۱۳۹۴ خرداد ۲۹, جمعه

ایران - شمریان قرچک ورامین آب را به روی زندانیان بستند


نوادگان شمر در حکومت ولی فقیه در زندان قرچک آب را به روی زندانیان بستند و این در حالی است که این زندان از سوله هایی ساخته شده  است که فاقد تهویه و وسایل خنک کننده است .
تعداد زندانیان زن در این زندان مخوف بیش از اندازه ظرفیت است و حتی نفس کشیدن سخت است و شرایط غیر قابل تحمل در این فصل گرما در این زندان حاکم است .
از روز پنجشنبه 28خرداد دژخیمان خامنه‌ای از بلندگوهای بند، زنان زندانی را تهدید به شلاق زدن در صورت خوردن و نوشیدن غذا در زمان روزه می‌کنند.

ایران - علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی به گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس پیام داد

علی معزی زندانی سیاسی 
علی معزی زندانی سیاسی مقاوم پدر دو مجاهد اشرفی مستقر در لیبرتی برای شرکت هموطنانش در گردهمایی مقاومت ایران در ویلپنت پاریس پیام میدهد درود بر علی معزی 
«شور مياد، شادي مياد، صداي آزادي مياد..
شرکت همگاني در گردهمايي بزرگ ايرانيان اداي وظيفه ملي و وجداني در راه پر فراز و نشيب آزادي است. هزينه کردن براي عزيمت از داخل و خارج کشور به ويلپنت تقويت همبستگي و ايستادگي ملت آزاديخواه ايران است.
هموطنان عزيز،
23خرداد جاي خالي امثال ما مشارکت هر چه بيشتر شما را مي‌طلبد.
پيش به سوي يگانگي و مناسبات پاک و عالي انساني، اجتماعي و اقتصادي در ايران فردا».

۱۳۹۴ خرداد ۲۸, پنجشنبه

ایران - پاریس - رابرت پتینجر نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا‌ رژیم ایران مانند هیتلری است که دارای بمب اتمی باشد

رابرت پتینجر نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا
درگردهمایی مقاومت ایران در پاریس رابرت پتینجر نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا در  مصاحبه ای با رادیو دبلیو  بی تی گفت که رژیم ایران مانند هیتلری است که دارای بمب اتمی باشد .
او اضافه کرد: سی سال است که ایران تحت سرکوب ملاها قرار دارد و جنبش عظیمی در داخل ایران وجود دارد که توسط مردمی که از سراسر جهان به گردهمایی پاریس امده اند تشجیع و تشویق میشوند.هدف اصلی این گردهمایی برای جهان و برای ایران کاملا واضح بود.تعهد برای تحقق آزادی و تحقق رهایی برای یک چنین کشور عظیمی .

۱۳۹۴ خرداد ۲۷, چهارشنبه

ایران - اگر تکرار کنید انکار میکنم کتابی از نویسنده فرانسوی در مورد کودتای 17ژوئن علیه مقاومت ایران


ژان کلود موریس نویسنده فرانسوی 
ژان کلود موریس نویسنده فرانسوی و سردبیر وقت هفته‌نامه معروف فرانسوی «ژورنال دودیمانش»،با انتشار کتابی به نام اگر تکرار کنید تکذیب میکنم ماجراهای  پشت پرده  و زد و بند ننگین رژیم آخوندی و دولت شیراک، برای حمله کودتاگونه 17ژوئن 2003، علیه دفتر شورای ملی مقاومت ایران و مقر خانم مریم رجوی را بر ملا کرده است .
ژان کلود موریس که شخصاً شاهد گفتگوی «دومینیک دو ویلپن»، وزیرخارجه دولت شیراک و کمال خرازی وزیرخارجه حکومت آخوندی بوده است، سخنان رد و بدل شده بین طرفین در تهران را، برای انجام عملیات کودتا گونه علیه مقاومت ایران در اورسوراواز، درکتاب خود بازگو می‌کند.  
عنوان این کتاب از گفته ژاک شیراک است که خطاب به نویسنده گفته است که اگر تکرار کنید تکذیب خواهم کرد!گرفته شده است .
30صفحه اول از این کتاب 300صفحه ای به سیاست دولت شیراک در قبال آخوندها و زد و بند و تبادل اطلاعات و هماهنگی با وزارت اطلاعت و سفارت رژیم در فرانسه برای اجرای حمله 17ژوئن 2003اختصاص دارد.
ادامه....

ایران - فتوای خون کتابی از یک هموطن ایرانی در مورد وقایع 17 ژوئن


یک سند افشا گر دیگر که در مورد کودتای هفده ژوئن نوشته شد فصلی از کتابی است که به نام فتوای خون .
این کتاب توسط یک مترجم ایرانی که در ساعتهای حمله وحشیانه 17ژوئن به عنوان مترجم فارسی برای نیروی مهاجم در صحنه کار میکرد نوشته شده است .
توجه شما را به قسمتی از این کتاب جلب میکنم ‌:

ایران - رمضان در زندان! - وحشی‌گری از یک سو، ایستادگی از سوی دیگر



گزارشی از رمضان در زندانهای رژیم آخوندی را خواندم که بد نیست شما دوستان عزیزم هم بخوانید که بدانید در زندانهای آخوندها چه گذشت .

۱۳۹۴ خرداد ۲۵, دوشنبه

ایران - پاریس - ژنرال مثقال البطیش: منطقه روی ثبات نخواهد دید مگر با سرنگونی رژیم ایران



ژنرال مثقال البطیش از فرماندهان ارتش آزادی سوریه در گردهمایی مقاومت ایران شرکت کرد و به نمایندگی از هیات سوریه سخنرانی کرد ولی در سخنرانی خود گفت: خانم مریم رجوی خواهران و برادران من از سرزمین خون چکان سوریه آمده ام .آمده ام از دردهای مردم سوریه بگویم .بیش از چهار سال است که از پیکر سوریه در برابر جهان خون میچکد . آمده ام دردهای مردم سوریه را به شما منتقل کنم که علتش اقدامات رژیم جنایتکار آخوندی است که با جنگ افروزی تمام کشورهای منطقه را به آتش کشیده است .
ادامه ...

۱۳۹۴ خرداد ۲۴, یکشنبه

ایران - پاریس - کیمو ساسی: منشور ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی ریئس جمهوربرگزیده مقاومت ایران بهترین راه برای پیشرفت و دموکراسی در ایران است


کیمو ساسی نماینده پیشین پارلمان فنلاند
کیمو ساسی وزیر و نماینده پیشین پارلمان فنلاند گفت :مردم ایران به خاطر حاکمیت این رژیم وحشی سختی و رنج و فشار زیادی را تحمل میکنند جوانان اعدام میشوند, زنان از هر گونه حقوقی محروم هستند منشور 10ماده ای خانم مریم رجوی بهترین راه برای پیشرفت و دموکراسی در ایران است و ما از این برنامه حمایت میکنیم .
ادامه ....

ایران - پاریس - پیام زندانی سیاسی ارنگ داوودی از زندان گوهر دشت کرج به گردهمایی مقاومت ایران در پاریس

ارژنگ داوودی 
زندانی سیاسی ارژنگ داوودی از زندان گوهر دشت کرج  به شرکت کنندگان در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس پیامی فرستاد که در لینک زیر توجه شما را به آن جلب میکنم .
لطفا این خبر را منتشر کنید.