۱۳۹۴ اسفند ۲۸, جمعه

ایران - سال نو بر همه هموطنان عزیزم





سال نو بر همه هموطنان عزیزم مبارک باد به امید سرنگونی رژیم آخوندی و برقراری آزادی و دمکراسی در ایران عزیزمان.

۱۳۹۴ اسفند ۲۴, دوشنبه

ایران - در چهارشنبه سوری مشق امشب چیه؟


مطلبی جالب در باره چهارشنبه سوری درسایت سازمان مجاهدین خلق ایران است که توجه شما دوستان عزیز را به خواندن آن جلب میکنم :

مشق امشب چیه؟: بچه‌ها آقا معلم اومد. برپا! بفرمایید بشینید عزیزانم. بچه‌ها کدوم یکی از شماها میدونه که آتش چه مفهومی داره و چرا در چهارشنبه‌سوری جشن می‌گیریم؟ آقا اجازه! بابا مامانم میگن که از دلیل اون سر در نمیارن؛ فقط میگن آتیش باید بپا باشه، اما میشه شما کمی به ما توضیح بدید؟ بله حتما، شعله‌های آتش ...

ایران - کنوانسیون آتش‌ها در سایت سازمان مجاهدین خلق ایران


مطلبی زیبا در سایت سازمان مجاهدین خلق ایران درباره چهارشنبه سوری است که از دوستانم دعوت میکنم که حتما این مطلب زیبا را بخوانند .
کنوانسیون آتش‌ها: با سلام به همه حضار آتشین از سراسر جهان که امروز به این کنوانسیون تشریف آوردید. از شما می‌خواهم که خودتان را برای سایر آتش‌ها معرفی کنید و از شرایط فعلی خودتان توضیح مختصری بدهید. با تشکر از آقای مجری، من آتش لوله سلاحم! تقریباً به همه جای دنیا سفر می‌کنم. از من به‌صورت دو منظور استفاده می‌کنن. هم ...

ایران - یادی از بهنود شهیدی که روز چهارشنبه سوری به شهادت رسید


شهید بهنود رمضانی 

روز چهارشنبه سوری یک جشن ملی است ولی از آنجایی که رژیم آخوندی با جشن و شادی مثل جن و بسم الله است در این روز به بهنود رمضانی حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده ورهایش کردند که وی بعدازانتقال به بیمارستان جان سپرد .
روی پیکر او آثار کبودی ناشی از ضرب و شتم وی و شکستن قفسه سینه کاملا مشهود بود .
پیکر این شهید توسط خانواده به یکی از روستاهای قائم شهر منتقل و به خاک سپرده شد.
بهنود دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه صنعیتی نوشیروانی بابل بود.
یادش گرامی .

 داس‌های شقاوت
این بادهای غارتگر
به غارت کدام باغ آمده‌اند
 و شریان کدام گل
 دوباره در دستان پلید شب
با داس‌های شقاوت
چیده خواهد شد؟
 این هیمه‌های افروخته
 این شعله‌های پاک ایستاده
در خواب کدام پنجره خواهند رفت
تا قلبهای یخ زده را
به گرمی محبتی بی‌تاب کند
 من فریاد خواهم زد 
 زردی من از تو سرخی تو از من
بهنود یادت گرامی باد.

۱۳۹۴ بهمن ۲۸, چهارشنبه

ایران - نوشته از زندانی سیاسی صالح کهندل از زندان گوهر دشت کرج




بع... بع... بع... !
کدخدایی خواهرزاده خود را منسبی مهم داد و برای جلب اعتماد مردم هر چه داشت در اختیار او قرار داد و به وی توصیه کرد هر چه در توان داری مردم را غارت کن که در آن شریک هستیم، کار به جایی رسید که خواهرزاده رسوای عام و خاص شد و شکایت به کدخدا بردند.
کدخدا به وی گفت: فردا تمام شاکیان را فراخواندم و تو هم آنجا باش و هر چه از تو پرسیدند تنها بگو: بع... بع... !
روز موعود فرا رسید و خواهرزاده هر آنچه قرار بود، چنان کرد و مردم مال باخته چنین پنداشتند که وی دیوانه شده و او را به‌حال خود رها کردند. وقتی کدخدا احساس کرد ترفندش کار ساز شده خواهرزاده را پیش خود خواند و گفت توانایی دایی ات را دیدی اکنون برو و اموال دزدی و آنها که به تو سپردم بیاور تا تقسیم بکنیم. خواهرزاده محبوبش تنها گفت: بع... ! بع... !
کدخدا گفت: ای لعنتی بع، بع، برای دایی هم بع، بع؟! اما تنها جوابی که شنید این بود: بع... بع... بع... !
برای کسی پوشیده نیست که رفسنجانی برای حذف رقبای اصلی خود یک شبه خامنه‌ای را به مقام رهبری رساند و در این فتنه به بسیاری از امیال خود نایل آمده و او کسی بود که در تصمیمات حیاتی 37سال رژیم نقش اساسی داشته و در این مدت هیچ زمانی را نمی‌توان یاد کرد که رژیم کوچکترین مخالفتی را حتی از جانب نزدیکان خود تحمل بکند. بله برای نابودی هر حزب و افرادی که کوچکترین زاویه با اصل ولایت فقیه داشته به هر شیوه کثیفی دست زدند که نمونه‌های زیادی در تاریخ 37سال گذشته به چشم می‌خورد.
رفسنجانی و دستگاه وابسته به آن با وهم و خیال خود چنین می‌پنداشتند که هر چه این سیاست یعنی حذف مخالفان بیشتر باشد شرایط تنها و تنها به نفع آنها خواهد بود که خود را جایگزین اصلی طرح بکند. و با همان خیال باطل چند سالی است که به سراغ خامنه‌ای می‌رود تا به‌خاطر خدمات بزرگی که در حق ایشان کرد سهمی را بگیرد ولی اینک خود را در چاهی می‌بیند که برای کندن آن سر از پا نمی‌شناخت و او را با همان الفاظی خطاب می‌کنند که در گذشته خود به آنها آموخته بود که به وطن پرستان واقعی بگوئید وطن‌فروش و مبارزان راه آزادی و عدالت بگویند منافق... .
بع... بع... بع... !
صالح کهندل -زندان جهنمی گوهردشت - 25بهمن 1394

۱۳۹۴ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

ایران - علی معزی زندانی سیاسی و پدردو اشرفی ازفردین حسینی میگوید

علی معزی زندانی سیاسی و پدر دو مجاهد اشرفی 

علی معزی زندانی سیاسی و پدر دو مجاهد اشرفی طی بیانیه ای اعدام همبندی اش فردین حسینی که از دراویش اهل حق و ساکن هشتگرد کرج بود را محکوم کرد.
در این بیانیه علی معزی میگوید که در سال 1393 با فردین بوده است و او از شکنجه های مختلفی که روی او اعمال شده بود برایش کرده است .
در این بیانیه آمده است:: با فردین حسینی سال ۱۳۹۳ بود که در زندان موسوم به ندامتگاه کرج آشنا شد. وی از کردها ی دراویش اهل حق ساکن هشتگرد کرج بود و می گفت: که چند سال است که دستگیر شده و به دفعات توسط اطلاعات کرج در بند ۸ زندان گوهردشت و نیز آگاهی کرج و همچنین در اطلاعات کرمانشاه مورد بازجویی و شکنجه قرار داده اند . او به کرات در مورد شکنجه های که در مورد ش اعمال شده بود از قبیل شوک الکتریکی و شلاق، آویزان کردن و ضرب و شتم شدید سخن می گفت .
او همچنین در باره دستگیری افراد خانواده و بستگانش و بازجویی و زیر فشار قرار دادن و تهدید آنها تا بر علیه او چیزی بنویسند مطالبی بیان می کرد و می گفت کسانی را نیز در کرمانشاه وادار کرده اند تا علیه او شکایت کنند و می گفت تمامی این پرونده سازیها و قتل واهی که به او نسبت می دهند برای این است که مرا برای نسق گیری و ایجاد وحشت در جامعه اهل حق اعدام کنند در حالی که هیچ جرمی برای من ثابت نشده است .
همین اواخر که در ندامتگاه کرج بودم نیز با ۲ بار برای مدتهای طولانی به بازجویی بردند . یک روز هم با چشمانی اشک بار می گفت: که یکی از هم مسلکانش را که دستگیر و شکنجه کرده بودند آزاد کردند ولی بلافاصله تا به خانه رسیده مریض شده و یک هفته بعد فوت کرده است .
در نهایت اواسط سال ۱۳۹۴ او را به زندان کرمانشاه منتقل کردند . تا اینکه شنیدم اول بهمن ماه امسال او را دور از مرکز به دار آویختند.

۱۳۹۴ بهمن ۱۸, یکشنبه

ایران - مریم رجوی به مناسبت 19بهمن با رزمندگان آزادی سخن میگوید


19بهمن سالگرد شهادت سردار شهید خلق موسی خیابانی و سمبل زن انقلابی مجاهد اشرف رجوی است .اشرف و موسی در نوزده بهمن 1360دردرگیری با پاسداران تا آخرین گلوله جنگیدند و به دشمن جز پیکرهای بیجان خود را ندادند .
همراه با آنان آذر رضایی با طفل بدنیا نیامده اش و 17مجاهد خلق دیگر به شهادت رسیدند.
خانم مریم رجوی رئیس جمهوربرگزیده شورای ملی مقاومت ایران به همین مناسبت درسالگرد19بهمن در سال1387 درسخنانی که با اشرفیان مجاهد داشتند درباره عاشورای مجاهدین درسال1360 گفتند که توجه شما رابه این سخنان جلب میکنم :
اشرفي‌ها، قهرمان‌ها، عزيزانم،
مجاهدين خلق ايران،
سلام و درود بر همة شما
نوزده بهمن، عاشوراي مجاهدين ، بيست و هشتمين سالگرد شهادت اشرف  و موسي و هجده مجاهدخلق ديگر است.
آن شب عطرها روي زمين جاري مي‌شد، و شهاب‌ها در آسمان غلتان بود مثل اشك‌ها بر گونه‌هاي مردم ايران.
و اين چنين گوهر مقاومت در برابر استبدادمذهبي سرشته شد.
بله! «مقاومت به هر قيمت» كه موسي و اشرف آن را پرچمداري كردند‌.
و به اين ترتيب ديو سرنوشت  و تقدير كور نه گفتند.
و اگر عميق‌تر نگاه كنيم، در حقيقت، به آيندة ايران و كيان مقاومت مردم ايران، آري گفتند.
گفتند وقتي كه اوضاع بغرنج و تاريك است و از هر طرف يأس و عجز و نه و نمي‌توان مي‌بارد، و وقتي كه در محاصرة هستي و در ظاهر، دشمن همة راهها را بسته و در ظاهر همة چاره‌ها را سلب كرده است.
 بله، در همين شرائط، با تكيه بر ايمان و فداكاري به مسئوليتها و رسالتهايت آري بگو  و براي آزادي و رهايي مردمت، حلقه‌هاي محاصره و غل و زنجيرها را درهم بشكن.
نوزده بهمن مثل همه حماسه‌هاي بشري، نبردي بود بين خير و شر، نيكي و بدي، زيبايي و زشتي و ظلمت و روشنايي.
در برابر دشمني كه  مايه شرم تاريخ انسان است، در برابر دشمني كه شقاوت، دروغ ، پليدي و لئامت را در خود به منتها درجه رسانده‌اند، ما بناي كارمان را بر فداي حداكثر گذاشتيم و راه‌ و راه حل نو و ارزشهاي انساني تازه‌يي خلق كرديم.
اين موضوع عاشوراي مجاهدين و حماسة شهادت اشرف و موسي است. اين موضوع فروغ جاويدان است و اين موضوع پايداري اشرف است.
آيا چنانكه رژيم آخوندها و متحدان مماشات‌گر آنها مدعي مي‌شوند يا القاء مي‌كنند، سرنوشت مردم ايران محكوم است كه تابع اين رژيم ضدبشري باشد و هيچ راه حلي جز اين رژيم يا دست به دست شدن قدرت در بين باندهاي جنايتكار آن ندارد؟ آيا مردم ايران محكومند به اين دور باطل؟
نه، به هيچ وجه.
يك اميد قطعي وجود دارد، چشم‌انداز حيات و جوشش و پيشرفت، يك پاسخ، يك راه حل.
هم پاسخ سياسي و هم پاسخ آرماني. و اين چيزي است كه اين جنبش و اين مقاومت در حماسه‌هايي مثل عاشوراي مجاهدين شكل داده است.

۱۳۹۴ بهمن ۱۷, شنبه

ایران - خامنه ای برای بقای خود به پوتین خط کشتار مردم بیگناه سوریه را میدهد


شورای ملی مقاومت ایران 
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای کشتار مردم بیگناه سوریه توسط روسیه را که به دستور خامنه ای انجام میشود افشا کرد و در این اطلاعیه به سرازیر شدن گردانهای مختلف از شهرهای مختلف ایران اشاره شده است .
توجه شما را به متن کامل این اطلاعیه جلب میکنم:

فاشیسم دینی حاکم بر ایران در هفته‌های اخیر به لشکر‌کشی جنایتکارانه‌اش به سوریه ابعاد جدیدی بخشیده و دهها هزار تن از پاسداران و مزدوران غیرایرانی خود را در اطراف حلب متمرکز کرده است تا هماهنگ با بمباران وحشیانه غیرنظامیان، به کشتار بی‌رحمانه مردم محروم روستاها و شهرکها و شهرهای این منطقه بپردازند. هفته گذشته دهها تن از سرکردگان پاسداران و صدها تن از مزدوران در جبهه حلب کشته شده‌اند.
خامنه‌ای ولی‌فقیه نظام آخوندی با این قدرت‌نمایی جنایتکارانه مذبوحانه درصدد است در آستانه نمایش انتخابات خبرگان و مجلس رژیم بر بحرانهای فزاینده داخلی‌اش سرپوش بگذارد. بحرانهایی که پس از عقب‌نشینی در پروژه سلاح اتمی به نحو بی‌سابقه‌یی بالا گرفته است. برخی از واحدهای پاسداران و مزدورانشان در این جبهه به شرح زیر است:
۱- دو گردان از سپاه موسوم به نبی اکرم از استان کرمانشاه، این دو گردان قبل از اعزام توسط سرتیپ پاسدار بهمن رحمانی، فرمانده این سپاه توجیه شده و یک دوره ۲۵ روزه آموزشی در ارتباط با سوریه را در کرمانشاه گذرانده‌اند. در ۴۰ روز گذشته از این گردانها دهها کشته و زخمی در سوریه به جای مانده است.
۲- دو گردان از لشگر ۱۷پاسداران از استان قم موسوم به علی بن ابی طالب، این دو گردان از اوایل دی ماه در سوریه مستقر شده‌اند و تا به‌حال شمار زیادی از آنها از جمله چند تن از فرماندهان آن کشته شده‌اند.
۳- دو گردان از لشکر عملیاتی سپاه پاسداران موسوم به قدس از استان گیلان.
۴-دو گردان از سپاه موسوم به جواد الائمه استان خراسان شمالی.
۵-گردانهایی از تیپ ۲۱ مستقل زرهی از نیشابور موسوم به امام رضا که به‌تازگی سرکرده آن یعنی پاسدار سرتیپ محسن قاجاریان در شمال حلب کشته شد. شماری از فرماندهان این تیپ نیز پیش از این در سوریه به اسارت درآمده یا کشته شدند.
۶-چند گردان از سپاه استان فارس، سرهنگ صفدر حیدری جانشین فرمانده گردان توپخانه این سپاه در روزهای گذشته در جبهه حلب کشته شد.
۷-گردانهایی از لشگر ۱۴ موسوم به امام حسین استان اصفهان.
۸-گردانهایی از لشکر ۷ موسوم به ولی‌عصر استان خوزستان.
۹-چندین گردان از عوامل افغانی رژیم ایران موسوم به فاطمیون به‌تازگی به منطقه حلب اعزام شده‌اند که در روزهای اخیر تلفات بالایی داشته‌اند.
۱۰-گردانهای حزب‌الله تحت فرماندهی فردی به نام ذوالفقار.
۱۱-گردانهای مختلف شبه‌نظامیان عراقی مانند سپاه ۹ بدر، جنبش النجبا، کتائب حزب‌الله، عصائب اهل الحق و تیپ موسوم به ابوالفضل العباس و گردانهای امام علی.
۱۲-پاسدارانی که وارد شهرهای نبل و الزهرا در شمال حلب شده‌اند با شماری از آخوندها همراهی می‌شدند. یکی از آنها علی کعبی پسر آخوند عباس کعبی عضو مجلس خبرگان است و دیگری شیخ عباس نام دارد. حاج کربلا یکی از فرماندهان سپاه (پسر سید جواد فرمانده نیروهای سپاه در حلب) به همراه دو نفر از سرکردگان حزب‌الله لبنان نیز از حدود دو هفته پیش در نبل و الزهرا مستقر شده‌اند.
ادامه .....

۱۳۹۴ بهمن ۸, پنجشنبه

ایران - همزمان با سفر روحانی به پاریس تظاهرات هزاران ایرانی در اعتراض به حضور روحانی در پاریس






شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای خبر تظاهرات ایرانیان آزاده درپاریس را به اطلاع عموم رساند و خاطر نشان کرد که روحانی از بالاترین مسئولان نقض حقوق بشر در ایران و کشتار مردم منطقه است .
در این اطلاعیه همچنین آمده است که سفرروحانی به ایتالیا و پاریس موجی از محکومیت واعتراض ایرانیان و شخصیتهای سیاسی و سازمانهای حقوق بشری و شهروندان فرانسوی را بهمراه داشته است .و از مقامات فرانسوی خواسته اند که از روحانی در مورد نقض حقوق بشر در ایران سوال کند .
به متن کامل این اطلاعیه توجه کنید:

سفر حسن روحانی رئیس‌جمهور حکومت آخوندی به پاریس با موجی از اعتراض ایرانیان و شخصیتهای سیاسی و سازمانها و فعالان حقوق‌بشری و شهروندان فرانسوی روبه‌رو شد. ظهر روز پنجشنبه در تظاهرات بزرگی در پاریس (میدان دانفر روشرو) تظاهر کنندگان از مقامات فرانسوی خواستار شدند که روحانی را به‌خاطر وضعیت وخامت‌بارحقوق‌بشر در ایران و به‌خاطر سیاست صدور تروریسم و بنیادگرایی و جنگهای ویرانگر درمنطقه به‌ویژه حمایت از بشار اسد رئیس‌جمهور جنایتکار سوریه مورد مواخذه قرار دهند.
تعدادی از شخصیتهای سیاسی فرانسوی و اروپایی همچنین هیأتهایی به‌نمایندگی از سوی مردم سوریه و یمن با شرکت و سخنرانی و همچنین راهپیمایی درصفوف تظاهرکنندگان همبستگی خود را با اهداف این تظاهرات بیان کردند.
تظاهرکنندگان که در میدان دانفر روشو گردهم آمده بودند، اعتراض خود به حضور این آخوند شیاد و جنایتکار در سرزمین حقوق‌بشر و پناهندگی را با شعارهایی چون «روحانی جانیه، دشمن ایرانیه» ؛ «مرگ بر اصل ولایت‌فقیه، زنده باد ارتش آزادی‌بخش»، «روحانی جنایت پیشه، سرنگونی در پیشه»، «هزار هزار اعدامی، ای مرگ بر روحانی»، «فریاد هر زندانی، ای مرگ بر روحانی»، «معامله، قرارداد، ننگ بر این مماشات» ابراز کردند.
ادامه ...

۱۳۹۴ بهمن ۵, دوشنبه

ایران- حسن روحانی با کارنامه سیاه نقض حقوق بشر در فرانسه چه میکند؟


حسن روحانی رئیس جمهور دست نشانده خامنه ای هفته آینده پنجشنیه 28ژانویه به فرانسه میرود .
او درحالی به فرانسه که کشور حقوق بشر نامیده میشود که کارنامه سیاهی از نقض حقوق بشر درایران تحت حاکمیت آخوند ها را با خود بهمراه دارد.
روحانی درتبلیغات انتخاباتی خود با نشان دادن یک کلید گفت که من کلید مشکلات ایران هستم. مشکلات مردم ایران چه بودند که قرار بود روحانی کلید آنها باشد؟ و با آنها چه کرد؟با هم این مشکلات را مرورمیکنیم :
آیا مسله تبعیض زنان حل شد وحق وحقوق آنها رعایت میشود؟ آیا محدودیت رشته تحصیل،ورزش ، هنری زنان رفع شد؟
آیا دیگر زنان بخاطر لباس و پوششان دستگیرنمیشوند؟چرا ریحانه جباری اعدام شد؟
آیا مهاجمان اسیدپاش به زنان به بهانه بدحجابی دستگیرومورد پیگرد قرارگرفتند؟ تا کی زنان ایرانی باید ازترس اسیدپاشی با کلاه کاسکت تردد کنند؟
چرا باید درکشوری که مردمش روی طلای سیاه زندگی میکنند۱۵هزارکارتن‌خواب داشته باشیم وپنج هزار نفراز آنان را زنان تشکیل بدهند؟
آیا روحانی از آمار اخراج ۹۰۰ هزار زن طی ۱۰ سال گذشته خبردارد؟ و خبر دارد که این بیکاری چه فجایعی را بدنبال دارد؟
مسله بیکاری بیش از 9.5 میلیون نفر درایران چه شد؟
روحانی به 35درصد از مردم ایران که زیر خط مطلق فقر هستند چه جوابی داده است ؟با رشد سالانه 18 درصدي خط فقر در كشورچه کرده است ؟
از روحانی باید پرسید چرا حدود ۳۰ درصد از کودکان خیابانی به مدرسه نمی‌روند؟و 3.5 میلیون کودک خارج از تحصیل وجود دارد؟
روحانی با آمار یک میلیون و 700هزار کودک کاردرایران چه کرد؟
روحانی به کسانی که به بهانه پروژه هسته ای نانشان را ازسفره هایشان گرفت چه جوابی میدهد؟
روحانی به مسله خودکشی و روزی 11خودکشی درایران چه پاسخی دارد؟ چه راهی برای جلوگیری از خودکشی کسانی که بخاطر فقر دست به خودکشی خانوادگی میزنند ارائه داد؟
روحانی برای حل مسئله یک میلیون و300هزارمعتاد در کشور که ۶۳ درصد آن‌ها متاهل هستند واینکه هر3 ساعت یک نفر به خاطر اعتیاد در ایران جانشان را ازدست میدهند، چه راه حلی ارائه داد؟چرا باید سن اعتیاد درایران به 11سال برسد؟
روحانی به اعتراضات معلمان ، پرستاران ،کارگران برای تبعیض و کمی حقوق چه پاسخی داد؟
روحانی در قبال فسادمالی در حاکمیت چه کرد؟چراباید کشورایران در رتبه 141 در میان 180 کشورجهان باشد؟.
چرا باید درحاکمیت دو ساله روحانی 2000اعدام بشوند؟ وچراباید فقط دردی ماه 74 نفراعدام بشوند؟
چرا باید در یک ماه دسامبر 2015آماراعلام شده علنی دستگیریهای سیاسی 125نفر باشد؟
چرا باید در طی یک سال گذشته ۱۱۳ نقض آزادی های مذهبی داشته باشیم ، و ۱۶۳ شهروند بازداشت شوند؟
چرا زندانیان سیاسی بیمار برای درمان به بیمارستان منتقل نمیشوند؟
و صدها چرای دیگر که در حاکمیت روحانی وجود دارد که هرگز جوابی به آنها داده نشده است .
زیاد به ذهن خود فشار نیاورید روحانی ودیگرملایان حاکم بر ایران اصلا نه تنها کلید مشکلات مردم ایران نیستند، بلکه خودشان اصلی ترین مشکل مردم ایران هستند لذا مردم و مقاومت ایران نیز درپی تغییراین نظام سراسر جنایت و فسادهستند تا با برقراری حکومت دموکراسی و حاکمیت مردمی در ایران کلیه مشکلات بالا را که ناشی از حاکمیت بنیادگرایی فاشیستی مذهبی ملایان است را برطرف کنند و این روز قطعا فرا خواهد رسید و دور نیست .
به یقین پهن کردن فرش قرمز برای نماینده دیکتاتوری هار مذهبی که نه تنها مردم ایران، بلکه مردم منطقه خاورمیانه را با صدور بنیادگرایی، ترور و بلوا به گروگان گرفته است، در تضاد آشکار با روح و جوهر تمامی ارزش های نوین حقوق بشری است.
با شرکت هر چه گسترده تر در تظاهرات ایرانیان و سازمان های حقوق بشری علیه حضور «رئیس جمهور اعدام» در پاریس و با فریاد های «نه به روحانی، نه به اعدام و شکنجه» سهم خود را برای پیشبرد امر حقوق بشر در ایران تحت حاکمیت ولی فقیه ایفا نمائیم.
زمان: پنچشنبه 8 بهمن 1394
مکان: پاریس میدان دانفر روشو

۱۳۹۴ دی ۲۷, یکشنبه

ایران- بیانیه جمعی از فروشندگان مواد شوینده و بهداشتی در حمایت از سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران

برنامه همیاری سیمای آزادی-تلویزیون ملی ایران
با پخش برنامه همیاری از سیمای آزادی از تلویزیون مقاومت ایران جمعی از فروشندگان مواد شوینده و بهداشتی طی بیانیه حمایت خود را از این برنامه اعلام کردند و از همه مردم خواسته اند که با کمکهای خود باعث استمرار پخش برنامه های سیمای آزادی بشوند و گفته اند وعده ما نه در اشرف و لیبرتی بلکه در کف خیابانهای تهران و شهرستانهاست.
به متن این بیانیه توجه کنید:

به نام خدا و به نام ایران
هموطنان آگاه و مبارز:
در شرایطی که ولی‌فقیه طلسم‌شکسته ارتجاع در حضیض خفت و خواری جام زهر اتمی را سرکشیده و بیش از هر زمان دیگر هژمونی خود را از دست داده است.
در شرایطی که وضعیت اقتصادی رژیم بر اثر کاهش قیمت نفت و دزدیهای افسارگسیخته سردمداران و باندهای مختلف رژیم در آستانه ورشکستگی قرار دارد.
در شرایطی که اقشار به جان آمده اعم از جوانان بیکار، معلمان، پرستاران و کارگران هر روز در جای جای این میهن اشغال شده با خیزشها و قیامهای خود عرصه را بر ولی‌فقیه ارتجاع تنگ نموده و کابوس سرنگونی را در برابرش قرار داده است.
در شرایطی که سیاست صدور تروریسم و بنیادگرایی رژیم زهر خورده ائتلاف کشورهای عربی و اسلامی را بر آن داشته تا با سیاستی قاطع، مماشاتگران غربی را به چالش کشیده و راهی جز شکست و رسوایی در برابرش قرار نداده است.
در شرایطی که لشکر کشی رژیم به یمن، سوریه و عراق به یک رسوایی منطقه‌یی و بین‌المللی تبدیل شده است و روزی نیست که جنازه‌های سرکردگان سپاه و بسیج به ایران آورده نشود.
بله، در چنین شرایطی بیستمین همیاری و گلریزان سیمای آزادی را برگزار می‌کنیم.
امروز سیمای آزادی، سیمای تابناک و پرفروغ مبارزات یکصد ساله مردم ایران برای در آغوش کشیدن آزادی است.
سیمای آزادی انعکاس مبارزه رنجبران و ستم کشان خاورمیانه علیه نظامهای ضدبشری و در رأس آنها رژیم پلید آخوندی است.
ما ضمن حمایت از سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران و رزمندگان عزیزمان در لیبرتی که زیر بار شدیدترین فشارها و کمبود امکانات و زیر پرتاب بمب و موشک سرسوزنی از مواضع به حق خود کوتاه نمی‌آیند، به رژیم آخوندی اعلام می‌کنیم اگر تمام سرمایه‌های دنیا و مماشاتگران را در اختیار داشته باشی، اگر حمایت تمام استعمار گران را یدک بکشی، از سرنگونی و مرگ حتمی گریزی نداری.
و وعده دیدارما نه دراشرف و لیبرتی بلکه در کف خیابانهای تهران و دیگر شهرهاست.
به‌مناسبت گلریزان سیمای آزادی از عموم هموطنان می‌خواهیم که اجازه ندهند چراغ خانه ایرانیان به خاموشی گراید و با تمام امکانات در این جنگ نیز به یاری سیمای آزادی برخیزند
مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی
زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
جمعی از فروشندگان مواد شوینده و بهداشتی بازار تهران.


۱۳۹۴ دی ۲۰, یکشنبه

ایران - مراسم سال نو میلادی در اور در حضور مریم رجوی رئيس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران


مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران
روز 20دی در اورسوراواز مراسمی به مناسبت سال نو میلادی با شرکت حامیان فرانسوی برگزار شد که در این مراسم خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران سخنرانی کردند که توجه شما را به متن این سخنرانی جلب میکنم :

20 دی، 1394
دوستان و همسایگان عزیز!
با تبریک و تهنیت به‌مناسبت سال ۲۰۱۶، از جانب مردم و مقاومت ایران برای تمام فرانسویها سالی با خوشبختی و برادری را آرزو می‌کنم. امیدوارم امسال برای فرانسه سال پیشرفت، سعادت و امنیت باشد و برای مردم کشورمن، ایران، سال آزادی.
به قول حافظ شاعر بزرگ ایران «فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم». حافظ مثل اکثرشاعران ایران، به‌شدت بر ضدارتجاع مذهبی وافراطی‌گری بود. درست درزمان حمله مغول به ایران، او شعرهایی سرود که ترنم دائمی امید به آزادی و انسانیت است. همین شورواشتیاق است که درابتدای سال نو در این جا دیده می‌شود.
حال که جهان ما را افراطی‌گری تحت نام اسلام هدف قرار داده، هم‌چون حافظ یکدیگر را برای یک طرح نو فرا می‌خوانیم. برای جهانی عاری از فاشیسم دینی آخوندهای حاکم برایران و بنیادگرایان همجنس آنها هم‌چون داعش. طرحی نو برای جهانی بر پایه بردباری و آزادی.
سال گذشته سال سختی برای خاورمیانه بود؛ به‌خاطر ادامه حمام‌ خون در سوریه و عراق و رنج و آوارگی و سرکوب. 
در ایران هم ۲۰۱۵ سال سختی بود سال تشدید سرکوب زنان و پیروان ادیان و مذاهب مختلف. و نزدیک به یک‌هزاراعدام تحت حکومت روحانی که مدعی اعتدال است. اوهمچنین مجاهدان لیبرتی را موشک‌باران کرد که دهها کشته برجای گذاشت.
اما در دل همه این تاریکی‌ها، خوشبختانه شعله امید بیشتر از همیشه زبانه کشید.

۱۳۹۴ دی ۱۵, سه‌شنبه

ایران -فراخوان شورای ملی مقاومت برای یاری و همبستگی با معترض شاندیز

شورای ملی مقاومت ایران 

مردمی که با هزار فشارپس اندازی جمع کرده و به یک ارگان حکومتی رژیم اعتماد کرده وپولشان را داده اند که بلکه بعداز سالیان صاحب خانه شوند حالا بعد ازاینهمه فشاراز پولشان خبری است و نه از خانه .
این سهامداران که با هزار آرزو این پولها را جمع کرده بودند وقتی دیدند که هیچ خبری از خانه نیست ابتدا در مشهد مقابل موسسه حکومتی پدیده شاندیز و بعد هم در مقابل وزارت کشوردرتهران دست به اعتراض زده و تظاهرات کرده و علیه کارگزار رژیم شعارهایی دادند که شعارها از این قرار بود:
عزاعزاست امروز زندگی این ملت روی هواست امروز.
سهامدار پدیده فقط دروغ شنیده .
این استاندار مشهد بلای جان ملت .
سهامدارپدیده به هیچکس رأی نمیده
درمشهداین اعتراضات به درگیری و مجروح و مضروب شدن تعدادی ازسهامداران انجامید.
شورای ملی مقاومت در این اطلاعیه عموم مردم بخصوص جوانان را به یاری و همبستگی از این معترضان فراخواند.