۱۳۹۳ اسفند ۱۵, جمعه

پيام نمايندگان پارلمان اروپا در محكوميت اعدام جنايتكارانه 6 كرد اهل سنت

ژرارد دپره، جود کرتون دارلینگ و آنا زابورسکا
ژرارد دپره، نماینده پارلمان اروپا از بلژیک و رئیس گروه دوستان ایران آزاد در پارلمان اروپا
بسیار ناراحت و خشمگین هستم و با بیشترین توانم جنایت جدیدی را که مجدداً توسط رژیم ایران صورت گرفته محکوم می‌کنم. آنها ۶ مرد جوان را که زندانی سیاسی بودند تنها به‌خاطر تعلق به ملیت کرد یا اهل سنت اعدام کرده‌اند.
من عمیقترین تسلیت خود را به خانواده‌ها می‌گویم و به کودکان این قربانیان جنایات رژیم ایران..........
جود کرتون دارلینگ - نماینده پارلمان اروپا از انگلستان
اسم من جود کرتون دارلینگ است و من نماینده حزب کارگر انگلیس در پارلمان اروپا هستم. من از شنیدن اعدام شش زندانی سنی کرد در ایران بسیار شوکه و خشمگین هستم. حلق‌آویز کردن این زندانیان برخلاف همه قوانین حقوق‌بشری بین‌المللی است، و لذا من عمیقاً علیه تاریخچه وحشتناک حقوق‌بشر رژیم ایران هستم که نه تنها علیه زندانیان سیاسی بلکه علیه زنان و دیگر اقشار جامعه نیز می‌باشد..............
آنا زابورسکا نماینده پارلمان اروپا از اسلواکی
من عمیقاً اعدام ۶ تن از افراد کرد اهل تسنن را که چهارشنبه این هفته در ایران رخ داد محکوم می‌کنم. (با اعدام) این شش مرد جوان، زنان و فرزندانشان در تنهایی رها شده‌اند و بسیار به‌خاطر آنها افسوس می‌خورم و به آنها تسلیت می‌فرستم و برایشان آرزوی بردباری دارم.
و من از جامعه بین‌المللی می‌خواهم که بر رژیم ایران فشار بگذارد تا به‌درخواست کشورهای متمدن پاسخ دهد و حکم اعدام را در کشورشان ملغی کنند.......

فراخوان۵۱ نماینده پارلمان اردن - اعلام لیبرتی به‌عنوان کمپ پناهندگی تحت نظارت سازمان ملل متحد

بیانیه51 نماینده پارلمان اردن
بیانیه51 نماینده پارلمان اردن
کشور عراق در بحران امنیتی بی‌سابقه‌یی بر اثر جنایات شبه‌نظامیان و تروریستها و دخالتهای گسترده رژیم ایران به‌سر می‌برد.
ساکنان کمپ لیبرتی محل استقرار پناهندگان مخالف ایرانی اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران نیز در معرض خطرات جدی قرار دارند و رژیم ایران به‌طور مستمر در حال توطئه علیه آنهاست.

نگرانی احمد شهید گزارشگر ویژه ملل‌متحد از موج اعدامها در ایران

احمد شهيد گزارشگر ويژه سازمان ملل متحد
احمد شهید٬ گزارشگر ویژه سازمان ملل‌متحد در امور ایران از موج اعدامها در ایران ابراز نگرانی کرد. وی در جلسه‌یی در اسپانیا تصریح کرد برخلاف وعده‌های دولت روحانی هیچ تغییری در وضعیت حقوق‌بشر در ایران صورت نگرفته و شمار اعدامها نیز افزایش یافته است.

وزیر دفاع آمریکا: برنامه موشکی رژیم ایران نگران‌کننده است

اشتون كارتر وزير دفاع آمريكا
اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در جلسه‌یی در کمیته تخصیص بودجه در سنای آمریکا تصریح کرد برنامه موشکی رژیم ایران نگران‌کننده است.
وی گفت: «در مورد دخالتهای رژیم ایران در منطقه نگران هستم. فرقه‌گرایی به‌شدت موجب نگرانی من است. دخالت رژیم ایران در عراق و چندین کشور دیگر نگران‌کننده است و باید به‌دقت مراقبت شود».

قدردانی شهید راه آزادی حامد احمدی و دیگرشهیدان از افشای خبرهای زندانیان اهل سنت و فشارهای دژخیمان


شش فرزند دلیر مردم کردستان که روز چهارشنبه قهرمانانه به‌شهادت رسیدند، در دوران حبس خود، در چند نوبت در اعتراض به اعمال سرکوبگرانه حکومت آخوندی و صدور احکام جنایتکارانه اعدام، دست به اعتصاب‌غذا زدند؛ و به‌رغم فشارهای ضدانسانی مزدوران رژیم و همچنین وضعیت وخیم جسمی به اعتصاب خود ادامه دادند.
آنها از جمله دو بار به‌مدت 75روز و به مدت 40روز دست به اعتصاب‌غذا زدند.
زندانی سیاسی اهل سنت حامد احمدی که در تاریخ 13آبان 92 بیانیه اعتصاب‌غذای زندانیان سیاسی اهل سنت کرد را در زندان قزل‌حصار اعلام کرده است با صدای خود گفته بود:

۱۳۹۳ اسفند ۱۴, پنجشنبه

ایلیانا رزلهتینن: رژیم ایران هم‌چنان مشغول فریبکاری است


ایلیانا رزلهتینن رئیس کمیته خاورمیانه و شمال آفریقا در کنگره آمریکا گفت: آخرین گزارشهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد رژیم ایران هم‌چنان از تعهدات خود سرپیچی کرده است.

جان کری: رژیم ایران حامی تروریسم است


جان کری وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی با وزیر خارجه عربستان سعودی گفت: رژیم ایران  کماکان به‌عنوان رژیمی حامی تروریسم شناخته می‌شود.

وی در مورد برنامه اتمی رژیم نیز گفت: تلاش می‌کنیم مطمئن شویم برنامه اتمی رژیم ایران مسالمت‌آمیز است.

جان کری بر تقویت روابط با عربستان سعودی تأکید کرد و گفت: ما خواهان روابط حسنه با ملک سلمان هستیم.

کشف و ضبط محموله تسلیحات موشکی رژیم ایران در دریای سرخ

موشكهاى غير قانونى رژيم آخوندى كه در كشتى پيدا شده است

بنا‌ به گزارش آسوشیتدپرس یک کشتی حامل چند ده موشک که به‌طورغیرقانونی توسط رژیم ایران تأمین شده بود، توسط نیروی دریایی اسرائیل در دریای سرخ ضبط گردید. بر اساس این گزارش موشکها از نوع ام-302  ساخت سوریه بود که از ایران ارسال شده بود و در کشتی بارگیری شده بود. هر کدام از این موشکها دارای برد بیش از 170 کیلومتر می‌باشند. آسوشیتدپرس گفت: ویدئویی از کشتی ضبط شده که موشکها را در داخل آن نشان می‌دهد منتشر شده است. این کشتی با پرچم کشور پاناما و با 17 خدمه بود و خدمه آن احتمالاً از وجود موشکها در کشتی بی‌اطلاع بوده‌اند.

مخالفت آمریکا با سیاست بی‌ثبات کننده رژیم ایران

ماري هارف سخنگوي وزارت خارجه آمريكا
ماریهارف سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران تصریح کرد: کسی در مورد دوستی مجدد با رژیم ایران صحبت نمی‌کند، مذاکره کردن، به هیچ‌وجه به‌معنی گرم شدن روابط نیست. من قویاً مخالفم اگر ما به یک توافقنامه برسیم روابط‌مان با رژیم ایران گرم خواهد شد. ما با سیاستهای بی‌ثبات کننده این رژیم قویاً مخالف هستیم. حتی اگر توافق اتمی حاصل شود تحریمهایی که در رابطه با موشکهای بالستیک و نقض حقوق‌بشر، حمایت از تروریسم و حمایت از حزب‌الله، علیه رژیم ایران اعمال شده پابرجا خواهند ماند.

مهنا احمدي آخرين خاطره پدرش را به تصوير ميكشد.

اين است سهم كودكان ايراني از زندگي تحت حاكميت آخوندهاي جنايتكار!!!

محاصره خانواده‌های ۶شهید اهل سنت توسط مأموران اطلاعات در قروه کردستان

خانواده‌های 6 زندانی اعدام شده کرد 
خانواده‌های 6 زندانی اعدام شده کرد در زندان گوهردشت کرج طبق برنامه‌ریزی قبلی، قرار بود شب گذشته در قروه بمانند و امروز پنجشنبه 15اسفند به طرف سنندج حرکت کنند اما مورد محاصره مأموران جنایت‌پیشه اطلاعات در قروه قرار گرفتند.
یک منبع مطلع گفت: نیروهای اطلاعات قروه منزل مورد نظر را محاصره کردند و با حضور در پشت بام‌ها و خیابانهای اطراف و محاصره کامل منزل میزبان را تهدید و خانواده‌ این 6 زندانی را مجبور به ترک فوری قروه و حرکت به سمت سنندج کردند، تا از مراسم یادبود اعدامها ممانعت به وجود آورد.

خبر فوري و مهم

پخش سيماي آزادي از ماهواره هات برد
پخش سيماي آزادي از ماهواره هات برد

۱۳۹۳ اسفند ۱۳, چهارشنبه

پیام خانم مریم رجوی به‌مناسبت شهادت قهرمانانه شش زندانی سیاسی اهل سنت

مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده شوراي ملي مقاومت ايران 
مریم رجوی: فراخوان به همبستگی عموم مردم از هر دین و آیین با خانواده شهیدان و احاله پرونده جنایتهای رژیم به دادگاه بین‌المللی جنایى
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران شهادت قهرمانانه شش زندانی سیاسی اهل سنت، فرزندان دلیر مردم کردستان را که سحرگاه چهارشنبه 13اسفند توسط دژخیمان رژیم آخوندی در زندان گوهردشت بدار آویخته شدند، به مردم کردستان و اهل سنت و به‌ویژه خانواده این شهیدان تسلیت گفت و از عموم مردم ایران از هر دین و مذهب و مرامی خواست به همبستگی با خانواده شهیدان و اهل سنت در سراسر کشور برخیزند.

طنین شعار مرگ بر خامنه‌ای زندانیان گوهردشت در اعتراض به اعدام ۶زندانی

6زنداني اهل سنت اعدام شده توسط دژخيمان خامنه اي 
زندانیان سیاسی اهل تسنن در سالن ۱۰ بند ۴ زندان گوهردشت کرج با شنیدن خبر اعدام همبندیانشان شعار مرگ بر خامنه‌ای سر دادند. طنین این شعار مدت طولانی فضای سالن، بند، و زندان را فرا گرفته بود.
آنها به این ترتیب به آخوندهای جنایتکار این پیام را دادند که در مقابل طنابهای دار آنها هیچ هراسی به دل راه نخواهند داد و تا پایان برای آزادی عقیده مبارزه خواهند کرد. دژخیمان خامنه‌ای که ناظر این صحنه بودند از ترس خشم و شورش زندانیان توان هیچ واکنشی نداشتند.


خودداری دژخیمان خامنه‌ای از تحویل پیکر ۶زندانی سیاسی اعدام شده

خانواده زندانيان اعدام شده 
به گزارش دریافتی دژخیمان خامنه‌ای از تحویل پیکر 6زندانی سیاسی اعدام شده به خانواده‌هایشان خودداری می‌کنند. مأموران اطلاعات به این خانواده‌ها گفته بودند به قبرستان بی‌بی‌سکینه کرج مراجعه کنند تا پیکر فرزندانشان را تحویل بگیرند. اما لحظه دریافت این خبر از تحویل دادن پیکر شهدا خودداری کرده و به آنها گفته‌اند ما خودمان پیکرها را دفن می‌کنیم. دژخیمان فاشیسم دینی حاکم بر ایران شش زندانی سیاسی اهل سنت کرد، حامد احمدی33ساله، جهانگیر و جمشید دهقانی (دو برادر28 و 29ساله)، کمال مولایی30ساله، صدیق محمدی28ساله و هادی حسینی 31ساله در حال اعتصاب‌غذا و در شرایطی که در اثر ضرب و شتم گاردهای جنایتکار مجروح بودند، بدار آویختند.


فراخوان اتحادیه سراسری پزشکان آلمان به لغو محاصره پزشکی لیبرتی

رودلف هنکه نماینده پارلمان فدرال از حزب دموکرات‌مسیحی و رئیس اول ماربورگر بوند، اتحادیه سراسری پزشکان آلمان
نشریه دویچه فربنده فوروم - برلین: ماربورگر بوند - اتحادیه سراسری پزشکان آلمان، خواستار تأمین رسیدگیهای کامل پزشکی برای ساکنان لیبرتی شد.
این اتحادیه سالهاست که با نگرانی بسیار، گزارشهایی از پزشکان معالج ساکنان لیبرتی در مورد وضعیت وخیم پزشکی در این کمپ دریافت می‌کند که حاکی از نقض تقریباً کامل حقوق آنهاست.

اعدام جنایتکارانه ۶زندانی سیاسی اهل سنت توسط دژخیمان خامنه‌ای در زندان گوهردشت کرج

اعدام جنایتکارانهٴ ۶زندانی سیاسی اهل سنت توسط دژخیمان خامنه‌ای
امداد امروز رژیم ضدبشری آخوندی 6زندانی سیاسی اهل سنت را در زندان گوهردشت کرج بدار آویخت.
این زندانیان عبارت بودند از: حامد احمدی33ساله، جهانگیر و جمشید دهقانی (دو برادر28 و 29ساله)، کمال مولایی30ساله، صدیق محمدی28ساله و هادی حسینی 31ساله.
از شب گذشته خانواده‌های 6زندانی سیاسی اهل سنت و جمعی از مردم و زندانیان سیاسی سابق در مقابل زندان گوهردشت تجمع کرده بودند.

جیمز کلاپر: رژیم ایران از تمام ظرفیتهای خود برای تولید سلاح اتمی استفاده می‌کند

جیمز کلاپر مدیر مرکز اطلاعات ملی آمریکا
جیمز کلاپر مدیر مرکز اطلاعات ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی.بی.‌اس گفت: رژیم ایران از تمام ظرفیتهای خود در تمامی حوزه‌ها برای تولید سلاح اتمی استفاده می‌کند.

۱۳۹۳ اسفند ۱۲, سه‌شنبه

سامانتا پاور: هدف ما جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی است

سامانتا پاور سفیر آمریکا
سامانتا پاور سفیر آمریکا در سازمان ملل‌متحد طی سخنانی در واشینگتن گفت، ”باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به سلاح اتمی متعهد می‌باشد. 

باراک اوباما: رژیم ایران باید حداقل ۱۰سال فعالیت اتمی خود را محدود کند

باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا
رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌یی اختصاصی با خبرگزاری رویتر گفت: رژیم ایران باید فعالیتهای اتمی خود را برای حداقل 10سال محدود کند. 
باراک اوباما افزود: هم‌چنان ممکن است توافقی حاصل نشود اما احتمال رسیدن به توافق در حال حاضر بسیار بیشتر از 3 یا 4ماه پیش است. 

نخستین گزارش جامع گزارشگران ملل‌متحد درباره ۶ حمله جنایتکارانه به اشرف و لیبرتی در شورای حقوق‌بشر

گزارشگران ملل‌متحد آلفرد دو زایاس ، مادس آدناس و کریستوف هینز
همزمان با شروع بیست وهشتمین اجلاس شورای حقوق‌بشر سازمان ملل در ژنو در روز دوشنبه 2مارس 2015 (11اسفند93)، گزارش جامع گزارشگران ویژهسازمان ملل‌متحد که حاوی نخستین گزارش رسمی و سرجمع گزارشگران ملل‌متحد درباره 6 حمله جنایتکارانه به اشرف و لیبرتی و و وضعیت امنیتی کنونی ساکنان است، به این اجلاس ارائه گردید.
بخشی از این گزارش جامع 162 صفحه‌یی به گزارش کریستوف هینز گزارشگر ویژه اعدام‌های خودسرانه و بدون محاکمه، مادس آدناس رئیس گروه کار بازداشتهای خودسرانه و آلفرد دو زایاس گزارشگر ویژه نظم بین‌المللی عادلانه و دموکراتیک به حملات صورت گرفته علیه مجاهدان اشرفی در اشرف و لیبرتی بین سالهای 2009 تا 2014 و وضعیت امنیتی کمپ لیبرتی اختصاص یافته و به تحقیقات مستقل و محاکمه عاملان این کشتارها فراخوان داده‌اند

۱۳۹۳ اسفند ۱۱, دوشنبه

سناتور لیندزی گراهام: رژیم ایران دنبال غارت و خرابیهای بیشتر است


سناتور لیندزی گراهام از اعضای ارشد سنای آمریکا

سناتور لیندزی گراهام از اعضای ارشدسنای آمریکا به دخالت و تجاوزگری رژیم ایران در 4کشور عربی اشاره کرد و گفت: مقامهای رژیم ایران با پولهایی ناشی از کاهش تحریمها چه کار خواهند کرد، فکر می‌کنید آنها اقدام به ساختن مدارس و بیمارستانها خواهند کرد. با در نظر گرفتن رفتار امروزه این رژیم، آنها برای غارت و خرابیهای بیشتر اقدام به سرمایه‌گذاری در امور نظامی خواهند کرد.

شعار معلمان تظاهر کننده در اصفهان: هسته‌یی رو رها کنید فکری بحال ما کنید

تظاهرات معلمان اصفهان
معلم می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد ، هسته‌ای رو رها کنید فکری بحال ما کنید
معلمان معترض همچنین شعارهایی علیه تبعیض و نابرابری سر دادند. آنها خواستار پرداخت حقوق و مطالبات عقب‌افتاده شدند.


جان بینر: توافق بد با رژیم ایران نابود کننده است

جان بينر رئيس مجلس نمايندگان آمريكا
جان بینر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: از نظر من چیزی که ویران کننده است یک توافق بد با رژیم ایران است که راه را برای اتمی شدن این رژیم هموار می‌کند.
جان بینر و سایر جمهوریخواهان برای جلوگیری از این توافق بد، دنبال این هستند که هر توافقی با رژیم ایران توسط کنگره آمریکا مورد بررسی قرار بگیرد.


زوزه‌هاي رژيم از ضربه سنگين افشاي سايت به‌كلي سري لويزان3

دبيرمصحلت نظام و سركرده پيشين سپاه پاسداران در رسانه خود نوشت: در زماني كه مذاكرات هسته‌اي به مرحله حساس خود رسيده است، (سازمان مجاهدين) بار ديگر مدعي وجود مراكز مخفي هسته‌اي در ايران شده است. به‌نوشته «واشنگتن پست »، بنا بر ادعاي اين گروه، ايران از سال 2008 در آزمايشگاههايي زيرزميني در تهران مشغول غني‌سازي اورانيوم بوده و مركزي زيرزميني به نام «لويزان 3» به اين امر اختصاص يافته است. اين گروهك چنين بيان كرده كه تا وقتي نظام با بازرسي از اين مكان موافقت نكند، هيچ توافقي در موضوع هسته‌اي نبايد به امضا برسد. 
رسانه هاي زنجيره يي اطلاعات آخوندي نيز نوشتند: شوراي به اصطلاح مقاومت اعلام كرد مدارك مستندي را يافته كه بر اساس آن، مكان فوق سري هسته اي- تحقيقاتي با سانتريفيوژهاي پيشرفته در آن‌جا قرار گرفته است. 
اين گزارش در هنگامه مذاكرات حساس هسته‌اي ايران بين ايران و غرب به ميان آمده  (مجاهدين)مدعي شده‌اند كه ايران يك مركز نظامي را تحت پوشش مركز وزارت اطلاعات در زير زمين بنا كرده است. 
(آنها) از زماني که مذاکرات ميان نظام  و
۱+۵ در سال ۲۰۰۳ آغاز شد، به طور مرتب در حال دروغ پراکني هستند.
نظام  و
۱+۵ که در حال حاضر در حال مذاکره هستند، تلاش مي کنند تا ۳۱ مارس درباره توافقنامه اي به نتيجه برسند.»
ادامه.....

پيام خانم سهیلا صادق مسئول کمیسیون آموزش و پرورش شورای ملی مقاومت در رابطه با اعتراضات معلمان

تظاهرات معلمان مريوان
خانم سهیلا صادق، مسئول کمیسیون آموزش و پرورش شورای ملی مقاومت با درود به معلمان و فرهنگیان زحمتکش و شریف ایرانی شرکت گسترده آنها در این حرکتهای اعتراضی را ستود. وی گفت: زندگی در زیر خط فقر، شرایط معیشتی و شغلی وخامت‌بار و بی‌حرمتی به معلمان و فرهنگیان کشور تنها یکی از آثار حاکمیت 36ساله نظام فرهنگ کش ولایت‌فقیه است. رژیمی که تمامی سرمایه‌های این میهن را صرف سرکوب و پروژه‌های شوم اتمی و صدور تروریسم و بنیادگرایی کرده و از حداقلهای آموزشی برای دانش‌آموزان و تأمین حداقل حقوق معلمان سر باز زده است.


۱۳۹۳ اسفند ۱۰, یکشنبه

تظاهرات سراسری معلمان و تجمع بیش از ۶هزار تن از معلمان در مقابل مجلس ارتجاع در تهران


معلمان به‌پاخاسته میهنمان امروز در یک تظاهرات گسترده سراسری علیه تبعیض، اختناق و چپاولگری آخوندها دست به اعتراض زدند. برخی شهرها که صحنه اعتراض و تظاهرات معلمان بودند عبارتند از:
همدان، رشت، تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، آبادان، اراک، شیراز، زنجان، یاسوج، کرمانشاه، بوشهر، اردبیل، خرم‌آباد، سنندج، بندرعباس، بروجرد، گناوه، سقز، پاوه، کرج، قزوین و مریوان

در تهران تا ساعت 15 بیش از 6هزار تن از معلمان در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند. آنها پلاکاردهایی حمل می‌کردند که روی آنها نوشته شده بود: حرمت معلم زیر پای تورم و گرانی
نیروهای گارد ویژه تجمع‌کنندگان در مقابل مجلس رژیم را محاصره کردند.