۱۳۹۳ اسفند ۹, شنبه

بحران آب آشاميدني 
حمیدرضا جانباز معاون وزیر نیرو کابینه آخوند روحانی اعلام کرد سه شهر بندرعباس، سنندج و کرمان از نظر تأمین آب  آشامیدنی در وضعیت قرمز قرار دارند. به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا، وی گفت: تعداد شهرهای دچار تنش آبی حدود 547 شهر پیش‌بینی می‌شود. 
پیش از این معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست رژیم گفته بود 14شهر ایران به‌ویژه تهران از نظر منابع آبی در شرایط بحرانی قرار دارند.

لایحه اعضای ارشد سنای آمریکا: هر گونه توافق اتمی با رژیم ایرانباید توسط کنگره تأیید شود
سناتور باب كوركر
 4 سناتور ارشد آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه لایحه‌یی را پیشنهاد کردند که بر اساس آن هر گونه توافق هسته‌یی با رژیم ایران باید پیش از اجرایی شدن برای بازنگری تسلیم کنگره آمریکا شود. به گزارش سایت رسمی سنای آمریکا بنا‌به‌درخواست باب کورکر ، رابرت منندز، لیندزی گراهام و تیم کین هر گونه توافق آمریکا و رژیم ایران باید تسلیم کنگره شود و کنگره 60روز فرصت خواهد داشت تا این توافق را بررسی کند و آن را تأیید یا رد کند. 
ادامه ...

۱۳۹۳ اسفند ۸, جمعه

مراسم بزرگداشت آندرانيك آساطوريان در اور سوراواز - پاريس



سفارت آلمان

به گزارش رسانه‌های آلمان، مارتین شفر، سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان، روز چهارشنبه ششم اسفند، برگزاری مسابقه کاریکاتور هولوکاست توسط رژیم ایران را محکوم نمود. 
احزاب سوسیال‌دموکرات و چپ آلمان نیز از این اقدام رژیم ایران انتقاد کرده و آن را «‌رفتاری منزجرکننده» نامیده‌اند.



در ایران‌زمین شعله ور، خلافت ارتجاعی خاکستر باید گردد! 
هم میهنان!
جوانان اشرف‌نشان!

آتش‌های برافروخته بهاری در پایان سال در جشن ملی چهارشنبه سوری، پیوسته کابوسی برای خلافت ارتجاع در ایران‌زمین است. رقص شعله ها و صفیر ترقه‌ها تاریکی و تباهی آخوندی را می‌شکافد و پایکوبی جوانان میهن، زمین را در زیر پای پاسداران شب به لرزه درمی‌آورد.
امسال اما، ولایت فاسد و غرقه در بحران خامنه‌ای بیش از همیشه لرزان است. سرکردگان سپاه و امنیت نظام بر سر جنازه‌های دژخیمان به هلاکت رسیده در عراق و سوریه و در تلویزیون حکومتی، ترس و لرز ریزشیها را برملا می‌کنند و در توجیه صدور ارتجاع و ترور می‌گویند که اگر در عراق و سوریه خط نبندند و خون ندهند، در تهران و در مرز و داخل ایران شیشه عمرشان می‌شکند و خونشان بر زمین می‌ریزد... 


فيلم هاليوودي رژيم - ناو هواپيما بر مفوايي
تلویزیون سی.ان.ان امروز گزارش داد: رژیم ایران دست به انجام یک سری بازیهای مفصل و بسیار نامانوس جنگی زده است. تلویزیون دولتی ایران روز چهارشنبه این تصاویر را به نمایش گذاشت که در آن قایقهای مسلح تندرو در حرکت به سمت یک ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس هستند. البته این تنها یک ماکت است و سپس، آن را منفجر می‌کنند. این اولین باری است که رژیم ایران از ماکت یک چنین هدف بزرگی در جریان یک مانور دریایی استفاده می‌کند.

احمد شهيد گزارشگر ويژه ملل متحد
عفو بین‌الملل در گزارش سالانه خود به ممانعت رژیم ایران از سفر احمد شهید گزارشگر ویژه ملل‌متحد به تهران پرداخت و نوشت: مقامهای رژیم ایران از صدور ویزا برای دیدار احمد شهید و یا سایر اعضای متخصص شورای حقوق‌بشر از ایران ممانعت به‌عمل آوردند. با وجود این مخالفت، شورای حقوق‌بشر دستور کار گزارشگر ویژه در امور حقوق‌بشر در ایران را برای یک‌سال دیگر تمدید کرد. 

۱۳۹۳ اسفند ۷, پنجشنبه

اد رويس و جان كرى
اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه ششم اسفند در جلسه استماع این کمیته با حضور جان کری تصریح کرد: رژیم ایران در تحقیقات بازرسان بین‌المللی در مورد ساختن بمب اتمی کارشکنی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، اد رویس، به‌جان کری گفت: اعضای این کمیته نسبت به مسیر گفتگوهای هسته‌یی با ایران نگرانی‌های جدی دارند.
ادامه....
 
افشاگری اتمی توسط شورای ملی مقاومت
افشای پنهانکاری اتمی رژیم آخوندی در حساس‌ترین مرحله مذاکرات اتمی، که حاصل تحقیقات و بررسیهای چند ساله کمسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت و کمیسیون تحقیقات دفاعی و استراتژیک شورا و مبتنی بر اطلاعات ویژه از منابع سطح بالای حکومتی است، در روزنامه آلمانی دی ولت، همراه با تحلیلی پیرامون مذاکرات اتمی منعکس گردید.

۱۳۹۳ اسفند ۶, چهارشنبه

عمر البشیر رئیس‌جمهور سودان

عمر البشیر رئیس‌جمهور سودان گفت تمامی مراکز فرهنگی رژیم ایران را در خارطوم به‌دلیل تاثیرات منفی آنها بر روی امنیت سودان تعطیل کردیم.
او گفت در روابطی که با رژیم ایران داشتیم به بعضی موضوعات بزرگ توجه نداشتیم. رژیم ایران با ایجاد مراکز و حسینیه‌ها تشیع را ترویج می‌کرد، بی‌اعتنا به این‌که سودانیها سنی هستند. ما مشکلاتی که خودمان داریم برایمان کافی است، تحمل مشکلات جدید و اختلاف میان سنی و شیعه را نداریم. متوجه شدیم که اعمال رژیم ایران به سودان و اتحاد مردم سودان ضربه می‌رساند.

قاضی رحیم العگیلی

16 فقره جنایت و فساد در موضع فرمانده کل قوا 38 فقره جنایت در منصب نخست وزیری شامل «نقض کنوانسیونهای بین‌المللی و تعهدات عراق در قبال ملل‌متحد و جامعه جهانی با قتل و بی‌خانمانسازی اجباری پناهندگان از سازمان مجاهدین خلق و 10 فقره جنایت ارتکابی در نقض قانون اساسی عراق

قاضی رحیم العکیلی، حقوقدان برجسته عراقی و دبیرکل مرکز ملی پژوهشها و بررسیهای قانونی و قضایی، علیه نوری مالکی، به دادستانی کل عراق شکایت کرد.
قاضی رحیم العگیلی در ژانویه 2008 (بهمن ماه 86) به سمت ریاست «ستاد سالم سازی» انتخاب شد و بلافاصله بعد از انتخاب شدن به این سمت، مبارزه با فساد اداری حکومت مالکی را آغاز کرد. او در سال 1389 اعلام کرد که تعداد 889 پرونده فساد، به دادگاههای قضایی ارائه داده است. اما زیر فشارهای مالکی در سپتامبر2011 ناگزیر به استعفا شد اما دست از مبارزه علیه جنایت و فساد مالکی برنداشت و در ژانویه 2015 شکایت مهم ارائه شده به دادستانی کل عراق شامل تمامی موارد جنایت مالکی را منتشر کرد.


افشاگري لويزان3
فاکس نیوز: خبرنگار ما از افشاگری برنامه مخفی اتمی در ایران گزارش می‌دهد.. عملیاتی مخفی در جریان است در حالی که دولت اوباما به‌دنبال توافقی اتمی با رژیم تهران است. این یک سایت مهم مخفی اتمی است که اکنون افشا‌ شده است، این گزارش گروه اپوزیسیون ایران است که در کلوب خبرنگاران در واشینگتن اعلام شد، علیرضا جعفرزاده مدیر اجرایی دفتر واشینگتن شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید با وجود این‌که رژیم تهران تأکید دارد که به‌دنبال تولید سلاح اتمی نیست، این رژیم عملاً غنی‌سازی اورانیوم را در یک مجتمع اعلام نشده و زیر زمینی که برای سالیان از بازرسان سازمان ملل مخفی بوده، ادامه می‌دهد.


خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس از افشای سایت مخفی اتمی لویزان 3توسط مقاومت ایران که با انعکاس گسترده جهانی روبه‌رو شد به فریاد و فغان پرداخت.
این منبع پاسداران از فرط غیض نوشت: گروهک تروریستی منافقین در ادعایی تکراری و رنگ و رو رفته مدعی وجود مرکز فوق سری هسته‌یی در ایران شد. گروهک تروریستی منافقین سه‌شنبه مدعی شد که مدارکی را از فعالیت فوق سری هسته‌یی ایران که موازی با برنامه‌های هسته‌یی واقعی این کشور است، در اختیار دارد



واشینگتن تایمز – 24فوریه 2015
یک گروه اپوزیسیون سرشناس ایرانی، اعلام کرد دولت ایران سالهاست به بازرسان هسته‌یی سازمان ملل دروغ می‌گوید. دانشمندان این رژیم از سال 2008 به این سو، یک عملیات مخفیانه غنی‌سازی اورانیوم را در تأسیساتی در عمق زمین در حومه شمال شرقی تهران به پیش برده‌اند.

بنا‌ به گفته شورای ملی مقاومت ایران ، این اقدامات هرگز برای مقامات بین‌المللی فاش نشده است، این تأسیسات که ”لویزان 3“ نام دارد، برای تحقیقات و توسعه مخفیانه برنامه هسته‌ای، و همچنین غنی‌سازی با دستگاههای پیشرفته سانتریفوژ IR-2m و IR-4 به‌کار گرفته شده است.

۱۳۹۳ اسفند ۴, دوشنبه

اخبارايران

سالانه ۴۰۰۰ نفر در تهران بر اثر آلودگی هوا می‌میرند

AM 7:12:19 1393/12/4 یکی از اعضای مجلس ارتجاع به مرگ سالانه 4هزار نفر در اثر آلودگی هوا فقط در تهران اذعان کرد. مهرداد بائج لاهوتی به ...

اخبارمقاومت

آندرانیک آساطوریان، تاریخچهٴ مجسم نیم قرن هنر و موسیقی ایران جاودانه شد

آندرانیک آساطوریان، تاریخچهٴ مجسم نیم قرن هنر و موسیقی ایران جاودانه شد

PM 2:54:45 1393/12/3

مهمترين خبرها