۱۳۹۴ اردیبهشت ۵, شنبه

ایران - کرج - زندانیان نیز به جمع کارگران و معلمین میپیوندند.

زندان گوهردشت
تظاهران کارگران
جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت طی فراخوانی  به مناسبت روز جهانی کارگر و روز جهانی معلم از تظاهرات معلمین و کارگران میهنمان حمایت کرده و از همه اقشار برای شرکت در این تظاهرات دعوت کرده اند .و نوشته اند که با نشستن ٫ هیچکس به حقوق خود نخواهد رسید .
با درود بر زندانیان مقاوم که حتی در اسارت نیز علیرغم فشارهای موجود از حمایت مردم و اقشارزحمت کش میهنشان دست بر نداشته و آنها را تنها نمیگذارند بیائیم برای قدردانی از این زندانیان که آقای مسعود رجوی آنها را امانت مردم ایران دانسته اند خواسته آنها را تحقق بخشیده و در روز جهانی کارگر و روزمعلم صدای آنها نیز باشیم.

۱۳۹۴ اردیبهشت ۴, جمعه

ایران - تهران - هراس من از مردن در سرزمینی است که مزد گورکن ازجان آدمی فزون باشد ...

برج میلاد
خبر کوتاه بود . در تاریخ 2 اردیبهشت 94 زن 48 ساله ای خود را از طبقه چهارم برج میلاد تهران به پایین پرتاب کرد و جان باخت .
او که معلوم نیست حتی اسمش چه بوده ودر زندگیش چه کشیده که فشار زنده بودنش برایش از زجر پرتاپ از طبقه چهارم بیشتر بوده این چنین اعتراض خود را با خودکشی به اطلاع دیگران میرساند .
خودسوزی به یک شیوه رایج اعتراض به جنایات رژیم تبدیل شده است. مردمی که از فقر، از سرکوب، از تبعیض و از ستم رژیم آخوندی جانشان به لب رسیده است و رژیم تمامی راهها را به رویشان بسته، تنها انتخاب پیش روی خود را برای خلاصی از این وضعیت، در خودسوزی و خودکشی می‌یابند. 
مردم به جان آمده وقتی می‌بینند که صدای شکستن استخوان هایشان زیر فشار فقر شدید و مشکلات زندگی به گوش کسی در این حاکمیت جهل و فریب فرو نمی‌رود، اعتراض خود را با خود سوزی وخودکشی به اطلاع عموم می‌رسانند، و این چنین است که خودسوزی وخودکشی صدای بی‌صدایان می‌شود. 
براساس آمار ارائه شده از سوی سازمان پزشکی قانونی رژیم، ایلام  بالاترین آمار خودکشی در ایران را دارد و پس از آن لرستان، خوزستان، کرمانشاه، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند. 
اکثرخودکشی ها  در بین گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال است. همچنین خودکشی، دومین عامل مرگ دانشجویان است.
اینجاست که باید گفت: خودکشی نکنید! خواهش می‌کنم. خودکشی نکنید! یکی دیگه‌س که باید بکشنیش.اونایی که این بلا رو به‌سر مملکت ما آوردن بکشین، خودتونو نکشین. خواهش می‌کنم.... تمنا می‌کنم... 

ایران- روخانه ها نیز از بلیه این رژیم در امان نیستند

خشکسالی دریاچه ارومیه
من زمینم , زمین ایران , مثل مردمم گرسنه و تشنه ,آب را هم از من دریغ میکنند 
زاینده رودم که اصفهان به آن مینازید خشک شد. 
جنگلهای مازندران و گیلانم بخاطر بی آبی و خشکی سوخت و از بین رفت .
رود کارونم  بی کفایتی و غارت سپاه پاسداران رژیم خشک شد و از بین رفت و مردم اهواز بخاطر خشکی آن بارها تظاهرات کردند.
دریاچه ارومیه ام را مثل جوانانم کشتند و به کویر تبدیل کردند.
رودخانه  کرخه در حال است  و مردم اطراف آن معلوم نیست حالا که همه اقلام ضروریشان مثل گوشت و نان و ...گران شده و نمیتوانند این مواد را در غذای روزانه داشته باشند ,چگونه بی آبی شان را حل کنند .
کار به جایی رسیده که استان خراسان جنوبی  نیز که از استانهای شمالی و پر آب بود در معرض خشکسالی قرار گرفته است .
آش آنقدر شور شد که خبرگزاری رویتر بحران آب را در ایران را یک بحران امنیتی خواند . 
همچنین گری لوئیس هماهنگ‌کننده سازمان ملل‌متحد در ایران گفت: کمبود آب یک چالش امنیتی شدید در ایران امروز محسوب می‌شود.
باش تا صبح دولت این رژیم بدمد و همین جوانان تشنه آزادی دماری از روزگارش دربیاورند که آن سر آن ناپیدا باشد به امید آن روز.

ایران- ضحاک حاکم بر ایران خون ریخت

زندان بندر عباس
رژیم که در تنگناهای مختلف از جوانب داخلی و خارجی گیر افتاده و راه نفسش در حال بند آمدن است زورش فقط به زندانیان دست بسته و اسیر میرسد و هر روز دهها نفر از جوانان کشور را اعدام میکند تا مانع خروش این جوانان عاصی شود و به این شیوه میخواهد زهرچشم گرفته و باعث ترس بین آنها شود .غافل از اینکه عاقبت از همین جا خواهد خورد که اصلا فکرش را نمیکند .
ودیروز بازهم ضحاک خون جوانان بندرعباسی را ریخت و در یک اعدام جمعی 10نفررا اعدام کرد.

۱۳۹۴ اردیبهشت ۳, پنجشنبه

ایران - آدم بی شهامت کسی است که در جاییکه باید اعتراف کند ,خاموش بنشیند.ابراهام لینکن

تاسیسات هسته ای 
در گشت و گذار خبرها به مطلبی برخوردم ونوشته ای را که در تیتر آورده ام توجهم را جلب کرد و در ادامه گفته بود‌: امروزه فراتر از کتمان حقیقت موضوع بستن دست و پای حقیقت مطرح است .
بهتر است مطلب را خودتان دراین لینک بخوانید‌:

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲, چهارشنبه

ایران -زاهدان - من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود

سیستان و بلوچستان 
اینهم از برکات وجود این حکومت است که درقرن بیست و یکم هنوز سل از مردم ما با این همه ثروت قربانی میگیرد.
ولی مسئله به همین جا ختم نمیشود و این کارگزار حکومتی سقف زد و  به مصداق مثل "من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود" , شیوع بیماری سل را به گردن دو کشورهمسایه افغانستان و پاکستان انداخت که یکی از عوامل مهم انتشار این بیماری در استان سیستان و بلوچستان است . خوب شد مقصر پیدا شد و از گیجی در آمدیم ! والان معلوم نبود که تا کی برای در اینترنت جستجو میزدیم و دنبال مقصر میگشتیم .
ولی واقعیت این است که بیماری واگیردارو مهلک اصلی, همین حاکمیت منفور و ضدبشری است و تا این رژیم قرون وسطایی  وسران دزد و غارتگر آن سرکارند, وضعیت بدتر خواهد شد که بهتر نخواهد شد و داروی مورد نیاز ایران بیمار سرنگونی به دست مردم و ارتش آزادی بخش ملی ایران  با دوز بالا میباشد .همین و بس.

ایران - هر دم از این باغ بری میرسد تازه تر از تازه تری برای این رژیم میرسد

شورای امنیت سازمان ملل
رژیم این روزها سیلی خورش خیلی خوب شده و از برکت وجود منحوسش از هر طرف سیلی است که نوش جان میکند و گیج شده که کدام را جمع وجور کند ولی تا به امروزی نرسیده روزبعد یکی دیگه روانه اش میشود‌.
بیانیه لوزان و جنگ و دعوای باندهایش  تمام نشده بود که تحریم های جدید شروع شد
توفان قاطعیت شروع شد,توی توفان قاطعیت داشت تلو تلو میخورد که هر روز یک پاسدار جنایتکارش را از دست داد از عزای پاسدارانش در نیامده موضعگیریهای مختلف از چپ و راست درمورد یمن شروع شد از این یکی خلاص نشده قطعنامه شورای امنیت در مورد یمن پیش اومد از قطعنامه درنیامده کشتی های آمریکایی روانه منطقه شدند از این یکی خلاص نشده پذیرش قطعنامه توسط حوثیها پیش آمد و معلوم نیست که الان که مزدورانش تسلیم شده اند از آستینش چه مار جدیدی را رو خواهد کرد.

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱, سه‌شنبه

ایران- رژیم ایران در تلافی تظاهرات سراسری معلمین عضو شورای مرکزی معلمان ایران را دستگیر کرد

هاشمی عضو شورای مرکزی سازمان معلمان ایران
مامورین ساعت 7صبح به درب منزل وی مراجعه کرده که وی در مدرسه بوده که بعد از تماس همسرش به منزل آمده ودستگیر میشود و به زندان اوین منتقل میشود . و طی حکمی به سال زندان تعزیری محکوم میشود .
اتهام وی بر هم زدن امنیت کشور عنوان شده است .
لازم به ذکر است که وی قبلا نیز در سال 85دستگیر و به سه سال زندان محکوم شده بود که حکم صادره پس از اعتراض و درخواست تجدید نظر لغو شد.

۱۳۹۴ فروردین ۳۱, دوشنبه

ایران - قاتلان ابزار کشتار را در انظار عمومی آماده میکنند!

آماده سازی برای اعدام 
در سایتهای مختلف اخبار را میخواندم که چشمم به عکس بالا افتاد پیش خودم گفتم  در کشورهای دیگر میبینی که مثلا در حال ساختن ساختمان و نماد و یا چراغانی و تزیین شهرها و کوچه ها هستند ولی در کشورما مردم باید درهر کوچه و خیابان شاهد برپایی چوبه های دار باشند .
در کشورهای دیگر مردم به سینما میروند و فیلم میبینند ولی مردم ما باید نمایش پرپر شدن زندگی یک نفر را در خیابان شاهد باشند .
درکشورهای دیگر بچه های کوچک مامان بازی و خاله بازی و... میکنند ولی در کشورما بچه های کوچک اعدام بازی میکنند و خود را ناآگاهانه حلق آویز میکنند.
در کشورهای دیگر مرتب آمار پیشرفت و نو آوری و اختراعات بالا میرود ولی در کشور ما آمار اعدام سیر صعودی طی میکند .
آمار 65 اعدام در یک هفته !!!
باورم نمیشود فکر میکنم شاید اشتباه دیده باشم ولی دقت که میکنم میبینم حقیقت دارد ولی نمیخواهم باور کنم .
ولی با خودم میگویم اگر درطول تاریخ بدترین دیکتاتورها توانستند با کشتار و اعدام بمانند این رژیم نیزخواهد ماند ولی  بیشتر از کس دیگری خود این رژیم میداند که نظامش لب گور سرنگونی است و از روی استیصال مجبور به اعدام است .و روزی فرا خواهد رسید که همین طنابها بر دورگردن نظامش بدست همین جوانان عاصی و شورشگرحلقه خواهد زد .
شورای ملی مقاومت ایران در باره اوج اعدامهای رژیم  اطلاعیه ای داده است و در آن از جوانان خواسته است که نسبت به این اعدامها اعتراض کرده و با خانواده قربانیان اعلام همدردی و همبستگی کنند.
همچنین  سکوت و بی عملی جامعه جهانی را در مقابل نقض حقوق بشردر ایران را تشویق این جانیان برای کشتار هرچه بیشتر مردم ایران دانسته است .

ایران -جنگلها نیز از دست آخوندهای جنایتکار حاکم بر ایران در امان نیستند

نابودی جنگلها در مازندران
مدیر کل زیستگاهها و امور مناطق در سازمان محیط زیست رژیم گفت ‌: تحقیقات نشان میدهد که درچهل سال اخیر وسعت جنگلهای کشور از 18میلیون هکتار به 12میلیون هکتار رسیده است .و روند تخریب جنگلها در استان مازندران از میان جنگلهای شمال بیشتراز سایر جنگلهاست . 
چشم آخوندها روشن که از برکت وجود آنها جنگلها هم نابود شدند.
البته بیشتر از این از این تازه بدوران رسیده ها نباید انتظارداشت چرا که اینها اصلا نمیدانند جنگل  به چه درد میخورد و چه نقشی در محیط زیست دارد و ... چرا که اینها فقط قانونمندیهای قبر و قبرستان را وارد هستند و بس.

۱۳۹۴ فروردین ۳۰, یکشنبه

ایران- وحشت سران رژیم ایران از بازدید مراکز هسته ای و روشدن حقه بازیهایشان

بازرسان انرژی اتمی
در حالی که یکی از شروط  بیانیه لوزان بازدید از مراکز هسته ای است, و مستمر نیز مقامات آمریکایی و طرف حسابهای 5+1 روی آن تاکید میکنند, ولی از همان روز اول سران حکومت شروع به دبه درآوردن کردند و بخصوص خامنه ای که بعد از یک هفته از بیانیه لوزان در سخنرانی اعلام کرد که مطلق اجازه  بازدید از مراکز هسته ای را که مسله امینتی ما را تهدید کند نمیدهیم .
بعد از آن نیز یکی بعد از دیگری سران حکومتی و نظامی به صحنه آمده و روی این مسله تاکید کردند .
آخرین آن پاسدار سلامی بود که اعلام کرد که جواب بازدید از مراکز نظامی را با سرب داغ خواهیم داد.
و این در حالی است که ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بر ضرورت بازدید از سایت پارچین تاکید کرد و گفت توافق نهایی با رژیم ایران بدون دسترسی به سایت پارچین بعید به نظر می‌رسد.
و این در حالی است که مقاومت ایران جزئیات جدیدی از پنهانکاریهای هسته ای رژیم در سایت پارچین  را در روز 16آبان افشا کرد .