۱۳۹۴ تیر ۹, سه‌شنبه

ایران - پای صحبت رانندگان تاکسی


در شرایطی که اکثر رانندگان تاکسی بدلیل نبودن کاربه این کار روآورده اند و در شرایطی که هر روز مشکلی بر مشکلات رانندگان تاکسی اضافه میشود این رژیم غارتگر بجای اینکه مسئله ای از اقشار مختلف مردم حل کند هر بار فشاری طاقت فرسا به آنان وارد میکند که معلوم نیست این مسائل و مشکلات را باید چگونه حل کنند از گران شدن قیمت سوخت و تا کم کردن سهمیه سوخت خودروها و ...
اگر پای صحبت هرکدام از این رانندگان بنشینید به اندازه یک کتاب از دردهای زندگیشان خواهند گفت:
در دورانی که هر جابه‌جایی با اسب و کالسکه انجام می‌شد، تنها دغدغه مردم بستن اسب به کالسکه بود و سیرکردن چارپایان آن، با کامل شدن این دو موضوع، مرکب آماده حرکت می‌شد. سالیان متمادی کالسکه‌ران به همین منوال روز را به شب می‌رساند و با قوت لایموتی که از این راه به‌دست می‌آورد، امرار معاش می‌کرد و راضی بود. اما با گذر ایام و به موزه سپرده شدن کالسکه‌ها، با تغییرات و پیشرفتهای بنیادین در امر وسایل نقلیه حالا نوبت به ماشینهای باسرعت بالا رسیده است. پیشرفتی که ظاهراً باید به پیشرفت زندگی مردم کمک می‌کرد ولی به‌نظر می‌رسد کالسکه‌رانهای دوران قدیم وضعیتی بهتر از رانندگان امروزی کشورمان ایران، در حاکمیت غارتگر آخوندی داشتند. جملات زیر گویای این واقعیت است:
«مگر ما چه می‌خواهیم؟ پست ریاست‌جمهوری نمی‌خواهیم. به‌خاطر فقر مالی آمدم در این کار. ما زحمتکشان بی‌نام و نشان این جامعه‌ایم. تا 12ساعت گرسنه می‌مانیم. به خدا مجبورم، اگر کار باشد بلافاصله می‌روم دنبال یک کار دیگر. از درآمدم راضی نیستم چون خرجم سنگین است. دیسک کمر، دیسک گردن، آرتروز، مشکلات روده و گوارشی دارم. پا درد، کمر درد زانو درد دارم. به‌خاطر آلودگی هوا آلرژی و تنگی نفس دارم. یک باند دور کمرم پیچیدم تا بتوانم رانندگی کنم. دائم در راه دکتر و بیمارستانم و»... 
ادامه ......

۱۳۹۴ تیر ۸, دوشنبه

ایران - خاطراتی از توزیع نشریه مجاهد ارگان سازمان مجاهدین خلق ایران در بابل

تشریه مجاهد 

مطلبی درباره نشریه مجاهد ارگان سازمان مجاهدین خلق ایران در فاز سیاسی در شهر بابل دیدم که برایم خیلی جالب بود که چگونه میلیشیای مجاهدین نشریه را با کمترین امکانات گرفته و چاپ کرده و توزیع کرده و به دست مردم میرساندند.
یاد همه آن قهرمانان شهید  گرامی و جاویدان باد ! 
از آذر ماه سال 59 همزمان با دور جدید چاپ نشریه مجاهد، در شهرهای شمال ایران که شهرمن بابل هم در همین منطقه هست، به‌دلیل این‌که دیگر نمی‌توانستند نشریه را مثل قبل از جای دیگر برای شهرمان بیاورند قرارشد نشریه در خود شهر تولید بشود، لذا بخش جدیدی در شهر تحت مسئؤلیت مجاهد شهید ابوالفضل ابراهیم پور برای تولید نشریه تشکیل شد که شامل دو مجموعه پایگاه بود، یکی برای تولید نشریه یعنی تکثیر و دیگری برای صفحه‌بندی و منگنه کردن آن بود که من هم یکی از اعضای همین تیم یعنی تیم صفحه‌بندی و منگنه بودم.
ادامه ....

ایران - تهران - پرستاران بجان امده نیز به جمع معترضین میپیوندند



امروز دوشنبه 8 تیرماه 94 صدها تن از پرستاران بیمارستان هزار تختخوابی تهران ,بیمارستان رسول اکرم و بیمارستان شهدای تجریش در محوطه این بیمارستان همراه با همکاران خود در سایر شهرها و بیمارستانهای تهران به وضعیت نابسامان خود دست به اعتراض زدند.
علاوه بر تهران تجمع پرستاران به جان آمده در شهرهای یزد و تبریز و چالوس نیز ادامه داشت .

۱۳۹۴ تیر ۷, یکشنبه

ایران - کتاب رژیم آخوندها در ایران کانون بنیادگرایی و تروریسم - مجموعه سخنرانیهای مریم رجوی

کتابی با نام رژیم آخوندها در ایران کانون بنیادگرایی و تروریسم به چاپ رسیده است که در آن مجموعه ای از سخنرانیهای خانم مریم رجوی ریئس جمهور برگزیده مقاومت ایران در کنگره آمریکاو مجلس سنای فرانسه و شورای اروپا میباشد .
روز 6بهمن 1393 درکنفرانس بحران تروریسم و افراطیگری درشورای اروپا مریم رجوی یک سخنرانی با عنوان استراتژی و پیروزی در برابر بنیادگرایی اسلامی 
روز 9اردیبهشت 1394 از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه رسمی استماع در زیر کمیته تروریسم و منع تکثیر سلاحهای اتمی - کمیته خارجی نمایندگان آمریکا شهادت داد.
خانم رجوی در مجلس سنای فرانسه در 15اردیبهشت 1394 تحت عنوان بنیادگرایی اسلامی از خاور میانه تا اروپا چالشها و راه حلها مواضع مقاومت ایران را در باره ستیزه جوییهای رژیم ایران در منطقه خاور میانه و پروژه تسلیحات اتمی رژیم ولایت فقیه اعلام کرد.