۱۳۹۴ مرداد ۱۰, شنبه

ایران - فراخوان شورای ملی مقاومت ایران برای جلوگیری از اعدام محمد علی طاهری



شورای ملی مقاومت ایران 
محمد علی طاهری 
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه حکم اعدام محمد علی طاهری را محکوم کرد و از همه مراجع بین المللی برای فشار بر رژیم ایران و جلوگیری ازاعدام وی فراخوان داد:
مقاومت ایران عموم مدافعان حقوق‌بشر وارگانهای ذیربط در ملل‌متحد را به اعتراض علیه تجدید محاکمه زندانی سیاسی آقای محمدعلی طاهری و محکوم کردن او به اعدام فرا می‌خواند.
اعلام این حکم جنایتکارانه در روز 7مرداد و اعدام 22زندانی شامل اعدام دو زن و سه اعدام در ملأعام صرفاً در روزهای 5 تا 8مرداد، همزمان با سفر مقامهای ارشد اروپایی به ایران صورت می‌گیرد. این اقدامها نشانگر آن است که آخوندهای جنایتکار حتی یک هفته و یک روز نیز بدون اعدام و شکنجه و سرکوب قادر به ادامه حکومت ننگین خود نیستند و مراودات با کشورهای غربی آنها را به ادامه و تشدید سرکوب مردم ایران تشویق و تشجیع می‌کند.
زندانی سیاسی محمدعلی طاهری که 4سال است در زندان به‌سر می‌برد، در حالی به اتهام آخوند‌ساخته «افساد فی‌الارض از طریق منحرف کردن افراد» محکوم به اعدام شده است که پیش از این به اتهامهای مسخره‌یی مانند «توهین به مقدسات، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس)، ضاله بودن کتب و آثار» به ۵سال حبس، پرداخت ۹۰۰میلیون تومان جریمه نقدی و ۷۴ضربه شلاق محکوم شده بود.

۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

ایران - مشروح جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در مورد توافق اتمی رژیم ایران

ایران - به حرمت آزادی : داستان گلهای سر بدار شده قتل عام 1367




حرمت آزادی نوشته ای است از اکرم خاضعی که از ماجرای قتل عام سال 1367 نوشته است. ازوقایع و لحظاتی که از اعدام خاله خود داشته و اینکه به مزار خاوران میرفته و بدون اینکه از محل دفن وی خبر داشته باشد گل میگذاشت و این ماجرای همه خانواده های قتل عام سال 67 است با هم این مطلب را بخوانیم :
هیچ‌کس نمی‌داند چی شد، نه من می‌دانم که آخرین روزها چه به روزگار خاله‌ام آوردند و نه لادن می‌داند با دائی‌اش چه کار کردند، هر وقت من از مامانم پرسیدم خاله پری‌ام کجاست مامانم روشو کرد اونور و رفت سرشو به کاری مشغول کرد و مادر جونم با گوشه چارقدش اشکشو پاک کرد، چند روز پیش دوباره از مامانم پرسیدم خاله‌ام کجاست؟ دوباره مامانم خودشو مشغول کرد، رفتم توی صورتش نگاه کردم گریه می‌کرد، بهش گفتم مامان من میدونم، لادن بهم گفته ما هم می‌خوایم برای مراسم بیایم، مامانم گفت باشه، فعلاً کمی بیرون باش، میدونستم می‌خواد گریه کنه و نمی‌خواستم بذارم، توی اتاق موندم. بغلش کردم باهم گریه می‌کردیم، گفتم مامان می‌تونم باهاتون بیام؟ گفت آره تو دیگر بزرگ شدی! یک بار دیگه به من نگاه کرد این بار خوشحال بود و انگار چیزی توی ذهنش بود که نمی‌خواست به من بگه! 
ادامه....

۱۳۹۴ مرداد ۶, سه‌شنبه

ایران - نقش ماندگار در قتل عام سال 1367 بقلم محمود رویایی


خانواده های شهدای قتل عام در خاوران
مجاهد خلق اشرفی محمود رویایی از زندانیان سیاسی از بند رسته مطلبی در باره قتل عام سال 1367 نوشته که درآن به تضاد دودیدگاه کاملا متضاد ارتجاع و انقلاب که در ایدئولوژی خمینی و دارودسته اش و رجوی و سازمان مجاهدین خلق ایران متبلور میشود اشاره  کرده است .
دو ایدئولوژی که یکی با شقاوت و کشتار و بگیر و ببند وشلاق و دار و تیر خلاص و در ناآگاهی محض میخواهد سر کار بماند و دیگری در اوج آگاهی و عشق به زندگی و زیبایی های آن و با اراده ای پولادین شلاق و شکنجه و مرگ را به سخره میگیرد و برای زندگی اتقاقا جنگ را انتخاب میکند و قیمت آنرا میدهد چیزی که هرگز جلاد ودژخیم عاجز از فهم آن است .
برای خواندن متن کامل این یادداشت این لینک را کلیک کنید:


۱۳۹۴ مرداد ۵, دوشنبه

ایران - شهیدان قتل عام سال 1367 مرگ را به سخره گرفتند



در روزهایی که در سال 1367 قتل عام جریان داشت یک عده از زندانیان را برای دیدن صحنه اعدام بقیه میبردند که شاید خللی در اراده آنها ایجاد کرده و آنها را به اصطلاح بشکنند اما هیهات که مجاهد خلق و میلیشیای مجاهد خلق هرگز با ضعف و سستی و ذلت سر سازگاری ندارد و در چنین صحنه ای نیز قطعا دشمن و مزدوران جلاد و تشنه بخون است که بزانو در میاید به خاطره زیر که توسط یکی از زندانیان از بند رسته نقل شده است توجه کنید:
روایتی از: اصغر مهدی‌زاده
در یکی از شبهای مرداد ماه یکی از توابها به ‌سراغم آمد و گفت پاسدار فلانی منتظرت است. لباس پوشیدم و راه افتادم. فکر می‌کردم حتماً نوبت من رسیده است. وقتی از راهرو عبور می‌کردم سعی داشتم از لای چشم‌بند محیط را ورنداز کنم. مرا مقابل حسینیه بردند. در مقابل حسینیه 400- 300نفر نشسته بودند. همه‌شان چشم‌بند زده و منتظر بودند.. ؟ چند‌ نفر در ‌حال نماز خواندن بودند. کناری ایستادم و از یکی از بچه‌ها پرسیدم برای چه شما را به این‌جا آورده‌اند؟ گفت: «چند شب است ما را به این‌جا می‌آورند برای اعدام! اما نوبتمان نمی‌شود و ما را بر‌می‌گردانند». از نحوه اعدام پرسیدم. گفت: «تازه آمده‌ای؟» گفتم: «آره». گفت: «پس قبل از اعدام تو را می‌برند تا اعدام دیگران را ببینی». منتظر نشستم. یکی از پاسدارها درب حسینیه را باز کرد و گفت: «شیرعسلی‌ها چه کسانی هستند؟».
ادامه ....

ایران - حکم صریح خمینی ملعون برای قتل عام زندانیان سیاسی که توسط منتظری منتشر شد

آتش زدن عکس خمینی جلاد
خمینی ملعون و دجال در جواب سوالی که ازوی درمورد تعیین تکلیف زندانیان کردند گفت :
سریعاً دشمنان اسلام را نابود کنید... ! 
گوشه‌هایی از حقایق یکی از هولناکترین نسل‌کشیهای قرن بیستم
با انتشار خاطرات منتظری در آذرماه 1379 بر روی اینترنت، دستور بی‌رحمانه قتل‌عام سی‌هزار زندانی سیاسی در تابستان‌1367، البته با تأخیری 12‌ساله در معرض اطلاع عموم قرار گرفت. اگر ‌چه انتشار خاطرات منتظری برای نخستین‌بار پرده از روی بخشی از حقایق پشت‌پرده این جنایت هولناک بر‌می‌دارد، اما بی‌تردید تنها گوشه‌هایی از این فاجعه بزرگ را منعکس می‌کند. در میان اسناد منتشر شده از سوی منتظری سندی وجود دارد که خمینی طی حکمی چنین دستور می‌دهد: ... 
بسم الله الرحمن الرحیم
از آنجا که منافقین خائن به هیچ‌وجه به اسلام معتقد نبوده و هر‌چه می‌گویند از روی حیله و نفاق آنهاست و به اقرار سران آنها، از اسلام ارتداد پیدا کرده‌اند، و با توجه به محارب بودن آنها و جنگهای کلاسیک آنها در شمال و غرب کشور با همکاریهای حزب بعث عراق و نیز جاسوسی آنان برای صدام علیه ملت مسلمان ما، و با توجه به ارتباط آنان به استکبار جهانی و ضربات ناجوانمردانه آنان از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی تا کنون، کسانی که در زندانهای سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می‌کنند، محارب و محکوم به اعدام می‌باشند و تشخیص موضوع نیز در تهران با رأی اکثریت آقایان حجه‌الاسلام نیری دامت افاضاته و جناب آقای اشراقی و نماینده‌ای از وزارت اطلاعات می‌باشد، اگر‌چه احتیاط بر اجماع است، و همین‌طور در زندانهای مراکز استان کشور، رأی اکثریت آقایان قاضی شرع، دادستان انقلاب و یا دادیار و نماینده وزارت اطلاعات لازم‌الاتباع می‌باشد. رحم بر محاربین ساده‌اندیشی‌است، قاطعیت اسلام در برابر دشمنان خدا، از اصول تردید‌ناپذیر نظام اسلامی ا‌ست. امیدوارم با خشم و کینه انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام، رضایت خداوند متعال را جلب نمایید. آقایانی که تشخیص موضوع به عهده آنان است، وسوسه و شک و تردید نکنند و سعی کنند «اشداد علی‌الکفار» باشند. تردید در مسائل قضایی اسلام انقلابی نادیده گرفتن خون پاک و مطهر شهدا می‌باشد. والسلام.
ادامه ....

ایران - شورای ملی مقاومت ایران : رژیم آخوندی به مزدوران تروریست کشورهای دیگر تابعیت ایرانی میدهد

شورای ملی مقاومت ایران 
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه از تصمیم رژیم آخوندی مبنی بر دادن تابعیت ایرانی به تروریستهای غیر ایرانی خود برای پیشبرد مقاصد شوم مداخله گرایانه خود در کشورهای منطقه پرده برداشت و اعلام  کرد:
مركز پژوهشهاي مجلس رژيم طي روزهاي اخير بار ديگر «طرح اصلاح ماده ٩٨٠ قانون مدني جهت تسهيل اعطاي تابعيت به رزمندگان، ايثارگران و نخبگان غيرايراني» را دردستور كار قرار داده است. اين طرح از فروردين ماه امسال در دستور كار كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس آخوندي بوده است. طبق اين طرح « قانون تابعيت براساس خون» تغيير داده مي شود و به تروريستها و آدمكشاني كه در خدمت فاشيسم مذهبي حاكم بر ايران و نيروي تروريستي قدس و اطلاعات آخوندي بوده يا هستند، تابعيت ايراني داده مي شود (روزنامه حكومتي اعتماد-اول مرداد).
منظور از «نخبگان غير ايراني» كه در اين طرح از آنها نام برده شده، «كساني هستند كه در زمينه هاي اطلاعاتي يا تداركاتي همكاريهاي لازم را با نهادهاي انقلابي _بخوانيد ارگانهاي تروريستي و جاسوسي- داشته اند، هرچند رزمنده نبوده و در ميدانهاي جنگ حضور نداشته اند». طبق طرح علاوه بر خود تروريستها كه طرح از آنها زير عنوان «رزمندگان و مجاهدان غير ايراني» نام مي برد، فرماندهان آنها و خانواده هايشان، معلولان عمليات تروريستي و جاسوسان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات از جمله كساني هستند كه مي توانند از تابعيت ايراني برخوردار شوند.
بررسي فرمهاي پذيرش  تروريستها كه در اين طرح زيرعنوان «رزمندگان» از آنها نام برده شده، توسط سپاه پاسداران الزامي است. بنا بر اين طرح اين تاييد از اين جهت ضرورت دارد كه مشخص باشد كه فرد متقاضي در مسير اهداف جمهوري اسلامي (تروريسم و صدور بنيادگرايي) تلاش نموده و تحت امر سپاه بوده است»....

۱۳۹۴ مرداد ۴, یکشنبه

ایران - شورای ملی مقاومت ایران سفرمدریکا موگرینی به ایران را محکوم میکند

شورای ملی مقاومت ایران 
خانم مدریکا موگرینی نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی قرار است به ایران سفر کند که در همین رابطه شورای ملی مقاومت ایران این سفر را محکوم کرده و از وی خواسته است که این سفر را لغو کند .
کمیسیون خارجه شورا این سفر را قویاً محکوم نموده و از خانم موگرینی می‌خواهد اگر بر درد و رنج مردم ایران مرهم نمی‌گذارد دست‌کم بر زخمهای آنها نمک نپاشد. عموم مردم ایران به‌ویژه زنان و جوانان و زندانیان و خانواده اعدام شدگان از مدافعان حقوق‌بشر و حقوق زنان در سطح اروپا به‌ویژه ‌ایتالیا انتظار دارند برای متوقف کردن این سفر که خنجری علیه دموکراسی و حقوق‌بشر است اقدام کنند.
ادامه ...