۱۳۹۴ دی ۴, جمعه

ایران - مریم رجوی در شب میلادعیسی مسیح در مراسم دعای کلیسای سن- ژرمن دپره درپاریس شرکت کرد



در شب میلاد مسیح ع برابر با 24دسامبر خانم مریم رجوی رئیس جمهوربرگزیده شورای ملی مقاومت ایران درمراسم دعای شب کریسمس کلیسای سن- ژرمن دپره درپاریس شرکت کردند .
کشیش کلیسا ازخانم رجوی استقبال کرده ودرمراسم دعا برای حضارتوضیح دادند که هیئتی ازمقاومت ایران دراین مراسم شرکت دارند وازحضورآنها دراین مراسم تشکر کرد بعد مراسم با دعا و نیایش وخواندن سرودهای مذهبی ادامه یافت .سپس خانم رجوی سبدگلی دربرابرنماد میلاد حضرت مسیح ع گذاشت وپس ازآن از نمادهای تاریخی کلیسا بازدید بعمل آوردند.
خانم رجوی گفتند که من برای دعا درپیشگاه مسیح ع به اینجا آمده ام و برای دعا برای نجات مردم سرکوب شده ایران و منطقه که ازافراطی گری رنج میبرم.
کشیش کلیسا و مردم حاضر در کلیسا بعداز دعا خانم رجوی وهیئت همراه را بدرقه کردند.

۱۳۹۴ دی ۱, سه‌شنبه

ایران - شورای ملی مقاومت ایران: 16نفراعدامی درایران درعرض سه روز


شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که درعرض سه روز رژیم ایران 16 نفررا اعدام کرده است .
این اعدامها درقزوین -زاهدان ونورآباد ممسنی - زاهدان-گرگان - کرج - بندرعباس وآمل انجام شده است .دربین اعدام شدگان یک زن نیزوجود داشت .کلیه اعدامیها سنشان بین 20تا 36سال بوده است .
دوتن از این اعدامیها در حین ارتکاب جرم کمتر از 18سال سن داشتند ویکی ازآنها بنام برزان نصرالله زاده که ازاهل سنت بود زمان دستگیری سال سوم دبیرستان بود و به اتهام محاربه اعدام شد.
این اعدامها چند روز پیش یا پس ازمحکومیت رژیم جنایتکارآخوندی درمجمع عمومی سازمان ملل متحد صورت میگیرد .
خانم مریم رجوی رئیس جمهوربرگزیده شورای ملی مقاومت ایران بعداز قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل خواستارآن شد که قاتلان مردم ایران توسط شورای امنیت ملل متحد مورد محاسبه قرارگیرند.وبه‌خاطرجنایت علیه بشریت محاکمه شوند.
به متن کامل این اطلاعیه توجه کنید:
رژیم ضد بشری آخوندی طی سه روز اخیر ۱۶ زندانی را در قزوین، زاهدان، شیراز و آمل به دار آویخت. هشت زندانی امروز سه شنبه اول دیماه در زندان قزوین به طور جمعی اعدام شدند. در روز 29 آذر پنج زندانی به طور جمعی در زندان مرکزی بندرعباس و دو زندانی ۲۶ و ۳۰ ساله به اتهام «محاربه» در میدان کوزه‌گری شیراز در ملأعام به دار آویخته شدند. روز 30 آذر نیز یک زندانی ۳۱ ساله در زندان آمل به دار آویخته شد.
اعدام سه زندانی در زندان گوهردشت کرج (۲۵ آذر)، اعدام یک زندانی ۲۰ ساله در نوشهر (۲۳ آذر) و به دار آویختن یک زندانی ۲۱ ساله در نورآباد ممسنی در ملأعام (18 آذر)، اعدام یک زندانی در زندان مرکزی بندرعباس (۱۶ آذر) و اعدام یک زن در زندان قزوین، اعدام جمعی چهار زندانی 23 تا 35 ساله در زندان مرکزی زاهدان (شامل دو برادر به نامهای عطالله و محمد گمشاد زهی به اتهام درگیری با مأموران سرکوبگر)، اعدام یک زندانی ۳۶ ساله در گرگان (۱۵ آذر) از جمله جنایتهای رژیم آخوندی است که در دو هفته اخیر به ثبت رسیده است. رژیم آخوندی شماری از مخالفان و زندانیان سیاسی را در پوش مجرمان عادی و زیر عنوان «محاربه» اعدام می کند. اخبار بسیاری از اعدامهای مخفی هیچگاه به بیرون از زندانها و مراکز سرکوب رژیم درز پیدا نمی کند.
در همین حال دهها زندانی از جمله برزان نصرالله زاده و سجاد سنجری و حمید احمدی که به هنگام ارتکاب جرم انتسابی کمتر از 18 سال داشتند، در نوبت اعدام قرار دارند. برزان از زندانیان اهل سنت، در سال ۱۳۸۹، زمانی که دانش آموزسال سوم دبیرستان بود، بازداشت و پس از تحمل ماهها حبس انفرادی به اتهام «محاربه» به اعدام محکوم شد. به گفته بستگان برزان، او «نه کسی را کشته بود و نه به گروهی وابسته بود نه اسلحه یی داشت».

ایران- کنفرانس در سنای آمریکا برای حفاظت از مجاهدین اشرفی در لیبرتی


درکنفرانسی که در سالن تاریخی کندی سنای آمریکا برگزار شد تنی چند از شخصیتهای آمریکایی حامی مقاومت ایران سخنرانی کرده و دراین سخنرانی به موضوع تروریسم و پدر خوانده آن رژیم ایران اشاره کرده وهم چنین وضعیت امنیتی وحفاظتی اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران که درکمپ لیبرتی مستقر هستند مورد بحث قرارگرفت وبه مسئولیت آمریکا درقبال آنها وقول حفاظتی به آنها داده است, اشاره شد.
سخنرانان این جلسه عبارت بودنداز‌سفیر تام ریچ اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا, سناتور جوزف لیبرمن , ژنرال جک کین نایب‌رئیس پیشین ستاد نیروی زمینی ارتش امریکا،ژنرال جک کین, نایب‌رئیس پیشین ستاد نیروی زمینی ارتش امریکا ,سفیر لینکلن بلومفیلد- معاون پیشین وزیرخارجة آمریکا درامور سیاسی – نظامی بودند.
به سخنرانی این شخصیتها دراین جلسه توجه کنید:
تام ریج- اولین وزیر امنیت داخلی آمریکا
سناتور لیبرمن اشاره کرد که کانون تروریسم در جهان (رژیم) تهران است؛ اما آنها هم‌چنین بانک مرکزی تروریسم هستند و متأسفانه ما در صدد پس‌انداز مبلغ هنگفتی در آن هستیم، یعنی حدود صد میلیارد دلار. لحظه‌یی به این فکر کنید. این یک موضوع محرمانه نیست. بنابراین از آن لحظه در سال 1979 تا امروز اگر به‌دنبال طرفی باشید که آشوب را تشدید کرده و حالا هم به‌صورت این بربریت قرون وسطایی و داعش رخ‌نمایی می‌کند؛ فکر کنم به سال 1979 برگردید، آن لحظة تسخیر سفارت آمریکا توسط آخوندهاست. و چه چیزی را ایجاد کرده‌اند؟ نتیجه نه تنها تشدید آشوب در منطقه بوده است بلکه مصیبتی جهانی را ایجاد کرده‌اند و به‌نظر من، ما ساده‌لوحانه در این کشور عمل خواهیم کرد اگر به 1979 نگاه نکنیم و درک نکنیم که نطفة اسلام افراطی در (ایران) بسته شد.
و 35 سال بعد، این سرآغاز جریان‌ها نه تنها در منطقه بوده، بلکه این بنیادگرایان و تروریسم تحت نام دین و اسلامیون رادیکال درسراسر جهان رشد کرده‌اند. شک نکنید که آنها تنها به خاورمیانه و آفریقای شمالی محدود نیستند. آنها به آمریکای جنوبی و تقریباً به همة قاره‌های کرة زمین سرایت کرده‌اند.............
ژنرال جک کین- نایب‌رئیس پیشین ستاد نیروی زمینی ارتش امریکا 
رژیم ایران به تقویت رژیم اسد ادامه داده و به‌رغم همة تلاش‌های روسیه و رژیم ایران، اسد در حال باختن صحنه و کنترل در سال گذشته بود. این به‌خوبی توسط رسانه‌ها گزارش نشده است، ولی آنها در وضعیت خطیری بودند. رژیم ایران این‌را دریافت و روس‌ها را تحریک کرد که دخالت نظامی بکنند تا بتوانند بقای اسد و رژیم او را تضمین کنند. آنها فقط 22 درصد سوریه را تحت کنترل دارند و بخش بیشتری را هم از دست خواهند داد و این بقای رژیم را در وضعیت بسیار خطیری قرار خواهد داد. به همین خاطر است که روسیه در آنجا دخالت نظامی کرده؛ مطلقاَ توسط رژیم ایران تشویق شدند.

یک ضد حمله در حال حاضر در جریان است و با تعجب کامل، روسیه و نیز رژیم ایران و حضور حزب‌الله و شبه‌نظامیان شیعی و نیروی قدس و رهبران آن که در صحنه هستند، در سه نقطة مختلف در جریان است و وضعیت آن‌طور که آنها فکر می‌کردند، پیش نرفته است. حتی با توپخانة روسیه، با موشک‌های روسیه، با جنگنده‌های روسیه که همگی از این تلاش حمایت می‌کنند. و دلیل آن این است که سوری‌هایی وجود دارند که حاضرند زندگی خودشان را فدا کنند و خانواده‌هایشان را در معرض خطر قرار دهند و نیز جوامعشان را؛ ولی برای یک زندگی بهتر مبارزه کنند. آنها در مقابل این یورش ایستاده‌اند و باید برای همه ما الگو باشند. و این چیزی است که هم‌اکنون در کمپ لیبرتی در حال اتفاق‌افتادن، به‌عنوان نمونه‌یی برای همة ما است. .......

سفیر لینکلن بلومفیلد- معاون پیشین وزیر خارجة آمریکا در امور سیاسی – نظامی
اگر شما در تمام طول کنفرانس نشسته بودید، گوش کردید، و اگر سخنان را جذب کرده باشید، حالا می‌فهمید که ساکنان کمپ لیبرتی در اصل یک تابلو، یک تابلوی چشمک‌زن را از موقعیت آمریکا در خاورمیانه منعکس می‌کنند. هر کس در خاورمیانه می‌بیند که ما یک وعده دادیم و آن‌را نگه نداشتیم. هر کس در خاورمیانه می‌بیند که یک گروه مقاومت وجود دارد که خواهان یک ایران دموکراتیک غیر اتمی با حاکمیت 80 میلیون نفر مردم است و ما آنها را نادیده می‌گیریم. و همه می‌بینند که سازمان ملل متحد وعده‌هایی برای اسکان این افراد داد که برآورده نشده‌اند. این موقعیتی است که ما در آن قرار داریم و کمپ لیبرتی اساساً نشان‌دهندة وضعیتی است که اعتبار و سیاست آمریکا در آن غرق شده است. و شما امروز برخی اظهارات بسیار قوی را شنیدید.
ادامه ....