۱۳۹۴ مرداد ۱۵, پنجشنبه

ایران - دیدار یوکیا آمانو با سناتورهای آمریکایی در واشینگتن


یوکیا آمانو 
یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی که بدعوت کنگره آمریکا به آمریکا سفر کرده بود در جلسه ای محرمانه با نمایندگان آمریکا نقشه مسیر توافق اتمی با رزیم أخوندی را تشریح کرد و گفت که نمیتواند متن توافقنامه را در اختیار نمایندگان بگذارد ولی این توافقنامه دسترسی به اطلاعات و مراکز اتمی رژیم ایران را افزایش میدهد و ما از ماهیت فعالیتهای اتمی این رژیم بیشتر آگاه خواهیم شد.
نمایندگان آمریکا بعداز ترک نشست با آمانو اظهارکردند که نگرانیهایشان بیشتر شد وگفتند که این نشست اطمینان بخش نبود.
ادامه ...

ایران - هشدار کمیسر عالی حقوق بشر ملل متحد به موج اعدامها در ایران

رعد حسین کمیسر عالی حقوق بشر ملل متحد 
کمیسر عالی حقوق بشر ملل متحد رعد الحسین طی اطلاعیه ای نسبت به موچ  فزاینده اعدامها در ایران هشدار داد و نگرانی خود را از صدور حکم اعدام برای زندانی سیاسی محمد علی طاهری را ابراز کرد .
در همين حال در تهران در مقابل دفتر حقوق بشر سازمان ملل، يك تجمع اعتراضي عليه حكم اعدام محمد علي طاهري برگزار شد تظاهركنندگان براي آزادي وي شعار مي دادند و عكسهاي او را همراه داشتند.
يكي از بازجويان و شكنجه گران رژيم، بنام محمدرضا رحيمي از داخل يك اتوموبيل در نزديك محل تجمع اعتراضي عليه حكم اعدام محمدعلي طاهري،  سركوب و دستگيري تجمع كنندگان را توسط نيروهاي امنيتي و مزدوران سركوبگر ضدشورش هدايت مي كرد.
رژيم ضدبشري در وحشت از گسترش تجمع مردم در اعتراض به حكم اعدام محمد علي طاهري در تهران مزدوران سركوبگر و يگان هاي ضد شورش را در نقاط مختلف مستقر كرده بود.

۱۳۹۴ مرداد ۱۴, چهارشنبه

ایران - اخبار جدیدی از تبانی رژیم ایران با القاعده



هفته نامه از دولت اوباما خواسته است که  اخبارمربوط به کمک و تبانی رژیم آخوندی با القاعده را منتشر کند و ابراز داشته است که اگر این اخبارمنتشر شود  مذاکرات ازریل خارج خواهد شد.
سپهبد مایکل فلین، مدیر سابق آژانس اطلاعات دفاعی، به ویکلی استاندارد می‌گوید ”نامه‌هایی وجود دارد در مورد نقش، نفوذ و اذعان رژیم ایران در قادر ساختن عوامل القاعده که از ایران عبور کنند بشرط این‌که القاعده کارهای کثیف خود را علیه آمریکائیان در عراق و افغانستان انجام دهد. کنگره باید بخواهد که تمامی مدارک اسامه بن‌لادن در ارتباط با رژیم ایران و تمامی مدارک در رابطه با مقاصد القاعده در آینده را که بسیار روشنگر هستند ببیند“.
ادامه ....

۱۳۹۴ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

ایران - برگرداندن نرگس محمدی بدون معالجه به زندان اوین

ایران - سیاست مرگ در ایران بعداز اتمی ادامه میابد

افزودن عنوان
در نشریه هیل که مربوط به کنگره آمریکاست مقاله ای با قلم حمید یزدان پناه با "عنوان سیاست مرگ ادامه مییابد " به چاپ رسیده است که جالب بود و توجه مرا جلب کرد که پیشنهاد میکنم شما هم آنرا بخوانید:
هیل نشریه کنگره آمریکا 31 ژوئیه 2015:
حمید یزدان پناه
توافق اتمی با رژیم ایران هیاهو و ستایشهای عمده‌ای را به همراه داشته است. این توافق حتی به‌عنوان یک پیروزی برای صلح و نقطه عطفی برای ایران تلقی گردیده است. بعضی حتی مدعی‌اند که این توافق باعث رشد مدراسیون در داخل ایران شده و باعث توسعه جامعه مدنی ایران خواهد گردید. به‌رغم همه این ادعاها، واقعیتهای موجود، چیز دیگری می‌گویند. 
در حال حاضر رژیم ایران رتبه اول اعدام (به نسبت جمعیت) درجهان را داراست. رژیم ایران با اتخاذ «سیاست مرگ» به تشدید اعدام و سرکوب ادامه می‌دهد در حالیکه جامعه بین‌المللی در سکوتی سنگین به‌سر می‌برد.
درست چند هفته بعد از امضای قرارداد «تاریخی» و بیش از۸ ماه ازامضای قرار داد موقت، رژیم ایران به گفته سازمان عفو بین‌الملل به‌صورت بی‌سابقه به افزایش اعدامها دست‌زده است. در حال حاضر دولت جدید به‌اصطلاح «مدره» ایران در حال رکوردشکنی تعداد اعدامها در۱۲ سال گذشته می‌باشد. رژیم ایران به‌طور سیستماتیک جلوی درز این اطلاعات را می‌گیرد و دا‌ئما به تعداد بسیار کمتری از آمار واقعی اشاره می‌کند. بنا‌ به گفته سازمان عفو بین‌الملل، به‌رغم این‌که رژیم رقم اعدامهای امسال (۲۰۱۵) را ۲۴۶ نفر اعلام می‌کند، رقم واقعی نزدیک به 700 می‌باشد.
ادامه....

ایران - چهار شهید از یک خانواده

مادر طلعت
مادر طلعت ساویز (رضایی جهرمی)، که چهار فرزندش درسالهای‌61، 62 و67 توسط رژیم ضدبشری آخوندی در تهران و کرج اعدام شده‌اند.
کاووس رضایی جهرمی: متولد آبادان 31‌ساله، مهندس معماری از هواداران مجاهدین در روز اول اردیبهشت61 در تهران اعدام شد
بهنام رضایی جهرمی: متولد آبادان، 30‌ساله، معلم از کومله در تیرماه62 در تهران تیرباران شد.
بیژن رضایی جهرمی: متولد آبادان، 20ساله، دانش‌آموز از هواداران مجاهدین که در روز 22مرداد62 در تهران اعدام شد.
منوچهر رضایی جهرمی: متولد آبادان، 27‌ساله، دیپلم از هواداران مجاهدین که در مرداد ماه67 در جریان قتل‌عام زندانیان سیاسی در گوهردشت کرج اعدام شد.
 

۱۳۹۴ مرداد ۱۱, یکشنبه

ایران - اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران در باره موج اعدامها


شورای ملی مقاومت ایران 

روزی نیست که خبری از چند اعدامی در ایران نباشد.
شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه ای موج اعدامهای جدید را محکوم کرده و بشرح زیر آنها را اعلام کرده است :
روز چهارشنبه 7مرداد یک زن در قزلحصار اعدام شد وی مادر یک فرزند و 43ساله بود.
در گلشهر کرج نیز مزدوران قصد اعدام یک نفر را داشتند که جوانان با سنگ مانع شده و مزدوران بساط اعدام را جمع کرده و رفتند.
درود بر این جوانان که بساط آخوندهای جنایتکار و مزدورانش را بهم زدند.
روز 5 مرداد نیز 11زندانی در قزلحصار و زندان مرکزی کرج اعدام شدند .
اعدام چهار زندانی در اصفهان در روز 9مرداد؛ 5زندانی شامل یک زن در زندان شهاب کرمان و یک زندانی در زندان مرکزی اردبیل در روز 8مرداد؛ اعدام یک زندانی در زندان تبریز در روز 7مرداد؛ و اعدام شش زندانی در زندانهای ایلام، زندان مرکزی زاهدان و زندان بندرعباس در روزهای 3 و 4مردادماه از دیگر جنایتهای رژیم تنها طی هفته گذشته است.
اعدامهای جنایتکارانه یک هفته گذشته، اعلام حکم اعدام زندانی سیاسی محمدعلی طاهری، تخریب نمازخانه اهل سنت در تهران در روز 7مردادماه همزمان با سفر مقامات ارشد اروپایی به ایران، نشان می‌دهد که رژیم آخوندی برای بقای خود به‌ویژه پس از نوشیدن جام زهر اتمی هیچ راهی جز تشدید سرکوب و اعدام و شکنجه نیافته و مراودات کشورهای غربی با این رژیم نیز تنها آن را به ادامه و تشدید سرکوب مردم ایران تشویق و تشجیع می‌کند.
درروز 10مرداد 94 سازمان حقوق بشری به قابیل دست نزنید در گزارش خود ایران را رکوردار اعدام در سال 2014 اعلام کرد.