۱۳۹۳ بهمن ۲۵, شنبه


پاتریک کندی
فکر می‌کنم که خانم رجوی، شما از همه سخنرانان شنیدید که میان افرادی که آزادی و دموکراسی را ارج می‌نهند همبستگی وجود دارد. این آزادی و دموکراسی تنها برای آن دسته از ما نیست که این خوش‌شانسی را داریم که در یک حکومت دموکراتیک زندگی کنیم. این مسئولیت همه ما است که از آزادی و دموکراسی برخورداریم تا اطمینان حاصل کنیم از هیچ‌کس دیگر، حقوق‌بشر، آزادی و دموکراسی در هر کجای دیگر جهان که تحت سرکوب هستند، سلب نشود.

ارسال محموله‌های مخفی سلاح به خاورمیانه و شمال آفریقا

فاکس نیوز جزییات جدیدی از فعالیتهای یک شبکه قاچاق سلاح متعلق به نیروی تروریستی قدس در خاورمیانه و شمال آفریقا را افشا کرد. بر اساس اطلاعات این منبع واحد سری رژیم ایران به خونریزی خاورمیانه با محموله‌های مخفی سلاح دامن می‌زند.
جراردو پولیسیتا دادستان جدید آرژانتین، کریستیانا فرناندز رئیس‌جمهور آرژانتین را رسماً به سرپوش گذاشتن بر نقش مقامهای رژیم آخوندی در بمب‌گذاری آمیا در سال 1994 متهم کرد.
کریستیانا فرناندز رئیس‌جمهور آرژانتین
به گزارش خبرگزاری فرانسه دادستان آرژانتین گزارش داده است:
تحقیقات علیه کریستینا فرناندز -که پیش‌تر از سوی آلبرتو نیسمن ، دادستان شهید این پرونده، دنبال می‌شد - ادامه خواهد یافت.

ادامه .....
 
آلبرتو نیسمن دادستان شهید آرژانتینی
 رادیو بین‌المللی فرانسه طی گزارشی اعلام کرد قتل آلبرتو نیسمن در آرژانتین یادآور قتل ژیل بولک قاضی فرانسوی در 25سال پیش است که او هم در جریان تحقیقات بر روی یک پرونده تروریستی رژیم ایران به قتل رسید.
به گفته این منبع جسد ژیل بولک، قاضی فرانسوی، ٢۵ سال پیش، زمانی‌که در حال انجام تحقیقات در خصوص پرونده مربوط به یک حادثه تروریستی در پاریس بود، در شرایطی مشابه با مرگ آلبرتو نیسمان، در محل اقامتش یافت شد. وی نیز مسئول تحقیق درباره‌ی یک انفجار تروریستی بود که در آن نام رژیم ایران به‌عنوان عامل اصلی مطرح بود.