۱۳۹۴ بهمن ۸, پنجشنبه

ایران - همزمان با سفر روحانی به پاریس تظاهرات هزاران ایرانی در اعتراض به حضور روحانی در پاریس






شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای خبر تظاهرات ایرانیان آزاده درپاریس را به اطلاع عموم رساند و خاطر نشان کرد که روحانی از بالاترین مسئولان نقض حقوق بشر در ایران و کشتار مردم منطقه است .
در این اطلاعیه همچنین آمده است که سفرروحانی به ایتالیا و پاریس موجی از محکومیت واعتراض ایرانیان و شخصیتهای سیاسی و سازمانهای حقوق بشری و شهروندان فرانسوی را بهمراه داشته است .و از مقامات فرانسوی خواسته اند که از روحانی در مورد نقض حقوق بشر در ایران سوال کند .
به متن کامل این اطلاعیه توجه کنید:

سفر حسن روحانی رئیس‌جمهور حکومت آخوندی به پاریس با موجی از اعتراض ایرانیان و شخصیتهای سیاسی و سازمانها و فعالان حقوق‌بشری و شهروندان فرانسوی روبه‌رو شد. ظهر روز پنجشنبه در تظاهرات بزرگی در پاریس (میدان دانفر روشرو) تظاهر کنندگان از مقامات فرانسوی خواستار شدند که روحانی را به‌خاطر وضعیت وخامت‌بارحقوق‌بشر در ایران و به‌خاطر سیاست صدور تروریسم و بنیادگرایی و جنگهای ویرانگر درمنطقه به‌ویژه حمایت از بشار اسد رئیس‌جمهور جنایتکار سوریه مورد مواخذه قرار دهند.
تعدادی از شخصیتهای سیاسی فرانسوی و اروپایی همچنین هیأتهایی به‌نمایندگی از سوی مردم سوریه و یمن با شرکت و سخنرانی و همچنین راهپیمایی درصفوف تظاهرکنندگان همبستگی خود را با اهداف این تظاهرات بیان کردند.
تظاهرکنندگان که در میدان دانفر روشو گردهم آمده بودند، اعتراض خود به حضور این آخوند شیاد و جنایتکار در سرزمین حقوق‌بشر و پناهندگی را با شعارهایی چون «روحانی جانیه، دشمن ایرانیه» ؛ «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، زنده باد ارتش آزادی‌بخش»، «روحانی جنایت پیشه، سرنگونی در پیشه»، «هزار هزار اعدامی، ای مرگ بر روحانی»، «فریاد هر زندانی، ای مرگ بر روحانی»، «معامله، قرارداد، ننگ بر این مماشات» ابراز کردند.
ادامه ...

۱۳۹۴ بهمن ۵, دوشنبه

ایران- حسن روحانی با کارنامه سیاه نقض حقوق بشر در فرانسه چه میکند؟


حسن روحانی رئیس جمهور دست نشانده خامنه ای هفته آینده پنجشنیه 28ژانویه به فرانسه میرود .
او درحالی به فرانسه که کشور حقوق بشر نامیده میشود که کارنامه سیاهی از نقض حقوق بشر درایران تحت حاکمیت آخوند ها را با خود بهمراه دارد.
روحانی درتبلیغات انتخاباتی خود با نشان دادن یک کلید گفت که من کلید مشکلات ایران هستم. مشکلات مردم ایران چه بودند که قرار بود روحانی کلید آنها باشد؟ و با آنها چه کرد؟با هم این مشکلات را مرورمیکنیم :
آیا مسله تبعیض زنان حل شد وحق وحقوق آنها رعایت میشود؟ آیا محدودیت رشته تحصیل،ورزش ، هنری زنان رفع شد؟
آیا دیگر زنان بخاطر لباس و پوششان دستگیرنمیشوند؟چرا ریحانه جباری اعدام شد؟
آیا مهاجمان اسیدپاش به زنان به بهانه بدحجابی دستگیرومورد پیگرد قرارگرفتند؟ تا کی زنان ایرانی باید ازترس اسیدپاشی با کلاه کاسکت تردد کنند؟
چرا باید درکشوری که مردمش روی طلای سیاه زندگی میکنند۱۵هزارکارتن‌خواب داشته باشیم وپنج هزار نفراز آنان را زنان تشکیل بدهند؟
آیا روحانی از آمار اخراج ۹۰۰ هزار زن طی ۱۰ سال گذشته خبردارد؟ و خبر دارد که این بیکاری چه فجایعی را بدنبال دارد؟
مسله بیکاری بیش از 9.5 میلیون نفر درایران چه شد؟
روحانی به 35درصد از مردم ایران که زیر خط مطلق فقر هستند چه جوابی داده است ؟با رشد سالانه 18 درصدي خط فقر در كشورچه کرده است ؟
از روحانی باید پرسید چرا حدود ۳۰ درصد از کودکان خیابانی به مدرسه نمی‌روند؟و 3.5 میلیون کودک خارج از تحصیل وجود دارد؟
روحانی با آمار یک میلیون و 700هزار کودک کاردرایران چه کرد؟
روحانی به کسانی که به بهانه پروژه هسته ای نانشان را ازسفره هایشان گرفت چه جوابی میدهد؟
روحانی به مسله خودکشی و روزی 11خودکشی درایران چه پاسخی دارد؟ چه راهی برای جلوگیری از خودکشی کسانی که بخاطر فقر دست به خودکشی خانوادگی میزنند ارائه داد؟
روحانی برای حل مسئله یک میلیون و300هزارمعتاد در کشور که ۶۳ درصد آن‌ها متاهل هستند واینکه هر3 ساعت یک نفر به خاطر اعتیاد در ایران جانشان را ازدست میدهند، چه راه حلی ارائه داد؟چرا باید سن اعتیاد درایران به 11سال برسد؟
روحانی به اعتراضات معلمان ، پرستاران ،کارگران برای تبعیض و کمی حقوق چه پاسخی داد؟
روحانی در قبال فسادمالی در حاکمیت چه کرد؟چراباید کشورایران در رتبه 141 در میان 180 کشورجهان باشد؟.
چرا باید درحاکمیت دو ساله روحانی 2000اعدام بشوند؟ وچراباید فقط دردی ماه 74 نفراعدام بشوند؟
چرا باید در یک ماه دسامبر 2015آماراعلام شده علنی دستگیریهای سیاسی 125نفر باشد؟
چرا باید در طی یک سال گذشته ۱۱۳ نقض آزادی های مذهبی داشته باشیم ، و ۱۶۳ شهروند بازداشت شوند؟
چرا زندانیان سیاسی بیمار برای درمان به بیمارستان منتقل نمیشوند؟
و صدها چرای دیگر که در حاکمیت روحانی وجود دارد که هرگز جوابی به آنها داده نشده است .
زیاد به ذهن خود فشار نیاورید روحانی ودیگرملایان حاکم بر ایران اصلا نه تنها کلید مشکلات مردم ایران نیستند، بلکه خودشان اصلی ترین مشکل مردم ایران هستند لذا مردم و مقاومت ایران نیز درپی تغییراین نظام سراسر جنایت و فسادهستند تا با برقراری حکومت دموکراسی و حاکمیت مردمی در ایران کلیه مشکلات بالا را که ناشی از حاکمیت بنیادگرایی فاشیستی مذهبی ملایان است را برطرف کنند و این روز قطعا فرا خواهد رسید و دور نیست .
به یقین پهن کردن فرش قرمز برای نماینده دیکتاتوری هار مذهبی که نه تنها مردم ایران، بلکه مردم منطقه خاورمیانه را با صدور بنیادگرایی، ترور و بلوا به گروگان گرفته است، در تضاد آشکار با روح و جوهر تمامی ارزش های نوین حقوق بشری است.
با شرکت هر چه گسترده تر در تظاهرات ایرانیان و سازمان های حقوق بشری علیه حضور «رئیس جمهور اعدام» در پاریس و با فریاد های «نه به روحانی، نه به اعدام و شکنجه» سهم خود را برای پیشبرد امر حقوق بشر در ایران تحت حاکمیت ولی فقیه ایفا نمائیم.
زمان: پنچشنبه 8 بهمن 1394
مکان: پاریس میدان دانفر روشو