۱۳۹۴ فروردین ۲۹, شنبه

ایران - وسلی مارتین از نقض قرارداد آمریکا نسبت به ساکنین اشرفی در لیبرتی میگوید

wesly martin
سرهنگ وسلی مارتین که در دوران بعد از جنگ در عراق و مسول 

حفاظت اشرف بود در مصاحبه ای با تلویزیون نیوز مکس گفت ‌: من 

بعضی مواقع کمپ لیبرتی را اردوگاه مرگ مینامم . 

متن کامل این مصاحبه را در این لینک بخوانید‌:

۱۳۹۴ فروردین ۲۷, پنجشنبه

ایران- یاد شهدای سی فروردین گرامی باد!

سی فروردین روزی که نهال آزادی با خون پیشتازآبیاری شد
سی فروردین سالروز شهادت نخستین گروه از مرکزیت سازمان مجاهدین خلق ایران است. در این روز ناصرصادق ،علی میهندوست و علی باکری بعداز یک محاکمه فرمایشی توسط رژیم شاه تیرباران شدند .
در همان روزها نیز مجاهد خلق اصغر منتظر حقیقی دریک درگیری خیابانی با ساواک شاه شهید شد.

در سی فروردین سال1354 نیز کاظم ذوالانوار و مصطفی جوان خوشدل همراه با 7 قهرمان فدایی به نامهای بیژن جزنی ، حسن ضیا ظریفی، عزیز سرمدی، عباس سورْكی،  محمد چوپان زاده، سعید كلانتری  و احمد جلیلیِ افشار در تپه های اوین به شهادت رسیدند.
یادشان گرامی و راهشان پررهرو باد!

ایران - تظاهرات سراسری معلمان

تجمع اعتراضی معلمان
امروز27 فروردین ، تظاهرات سراسری معلمان  است و معلمان تهران در مقابل اداره آموزش و پرورش تجمع کرده اند . و لحظه به لحظه بر تعداد آنها نیز اضافه میشود. 
در این تظاهرات سراسری شهرهای مختلف نیز همزمان تظاهرات کرده و اعتراض خود را از سیاستهای حکومت آخوندی و سرکوب و غارتگری آن ابراز کردند.
تاکنون معلمین شهرهای شیراز، ساری، اهواز، سنندج، مشهد و مشکین شهربه جمع همکاران تهرانی خود پیوسته و در شهرهای خود تجمعات اعتراضی را برای احقاق حقوق خود برگزار کرده اند .
درود برمعلمان آزاده میهنمان 

۱۳۹۴ فروردین ۲۶, چهارشنبه

ایران - آمریکا- اشرف نشانان همیشه در صحنه

تظاهرات در آمریکا
باز هم اشرف نشانان در زیرباران، صحنه رزم و جنگ خود را مقابل کاخ سفید برپا کرده و نشان دادند که نه گرما و نه سرما و نه باران هرگز خللی بر عزم آنها برای جنگ علیه آخوندها ایجاد نمیکند .
همزمان با این تظاهرات كه نخست وزیر عراق با اوباما ملاقات داشت ، مجاهد خلق صفر ذاکری نیزازاسارت نیروهای عراقی آزاد شد و این جنگ به جشن پیروزی تبدیل شد.
دراین تظاهرات برای احقاق حقوق ساکنان لیبرتی توسط عراق و خاتمه محاصره ساكنان وهمچنين بر تعهدات آمریکا برای حفاظت و امنیت اشرفیها در لیبرتی تاکید شد.
دراین تظاهرات شخصیتهایی از آمریکا ضمن اشاره به دخالتهای رژیم ایران در عراق تاکید کردند که اخراج نیروی قدس و سپاه پاسداران از عراق  یک راه حل با دوام و دراز مدت برای بحران عراق است .

ایران- اعدام چاره کار لاعلاج این رژیم نیست

اعدام درایران
در حالی که شرایط منطقه و جنگ علیه بنیادگرایی مذهبی با ائتلاف عربی و عملیات توفان قاطع،دایره محاصره برای رژیم را تنگ و تنگتر میکند، و در حالی که رژیم در داخل کشور با بحرانهای زیادی مانند بیکاری ، گرانی ، فقر، اعتیاد ، بهداشت و درمان ، کم آبی، مسئله مذاکرات اتمی و پیامدهای آن در راس نظام خصوص رفسنجانی ، که هرروز موضوعی را مطرح کرده و مجبورمیکند که همه مار و مورهای نظام بیرون آمده و موضعگیری کنند، مواجه است ولي بدلیل ضعف در حل این بحرانها ، ناتوان از پاسخگویی به آنها میباشد .لذا برای سرپوش گذاشتن به کلیه موارد بالا و همچنین ترس ازفوران این بحرانها بخصوص از طرف جوانان به اعدام وحشیانه روی آورده تا به خیال خود اوضاع در هم ریخته و ملتهب را مهار کند بطوری که در عرض چهارروزبطرز هیستریک و وحشیانه ای 44 نفررا در شهرهای مختلف ایران اعدام کرده است .
این بحرانها و شرایط ملتهب آنچنان‌ آش را شورکرده که رفسنجانی هشدار داده است که شیب خطرناک پیش روی ماست .
واقعیت این است که هیچکدام از این ها چاره کار این رژیم نیست واعدامها و دستگیریها و...طناب دارخودش خواهد بود و دیر نیست روزی که همین جوانان به خروش آمده و دمار ازروزگار این رژیم در بیاورند.
مقاومت ایران طی اطلاعیه ای به کلیه مجامع بین المللی داد که  برای توقف موج اعدامها در ایران مداخله کنند.

۱۳۹۴ فروردین ۲۵, سه‌شنبه

ایران - پاریس - 13ژوئن روز برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس
تغییر رژیم در ایران- میتوان و باید اتحاد علیه بیناد گرایی اسلامی و تروریسم 

کمیته  برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت ایران، روز برگزاری این گردهمایی را  روز شنبه 23خرداد- 13ژوئن -اعلام کرد.
پیش بسوی برگزاری هرچه باشکوهتر این گردهمایی.

ایران- هیزم بیاری رژیم در یمن برای حفظ قدرت خود در حاکمیت


تلویزیون العربیه با اشاره به افشاگری مقاومت ایران گفت : مخالفان رژیم ایران افشاگری کرده اند که نیروی قدس سپاه پاسداران نزدیک به 50 تن کمک تسلیحاتی و لجستیکی را در ماه گذشته تحت پوشش کمکهای هلال احمر به حوثیها در یمن تحویل داده است .این خبر توسط روزنامه شرق الاوسط نیز چاپ شده است .
این خبر تاییدی بر صحت اظهارات سخنگوی عملیات توفان قاطع در مورد کمک رسانی  به حوثیها توسط رژیم ایران میباشد.
این اولین بار نیست که مقاومت ایران دخالتهای رژیم ایران را در منطقه افشا میکند چرا که ایران نه دلش برای حوثیها و اسد سوخته و نه برایش ویرانی و کشته شدن مردم بیگناه کشورهای مربوطه مهم است مهم حفظ بقای خودش دراریکه قدرت است که به این بحرانها در خارج از کشور نیاز دارد همان طور که سرکردگان رژیم منجمله پاسدار شمخانی اعلام کرده اند که اگر در عراق خون ندهیم باید درشهرهای ایران خون بدهیم .
پیش برنده این پروژه ضد مردمی هم،شعبه برون مرزی سپاه پاسداران یعنی نیروی قدس رژیم به سرکردگی قاسم سلیمانی است.
مقاومت ایران بارها اعلام کرده است که این رژیم فقط زبان زور را میفهمد و دخالتهایش در منطقه نه ازموضع قدرت بلکه سرپوشی برای بحرانهای داخلی است که بخاطر ضعف ناتوان به پاسخگویی به آنهاست. وائتلاف علیه بنیادگرایی باید به ریشه کنی و خلع ید از دیکتاتوری حاکم بر ایران در منطقه و سرنگونی آن بیانجامد.

۱۳۹۴ فروردین ۲۴, دوشنبه

ایران - پیام خانم مریم رجوی به کنفرانس زنان در اسپانیا

مریم رجوی
خانم مریم رجوی طی پیامی به کنفرانس بین المللی صدای زنان روستایی در جهان که طی روزهای 19 و20 فروردین دراسپانیا برگزار شد ، ضمن تقدیر ازتلاشهاي  برگزار کنندگان کنفرانس، به تشریح مشکلات زنان ایران و راه حلهای آن پرداخت .
برای خواندن متن کامل پیام به این لینک مراجعه کنید :

ایران- اعتراف نماینده رژیم به نابسامانی زلزله ردگان ایلام


زلزله زدگان ایلام
علی محمد احمدی نماینده ایلام در مجلس ارتجاع اعتراف کرد زلزله‌زدگان مورموری در استان ایلام هنوز زیر چادر زندگی می‌کنند. این عضو مجلس ارتجاع اذعان کرد که هنوز قسط دوم به این زلزله زدگان پرداخت نشده است و معلوم نیست با شروع فصل گرما در ایلام این هموطنان چه وضعی خواهند داشت ؟
چشم ولی فقیه روشن! درحالی که 300میلیارد تومان خرج پروژه اتمی میکند مردم کشورمان بعد از 8ماه در چادر زندگی میکنند.
زلزله ایلام به قدرت 6و 1 دهم درجه در مقیاس ریشتر در منطقه مورموری استان ایلام بود. و برخی از خانه های روستاییان را صد در صد ویران کرد.

ایران- ماشین کشتار رژیم ولایت فقیه در ایران باز خون ریخت

زندان قزلحصارکرج

روزهای گذشته دژخیمان زندان قزلحصار کرج 40نفراز زندانیان را برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل کرده بودند که خانواده های آنها روز یکشنبه 23فروردین  جلوی زندان قزلحصار کرج تجمع کرده و خواستار لغو حکم اعدام فرزندانشان شده بودند .
شورای ملی مقاومت نیزطی اطلاعیه ای  برای جلوگیری از اعدام این زندانیان فراخوان داد.
اما دژخیمان رژیم صبح دوشنبه 24 فروردین حکم اعدام 12تن از این زندانیان را به اجرا در آورد.
این زندانیان اکثرا جوان و کمتر از 30سال سن داشتند.
تعدادی دیگر از این زندانیان نیز در انتظار اعدام بسر میبرند.

۱۳۹۴ فروردین ۲۳, یکشنبه

ایران - زگهواره تا گور (تحت حاکمیت آخوندهای شیاد در کانکس و...) دانش بجوی !

فانی وزیر آموزش و پرورش در دولت حسن روحانی اذعان کرد یک سوم مدارس کشورغیر استاندارد است.او دیگرغیراستاندارد بودن را معنی نکرد و توضیح نداد
که چرا با وجود اینکه زیر پای کودکان کشورمان دریایی از نفت (طلای سیاه) وجود داردکودکان ما باید در این اماکن کلاس درس برگزار کنند؟روی عکس زیر کلیک کنید خود عکسها خود گویای همه چیز است :
مدرسه های ایران