۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

۱۳۹۴ خرداد ۸, جمعه

ایران - افشاگری جدید مقاومت ایران درباره تلاش فاشیسم مذهبی برای دستیابی به سلاح اتمی

افشاگری مقاومت ایران 
همکاریهای گسترده رژیم آخوندی با کره شمالی 
مقاومت ایران طی دو کنفرانس مطبوعاتی در پاریس ابعاد تازه ای از همکاریهای گسترده میان رژیم آخوندی با حکومت کره شمالی را در زمینه تسلیحات هسته ای کلاهک هسته ای و موشکهای بالستیک فاش کرد .
این کنفرانسها بطور زنده روی شبکه اینترنتی پخش میشد بطور خاص شرکت پاسدار محسن فخری زاده مسئول پروژه بمب سازی رژیم آخوندی بهمراه متخصصان سازمان سپند در آخرین آزمایش هسته ای حکومت کره شمالی با جزییات نحوه سفر و استقرار آنها افشا شد.

افشاگری جدید مقاومت ایران درباره تلاش فاشیسم مذهبی برای دستیابی به سلاح اتمی

۱۳۹۴ خرداد ۶, چهارشنبه

ایران دموکراتیک و غیراتمی ـ با هزار اشرف و ارتش آزادی - گفتگو با آقای محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران
دوستان عزیز مصاحبه ای با آقای  محدثین مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران درمورد گردهمایی بزرگ  ایرانیان در پاریس صورت گرفته که توجه شما را به این گفتگو که در مورد شرایط کنونی نیز بحث شده جلب میکنم :
سوال مجری: آقای محدثین لطفاً توضیح دهید که کارزار گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس امسال در چه شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود و چه تفاوتی با گردهماییهای برگزار شده مشابه در سالهای قبل دارد؟ 
آقای محدثین: آن چیزی که گردهمایی امسال را از سالهای قبل متمایز می‌کند، وضعیت و شرایط سیاسی ملت و مقاومت ایران از یکطرف و وضعیت بحرانی رژیم ایران از طرف دیگر می‌باشد. چیزی که این گردهمایی و جنبش بزرگی که در 23خرداد امسال شاهد آن خواهیم بود را با سالهای گذشته متمایز می‌کند این است که کشور و میهن ما در یک وضعیت انقلابی و در یک دوران بحرانی به‌سر می‌برد. در تاریخ انقلابها و ملتها وقتی شرایط یک کشور بحرانی است، همه چیز تعیین‌کننده است. یعنی همه فعالیتها، تلاشها و اقداماتی که نیروهای مردمی و جبهه خلق انجام می‌دهند بسیار تعیین‌کننده است، نسبت به شرایطی که هیچ حرکت انقلابی و جنبش پیشتازی وجود ندارد.
ادامه .....

ایران - ممانعت مزدوران عراقی از تدفین مجاهد شهید جلال عابدینی

مجاهد شهید جلال عابدینی
مجاهد شهید جلال عابدینی که 40 روز پیش در اثر محاصره پزشکی کمپ لیبرتی توسط  نیروهای عراقی به شهادت رسید .
پیکر او بعد از 40 روز به دلیل ممانعت ماموران تحت امر رژیم آخوندی تاکنون دفن نشده و این در حالی است که کلیه اقدامات اداری و قانونی برای خاکسپاری وی انجام شده است .
شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه ای از کلیه مجامع بین المللی خواستار اقدام فوری برای پایان دادن به این گونه اعمال ضد انسانی شده است.
ادامه....

۱۳۹۴ خرداد ۵, سه‌شنبه

ایران - به یاد شادروان عماد رام هنرمند برجسته میهنمان و عضو شورای ملی مقاومت ایران


عماد رام 
لبم چوگل خندان      دو دیده ام دریاست
لب از برون خندد    دل از درون گرید
زبرق چشمانم نشانه ای پیداست
زبرق چشمانم نشانه ای پیداست
راستی که این وصف حال خود عماد هم هست .سرخوش و شاداب و سبک بار ,با روحی لطیف و قلبی شفاف و صدایی گرم که بانی و از نی حکایتها داشت ...
اهل فن و اصحاب هنر ,بهتر از همگی ما میدانند که جامعه هنری ایران  چه گوهر ذیقیمتی را از دست داده است. به‌راستی که او به‌عنوان یکی از رادمردان ادب و هنر ایران‌زمین، هم جامع ارزشها و اصالتهای هنر ملی بود و هم واضع نوآوریهای ماندنی، و هم در شمار درختان پرثمری که هرچه بیشتر گل ومیوه می‌دهند، بیشتر سر فروتنی در‌برابر آب و خاک و تبار تاریخی خود فرود می‌آورند.
عمادرام به‌راستی در شمار آن‌درختان پرثمری بود که دربرابر دیکتاتوری لجام‌گسیخته آخوندی سربرافراشت و دربرابر آب و خاک و تبار تاریخی خود سر فرود آورد.
نقش مؤثر در احیای موسیقی مازندرانی، کمک به‌تأسیس انجمن تئاتر ساری، از اولین‌فعالیتهای اجتماعی عمادرام بود. او از معدود موسیقی‌دانان معاصر ایران بود که هنرهای آهنگسازی، شاعری، نوازندگی و خوانندگی را یک‌جا داشت و یادآور بزرگانی همچون عارف و شیدا بود. 

ادامه...

۱۳۹۴ خرداد ۳, یکشنبه

ایران - مجاهد شهید رسول مشکین فام: نماد صلابت و قاطعیت انقلابی

مجاهد شهید رسول مشکین فام 
رسول مشکین فام در سال 1325 در شیراز بدنیا آمد و دوران دبستان و دبیرستان را در همان شهر سپری کرد. طی سالهای 1340تا 1342 که رسول آخرین سالهای دبیرستان را میگذراند از نزدیک شاهد ماجرای سرکوبی قیام عشایر فارس بود.
(بعدها سازمان مجاهدین خلق ایران  از تجارب و دستاوردهای او در تماس و رابطه نزدیک با روستاییان و عشایر فارس بهره بسیار برد) او سپس در دانشکده کشاورزی کرج مشغول تحصیل گردید و از همین زمان توانست با سازمان ارتباط برقرار کند. در پایان تحصیلاتش به سربازی رفت و از دو سال دوران سربازی در کردستان حداکثر استفاده را به‌ منظور انجام تحقیقات گسترده‌یی درباره تاریخچه و سوابق جنبش مسلحانه کردستان به‌عمل آورد و تحقیقاتش را در زمینه تأثیر اصلاحات ارضی شاه بر روستاهای ایران تکمیل کرد. در زمره خدمات ارزنده رسول مشکین‌فام، تحقیقات او درباره روستاهای ایران است. رسول ماه‌ها از نزدیک با مردم محروم این مناطق زندگی کرد و با عشق و شوری بی‌پایان، رنج‌ها و مرارت‌های روستاییان را بررسی نمود. کتاب «روستا و انقلاب سفید» ثمره تحقیقات ارزنده اوست.

ا‌یران - مجاهد شهید محمود عسگریزاده: بـیقـرار و توفنده، هـمچـون دریـا

مجاهد شهید محمود عسگری زاده
محمود عسگری زاده از اعضای برجسته مرکزیت سازمان  مجاهدین خلق ایران  در سال 1325 در یک خانواده کارگری در شهر اراک بدنیا آمد.در دورانی که تحصیلات متوسطه را میگذراندخانواده اش به تهران آمدند. محمود همیشه برای تامین مخارج تحصیلش کار میکردو با رنج و محرومیت بخوبی آشنا بود.
او پس از عضویت در سازمان به علت شایستگی‌هایش، به سرعت مسئولیتهای هر چه بیشتری را برعهده گرفت. محمود که در ماشین‌سازی تبریز به‌کار اشتغال داشت، همزمان مسئولیت شاخه تشکیلات تبریز را نیز عهده‌دار بود. در سال 1349 به‌ عضویت مرکزیت سازمان درآمد و مسئولیت اطلاعات سازمان را به عهده گرفت. دستاوردهای محمود به‌عنوان مسئول اطلاعات سازمان، جلوه‌یی از جدیت و پشتکار این مجاهد والامقام بود. شاخه زیر مسئولیت او توانست در مدت نسبتاً کوتاهی، در مورد 1300نفر از اعضای ساواک شاه، به اطلاعات دقیقی از محل سکونت، محل کار، مسیرهای تردد، مشخصات خودروها و... دست پیدا کند. 
ادامه ......

ایران - خاطراتی از شهید بینانگذار سازمان مجاهدین خلق ایران محمد حنیف نژاد- این زندگی چیه؟

محمد سیدی کاشانی
محمد سیدی کاشانی از اعضای اولیه سازمان مجاهدین خلق ایران خاطره اولین دیدار خود را با شهید بنیانگذار سازمان محمد حنیف نژاد را اینگونه بیان میکند:
در شهریور44 یکی از دوستانم خبر داد که گروهی دارد شکل می‌گیرد و همان چیزی است که تو به‌دنبالش هستی…  بالاخره، ســـاعـــت فـــرامــــوشـــی‌نــاپذیر 5‌بعد‌از‌ظهر روز 16شهریور فرا‌ رسید و من در خانه آن دوست، با «محمد‌آقا» ملاقات کردم. مردی که در تمام حرکاتش جاذبه عجیبی وجود داشت و در همان دقایق اول دیدار، مرا به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داد. چنان شخصیت پرتأثیری داشت که نه‌فقط حرفهایش بلکه حتی خطوط چهره‌ و سیمای پرصلابتش، از بیشمار سجایا و خصوصیات کمیابی خبر می‌داد که من و امثال من در آن روزگار، تشنه آن بودیم.