۱۳۹۳ بهمن ۱۸, شنبه

اطلاعیه مطبوعاتی وکلای اعضای شورای ملی مقاومت ایران - ۵فوریه ۲۰۱۵
دادگاه استان  پاريس - شعبه تحقيق

دادگاه درخواست استیناف یک مرده را رد می‌کند و اقدام رسوا برای آلت دست قرار دادن قضاییه فرانسه را افشا می‌کند

امروز، پنجشنبه، 5فوریه 2015، دادگاه استان پاریس- شعبه تحقیق درخواست استیناف علیه قرار منع تعقیب صادر شده توسط قضات مارک تری ویدیک و دویه در 16سپتامبر 2014 که در آن کلیه اتهامات و دعاوی علیه اعضا شورای ملی مقاومت ایران در مورد تخلفات مالی لغو شده بود را رد می‌کند.

وزیر نیروی آخوند روحانی: صادرات نفتی ایران به یکپنجم کاهش یافته است

 



وزیر نیروی کابینه آخوند روحانی روز جمعه17بهمن در گفتگو با خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ـ تسنیم ـ  گفت: صادرات نفتی کشور به کمتر از یک پنجم کاهش یافته است و اقتصاد ایران در شرایط دشوار و ویژه‌یی قرار گرفته است.
ادامه....

پاریس – خبرگزاری فرانسه - 5فوریه 2015- وکلای مخالفان ایرانی اعلام کردند که دادگاه استیناف پاریس روز پنجشنبه حکم منع تعقیب مجاهدین خلق در یک پرونده قضایی گشوده شده در 2001 توسط قضات ضدتروریستی فرانسه، را تأیید کرد.
ادامه...

۱۳۹۳ بهمن ۱۷, جمعه

سناتور لیندزی گراهام: تهدید رژیم ایران بیشتر از داعش است

سناتور ليندزي گراهام  از اعضاي ارشد سناي آمريكا

سناتور لیندزی گراهام در یک برنامه رادیویی تهدید رژیم ایران برای آمریکا را بیشتر از داعش دانست و گفت رژیم ایران با برنامه اتمی بزرگترین تهدیدی است که در تمام عمرم به یاد می‌آورم.
سناتور گراهام، در پاسخ به سوالی پیرامون نقش رژیم ایران در ترور دادستان ویژه آرژانتین آلبرتو نیسمن و انفجار آمیا گفت:
رژیم ایران در چهار کشور همسایه خود دخالت دارد. این رژیم حتی در آمریکای لاتین دخالت دارد. چرا باید با این رژیم گفتگو کرد.


توسط قضاییه فرانسه دادگاه استان پاریس درخواست استیناف علیه دستور منع تعقیب در مورد نفی اتهامات مالی وارده بر اعضای مقاومت را مردود شمرد وکیل مأموران رژیم در پاریس اعتراف کرد افرادی از تهران به او دستور درخواست استیناف را دادند 

مقاومت ایران خواستار تعقیب و محاکمه و مجازات مسئولان این سوء‌استفاده بزرگ از قضاییه فرانسه است. باید برای همیشه به بازی کثیف معامله با حکام جنایتکار تهران به قیمت قربانی کردن مردم ایران پایان داد. چیزی که تا کنون تنها باعث منحرف شدن توجهات از رژیم ملایان به‌مثابه کانون اصلی صدور بنیادگرایی و تروریسم شده است
.

صبح روز، پنجشنبه 16بهمن93 (5فوریه 2015) دادگاه استان پاریس – شعبه تحقیقات، طی حکمی درخواست استیناف علیه دستور منع تعقیب پیرامون کلیه اتهامات مالی علیه اعضا و وابستگان مقاومت ایران را رد کرد. جلسه رسیدگی به این درخواست در روز 18 دی93 (8ژانویه2015) برگزار شده بود. پیش از آن دادستان پاریس نیز مخالفت خود را با این درخواست اعلام کرده و خواستار رد آن توسط دادگاه شده بود.

ادامه.... 
 
خالد خوجه رئيس ائتلاف ملي سوريه
خالد خوجه رئیس ائتلاف ملی سوریه در مصاحبه با تلویزیون الجزیره گفت: رژیم اسد فقط توسط رژیم ایران و شبه‌نظامیان اعزامی از سوی این رژیم در قدرت باقی مانده است، در سوریه ما در حال جنگ با رژیم ایران هستیم، بشار اسد به یک مدیر اجرایی برای رژیم ایران تبدیل شده، کسانی که جنگ را در سوریه اداره می‌کنند افسران رژیم ایران هستند، برای اسد ارتشی که از دمشق دفاع کند باقی نمانده است نیرویی که از دمشق دفاع می‌کند شبه‌نظامیان و مزدوران اعزامی از سوی رژیم ایران و شبه‌نظامیان حزب‌الله هستند.

۱۳۹۳ بهمن ۱۶, پنجشنبه


 گزارش شبکه خبری ای.بی.سی مأموران فدرال در لس‌آنجلس درباره یک شرکت حمل و نقل و صاحب ایرانی آن تحقیق می‌کنند. این شرکت از طریق یک برنامه مهاجرتی در آمریکا فعالیت خود را شروع کرده است اما مشکوک به ارتباطات مشکوک است. بر اساس این برنامه مهاجرتی، دولت آمریکا به سرمایه‌گذاران ثروتمند خارجی اجازه می‌دهد با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ هزار تا یک میلیون دلار از دولت آمریکا ویزا و کارت سبز دریافت کنند.
ادامه ....
اشتون كارتر كانديداي وزارت دفاع آمريكا

اشتون کارتر کاندیدای وزارت دفاع آمریکا نگرانی خود را از دخالتهای تفرقه‌افکنانه رژیم آخوندی در عراق ابراز کرد و نوشت: . این فعالیتها می‌تواند اقدامات آمریکا در جنگ علیه داعش در عراق و سوریه را زیر سؤال ببرد.
به نوشته هیل، نشریه کنگره آمریکا، وی قبل از حضور در برابر کمیته نیروهای مسلح گفت: آمریکا بایستی برای دولت عراق روشن سازد که شیوه ورود رژیم ایران در عراق، سیاست فراگیری سیاسی گسترده در عراق را که لازمه شکست داعش است، زیر سؤال می‌برد.
به نوشته هیل، مقامات آمریکایی می‌گویند که رژیم ایران شبه‌نظامیان شیعه در عراق را که با همکاری نیروهای نظامی عراق، سنیهای این کشور را مورد هدف قرار می‌دهند حمایت می‌کند.

۱۳۹۳ بهمن ۱۵, چهارشنبه



صبح امروز چهارشنبه 15بهمن 93، مجاهد خلق علی سالاری در اثر ابتلا به سرطان و نداشتن دسترسی آزادانه به معالجه و درمان در لیبرتی جان باخت.
علی سالاری فرزند دلاور مردم بندرعباس بیست و چهارمین شهید محاصره ضدانسانی پزشکی در لیبرتی است.
نماینده مجاهدان لیبرتی از یک ماه پیش مستمراً خواهان انتقال بیمار به خارج از عراق بود. مشاور حقوقی لیبرتی نیز بار دیگر در 14بهمن که حال بیمار رو به وخامت گذاشت خواستار تسریع در انتقال او برای معالجه شده بود.
علی سالاری متولد 1346 در عملیات آفتاب در فروردین1367 به اسارت رزمندگان ارتش آزادیبخش ملی ایران درآمد اما بعد از آزادی، به جای بازگشت به ایران، خواهان پیوستن به مجاهدین و ارتش آزادیبخش شد و از آن پس نزدیک به 27سال، در همه سرفصلها و بزنگاهها به عهد خود با خدا و خلق وفا کرد. وی در اغلب عملیات ارتش آزادیبخش ملی ایران شرکت داشت و قهرمانانه می‌جنگید. مسیری که تا مقابله با حملات جنایتکارانه مالکی به اشرف در 6 و 7مرداد 1388 و 19فروردین 1390 و حملات موشکی بعدی در لیبرتی ادامه داشت.
صلیب‌سرخ، سرویس‌های آمریکایی، مأموران عراقی و یونامی بارها در دیدارهای خصوصی و انفرادی با این مجاهد خلق از او خواسته بودند که از صفوف نبرد در ارتش آزادیبخش دست کشیده و به نزد زن و فرزند خود در ایران برود. اما او پیوسته بر انتخاب آگاهانه و همیشگی خود برای آزادی میهن و مردمش در صفوف ارتش آزادی‌بخش، پای فشرده و به‌دعوتهای تسلیم و ندامت قاطعانه دست رد زد.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی، با درود به مجاهد صدیق اشرفی علی سالاری، جان باختن بیست و چهارمین شهید محاصره ضدانسانی در لیبرتی را که به حق الگوی درخشانی در مقاومت مردم جنوب ایران محسوب می‌شود، به خانواده بزرگ سالاری در بندرعباس که چنین فرزند دلیری را در دامان خود پرورانده‌اند، تسلیت گفت و بار دیگر وظایف و تعهدات مکتوب و مکرر آمریکا و سازمان ملل را در قبال امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی خاطرنشان کرد؛ وظایف و تعهداتی که مردم ایران نقض ظالمانه و مستمر آنها را از یاد نمی‌برند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
15بهمن 1393 (4فوریه 2015)

در پی تحقیق در مورد علت قتل آلبرتو نیسمن دادستان پرونده انفجار بوینوس آیرس، روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد: در خانه نیسمن پیش‌نویس حکم بازداشت کریستینا فرناندز رئیس‌جمهور آرژانتین یافت شده است.
آلبرتو نیسمن، کریستینا فرناندز را متهم کرده بود که با رژیم ایران تبانی کرده تا پرونده انفجار بوئنوس‌آیرس را لاپوشانی کند.
دستور خامنه اي براي صدور تروريسم و كشتار مخالفان حكومت ايران در جهان 

اطلاعيه شوري ملي مقاومت ايران 
شوراي ملي مقاومت ايران 
ایران- روزنامه ارگان خامنه‌ای: منافقان و شایعه پراکنها باید اعدام شوند و هیچ ‌کجا از جمله خارج کشور نباید برای آنها امن باشد

کیهان روزنامه وابسته به خامنه‌ای، رهبر رژیم آخوندی، طی مقاله‌یی نوشت: «خبرسازان دروغین و شایعه‌پراکنان با جنگ روانی جامعه و نظام اسلامی را تهدید می‌کنند و هم‌چون منافقان از درون جامعه اسلامی به آن ضربه می‌زنند». وی افزود: «جریانها و رسانه‌هایی که شایعه‌پراکنی می‌کنند باید سرکوب و قلع و قمع شوند. آنها مفسد فی‌الارض و مهدورالدم هستند. آنها دیگر امنیت جانی ندارند و امت نیز باید آنان را طرد کنند و اجازه ندهند هیچ‌گونه ارتباطی با جامعه اسلامی داشته باشند. باید آنان را به‌شدت و سختی و خواری مجازات کرده و به قتل رساند».
روزنامه خامنه‌ای افزود: «اجرای حکم خدا در مورد فتنه‌انگیزان حق ستیز، به زمان و مکان و مرز محدود نیست و شامل مروز زمان نمی‌شود... برای آنها هیچ جایی نباید امن باشد. بنابراین، فرار فتنه‌انگیزان حتی به خارج از کشور، نباید مانع برخورد با آنان شود. همچنین در دستگیری آنها همه مردم باید بسیج شوند».
ادامه ....

۱۳۹۳ بهمن ۱۴, سه‌شنبه

شورای همکاری خلیج فارس اظهارات آخوند جنتی را بیهوده و غیرقابل تحمل دانست

عبداللطیف بن‌راشد الزیانی، دبیرکل شورای همکاری خلیج‌فارس اظهارات آخوند جنتی در نمایش جمعه تهران را توهین‌آمیز و غیرقابل پذیرش خواند و گفت، ابراز این 'سخنان دشمنانه' از سوی یک مقام رژیم ایران تأثیری جز افزایش شکاف میان این رژیم و کشورهای عضو این شورا برجا نمی‌گذارد.
وی طی بیانیه‌یی در سایت رسمی شورای همکاری خلیج فارس خواستار جلوگیری از اینگونه سخنان 'بیهوده' شد.
آخوند جنتی در جمعه‌بازار این هفته تهران، ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه فقید عربستان را 'قارون سعودی' خواند و گفت باید مرگ او را ' تبریک بگوییم'.

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا: برنامه موشکی رژیم ایران تهدیدی برای منطقه است

رژیم آخوندی در تلویزیون خود به موضعگیری وزارت خارجه آمریكا واکنش نشان داد و گفت: 
«وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به پرتاب ماهواره فجر ادعا کرد: برنامه موشکی ایران تهدیدی برای منطقه هست، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا گفت: برنامه موشکی ایران و ساخت موشکهای دارای توانایی حمل کلاهک هسته‌یی در این کشور بخشی از موضوع مذاکره با 1+5 بوده و خواهد ماند. جن ساکی بدون اشاره به اهداف علمی و اکتشافی ماهواره فجر پرتاب این ماهواره را به برنامه موشکی نظامی ایران مرتبط کرد و گفت: برنامه موشکی ایران تهدیدی برای منطقه هست. این مقام آمریکایی ادعا کرد توانایی حمل کلاهک اتمی در موشکهای ایران پیش از این در مذاکرات مورد بحث قرار گرفته و باز هم مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت».
مجمع پارلماني شوراي اروپا: بيانيه يكصد پارلمانتر وسناتور عضو مجمع پارلماني متشكل از 47كشور اروپا و آسياي مركزي درباره وضعيت حقوق بشر و دموكراسي در ايران
30 ژانويه 2015

ارجاع پرونده نقض حقوق بشر در ايران به شوراي امنيت مل متحد
خلع يد از رژيم ايران در عراق و سوريه
مشروط كردن توافق اتمي به تن دادن رژيم به قطعنامه هاي شوراي امنيتو پروتكل الحاقي
فراخوان به لغو محاصره پزشكي ليبرتي و شناسايي ليبرتي بعنوان كمپ پناهندگي تحت نظارت كميسارياي عالي پناهندگان
يكصد نماينده پارلمان و سناتور از همه گروههاي سياسي مجمع پارلماني شوراي اروپا، با صدور بيانيه اي كه بر روي سايت رسمي شوراي اروپا منتشر شده است، خواستار متوقف كردن دخالت ها و تروريسم رژيم ايران در منطقه و مشروط كردن هرگونه رابطه با اين رژيم به وضعيت حقوق بشر و دموكراسي درايران شدندو از طرح 10 ماده اي خانم مريم رجوي حمايت كردند.
اين بيانيه همزمان با حضور رئيس جمهور برگزيده مقاومت خانم مريم رجوي در شوراي اروپا كه بدعوت رسمي گروههاي سياسي حزب مردم اروپا، بزرگترين فراكسيون سياسي اروپا، و ائتلاف ليبرال دموكراتها در شوراي اروپا صورت گرفت، صادر شده است.


فراخوان به آمریکا و ملل‌متحد برای پایان دادن به محاصره و ورود بنزین و دیگر مواد ضروری به کمپ 
جلوگیری از ورود بنزین به لیبرتی وارد سومین ماه خود می‌شود. در 9 هفته گذشته حتی یک لیتر بنزین وارد کمپ نشده است. بنزینی که طی سه سال گذشته توسط ساکنان خریداری و وارد کمپ می‌شده به مصرف تعداد معدودی خودروی خدماتی و سواری که در کمپ وجود دارد، رسیده است. این خودروها جهت توزیع غذای روزانه ساکنان و همچنین رفت و آمد بیماران و مجروحان و افرادی که قادر به تردد پیاده در زمینهای سنگلاخ و ناهموار کمپ نیستند، به‌کار گرفته می‌شوند. جلوگیری از ورود بنزین باعث شده بیماران در هوای سرد و جاده‌های پر از گل و لای و سنگلاخ پیاده رفت و آمد کنند که در حکم شکنجه آنان است. بر اثر ممنوعیت بنزین، ساکنان حتی نمی‌توانند بیماران اورژانس را با خودرو به کلینیک کمپ برسانند.
این در حالی است که ساکنان و نمایندگان آنها روزانه این محاصره ضدانسانی را با یونامی مطرح کرده و در نامه‌های متعدد به اطلاع مقامات ملل‌متحد و آمریکا رسانده‌اند، ولی متأسفانه هیچ اقدام جدی تا کنون صورت نگرفته است.
مقاومت ایران جامعه جهانی و ارگانهای ذیربط و عموم مدافعان حقوق‌بشر و حقوق پناهندگان را به محکومیت این محاصره جنایتکارانه فرا می‌خواند و با توجه به تعهدات مکرر و مکتوب دولت آمریکا و ملل‌متحد در قبال امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی خواهان مداخله فوری برای پایان دادن به این محاصره و ورود بنزین و دیگر مواد ضروری به کمپ است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

14بهمن ماه 1393 (3فوریه 2015)

۱۳۹۳ بهمن ۱۳, دوشنبه

بانك جهاني : سقوط درآمدهاي نفتي رژيم ايران درسال جاري

بانک جهانی اعلام کرد درآمد نفتی رژیم ایران در سال جاری میلادی تنها 24میلیارد دلار خواهد بود.
این امر ناشی از تحریمهای نفتی و سقوط قیمت نفت است.
پیش از تحریمها و سقوط قیمت نفت درآمدهای نفتی رژیم تا100میلیارد دلار برآورد می‌شد.

سی.ان.ان: مرگ نیسمن، آرژانتین را لرزاند

مراسم خاکسپاری وی شعار می‌دادند ”نیسمن این‌جاست.“
تلویزیون سی.ان.ان:
مراسم خاکسپاری برای مردی که شرایط خاص و مشکوک مرگش، مردم کشورش را بهت‌زده کرده است، مرگ نیسمن، آرژانتین را لرزاند. 
هنگامی که پیکر وی محل برگزاری مراسم را ترک می‌کرد، مردم در دو طرف خیابان صف کشیده بودند و شعار می‌دادند ”نیسمن این‌جاست“. هنوز هیچ نتیجه‌گیری رسمی درباره اسرار مرگ نیسمن وجود ندارد. رئیس تیم تحقیق در تلاش است که مشخص کند که مرگ او خودکشی بوده است یا قتل و در هر کدام از این حالتها چه کسانی احتمالاً پشت قضایای این مرگ بوده‌اند. همچنین بسیاری از مردم آرژانتین احساس می‌کنند که دولت به‌خصوص شخص رئیس‌جمهور در انجام تحقیقات به میزان زیادی دخالت می‌کند. آنها همچنین به سیستم قضاییه کشور اعتماد ندارند. 
دادستان ویژه آلبرتو نیسمن شخصاً حمله تروریستی در مرکز یهودیان در 20سال پیش را تحت تحقیقات قرار داده بود، اما این پرونده هرگز به نتیجه نرسید و هیچ‌کس هرگز در رابطه با این پرونده زندانی نشد. پس مردم به‌صورت قابل فهمی نگران هستند. این پرونده همچنین می‌تواند از مسیر درستش منحرف شود و یا مثل بسیاری از پرونده‌های مشابه دیگر، از دور تحقیقات خارج شود. 
سی.ان.ان: به‌نظر تو چه تعداد از مردم آرژانتین بر این باورند که مرگ نیسمن برای لاپوشانی یا تلاشی برای لاپوشانی حقایقی در این پرونده می‌باشد؟ داستان این لاپوشانی داستانی است که اکنون به‌وضوح دارد پیچیده می‌شود چرا که مرتبط با نقش رژیم ایران در بمب‌گذاری سال 1994 می‌باشد. 
گزارشگر سی.ان.ان: یک نظرسنجی در سطح کشور در این باره وجود دارد. 70 درصد گفتند باور ندارند که این خودکشی بوده باشد. پس به‌وضوح تردید و گمانهای زیادی در موضوع مرگ نیسمن وجود دارد. این مسأله همچنین بسیار دغلکارانه است چرا که واقعاً این موضوع یک خودکشی نبوده است و مردم سؤال می‌کنند پس چه کسی آن را انجام داده است. نیسمن اخیراً رئیس‌جمهور و مقامات بالای کشور را متهم به لاپوشانی نقش رژیم ایران در بمب‌گذاری مرکز یهودیان کرده بود. به‌نظر می‌رسد هر کسی که در این ماجرا دخیل است بنوعی می‌خواهد همه این ابهامات و اسرار پرونده را از خودش دور کند، بهمین دلیل الآن قضیه برای مردم آرژانتین بسیار پیچیده شده است. خود من از کسانی نیستم که طرفدار ایده خودکشی باشم.