۱۳۹۴ شهریور ۱۲, پنجشنبه

ایران - درگذشت مجاهد خلق عبدالعلی قنبری در آلبانی - بیست و هفتمین شهید محاصره ضدانسانی پزشکی

مجاهد خلق اشرفی عبدالعلی قنبری
باز هم محاصره لیبرتی قربانی گرفت و مجاهدی دیگر از دلاوران اشرفی بدلیل محاصره پزشکی لیبرتی توسط کمیته سرکوب تحت امر خامنه ای مستقردر کمپ لیبرتی به جاودانه فروغهای آزادی پیوست .
او که متولد سال 1327 بود، از دوران شاه به هواداری از مجاهدین برخاست و از زندانیان سیاسی دوران شاه بود. وی پس از سرقت انقلاب مردم ایران توسط خمینی دجال به مجاهدت علیه ارتجاع و دیکتاتوری زیرپرده دین برخاست و در صفوف ارتش آزادی‌بخش، از جمله در نبردهای آفتاب و چلچراغ و فروغ جاویدان و همچنین در دوران پایداری در اشرف و لیبرتی، در راه آزادی مردم و میهنش دلیرانه پیکار کرد.
درد و رنجهای او ازبیماری و فشارهای محاصره ضدانسانی پزشکی در اشرف و لیبرتی، هیچ خللی در اراده رزمنده و در اخلاص و پاکبازی او در راه خدا و خلق ایجاد نکرد، بلکه روان سرشار و رزمنده‌اش را بیش از پیش صیقل زد و آبدیده کرد.

شورای ملی مقاومت ایران دراین رابطه اطلاعیه صادر کرد ودرآن یادآورشد که :

صبح روز چهارشنبه 11شهریور 1394 مجاهد خلق عبدالعلی قنبری با 4دهه سابقه مبارزه علیه رژیمهای شیخ و شاه در اثر ابتلا به سرطان و تأخیر در معالجه به‌خاطر محاصره ضدانسانی پزشکی لیبرتی در بیمارستان در آلبانی جان باخت. او بیست و هفتمین شهید محاصره پزشکی در اشرف و لیبرتی است.
مجاهد خلق عبدالعلی قنبری متولد1327 از دهه50 به هواداری از مجاهدین خلق برخاست و به‌همین خاطر دستگیر و شکنجه شد و بیش از شش ماه در زندان به‌سر برد. وی پس از انقلاب ضدسلطنتی به‌طور حرفه‌ای به صفوف مجاهدین پیوست و تا آخرین روزهای حیات خود به‌رغم شدت بیماری دمی از مبارزه و مجاهدت باز نایستاد.
چهار تن از پزشکان مجاهدین در لیبرتی در 21دسامبر 2012 (اول دی1391) در یک نامه مشترک به معاون یونامی با اشاره به اعمال فشارها و کارشکنیهای نیروهای عراقی در معالجه بیماران لیبرتی، از خطراتی که به‌خاطر این محاصره متوجه برخی از بیماران صعب‌العلاج از جمله عبدالعلی قنبری است، ابراز نگرانی کردند.
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران با تسلیت به مجاهدان اشرفی و با درود به روان پاک مجاهد خلق عبدالعلی قنبری، دلاوری و اخلاص و وفای به عهد او را در سخت‌ترین شرایط نمونه‌یی ازاراده مردم ایران برای برچیدن بساط دیکتاتوری درایران‌ زمین توصیف کرد.خانم رجوی دولت آمریکا، یونامی، کمیساریای عالی پناهندگان ودولت عراق را به اقدام فوری برای پایان دادن به زندان‌سازی و محاصره ضدانسانی لیبرتی که ازمصادیق جنایت علیه بشریت است فراخواند تا از تکرار فجایع مشابه و زجرکش کردن بیماران بیشتر جلوگیری شود.

۱۳۹۴ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

ایران - آقازاده رفسنجانی سکه های طلا را برای انجام چه کاری و به چه کسی میخواسته بدهد؟


درحالی که مردم اسیرکشورمان به نان شبشان محتاجند و هرروز خبر اعتراض و تجمعشان را درشهرهای مختلف شاهدیم , و درحالی که هرروز از گوشه و کنارایران اسیر خبر خودکشی یکی از هم میهنانمان را میشنویم که آخرین نمونه آن خودسوزی یک معلم زحمتکش سنقری بود, و در حالی که هرروزآمار کارتن خوابها و کودکان کار بالا و بالاتر میرود,اینبار آقازاده رفسنجانی در زندان هم سکه طلا با خود میبرد که معلوم نیست برای رشوه دادن به چه کسی آنها را با خود برده و چه کسی و چه کاری میخواسته برایش بکند که لایق سکه طلا بوده ؟
حدود ۳۰ سکه طلا و یک دستگاه موبایل به‌همراه سیم‌کارت از مهدی هاشمی در زندان اوینکشف شده است.
وی روز یکشنبه 8شهریور در جمع خبرنگاران این خبر را اعلام کرد
محسنی اژه‌ای گفت: سکه‌ را نمی‌شود گفت: غیرمجاز است اما این‌که از قبل با خودش برده یا بعداً به زندان برده است و این‌که چه‌کار می‌خواسته بکند، معلوم نیست ولی داشتن تلفن همراه غیرمجاز است.

۱۳۹۴ شهریور ۹, دوشنبه

ایران - خودسوزی یک معلم زحمتکش بر اثر فشارهای شهرداری در سنقر

منصور کیهانی معلم زحمتکش سنقری که خودسوزی کرد
معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه علت این خود سوزی را مشکلاتی در اخذ پروانه ساخت مسکن و عوارض شهرداری بیان کرد.
کارگزاران جنایتکار رژیم آخوندی برای فرونشاندن خشم مردم شایع کرده اند که این معلم زحمتکش اختلالات روانی داشته و لی همکاران وی میگویند که وی در کمال سلامتی و انسانی بسیار متین و آرام و زحمتکش بوده است .
این معلم زحمتکش منصور کیهانی نام داشت و تا سال گذشته در رشته علوم تجربی تدریس میکرد.