۱۳۹۴ تیر ۱۷, چهارشنبه

ایران - پیام زندانیان سیاسی به دانشجویان ایران

زندان گوهردشت کرج
زندانیان سیاسی گوهردشت کرج طی پیامی به دانشجویان  به مناسبت سالروز قیام 18تیر  آنها را به قیام و اعتراض فراخواندند واز آنها خواستند که اعتراضات را علیه این رژیم منفور گسترش دهند :
پیام زندانیان سیاسی ایران:
گرامی باد سالروز 18تیر
با سرمشق از 18تیر حماسه قهرمانانه دانشجویان، مبارزات خود را سازمان‌یافته‌تر کنیم.

18تیر 78سالروز قیام دانشجویان علیه رژیم دیکتاتوری را گرامی می‌داریم، حکومت ولایت‌فقیه طی 27سال گذشته با انجام دسیسه‌های مختلف همواره درصدد غیرسیاسی جلوه دادن فضای دانشگاه بوده و با انواع شیوه‌ها قصد در انحراف مطالبات و کانالیزه کردن افکار دانشجویان را داشته و با ورود به موضوعات مختلف و ایذایی سعی در کنترل جو رادیکال و پتانسیل انقلابی را داشته و دارد، کودتای ضدفرهنگی و تسویه دانشجویان و استادان و اخراج و گزینشی کردن ورود به دوره‌های فوق‌لیسانس و مقاطع بالاتر، وارد کردن دانشجویان سهمیه‌ای از قبیل بسیج ایثارگران، جانبازان، دفن کردن قربانیان جنگ، ایجاد احزاب انحرافی از قبیل انجمنهای اسلامی، بسیج و غیره در بدنه اصلی جنبش و ایجاد اختلاف بین تشکلها از شیوه‌های مرسوم و واقعی رژیم می‌باشد، از طرفی با روی کارآمدن دولت حسن روحانی به‌رغم شعارهای پوچ و عوام‌فریبانه مبنی بر باز شدن فضای اعتراضی در دانشگاه، ایجاد کرسی‌های آزاد اندیشی و بحث آزاد می‌بینیم نه تنها هیچ‌کدام از وعده‌ها تحقق نیافته بلکه بر شدت سرکوب افزوده شده و هر روز شاهد اعتراضات گسترده‌یی در دانشگاههای کشور بوده‌ایم، شاید به‌صورت کوتاه و مقطعی رژیم توانسته است از طریق عوام‌فریبانه و کادر سازی اصلاح‌طلبان و انحرافاتی هر چند کوچک انجام دهد، ولی بدنه اصلی جنبش دانشجویی اصل اتورلوژی حاکمیت ولایت‌فقیه را نشانه گرفته است و این موضوع در شعارهای اصلی کاملاً نمایان و مشهود است و می‌بینیم که برای رسیدن به آزادی دانشگاه از تمام توان خود استفاده می‌کند، زندان، شکنجه، تبعید در مقاطع گوناگون هم نتوانسته نیروهای انقلابی دانشجویان را حتی ذره‌یی از حرکت و پویایی بازدارد، و می‌بینیم که در این مقطع تاریخی و حساس چگونه دانشجویان دوشادوش و هم‌پیمان با کارگران، پرستاران، معلمان و از همه مهمتر اقشار مختلف مردمی در اعتصابات و اعتراضات سیاسی شرکت می‌کنند، و از این طریق حرکتی یک پارچه جدیدی را به جهت پیشبرد تمام مبارزات دموکراتیک آزادیبخش ایجاد خواهند کرد و به آرمان یک قرن گذشته یعنی آزادی و برابری دست خواهند یافت، دانشجویان قهرمان، در آستانه 18تیر روز نبرد علیه استبداد و دیکتاتوری ولایت‌فقیه برای آزادی، برابری و عدالت اجتماعی، در کنار معلم، کارگر، پرستار اعتراضات و اعتصابات خود را گسترش دهید.

ایران - چشم روشنی آخوند روحانی کلید دار مشکلات!!!


از برکت وجود آخوند روحانی خبری خواندم که هر چه فکرکردم دیدم از این آخوند شیاد بیشتر از این انتظاری نیست در خبر آمده بود که:
 در خرم آباد جوانان با مدرک لیسانس و فوق لیسانس در شهرداری به استخدام در آمده و به کار رفتگری مشغولند .
گویا که کلید آخوند روحانی گم شده که این طوری مشکلات حل میشود .
البته اصلا کار کردن و آنهم کار رفتگری عیب و عار نیست ولی درحالی که هزاران نفردنبال کار ساده میگردند که بتوانند مایحتاج خانواده را در حداقلها تامین کنند ولی  بیکار هستند و میتوانند اینکار را بکنند ولی این جوانان که با هزاران آرزو درس خوانده اند که بتوانند برای جامعه شان مفید باشند از فرط نبودن زمینه مساعد و مناسب برای کار به رفتگری روی میاورند.
باید گفت که اصلا این آخوندهای قرون وسطایی لیاقت این استعدادها و جوانان را ندارند همان بهتر که اینها زیر پای مردمشان را تمیز کنند تا فردا آزادی ایران سرمایه شان را برای پیشرفت و آبادی کشورشان استفاده کنند.

۱۳۹۴ تیر ۱۶, سه‌شنبه

ایران - تجمع خانواده های دستگیرشدگان ماه رمضان



روز دوشنبه خانواده های دستگیرشدگان به بهانه مسخره روزه خواری در مقابل دادسرای تهران تجمع کرده تا از شلاق زدن جوانانشان جلوگیری کنند . ماموران دولتی مانع تجمع آنان شده و آنها را متفرق کردند.
این عمل شنیع و ضد انسانی در شیراز به اجرا در آمد و جوانی را برروی تخت بسته وشلاق زدند و برای اینکه شلاق زدن قابل رویت باشد تخت را در عقب یک تریلی قرار دادند .
باید گفت که دین وایمان وروزه ای  که با زور شلاق و بگیر و بند اعمال شود اصلا بدرد همین آخوندها میخورد و بس وهمه را بی دین خواهد کرد و گویی رسالت این آخوندها هم همین است که همه را ضد دین و اسلام کنند!
اگر یک نفر میخواست که مردم را بفرض بی دین کند به اندازه آخوندها راندمان نداشت .
لعن و نفرین برهرچه زورگو درهر شکل و لباس و به هر بهانه ای.

۱۳۹۴ تیر ۱۵, دوشنبه

ایران - اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران درباره گسترش اعتراضات در شهرهای مختلف ایران




شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای از گسترش اعتراضات در شهرهای مختلف میهن خبر داد .
مردم شهرک اکباتان در غرب تهران در اعتراض به برپاکردن مرکز جاسوسی تحت عنوان دارالقران دست به اعتراض زدند.
روز یکشنبه 14تیر در پاساژامجد در خیابان جمهوری تعدادی از روزه داران با ماموران انتظامی به بهانه روزه خواری درگیر شدند .
جوانان شهرک صدرا ودهکده المپیک و بلوار فردوس و ....با مردم محله بخاطر نصب تابلوهایی که مردم را برای جاسوسی فرامیخواند درگیر شدند.
ادامه ....

۱۳۹۴ تیر ۱۴, یکشنبه

ایران - نبودن آب و گاز در استانی که در نزدیکی آن پالایشگاه نفت است


آش چقدر شور شده که نماینده خود مجلس رژیم هم به زبان میاورد :
نماینده مجلس ارتجاع از سیستان و بلوچستان به‌نام پشنگ دیروز شنبه 13تیر 94 ، به گسترش فقر در این استان اذعان کرد. به گفته وی، استان سیستان و بلوچستان فاقد امکانات زندگی و رفاهی نظیر دسترسی به آب و گاز و تحصیل است، اما بازارهای آن به علت ورود کالاهای قاچاق، مملو از اجناس بی‌کیفیت چینی است. عضو مجلس ارتجاع گفت: اکثر مردم استان سیستان و بلوچستان زیر خط فقر هستند به شکلی که در برخی نقاط افراد باید حدود 4 کیلومتر راه طی کنند تا بتوانند از آب شرب استفاده کنند. 

ایران - آگهی دکل گم شده نفتی



دکل گم شده نفتی 87 میلیون دلاری رژیم به یک جوک بیشتر شبیه بود. چون  آخوندها خودشان خیلی احمق تشریف دارند همه را به کیش خویش انگارند در حالی که مردم خیلی آگاه تر از آنند که این آخوندهای قرون وسطایی بفهمند. به این طنز توجه کنید :
به اطلاع عموم می‌رساند یک دکل کوچولوی نفتی 87 میلیون دلاری، با فرودگاه و رستوران و تجهیزات کامل مدتی پیش از جیب برادران سپاه پاسداران افتاده و مفقود شده است. از یابندگان تقاضا می‌شود به‌محض اطلاع از دکل بینوا، مراتب را به منسوبان دکل اطلاع دهند. و خانواده‌ای را از نگرانی این کوچولو برهانند. البته به یابندگان (گوشزد می‌شود برای حفظ سلامتی خود و بستگان سببی و نسبی‌شان، بهتر است در صورت اطلاع به خبرش زیاتی باد نزنند، ) تذکر داده می‌شود که در صورت اطلاع، از رسانه‌یی کردن اطلاعات این دکل خودداری شود تا مورد سوء‌استفاده دشمنان نظام قرار نگیرد.
اصل ماجرا را در این لینک بخوانید:

افشاگری وزیر ترابری یمن: سازمان ملل‌متحد همه کمکها را برای شبه‌نظامیان حوثی می‌فرستد

سازمان ملل
بدر محمد باسلمه وزیر ترابری یمن در اعتراض به جانبداری سازمان ملل‌متحد از شبه‌نظامیان حوثی در یمن گفت: ”سازمان ملل‌متحد کشتیهایی با پرچم این سازمان را که حامل کمکهای انسانی هستند به بنادر تحت کنترل شبه‌نظامیان حوثی و مزدوران آنها می‌فرستد. تا این تاریخ 25 کشتی سازمان ملل‌متحد تنها در یک بندر یمن پهلو گرفته و آن بندر الحدیده است که تحت کنترل حوثی هاست. این در حالی است که سایر بنادر مانند بنادر عدن امکان پذیرش این کشتیها را داشته‌اند“.

ایران - گرانی در ماه رمضان تحفه دولت طرفدار مستضعفین!

گرانی مواد غذایی
گرانی کمر بسیاری از خانواده های بی بضاعت را خم میکند و ماه رمضان که ماه برکت و مبارک نام دارد برای این خانواده ها ماه گرسنگی است ولی دولت روحانی به افطاری دادن به کسانی که شکمشان سیر است بسنده کرده و دزد خراسان نیز به دادن افطاری بسیجی ها و ...دلش را خوش کرده و غافل از اینکه در یک کوچه کناری انبوه خانواده هایی که ماه رمضان را روزه میگیرند برای اینکه چیزی برای خوردن در طول روز ندارند و سحر را با حداقلها سر میکنند .
با یک محاسبه ساده می‌توان دریافت که هزینه متوسط روزانه یک استکان چای و خرما در کنار یک نان سنگک با کمی پنیر و سبزی‌خوردن با یک کیلو حلیم یا آش، که ساده‌ترین ترکیب یک سفره افطار است، نزدیک به 40هزارتومان می‌رسد. که بر این اساس هزینه ماهانه آن یک میلیون و 200هزارتومان می‌شود. اگر فرض کنیم که این خانواده شام نخورند و یک وعده سحری را هم با همین معیار محاسبه کنیم، پس هزینه ماهانه به 2میلیون و 400هزارتومان می‌رسد. (سایت حکومتی فرارو ـ 28خرداد1394) 
حال اگر هزینه اجاره خانه و آب و برق و تلفن و هزینه تحصیل فرزندان و درمان و بهداشت را نیز به آن اضافه کنیم. حداقل درآمد هر خانوار باید بیش از 3میلیون و نیم باشد تا بتواند حداقلهای زندگی خود را تأمین کند. نگاهی به قیمت اقلام ضروری این واقعیت را بهتر روشن می‌کند.
ادامه .....