۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۲, شنبه

ایران - حضور معلمین آزاده بر سر مزار دکتر خانعلی

حضور معلمین بر سر مزار دکتر خانعلی
روز شنبه 12 اردیبهشت تعدادی از معلمین آزاده میهنمان  به مناسبت روز معلم بر سردکتر خانعلی حاضر شدند و بر مزارش شاخه گل گذاشتند رژیم آخوندی در مسیر مزار به معلمین فشار میاورد و تعدادی از آنان را نیز دستگیر کرد ولی معلمان کوتاه نیامده و به مسیر خود ادامه دادند و مزدوران به آنها گفته بود که بیش از 15 دقیقه نمیتوانند تجمع داشته باشند ولی معلمین بی اعتنا به این تهدید در مزار حاضر شدند.

ایران - شورای ملی مقاومت ایران - طراحی خامنه‌ای برای اشغال صنعا و در قدم بعد تصرف کل یمن

شورای ملی مقاومت ایران 
شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه ای پرده از طراحی خامنه ای برا ی تصرف یمن توسط سپاه پاسداران و حوثیهای تحت حمایتش برداشت .
همچنین اعلام کرد که هواپیمای برگردانده شده حامل تعدادی  از سپاه پاسداران و فرماندهان حوثی بود.
متن کامل این اطلاعیه مهم را در این لینک بخوانید‌ و به دوستان خود نیز اطلاع بدهید:


ایرن- نمایش مسخره رژیم تحت عنوان روز جهانی کارگر

نمایش مسخره رژبم در روزکارگر
رژیم آخوندی برای اینکه کارگران میهنمان در روزجهانی  کارگر تجمع و تظاهرات علیه حکومت نداشته باشند,دریک نمایش مسخره دولتی یک راهپیمایی توسط خانه کارگرمقابل خانه کارگر برگزار کرد که به یک نمایش مفتضح از شرایط بحرانی اش تبدیل شد .
خبرگزاریهای رژیم آمار شرکت کنندگان را 5000نفر اعلام کردند و اعتراف کردند که از کلیه شهرستانها و نقاط مختلف تهران این نفرات را به صحنه آورده اند .
علیرغم همه این تشبثات و کنترلهایی که وجود داشت ,شعارهایی مانند کارگر ایرانی , بیکاره بیکاره -کارگرزندانی آزاد باید گردد- گرسنه ایم گرسنه - بهداشت ,بی بهداشت - کارگر قراردادی ملغی باید گردد-از بین جمعیت داده میشد که باعث دست وپاچه شدن عوامل رژیم شد.

ایران - لیبرتی - کمیته سرکوب اشرف در لیبرتی مانع مراجعه بیماران مجاهدین به بیمارستان میشود



شورای ملی مقاومت ایران 
شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه ای اخبار مربوط به جلوگیری کمیته سرکوب اشرف برای مراجعه بیماران لیبرتی به بیمارستان را منتشر کرده است و در آن به چند مورد ممانعت از خروج بیماران از لیبرتی و فشارهایی که به بیماران وارد شده است را آورده است .
لازم به یادآوری است که بیست و پنجمین شهید محاصره لیبرتی ,جلال سید عابدینی بود که در روز 28 فروردین 94 جان خود را بدلیل تاخیردر درمان از دست داد .

۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۱, جمعه

ایران - خبرگزاری فرانسه: رهبر اپوزیسیون: رژیم ایران ”پدر خوانده“ داعش

مریم رجوی 

خبرگزاری فرانسه: رهبر اپوزیسیون در تبعید برای اولین بار روز چهارشنبه برای قانونگذاران آمریکایی سخنرانی کرد و در مورد ارتباطات بین رژیم ایران و شبه نظامیان داعش هشدار داد.
مریم رجوی به قانونگذاران مجلس نمایندگان گفت : این رژیم ملاها بود که به ایجاد داعش کمک کرد......


۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۰, پنجشنبه

ایران - مریم رجوی در مورد مبارزه با بنیادگرایی اسلامی در کنگره آمریکا شهادت داد

مریم رجوی 
خانم مریم رجوی از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه استماع کمیته خارجی کنگره آمریکا شرکت کرد و گفت: تهاجم و خشونت دو ويژگي مشترك بنيادگرايان و افراطيون سني و شيعه ميباشند  و تجربه نشان داد كه فقدان يك سياست قاطع در قبال كانون بنيادگرايي، يعني رژيم  ایران ، عواقب ويرانگري را بدنبال خواهد داشت.رژیم ایران  بخشي از راه حل براي بحران بنيادگرايي نيست ومحققاَ قلب مشكل است.
متن کامل این شهادت را در لینک زیر بخوانید:

۱۳۹۴ اردیبهشت ۹, چهارشنبه

ایران - اعتراضات کارگری - اعتراض کارگران علیه بی عدالتیهای رژیم آخوندی

اعتراضات کارگران
در آستانه روزجهانی کارگر کارگران کارخانه ها درشهرهای مختلف علیه بی عدالتیها وکمی حقوقشان تظاهرات کردند که  خبرهای آن در زیر میاید:

سرعین اردبیلدوشنبه 7اردیبهشت 94کارگران مجموعه بزرگ مجتمع آب درمانی اقامتی  تفریحی طلایه داران بعلت دریافت نکردن حقوق هشت ساله خود کار را تعطیل کرده و دست به اعتراض زدند.

کاشان- روز 7 اردیبهشت94 جمعی ازکارگران اخراجی کارخانه فرش ماشینی شبستان مشهد اردهال بدلیل حکم اخراج ناگهانی شان مقابل دفتر کارخانه دست به اعتراض زدند.

مسجد سلیمان - روز دوشنبه 7اردیبهشت 94 در اعتراض به پرداخت نشدن حقوقشان در محل شهرداری دست به اعتصاب زدند.

اصفهان- روز دوشنبه 7اردیبهشت 94 کارگران قراردادی و شرکتی ذوب آهن اصفهان و شرکتهای تابعه در مقابل اداره تجمع کردند و این اداره را ساعتی به اشغال خود در آوردند.

اراک - 7اردیبهشت 94 کارگران بخش تعمیرات پالایشگاه پتروشیمی شازند به رعایت نشدن اصول ایمنی از سوی کارفرما و اجبار به کار بمدت 4ساعت تولید را متوقف کردند.

اهواز-600نفر از کارگران قطار شهری سومین روز تجمع اعتراضی خود را برگزار کردند آنها بیش از 5 ماه است که حقوق شان را دریافت نکرده اند.
سایر کارگران نیز به این تجمع اعتراضی پیوسته و دست از کار کشیدند.





۱۳۹۴ اردیبهشت ۸, سه‌شنبه

ایران: مریم رجوی در برابر کنگرهٴ ایالات متحده آمریکا شهادت می‌دهد

ایران - تهران - تظاهرات کارگران به جان آمده مقابل مجلس ارتجاع

۱۳۹۴ اردیبهشت ۷, دوشنبه

ایران - گرامی باد یاد منوچهر سخایی هنرمند گرانقدر و عضو شورای ملی مقاومت ایران

منوچهر سخایی 
در 8اردیبهشت 1390منوچهر سخایی که نیم قرن فعالیت هنری و نزدیک به دودهه همراهی با مقاومت ایران را در زندگی خود داشت بعد از چند سال مقاومت در برابر بیماری جانکاه
سرطان درسن هشتاد سالگی در آمریکا درگذشت.
سخایی با ترانه کلاغهایش به یاد برادر شهیدش سرهنگ سخایی از شهدای 28مرداد برای همه ایرانیان خاطره انگیز است بعنوان یک برگ زرین در تاریخ هنری منوچهر سخایی ماندگار شد.
در شان و قدر منوچهر سخایی همین بس تا آخرین لحظه حیاتش از یاد رزم آوران آزادی در اشرف غافل نبود و در روزهای پایانی عمرش با پیامی به آنها که مصادف با حمله به اشرف بود برای همیشه در قلب اشرفیان ماندگار شد.
یاد و خاطره منوچهر سخایی گرامی و زنده باد .

ایران - خامنه ای دستور سرکوب میدهد

سرکوب نیروی انتظامی 
خامنه ای که نمیداند کدام بدبختیهایش را جمع و جور کند از ترس تظاهرات کارگران در روز جهانی کارگر, درجمع نیروهای سرکوبگر انتظامی به سرکوب اعتراضات مردم به جان آمده تحت عنوان اقتدار و امنیت تاکید کرد و گفت نیروی انتظامی باید برای ابعاد مختلف ناامنی برنامه داشته باشد و با آنها مقابله کند .
او همچنین  نیروی انتظامی را مظهر حاکمیت و ا منیت خواند و گفت که باید اقتدار داشته باشد.
هم چنین او لغو برده داری توسط آبراهام لینکن را از اساس منکر شد و گفت که اصلا بحث برده داری نبوده بلکه جنگ شمال و جنوب بوده .....
به خامنه ای باید گفت که لازم نکرده که تو در این موارد اظهار لحیه بکنی تو برو عمامه ات را بچسب که باد نبره . توفان بزرگ در راه است ........

۱۳۹۴ اردیبهشت ۶, یکشنبه

ایران - انقلاب از کجا آغاز میشود+ عکس

 شعری زیبا از م شوق
 شما دوستان عزیز را به خواندن این شعر دعوت میکنم:
 ‌
ازخدا پرسیدم ‌ 
درد از کجا درمان میشود؟
گفت از اینکه تغییر بدهی
گفتم تغییر از کجا آغاز؟
گفت اینکه بخواهی زیرو رو کنی
و دعا پله بعدی 
گفتم پله بعدی....؟


ادامه شعررا در این لینک بخوانید:                            http://www.mojahedin.org

ایران -تهران - عصیان جوانان ایرانی علیه فشار و سرکوب رژیم

توچال
به چند خبراعتراضی جوانان برخوردم که در زیرآنها را میاورم :
تهران - دو جوان معترض روز جمعه چهار اردیبهشت 1394 حدود ساعت 1030 در میدان تجریش بنر خمینی را کندند این دو جوان صورت خود را پوشانده بودند.و این در حالی بود که کیوسک نیروی انتظامی رژیم نزدیک آنها قرار داشت.

تهران - ساعت 7 بعد ازسه شنبه 1اردیبهشت 94 درخیابان پونک چند مزدور بسیجی مزاحم چند دختر به بهانه بد حجابی شدند که این دختران اعتراض کرده و به بسیجیها تهاجم کردند که با این تهاجم بسیجیها ترسیده و محل را ترک کردند.

تهران- در توچال تهران نیز روز چهارشنبه 2اردیبهشت 94 چند مزدور بسیجی قصد مزاحمت به بهانه بد حجابی را داشتند که جوانان به مقابله و درگیری با آنان پرداختند.