۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

ایران - مريم رجوي: استبداد مذهبي با جنايت عليه بشريت در ليبرتي نمي‌تواند خود را نجات دهد


MARYAM   RAJAVI
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران طی پیامی به مناسبت حمله جنایتکارانه مزدوران خامنه ای درعراق به کمپ لیبرتی محل استقرار رزمندگان آزادی مردم ایران و با درود بهشهدای این حمله گفتند که این شهیدان و مجروحان مظاهر بارز آزادی ستایش انگیز ملت ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی و کسب آزادی هستند,و بطور رسمی و حقوقی دولت عراق و سازمان ملل که با امضای یک یادداشت تفاهم از پایان سال 2011 چهار سال است کمپ لیبرتی را به عنوان یک محل موقت انتقال تشکیل داده اند باید پاسخگو باشند.
توجه شما را به متن کامل این پیام جلب میکنم :


ایران - نامه جمعی از زندانیان سیاسی زندان مرکزی کرج گوهردشت و اوین در محکومیت حمله به لیبرتی

زندان مرکزی کرج، زندان اوین و زندان گوهر دشت
زندانیان سیاسی در بندزندان مرکزی کرج و گوهر دشت و اوین طی نامه ای حمله جنایتکارانه به لیبرتی را محکوم کردند و بر شهدای لیبرتی درود فرستادند توجه شما را به متن کامل این نامه جلب میکنم :
متن این نامه از این قرار است:
بار دیگر دست جنایتکار رژیم پلید و آدمکش ملایان، در کار جنایت دیگری شد و شماری دیگر از آزادگان و شریف‌ترین و مقاوم‌ترین فرزندان این میهن ستمدیده را به خاک خون کشید و بار دیگر سازمان ملل و دولت مماشاتگر آمریکا که می‌بایست مطابق قرارداد و توافقات بین‌المللی خود، به تعهدات خود عمل کند، در بی‌عملی و تعلل موجبات جنایت دیگری را فراهم ساخت.
اگر این رژیم آدمکش، امروزه به‌عنوان پدر خوانده تروریسم و قتل و کشتار مردم منطقه شناخته می‌شود و از سفاکان و جنایتکارانی هم‌چون بشار اسد و یا نظایر آنها در عراق (مالکی و...) و یا در لبنان و یمن و... با تمام قوا و از جیب و به هزینه مردم ایران دفاع می‌کند... همه و همه به‌خاطرعدم مشروعیت مردمی در داخل مرزهای خود است، که به واسطه آن بیش از ۶۰ بار به‌دلیل انبوه اعدامها، کشتار و شکنجه، سرکوب و نقض اولیه‌ترین حقوق مردم ایران، در سازمان ملل محکوم شده است.

ایران - کنفرانس مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران


سمت راست مهدی ابریشمچی و سمت چپ شهید حسین ابریشمچی 

جمعه 8 آبان کنفرانسی در پاریس با شرکت آقای مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران در باره حمله جنایتکارانه مزدوران خامنه ای در عراق برگزار شد.برادر آقای ابریشمچی در این حمله به شهادت رسید  که دراین کنفرانس آقای ابریشمچی در این باره گفت:
همه کسانی که در این حمله جان خود را وقف خدمت به مردم ایران کردند .. حسین ابریشمچی برادرهمرزم و هم خون من هم در میان آنها بود که از فرماندهان برجسته ارتش آزادیبخش ملی ایران و از مسولان برجسته سازمان مجاهدین خلق ایران و عضو شورای ملی مقاومت ایران بود. و همچون تمامی این شهیدان زندگیش مملو از پاکبازی و نبرد لحظه مره برای دفاع از بالاترین ارزشهای انسانی بود.
همچنین افزود که این حمله نشاندهنده ضعف رژیم آخوندی است که دردوران   پایانی خود به شدت  ازاپوزیسیون سازمان یافته اش وحشت دارد.
این حمله نشاندهنده میزان تاثیر گذاری مقاومت ایران در داخل جامعه ایران است .
حمله به لیبرتی چهره واقعی روحانی و ولی فقیه رژیم را آشکار میسازد.


۱۳۹۴ آبان ۷, پنجشنبه

ایران - اطلاعیه شورای ملی مقاومت و محل شلیک موشکها به لیبرتی




در نقشه ضمیمه محل شلیک موشکهای کاتیوشا به کمپ لیبرتی مشخص شده است .

اطلاعیه شماره 3 دبیرخانه شورای ملی مقامت ایرانطبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده بیش از 80موشک از انواع مختلف به لیبرتی اصابت کرده است که حفره‌هایی به عمق دو متر و قطر سه و نیم متر در اثر اصابت شماری از این موشکها ایجاد شده است. شدت انفجارها به حدی است که بسیاری از بنگالها متلاشی شده و بسیاری از تیوالهای حفاظتی سیمانی فرو افتاده یا درهم شکسته است.

اطلاعیه شماره 4 دبیرخانه شورای ملی مقامت ایرانموشکهای 122میلی‌متری کاتیوشا و همچنین موشکهایی که از روی مدل موشکهای ان.بی‌24 روسی ساخته شده است و رژیم بر آن نام فلق گذاشته است، در شمار موشکهای شلیک شده امشب به کمپ لیبرتی هستند. 

تعداد دیگری از شهیدان حمله موشکی به لیبرتی عبارتند از مجاهدان خلق ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی
چهره دو تن از شهیدان بر اثر اصابت موشک هنوز شناسایی نشده است.

۱۳۹۴ آبان ۴, دوشنبه

ایران - مراسم سالگرد اعدام ریحانه جباری در بهشت زهرا


به مناسبت سالگرد اعدام وی مراسمی با حضور مادروی و سایر خانواده شهدای قیام در بهشت زهرا برگزار شد که مادر شهید ستار بهشتی و سعید زینالی نیز شرکت داشتند.
شعری زيبا برای ريحانه جباری
با الهام از وصیت نامه ریحانه جباری، دختری که در آرزوی عدالت، وهن تن‌دادن به شریعت آخوندی را نپذیرفت و به پادافره آن به ارتفاع دار سلام کرد.

متهم می‌کنم این...
متهم می‌کنم این بی‌ تپش آباد شقاوت‌زده را
متهم می‌کنم این شبکده را
متهم...
متهم هر چه طناب است و در آن چنبره ساکت مرگ
هر چه نگاه است و در آن کژدم کین
... سردی تیغه چاقو را
در لحظه دندان سایی بر تپش زنده قلب
این افق را که در آن حکم کبوتر ویرانیست
دینی را که در آن انسان زندانی‌ست
متهم می‌کنم این مرگستان را که در آن
پر زدن در نفس آبی صبح
جرمی سخت که باید
با سلامی به گلوله تاوانش را داد
عاشق باران بودن
و نگاه آغشتن به زلال شبنم
بر گلبرگ پگاه
چشم را از حدقه خارج می‌سازد با غیظ
...
متهم می‌کنم این محکمه زن کش عمامه به‌سر را که در آن
زن بودن
اتهامی ست معادل با شرم
و گناهی در انکار شریعتکده‌ها
متهم می‌کنم این قانون را که در آن حکم تجاوز مشروع
و دفاع از خود
رخ به رخ
با خبث مسلح ممنوع
جرم دختر ماندن زنده به گور
حکم زن بودن
ویرانی
با وزش نیش اسید
زیستن بی‌صورت، تنها در خاطره عکس قدیمی از خود
سالها با مرگ
***