۱۳۹۴ تیر ۶, شنبه

ایران - فراخوان اد ملکرت به لغو محاصره ضدانسانی لیبرتی و شناسایی لیبرتی به‌عنوان کمپ پناهندگی تحت قانون بین‌المللی - 23خرداد 94

اد ملکرت نماینده ویژه دبیرکل ملل متحد و رئیس پیشین یونامی 
اد ملکرت نماینده ویژه دبیرکل ملل متحد و رئیس پیشین یونامی در گردهمایی بزرگ مقاومت درپاریس شرکت کرد و سخنرانی کرد .او در این سخنرانی به پایان محاصره کمپ لیبرتی فراخوان داد و گفت :درست است که متأسفانه وضعیت در بسیاری از نقاط خاورمیانه‌رو به وخامت گذاشته و راه آنارشیسم، ستم، اذیت و آزار، تفرقه فرقه‌یی و درد و رنج ظاهراً بی‌پایان مردمی را باز کرده که فقط می‌خواهند در صلح با اقوام و همسایگان خود زندگی کنند.
درادامه صحبتهایش گامهایی را که برا شکستن این سد باید برداشته شود و اشاره کرد و آنها را بر شمرد. توجه شما را به این سخنرانی جلب میکنم .
#ایران  iran #maryamrajavi #iranfreedom#

۱۳۹۴ تیر ۵, جمعه

ایران -سخنرانی ژنرال جرج کیسی در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس در 23ژوئن

ژنرال جرج  کیسی

ژنرال جرج  کیسی رئیس ستاد مشترک آمریکا و فرمانده نیروهای چند ملیتی در عراق در سخنرانی خود در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس از تجربه اش در مورد نقش رژیم ایران در منطقه اشاره کرد و به بیانیه ای که با 38شخصیت دیگر امضا کرده و به رئیس جمهور آمریکا داده اند اشاره کرده است .اودر باره نقش مخرب رژیم ایران در عراق در زمان جنگ عراق و آمریکا گفت ‌:
برای من در میانه سال 2006، واضح بود که رژیم ایران آموزش نظامی و تجهیزات مرگبار برای شبه‌نظامیان شیعی فراهم می‌کند. این عامل اصلی در تحریک و حفظ خشونت فرقه‌یی بود که عراق را در 2006 و 2007 ویران کرد و تا امروز ادامه دارد. این حمایت توسط  نیروی قدس تأمین می‌شد، نیروی بی‌ثبات‌کننده رژیم، ومستقیماً مسئول مرگ صدها نیروی ائتلاف و هزاران عراقی است. من می‌دانم که نیروی قدس دخالت داشت، چون آنها را حین ارتکاب جرم دستگیر کردیم. شش تن از آنها را در یک خانه امن در بغداد دستگیر کردیم، با نقشه‌هایی که تحرک جمعیت فرقه‌یی را نشان می‌داد و اسناد ورود و خروج محموله‌های تسلیحاتی از عراق.
ادامه ....

۱۳۹۴ تیر ۴, پنجشنبه

ایران - مقاومت ایران طرحهای فریبکارانه رژیم آخوندی را افشا میکند

علیرضا جعفر زاده در حال افشاگری اتمی 
علیرضا جعفر زاده از مسئولین کمیسیون سیاسی شورای ملی مقاومت ایران طی کنفرانسی مطبوعاتی به افشاگری طرحهای فریبکارانه رژیم آخوندی در مذاکرات اتمی با جامعه جهانی پرداخت .
به گزارش مقاومت ایران رژیم تحت فشار تحریمها و از موضع ضعف و استیصال به این مذاکرات تن داده است و گفتگوها تماما تحت نظارت شخص ولی فقیه ارتجاع دنبال شده تاکید میکند, خط مشی ولی فقیه روی این اصل است که مذاکرات روی موارد لو رفته و غیر قابل انکار برنامه اتمی متمرکز باشد اما همزمان باید تمامیت دستگاه و بطور خاص ساختار بمب سازی هسته ای دست نخورده باقی بماند و اساسا در کادر مذاکرات قرار نگیرد. این کلیدی ترین عامل در رویکرد رژیم در مذاکرات بوده است .
ادامه ....

۱۳۹۴ تیر ۳, چهارشنبه

ایران - چرا کارناوال تابوت استخوان و همزمان اعدام 35نفر؟



در شرایطی که مذاکرات اتمی ادامه دارد رژیم دست به راه انداختن  کارناوال مشمئز کننده استخوانهای 275 نفر در تهران میزند و همزمان نیز 35 نفر را در شهرهای مختلف اعدام میکند. این سوال پیش میاید که چرا و نیازی به اینکارها  و مگر نمیفهمد که درمذاکرات اتمی باید چهره مقبولی را از خود نشان بدهد و این کارهایش را حداقل تا مدتی کنار بگذارد؟
ولی دم خروس از گفته های خودشان بیرون زد که: 
یکی از سرکردگان سپاه به نام «افشار» همزمان با برگزاری نمایش تابوت و استخوان، به هدف و مضمون این نمایش تنفرانگیز صراحتاً اذعان کرد و گفت: «این، دشمن را دچار ارعاب و وحشت می‌کند.
دشمن کیست ؟ که باید بترسد معلوم است که منظور این سرکرده سپاه از دشمن کسی جز مردم ایران نیست که حاکمیتش را به لرزه میاندازد و همزمانی این نمایش با اعدام ناشی از یک نیاز است که نمایش کارناوال برای روحیه دادن به نیروهایش وبرای بستن دهان جناح مقابل و دلواپسان و عبور خود از بحران هسته ای و منطقه ای که گریبانگیرش است میباشد و اعدام را برای زهر چشم گرفتن از مردم و بخصوص جوانان عاصی نیاز دارد .
اما جالب این است که همین نمایش تابوت و جنازه، بیش از این‌که مرهم زخم هسته‌یی یا دوای درد بحران منطقه‌یی رژیم شود، سوخت جنگ و جدال داخلی شده است. واقعیت این است که رژیم آن قدر پرشکاف است که هر دارویی به جای آن که صرف علاج دردهای رژیم شود، در شکافهای عمیق درون رژیم می‌ریزد و نه تنها هدر می‌رود، بلکه شکافها را عمیق‌تر می‌کند و نتیجه معکوس می‌بخشد. واقعیت این است که رژیم آخوندی به‌لحاظ سیاسی آن‌چنان از هم گسیخته و پرشکاف است که هر مانور یا دوپینگ سیاسی نه فقط هیچ نفعی برایش ندارد، بلکه خود به بحران جدیدی تبدیل می‌شود و بر وخامت وضع می‌افزاید.



ایران - سیلی های مستمر بر بناگوش ولی فقیه در دوران مذاکرات اتمی


در حالی که رژیم کیسه گشادی برای رفع تحریمها در دوران مذاکرات اتمی دوخته هر روز یک رسوایی جدید در عدم شفاف بودن این رژیم رو میشود که گره در کار مذاکرات پیش میاورد و برای رژیم بد بیاری میاورد که حسابی ماستش را کیسه میکند به این خبر توجه کنید ‌:
خبرگزاری رویتر روز سه‌شنبه2تیر 94 گزارش کرد بر اساس یک سند بسیار محرمانه دیپلوماتیکعربستان سعودی که توسط ویکی‌لیکس منتشر شده است رژیم ایران اقدام به صادر کردن تجهیزات اتمی به سودان کرده است.
ادامه ....

۱۳۹۴ تیر ۲, سه‌شنبه

ایران - دزدی بانک پاسارگارد با همدستی زندانبان اززندانیان استان تهران


ننگ و نفرین بر این حکومت یزدی پلید که حتی به زندانی محروم از کار و درآمد هم رحم نمیکند و هر بار بطریقی چه مالی و جسمی و ...زندانیان محروم را تحت فشار و اذیت قرار میدهد البته همیشه هم زندانیان ایستاده وجواب لازم را داده اند به این نمونه توجه کنید :
دریک اقدام جنایتکارانه و بی سابقه در خرداد ماه بانگ پاسارگارد رژیم همه کارتهای بانکی زندانیان استان تهران و زندان گوهر دشت را باطل و اعلام کرده است که برای صدور کارت جدید باید هر زندانی 20هزاربدهد که کارت جدید برایش صادر شودو این در حالی است که کلیه کارتها تا تاریخ آبانماه 95 اعتبار داشتند ولی زندانیان به این تبانی زندانبان با بانک پاسارگارد اعتراض کردند ولی دست اندرکاران سکوت بیشه کرده اند.


ایران - شورای ملی مقاومت ایران استرداد پناهندگان از استرالیا را محکوم میکند

شورای ملی مقاومت ایران 
بر اساس توافقات ایران و استرالیا مهاجرانی که فاقد شرایط پناهجویی هستند و از طرفی بازگشت داوطلبانه به ایران را نمیپذیرند به ایران باز گردانده شوند.
و مابه ازا  استرالیا بورسیه هایی به دانشجویان ایرانی میدهد که این بورسیه ها اساسا مربوط به مزدوران رژیمی است.

۱۳۹۴ خرداد ۳۱, یکشنبه

ایران - همسر رفسنجانی ‌ حکم فرزند من پدر سوخته بازی است !!حکم ستار بهشتی و نرگس محمدی و ...چیست؟

روز 31خرداد از همسر رفسنجانی(عفت مرعشی ) در مورد حکم مهدی هاشمی سوال شد وی درپاسخ گفت که بروید بنویسید که خانم هاشمی گفت که حکم مهدی هاشمی پدرسوخته بازی بود و حکم نیست.
خوب شد که یکبار هم شده این چیزها گریبانگیر خودشان شد حالا یکی نیست بپرسد اگر حکم مهدی هاشمی پدر سوخته بازی است حکم ستار بهشتی ها و نرگس محمدی ها و منصور اروندها  و ....چیست ؟

ایران - رمضان و نیاز ما به رمضان


دوستان عزیز به مقاله ای در مورد ماه رمضان و اینکه رمضان نیاز ماست و برای همین هم است که میگوییم به استقبالش میرویم دیدم که خوب است شما هم بخوانید نماز و روزه همه قبول ‌:
ماه رمضان از راه می‌رسد و ما به استقبال آن می‌رویم. این تنها ماهی است که مقوله ”به استقبال رفتن“ در مورد آن به‌کار برده می‌شود. راستی چرا؟ مگر این ماه چه چیزی برای ما به همراه می‌آورد که سزاوار است به استقبالش برویم و از آمدنش شادمان باشیم؟ می‌خواهیم این بار از این زاویه به ماه رمضان نگاه کنیم و با تنظیمی نوین پا به درون آن بگذاریم تا از هدیه‌ها و دست آوردهایش بیشتر بهره‌مند بشویم. پس گام به گام باهم به پیش می‌رویم.
روزه‌داری یکی از مناسک عبادی ادیان توحیدی است. یعنی فقط مختص دین اسلام نبوده و در سایر ادیان آسمانی نیز این عبادت رایج و جاری بوده است. البته در هر کدام از ادیان شکل و زمانبندیهای خاص خود را داشته است، اما هیچ‌یک از ادیان توحیدی خالی از این عبادت نبوده است. در قرآن در آیه 183 سوره بقره این نکته به صراحت بیان شده است. در این آیه می‌خوانیم که: یا أیّها الّذین آمنوا کتب علیکم الصّیام کما کتب علی الّذین من قبلکم لعلّکم تتّقون یعنی‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید، روزه بر شما مقرر شده است کما این‌که بر گذشتگان شما مقرر شده است تا شاید پروا پیشه شوید. پس تا همینجا می‌توان نتیجه گرفت که با توجه به فلسفه عبادات، چنین مناسکی، بر آمده از یک نیاز ضروری انسان، در مسیر تکامل به سوی عدالت اجتماعی و نهایتاً عروج الهی و ملاقات باخدا می‌باشد و در هیچ دوره‌ای از تاریخ، این وظیفه و این روش کار از دوش معتقدین به یکتا پرستی برداشته نشده است.
گفتیم که روزه یک ”نیاز ضروری انسان“ است. آیا این حرف درست است و اگر درست باشد، این نیاز چیست. آیا ما چنین نیازی را حس می‌کنیم؟ تا چه اندازه حس می‌کنیم؟ و چه پاسخی به آن می‌دهیم؟ آیا نیازمندانه سراغ ماه رمضان و روزه گرفتن می‌رویم. یا آن را یک تکلیف و تحمیل مییابیم. تکلیفی که اگر انجام ندهیم، از فرمان خدا سرپیچی کرده و در نتیجه مجازات خواهیم شد! پاسخ این سؤالات چیست؟ 

ادامه .....