمه چي گرامي باد


حسن دگمه چی در روزهای آخرزندگی


محسن دگمه چی ازسال 60تا67 به مدت7 سال دراسارت وتحت شکنجه بود که درشهریور67 مجددا بدلیل کمک به خانواده های زندانیان سیاسی وحضوردخترش در اشرف دستگیروبه 10سال زندان وتبعید محکوم شد.
او مدتها به بیماری سرطان مبتلا بود ولی دژٰخیمان رژیم ازدرمان وی ممانعت بعمل میاوردند و در اثر همین ممانعتها در زندان زجرکش شد وبه شهادت رسید.
شرح کامل شهادت این مجاهد قهرمان را در لینک زیر دنبال کنید‌:




اد رویس تأکید کرد تلاش عربستان در حمله به یمن دفع حمله رژیم ایران است

اد رويس رئيس كميته روابط خارجي كنگره آمريكا
اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا در گفتگو با سی.ان.ان در مورد عملیات توفان قاطع گفت: 
آنچه عربستان در تلاش است انجام دهد، این است که این حمله را دفع کند زیرا نگرانی آنها از موضوعی است که رژیم ایران گفته است اکنون پایتخت 4 کشور عربی را گرفته‌اند، آنها در مورد یمن، دمشق، بیروت و در مورد بغداد صحبت می‌کنند و اکنون به‌وضوح می‌گویند که در موقعیتی قرار گرفته‌اند که می‌توانند برای عربستان مشکل ایجاد کنند. به‌روشنی پیداست عربستان سعودی نمی‌خواهد اجازه دهد که یمن تبدیل به سکویی برای انجام عملیات رژیم ایران شود.
اد رویس در این مصاحبه همچنین به نگرانی مصر در رابطه با اشغال یمن اشاره کرد و گفت: مصریها نگران دریای سرخ می‌باشند چرا که اگر یمن توسط رژیم ایران کنترل شود، باب المندب می‌تواند بسته شود. از این جهت تجاوز رژیم ایران یک موضوع نگران‌کننده برای منطقه و کشورهای عربی شده است و همه را از این بابت نگران کرده است.

سخنگوی عملیات توفان قاطع: اجازه نخواهیم داد رژیم ایران به شبه‌نظامیان حوثی کمک کند

شبکه جهانی بی.بی.سی: سقوط ادلب به‌دست رزمندگان سوری ضربه جدی به بشار اسد

استان ادلب - سوريه 
به دنبال حمله ائتلاف عربي به يمن رزمندگان سوري نيز به پيروزي بزرگي دست پيدا كردند :
شبکه بی.بی.سی جهانی گزارش کرد: رزمندگان سوری به‌دنبال چهار روز درگیری شدید، بخش عمده‌یی از شهر ادلب را به تصرف خود درآوردند. ترکیبی از رزمندگان سوری، نیروهای دولتی را از شهر بیرون رانده‌اند و تصاویر تصرف شهر بر روی شبکه‌های اجتماعی گذاشته شده است.