۱۳۹۴ فروردین ۷, جمعه

اردوغان از رژیم ایران خواست نیروهایش را از عراق، یمن و سوریه بیرون بکشد

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد نمی‌تواند تلاش رژیم ایران برای سیطره بر خاورمیانه را تحمل کند.
به گزارش خبرگزاری رویتر رجب طیب اردوغان در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد رژیم ایران تلاش کرده تا برخاورمیانه سلطه پیداکند. تلاشهای این رژیم آنکارا و عربستان و کشورهای عرب خلیج فارس را برآشفته است.
ادامه...

پارلمان عراق فراخوانهای رؤسای کمیسیونهای «حقوق‌بشر»، «سالم سازی» و «فرهنگ و تبلیغات» برای تأمین حقوق ساکنان لیبرتی

پارلمان اروپا
طلال الزوبعی رئیس کمیسیون سالم‌سازی مجلس عراق خطاب به زیدالحسین کمیسرعالی حقوق‌بشر ملل‌متحد نوشت:
من توجه شما را به یک پرونده حساس، یعنی پرونده اعضای سازمان مجاهدین، اپوزیسیون رژیم ایران، در کمپ لیبرتی جلب می‌کنم. در حالیکه ساکنان کمپ بایستی از امکانات متساوی با شهروندان عراقی مانند برق و خدمات پزشکی و لجستیکی و نیز آزادی تردد به خارج از کمپ که حق مشروع هر پناهنده‌ای در جهان است برخوردار باشند، اما متأسفانه آنها از این حقوق پایه‌یی محرومند. تعداد بیمارانی که به‌دلیل ابتلا به بیماریهای سخت و محروم شدن از دسترسی آزادانه به درمان پزشکی، جانشان را از دست داده‌اند به 24نفر رسیده است. آخرین گزارشهای موثقی که از لیبرتی رسیده است حاکیست که نزدیک به 900تن از این پناهندگان را کلینیک پزشکی عراقی به بیمارستانهای بغداد احاله داده و در انتظار به‌سر می‌برند و حتی مواردی هست که از چند سال پیش در انتظار مراجعه به بیمارستانهای تخصصی در بغداد هستند، 
همچنین برخلاف توافق چهارجانبه بین دولت عراق و آمریکا و یونامی و نماینده ساکنان، دایر بر اجازه فروش اموال ساکنان در اشرف، آنها نتوانسته‌اند که این اموال را به فروش برسانند و بسیاری از اموال از جمله خودروها توسط شبه‌نظامیان هادی العامری غارت شده است.ادامه...

۱۳۹۴ فروردین ۶, پنجشنبه

بیش از ۲۰۰ حمله هوایی علیه اهداف حوثی ها

جنگنده
تلویزیون سی.ان.ان به‌نقل از خبرنگاران حاضر در یمن گزارش کرد: حملات صورت گرفته علیه مواضع حوثیها بسیار سنگین بوده و مقامهای حوثی در صنعا اذعان دارند که بیش از 200 حمله هوایی علیه مواضع آنها انجام شده است. بنا‌ به این گزارش پایگاههای نظامی استراتژیک حوثیها از جمله پایگاههای هوایی و یگانهای موشکی مورد تهاجم قرار گرفته‌اند و نیروی هوایی تحت کنترل حوثیها فرو پاشیده است و تسلیحات و تجهیزات توپخانه‌یی که نیروهای حوثی بر آنها اتکا داشتند نابود شده است.
سی.ان.ان خاطرنشان کرد: رژیم ایران در چند سال گذشته بشکل گسترده‌یی پشتیبان نظامی و لجستیکی حوثیها بوده است.

مصر ۴کشتی جنگی به خلیج عدن اعزام کرد

اعزام چهار فروند كشتي جنگي مصر به عدن
خبرگزاری رویتر خبر داد 4 فروند کشتی جنگی مصر از کانال سوئز عبور کردند تا خلیج عدن را حفاظت کنند. 
مصر اعلام کرده است نیروهای هوایی، دریایی و زمینی خود را برای عملیات در یمن علیه کودتاگران حوثی اختصاص می‌دهد.

۱۳۹۴ فروردین ۵, چهارشنبه

برنامه هاي سيماي آزادي را در سايت سيماي آزادي ببينيد

سيماي آزادي 
براي  ديدن اخبار مقاومت وساير برنامه هاي سيماي آزادي -تلويزيون ملي ايران - به سايت سيماي آزادي مراجعه كنيد.

کنفرانس در مقر اروپایی ملل‌متحد در ژنو: موج فزاینده اعدامها در ایران

کنفرانس در مقر اروپایی ملل‌متحد در ژنو
كنفرانسي در مقر اروپايي ملل متحد به دعوت 5 ارگان غير دولتي داراي رتبه مشورتي ملل متحد فرانس ليبرته  (بنیاد دانیل میتران)،حزب رادیکال فرا ملیتی، جنبش مراپ، انجمن بین‌المللی حقوق‌بشر زنان و انجمن توسعه آموزش بین‌المللی، در مورد وخامت نقض حقوق بشر در دوران آخوند روحاني برگزار شد كه دراين كنفرانس شخصيتها و مدافعان حقوق بشر از كشورهاي مختلف و نماينده شوراي ملي مقاومت شركت داشتند .
ادامه ....


۱۳۹۴ فروردین ۴, سه‌شنبه

نقش بی‌ثبات کننده رژیم ایران در منطقه نگران‌کننده است

تظاهرات خشمگینانه مردم خرمشهر هنگام تشییع پیکر یونس عساکره

تظاهرات خشمگینانه مردم خرمشهر هنگام تشییع پیکر یونس عساکره
پیکر یونس عساکره، جوان دستفروش زحمتکش خوزستانی که در اعتراض به فشارهای مأموران جنایت‌پیشه حکومت آخوندی خود را به آتش کشید و در بیمارستانی در تهران جان باخت، روز دوشنبه 3فروردین در خرمشهر در میان خشم مردم علیه آخوندهای حاکم تشییع شد. این جوان هموطن عرب‌ خوزستانی در اسفند گذشته پس از آن که مأموران سرکوبگر در خرمشهر دکه میوه فروشی‌اش را مصادره کردند در مقابل ساختمان شهرداری این شهر خود را به آتش کشید. تشییع جنازه یونس عساکره در حالی در خرمشهر برگزار شد، که به گفته شاهدان عینی، فضای امنیتی شدیدی حاکم بود.

۱۳۹۴ فروردین ۳, دوشنبه

طنز پشت صحنه مذاكرات رژيم

نوروز بر مردم ايران مبارك باد


نوروز  مبارك باد

هشدار رئيس سازمان اطلاعات آمريكا نسبت به صدور تروريسم و بي ثباتي رژيم ايران

ان برنن رئيس سازمان اطلاعات مركزي آمريكا
جان برنن رئيس سازمان اطلاعات مركزي آمريكا به تلويزيون فاكس نيوز گفت: رژيم ايران مي‌داند در صورت اقدام براي ساخت سلاح اتمي، با عواقب و هزينه‌هاي بسيار سنگيني مواجه خواهد شد.
وي افزود: رژيم ايران خوب درك مي كند اهرمهاي زيادي در دست آمريكا هست كه آنها را در برنامه اتمي‌شان متوقف كند. ما بايد چشم مان روي اقدامات رژيم ايران متمركز نگاه داريم. چرا كه روابطش با گروههاي تروريستي، حزب الله، داعش و القاعده ادامه دارد. موضوع اتمي تنها يكي از موضوعات مناقشه با رژيم ايران است، ولي ما همچنين شاهد هستيم كه اين رژيم حامي تروريسم و عامل بي ثباتي در تعدادي از كشورهاي منطقه است.


اعتراض سناتور مك‌كين به سياست اوباما در قبال مردم ايران

 
مك كين 
سناتور مك‌كين رئيس كميته نيروهاي مسلح در سناي امريكا در مصاحبه با تلويزيون سي ان ان در مورد پيام نوروزي اوباما گفت:  آرزوي من اين بود كه باراك اوباما در سال 2009 در حاليكه مردم ايران عليه يك انتخابات فاسد قيام كردند و در حال شعار دادن بودند كه اوباما اوباما يا با اونا يا با ما، دست به عمل ميزد و با مردم ايران صحبت ميكرد ولي او صحبت با آنها را رد كرد.

۱۳۹۴ فروردین ۲, یکشنبه

نوروز با اشرفيان ليبرتي

نوروز 1394بر همه ايرانيان مبارك باد

فرانسه، انگلستان، آمریکا و آلمان: زمان برای تصمیم‌گیری رژیم ایران فرا رسیده است

مذاكرات هسته اي رژيم
وزیران خارجه این چهار قدرت جهانی گفتند بر سر برنامه هسته‌یی رژیم ایران و مذاکره با این رژیم موضعی مشترک دارند.
جان کری وزیر خارجه آمریکا گفت: «در مذاکره با رژیم ایران پیشرفت حاصل شده است اما توافقی مد نظر است که صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌یی این رژیم را ثابت کند».
وزیر خارجه آمریکا گفت: «ما هر معامله‌ای را نمی‌خواهیم. اگر می‌خواستیم می‌توانستیم مدتها پیش یک چیزی را اعلام کنیم. زمان آن است که تصمیمهای سخت گرفته شود. ما خواستار توافق درست هستیم که بتواند جهان را از جمله آمریکا و متحدان نزدیک و شرکایمان را، ایمن تر و امن‌تر نماید و این آزمایش ماست».
لوران فابیوس نیز گفته است: هر توافقی با رژیم ایران باید مانع دستیابی این رژیم به سلاح اتمی شود.