۱۳۹۴ آبان ۳۰, شنبه

ایران - واشینگتن تایمز: فراخوان مریم رجوی به قاطعیت در برابر افراطی‌گری و تروریسم تحت نام اسلام

MARYAM  RAJAVI

در تاریخ 18 نوامبر روزنامه آمریکایی واشینگتن تایمز پیام خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی  مقاومت ایران را در باره حملات تروریستی پاریس درج کرد ونوشت مریم رجوی با محکوم کردن حملات تروریستی در پاریس و به قاطعیت در برابر افراطی گری و تروریسم تحت نام اسلام فراخوان میدهد و نوشت :

به‌دنبال حملات مرگبار تروریستی در پاریس در 13نوامبر 2015، خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران طی پیامی گفت: 
امروز وجدان بشریت در شوک و ناباوری و حیرت فرو رفته است که چگونه می‌توان تحت نام خدا و دین چنین جنایتی را مرتکب شد. بنیادگرایی تحت نام اسلام چه در لباس شیعه و ولایت فقیه، و چه در لباس سنی و داعش و جنایات ضدبشری آنها، هیچ ربطی به اسلام ندارد. هم‌چنان‌که باید حساب فاشیسم دینی حاکم بر ایران و جنایاتش از جمله ۱۲۰ هزار اعدام سیاسی، گروگانگیری، صدور تروریسم از آرژانتین تا کشورهای اروپایی تا خاورمیانه و کشورهای آسیایی و آفریقایی را باید از حساب اسلام و مردم ایران جدا کرد. این یک رویکرد ضروری برای منزوی کردن بنیادگرایی و تروریسم تحت نام اسلام است. این پدیده شوم درهر کجا که باشد، دشمن صلح و بشریت است.
ازهمین رو،من همه مسلمانان، همه رجال دین، چه سنی و چه شیعه را فرا می‌خوانم که قویاً این جنایت را محکوم و در مقابل افراطی‌گری تحت نام اسلام، ایستادگی کنند و اجازه ندهند که عملکرد این تروریستهای جنایتکار به حساب اسلام و مسلمانان گذاشته شود. 
ادامه ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر