۱۳۹۴ فروردین ۲۱, جمعه

ایران - عراق - منفوریت خمینی به عراق هم رسید

پاره کردن عکس خمینی در نجف
یک عکس منحوس  خمینی دجال در جاده فرودگاه نجف نصب شده بود که طبق نوشته سایت ساحات التحریر توسط افراد ناشناس این عکس پاره شده است .
این عکس در جریان دیدار اسحاق جهانگیری معاون آخوند روحانی از استان نجف عراق  در خیابان اصلی که جنوب و شمال شهر را بهم وصل میکند و جنب فرودگاه میباشد نصب شده بود.
دست مریزاد به مردم عراق که هرگز اجازه دست درازی این آخوندهای شیاد به کشورشان را نمیدهند.

ایران - گروگان اشرفی مجاهد خلق صفر ذاکری را همین الان آزاد کنید

کمپ لیبرتی 
با گذشت 25 روز از بازداشت صفر ذاکری عضو سازمان مجاهدین خلق ایران ساکن لیبرتی به بهانه واهی تصادف هنوز هیچ خبری از آزادی وی نیست و این در حالی است که راننده هاموی عراقی مقصر بوده و در مراجعه نمایندگان کمپ لیبرتی مسئولین عراقی کمپ گفته اند که پرونده وی به سفارت رژیم در عراق تحویل داده شده و منتظر جواب آنها هستند.
 اینکه بصورت آشکار مزدوران عراقی اذعان میکنند که منتظر جواب از اربابان خود در سفارت رژیم هستند اوج وقاحت و مزدوریشان را میرساند که نگرانی در مورد سرنوشت صفر ذاکری را افزایش میدهد.
صفر ذاکری مانند سایر اعضای کمپ  جزو افراد حفاظت شده تحتکنوانسیون چهارم ژنو به‌رسمیت شناخته است . 

۱۳۹۴ فروردین ۲۰, پنجشنبه

گوشمالی مزدوران سپاهی رژیم ایران توسط جوانان تهرانی

درگیری جوانان با مزدوران - آرشیو
باز هم جوانان تهرانی گل کاشتند و در مترو بهشت زهرا زمانی که مزدوران سپاه پاسداران قصد داشتند  به بهانه های خود ساخته مزاحم دو دختر بشوند با آنها درگیر شده و آنها را فراری دادند.
زنده باد جوانان ایرانی که هرگزبه اوباشان رژیم اجازه دست درازی  به حریم شخصی مردم بخصوص خواهران خود را نداده و در برابر آنها ایستادگی میکنند.

۱۳۹۴ فروردین ۱۹, چهارشنبه

سكوت خامنه اي چرا؟


بعد ازماراتن مذاکرات هسته ای علیرغم اینکه خامنه ای قبل ازبیانیه لوزان از تیم مذاکره کننده جابجا حمایت میکرد ولی با بیانیه لوزان جنگ در راس رژبالا گرفته ولی خامنه ای اصلا دم بر نمیاورد و میدان دار مسله  رفسنجانی شده و به صحنه آمده چرا که بیانیه را به جیب خود ریخته و آن را پیشرفت خطوط خودش میداند و به باند رقیب میتازد ولی خامنه ای که انتظار میرفت برای خاتمه دادن به این جنجال جناحهای مختلف که جناح مقابل آن را پیروزی بزرگ میداند به میدان بیاید و تبریک و تهنیت میگفت ولی آش آنقدر شور است که نمیشود وارونه گویی کرد و آن را ماست مالی کرد لذا ولی فقیه ارتجاع نفع اسلام عزیز! را در سکوت دیده و خفقان گرفته است .

۱۳۹۴ فروردین ۱۸, سه‌شنبه

فرمانده سعید چاووشی شهید قهرمان فروغ اشرف را بشناسیم

مجاهد شهید سعید چاووشی 
مجاهدی با 35 سال سابقه مجاهدت و رزم بی امان علیه دیکتاتوری مذهبی  
متولد سال 1343در نصیرکان گرگان
بی آلایش و پرداختگر و مبارزه را از سن 15سالگی با شور و شوق یک میلیشیا در صومعه سرا شروع کرد.
در سال 60دستگیر شد و به 10سال زندان محکوم شد ولی بعد از یک سال توانست از زندان فرارکند و در تهران هسته مقاومت را تشکیل دادو سرانجام در سال 1362 به پایگاههای مجاهدین در عراق رفت و مانند ماهی به دریای خود سازمان مجاهدین وصل شد. 
ادامه...

یاد حماسه سازان فروغ اشرف گرامی باد!

ایران- نگاهی به اظهارات جناحهای مختلف رژیم در مورد بیانیه لوزان


بعد ازپایان مذاکرات لوزان و صدور بیانیه پایانی جنگ گرگها در درون رژیم اوج تازه ای گرفت و جناحهای مختلف در موضعگیریهای خود طرف مقابل را به انواع مختلف زیر ضرب برده است .گوشه ای از این درگیریهای جناحی و جنگ قدرت در رژیم در زیر آورده میشود:
به دنبال تبریک پاسدار فیروزآبادی سرکرده ستادکل نیروهای مسلح رژیم به مناسبت گام اول زهرخوران نظام در لوزان روزنامه  باند رفسنجانی آرمان آنرا بهانه ای برای زدن بر سر رقیب کرد و نوشت:
نخستین برداشت از پیام رییس کل نیروهای مسلح تاکید یک مقام ارشد نظامی کشور بر وحدت میان نهادهای مختلف کشوراست. 
فیروزآبادی در شرایطی این پیام را صادر کرد که برخی هنوز دنبال طرح برخی مسائل شخصی و گروهی خود هستند و توجه ندارند آنچه ماحصل مذاکرات ایران با کشورهای1+5 است به یک جناح، حزب یا افراد خاصی مربوط نمی‌شود. 
روزنامه آرمان ضمن یادآوری اظهارات شریعتمداری افزود‌:
استفاده از عباراتی مانند اسب زین شده را دادیم افسارپاره تحویل گرفته ایم.
در ادبیات وحدت آفرین جایگاهی ندارد وسرلشگرفیروزآبادی شاید در صدد بوده تا تلنگری به آن دسته از افراد بزند که در صددسیاسی کردن منافع و مصالح ملی هستندو به آنها این پیام را ارسال کند که اقداماتشان درراستای حفظ امنیت و منافع کشور نیست. 
جواد ظریف: آمریکا درباره متن تفاهم نهایی در رسانه ها ”خلاف گویی“ می کند 
تحریمها با اجرای توافق و اقدامهایی که باید دو طرف انجام دهند لغو خواهد شد. 
جواد ظریف برای دلداری دادن به دلواپسان نظام مدعی شد متن تفاهم لوزان سوئیس تنها یک ”چرک نویس“ است و با مذاکراتی که در مسیر رسیدن به توافق نهایی انجام می‌شود تغییراتی خواهد کرد. 
- نتایج لوزان بیش از یک بیانیه نخواهد بود.
تحریمها لغو نمیشود متوقف میشود.
پاسدار شریعتمداری : در بیانیه اسب زین شده دادیم و افسار پاره گرفتیم.
همچنین در یادداشتی در کیهان ضمن حمله به صادق خرازی که گفته بود امروز روز عزای اسراییل است نوشت مگر چه ویژگی داشت که رژیم صهیونیستی را به عزا نشاند؟و ضمن حمله به مدافعان بیانیه نوشت که آیامنتقدان داخلی لوزان همراه با اسراییل عزاگرفته اند یا ایشان همصدا با رژیم صهیونیسم برای توافق یاد شده دست افشانی میکنند؟
پاسدار حسین شریعتمداری: کلاه‌ گشاد توافق ژنو برسرمان رفت و از خط قرمز عبور کردیم 
پاسدار حسین شریعتمداری نیم نگاهی به متن توافق لوزان نشان می دهد که چه امتیازاتی ایران سخاوتمندانه تقدیم حریف کرده ، شفاف و قابل اندازه گیری است ولی حریف آنچه را قبول کرده مبهم،‌ چند پهلو و قابل اندازه گیری است. به گویا ترین شکل وعده نسیه داده است......
وی گفت به صراحت گفته شده بود ایران به توافق دو مرحله ای تن نمی دهدولی آقایان یک توافق تعهدآور را پذیرفته اند و بحث را به بعد موکول کرده اند!!! این همان خط قرمز و کلاه گشاد ژنو است.!! 
پاسدارعلی لاریجانی: دربیانیه لوزان چارچوبهای نظام درنظرگرفته شده است. 
روزنامه مردم سالاری ضمن خط‌ و نشان برای باند رقیب بر ضرورت نوشیدن جام زهر اجتماعی تأکید کرد و از جمله نوشت: افراطیون می‌دانند که پس از این توافق تاریخی دوره تعامل و مسامحه دولت با جریان افراط به‌سر خواهد آمد...  مخالفان دولت می‌دانند که دوران مماشات دولت با آنان نیز پس از قطعی شدن توافق اتمی‌ به سر می‌آید. 
مردم کوچه و بازار در امیدی تازه از بهبود معیشت خود به سر می برند...... 
در ماههای آینده به مدد زمان، از تأثیر نیروی بعضی نمایندگان مخالف که اکنون علاوه بر ایجاد دست‌انداز در راه دولت بر حوزه رأی‌گیری خود حکم می‌رانند خواهد کاست و در مقابل قدرت برخورد دولت با ناراستی‌های انحصارطلبانه آنان را افزایش خواهد داد
حميدرضا بذرپاش مشاور سرکرده سپاه ازحسن روحانی و محمد جواد ظریف خواست انتقادها و نگرانیهاو دلواپسی ها در خصوص بیانیه لوزان را برطرف کند.
حسن  روحانی جمعه 14فروردین از خوردن زهر اتمی دفاع کرده و گفت همه کارها با اجازه خامنه ای بوده است.....
ما همیشه از رهنمودهای رهبری بهره مند بوده ایم و ایشان هم ارشادات خود را در اختیار دولت و تیم مذاکره کننده قرار می دهند.
روزنامه باند رفسنجانی - روحانی به نام آرمان 16فروردین : تندروها به این دلیل مخالف توافق هستند که متوجه شده اند که فرش زیر پای آنها کشیده میشود.
اگرغرب در این تفاهم نامه کره زمین را هم به نام ما میزد باز تندروها میگفتند که در ومروارید داده و آب نبات چوبی تحویل گرفته است
در محدوده جمعه بازار تهران روز چمعه 14فروردین در دانشگاه تهران مزدوران بسیجی به پخش تراکت و چسباندن بنر تبلیغاتی علیه مذاکرات هسته یی و آمریکا و اوباما پرداختند. 
اوباما را تشبیه به یزید کرده و توافق را دوستی با یزیدیان خواندند. که باعث درگیری بین دو باند رقیب شد. در این جریان علیه رفسنجانی و فرزندانش نیز تراکتهایی پخش نمودند.
لازم به ذکر است که خامنه ای تا الان هیچ موضعگیری نکرده و کاملا در سکوت است .
موارد بالا فقط قطره ای از دریای جنگ قدرت در راس نظام پوسیده ولایت فقیه حاکم بر ایران است که به این شکل بیرون زده است البته این سوال باقی است که واقعا رژیم جام زهر را سرکشیده یا نه ؟ بهترین تعبیراین است که جام را بالا برده ولی سرنکشیده است ولی تا همین جا هم در آینده شاهد آثارتخریبی آن خواهیم بود که چطورپته یکدیگر را رو خواهند کرد و جنگ گرگها به اوج خواهد رسید.

۱۳۹۴ فروردین ۱۷, دوشنبه

یورش وحشیانه مزدوران رژیم به زندانیان زندان گوهردشت



بازهم مزدوران رژیم در زندانهای قرون وسطایی خود فشار بر زندانیان را افزایش دادند و درزندان گوهردشت کرج به سالن زندانیان سیاسی  هجوم برده و کشیش زندانی سعید عابدینی و خالد حردانی و مصطفی اسکندری را از بند خارج کرده و به سلول انفرادی منتقل کردند. 

ماموران عراقی علیرغم حکم قاضی تحقیق برای انتقال صفر ذاکری برای عمل جراحی به بیمارستان با یک صحنه سازی به سبک رژیم ایران از مراجعه وی به بیمارستان جلوگیری کردند

کمپ لیبرتی 
روز یکشنبه 16فروردین5 آوریل  ماموران عراقی در یک اقدام جنایتکارانه به سبک رژیم ایران صفرذاکری را که عمل جراحی داشت به بیمارستان برده و با یک آزمایش ساده گرفتن یک گزارش ساختگی تهیه کردند که بر اساس آ ن صفرذاکری نیاز به عمل جراحی ندارد .
 وي به بيماري BPH مبتلا میباشد وروز18آوریل قرار عمل جراحی دارد.
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ازکلیه مجامع بین المللی درخواست اقدام فوری برای نجات این گروگان مجاهد را کرده است.

۱۳۹۴ فروردین ۱۶, یکشنبه

عضو كميسيون امنيت مجلس ارتجاع: بر اساس توافق لوزان ازفردو تنها به عنوان کلاس درس استفاده میشود

مذاکرات هسته ای لوزان سوئیس
جواد کریمی قدوسی عضو كميسيون امنيت مجلس ارتجاع گفت که بیانیه لوزان بواقع نه یک بیانیه بلکه یک توافقنامه است که ایران یک سری توافقهایی را پذیرفته است و بنوعی قرارداد به شمار می آید و توافقنامه دومرحله ای جزو خطوط قرمز بود ولی لحاظ نشده است . وبر اساس توافق لوزان از فردو تنها بعنوان کلاس درس استفاده میشود وکلاسی که در دانشگاه تهران برگزار میشود از این پس در آنجا قابل برگزاری است . 

وضعیت اسف بارزندانیان در زندانهای رژیم آخوندی

زندان سنندج
بنابه گزارشات مختلف وضعیت زنان زندانی در زندانهای رژیم در سنندج بسیار ناگوار است .
زنان میهن ما که در جامعه از اولیه ترین حقوق خود محروم هستند در زندانهای آخوندی وضعشان به مراتب وحشتناکتراست وازکوچکترین امکانات و حقوق خود محروم هستند.
زندانیان سیاسی با زندانیان عادی در یک بند هستند و از ملاقات حضوری وتماس تلفنی محروم هستند.
همین وضع در زندان زابل بسیار بدتر است و بیش از هفتصد نفر در یک بند با اتهامات مختلف بسر میبرند.
تعداد زیادی اززندانیان محکومیتشان تمام شده ولی باز در زندان بسر میبرند.
مواد مخدر به وفور در زندان توسط خود عوامل رژیم توزیع میشود.

مصاحبه مریم رجوی با اشتوتگارتر ناخریشتن

مریم رجوی
خانم مریم رجوی در مصاحبه ای با روزنامه اشتوتگارتر ناخریشتن  آلمانی به غرب در مورد نزدیکی ساده لوحانه به رژیم آخوندی هشدارداد و گفت : آخوندهای حاکم بر ایران سرمنشا ٫در منطقه است .
 مشروح این مصاحبه را در این لینک بخوانید: