۱۳۹۴ خرداد ۲, شنبه

ایران - شهید بنیانگذار سازمان مجاهدین خلق ایران علی اصغر بدیع زادگان قهرمان تحمل شکنجه

شهید بنیانگذار علی اصغر بدیع زادگان
آخرین شب شهید اصغر بدیع زادگان از زبان سردار شهید خلق موسی خیابانی :
شهید اصغر بدیع زادگان از قهرمانان تحمل شکنجه بود که درآن روزهای سخت به ما امید  و قوت قلب میبخشید. شبی که جلادان برای بردن محکومان به اعدام آمده بودند,صدای اورا شنیدم درحالی که وضوگرفته و از دستشویی بر میگشت ,با صدای بلند درحین عبور از جلوی سلولها میخواند‌:انا لله و انا الیه راجعون آن شب تاریخی و فراموش نشدنی است . برادرانمان شجاعانه و قهرمانانه به میدان تیر میرفتند! شب از فریادهای تکبیروشعارهای آنان به خود میلرزید و از فریادهای آنها جلادان و دژخیمان ساواک به خود میپیچیدند.فریادهایی که طلوع صبح را نوید میداد.
پس از ضربه شهریور50 و دستگیری بسیاری از اعضا و کادرهای مرکزی سازمان، ساواک نیروی عظیمی را برای دستگیری مجاهد کبیر محمد حنیف‌نژاد بسیج کرده بود.‌آنها به هر طریق می‌خواستند تا حنیف‌نژاد را دستگیر کرده و به این ترتیب به خیال خود بر غائله! مجاهدین، مهر پایان! بزنند.‌
ادامه ......

۱۳۹۴ خرداد ۱, جمعه

ایران - شیر همان شیر است، ..ا

شهید بنیانگذار محمد حنیف نژاد

روز اول یا دوم ماه رمضان بود که محل اختفای «محمد‌آقا» محاصره شد. در آن خانه تیمی، «محمد‌آقا»، رسول مشکین‌فام و من با چند ‌نفر دیگر دستگیر شدیم. بعد از سحری و نماز صبح بود که ساواک به ‌داخل خانه ریخت. قبل از این‌که دشمن وارد شود، ما فقط فرصت کرده بودیم که مدارک داخل اتاق را از بین ببریم. وقتی که ساواکیها به‌صورت چند نفری به‌داخل اتاق ریختند و «محمد‌آقا» دستگیر شد. از همان لحظه اول دست و پایش را بستند و کتک زدند و شکنجه شروع شد. ساواک می‌دانست که همه اطلاعات و امکانات و هر چیزی که مربوط به سازمان بوده، نزد محمد حنیف‌نژاد است. به همین دلیل همه شکنجه‌ها و فشارها پس از دستگیریش روی او متمرکز شده بود. یعنی از صبح تا شب در تمامی ساعتها او زیر شکنجه بود و رد افراد، سلاحها و امکانات سازمان و همه اطلاعاتی را که داشت از او می‌خواستند. 
ادامه......

ایران - شورای ملی مقاومت ایران - مريم رجوي: اعمال قطعنامه هاي شوراي امنيت تنها تضمين ممانعت از دستيابي رژيم ايران به بمب است


در روز چهارشنبه 30 ارديبهشت (20مه) خامنه اي با رد هرگونه بازرسي از مراكز نظامي و مصاحبه با متخصصان اتمي، توسط آژانس بين المللي انرژي اتمي، نيت خود را براي ادامه فريبكاري و مخفي كاري به منظور تكميل و توسعه پروژه هاي اتمي برملا كرد.
خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، در اين باره گفت: اظهارات خامنه اي، همچنانكه عملكردهاي رژيم همزمان با مذاكرات اتمي، بار ديگر اين حقيقت را اثبات مي كند كه اين رژيم تنها زبان قاطعيت و قدرت را مي فهمد و بعد از سه دهه مخفيكاري و فريبكاري افزودن 6 يا 9 ماه به نقطه گريز، راه‌حل نيست. بلكه اجراي بي كم و كاست قطعنامه هاي شوراي امنيت ملل متحد يگانه تضمين براي ممانعت از دستيابي رژيم به بمب اتمي است. مذاكره با فاشيسم ديني در چارچوب مماشات نه تنها به جهان امنيت اتمي نمي دهد، بلكه با زمان دادن به ملايان تروريست، خطرات آنها را براي مردم ايران و منطقه و جهان هر چه بيشتر مي كند.

ایران -4 خرداد سالروز شهادت بنیانگذاران سازمان مجاهدین خلق ایران -تو در شام ما مشعل مایی تو امید تاریخ فردایی


با درود به حنیف کبیر,حنیف راهگشا و بنیانگذار ویاران وفادارش  ,شهیدان بنیانگذار سعید محسن و اصغر بدیع زادگان و دوعضو مرکزیت سازمان ,مجاهدان شهید محمود عسگری زاده و رسول مشکین فام الگوهای نخستین فدا و صداقت و پایداری و صلابت ,پیشتازانی که به قول پدر طالقانی راه جهاد را گشودند، پیشگامانی که در شام تیره آن روزگار «مشعل» ها را برافروختند و «امید تاریخ فردا» شدند، مجاهدانی که «غبار از رخ دین زدودند» و از «توحید و از نوک پیکان رزم»، «ره انقلابی نوین را گشودند» و رودرروی جباران حاکم و مرتجعان دین فروش، این پیام را به ارمغان آوردند که مرزبندی حقیقی نه بین «بی خدا» و «باخدا» به گونه‌یی صوری، بلکه بین استثمار شونده و استتثمار کننده در صحنه عمل اجتماعی و سیاسی ترسیم می‌شود. و عاقبت نیز در سحرگاهان 4خرداد 51، با خون سرخشان که توسط دژخیمان دیکتاتوری شاه بر زمین ریخته شد، حقانیت عقیده و آرمان خود را مهر کردند. 
ادامه .......

۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

ایران - مریم رجوی ‌راز ماندگاری این نسل و سرفرازی این نسل

مریم رجوی 
مریم رجوی ‌: راز ماندگاری این نسل و سرفرازی این نسل در برابراین آزمایش ها در چیست ؟ به نظر من در سرچشمه اش در4 خرداد و در رهبری مسعود که ازهمان جا جوشیده است .
پیام ۴ خرداد، تنها در جانبازی و شهادت‌پذیری قهرمانانش خلاصه نمی‌شود. ۴ خرداد مرز دو ایدئولوژی، دو اسلام، دو سیاست و دو دنیای متفاوت را در رهبری مبارزات مردمی‌ترسیم می‌کند. تفاوت اسلام شاه و شیخ و دیگر اسلام‌های استثماری و طبقاتی، با اسلام مجاهدین، از زمین تا آسمان است. در پهنه سیاسی نیز رسم رایج آن بود که خلق در برابر دشمن به‌ پا می‌خاست و بها می‌پرداخت. اما رهبران در بالا با دشمن پل داشتند و جز نادر ستارگانی نظیر مصدق، همیشه سازش می‌کردند. زندان و شکنجه و اعدام هم بود، امّا اراده‌ها را در هم می‌شکست و بسا اتفاق می‌افتاد که رهبران دستگیر شده این حزب یا آن جبهه را از زندان بیرون می‌آوردند تا مبارزات شعله‌ور شده را خاموش کنند و اعتصاب‌ها را بخوابانند. آثار منفی و مسموم کننده چنین تجربه‌های تلخی بر روح و روان مردم، از سرکوب و کشتار دستجمعی بسا بدتر و بیشتر بود. بگیر و ببندها و قتل‌عامهای دشمن مردم را بر می‌آشفت و جوانان را به تداوم مبارزه بر می‌انگیخت، ولی جبونی و تسلیم طلبی در سر بزنگاهها، یأس و نا‌ امیدی می‌پراکند و خودباختگی و بی‌اعتمادی را گسترش می‌داد. 

ایران - خروش معلمان خاموشی نمیپذیرد

روز پنجشنبه معلمین میهنمان در شهرهای مختلف کشور برای احقاق حقوق خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در شهرهای کرج,خرم آباد,ارومیه ,یزد,مریوان,الیگودرز,دلفان لرستان و زرین شهر اصفهان تجمع اعتراضی صورت گرفت .

ایران - گر حکم کنند که دزد گیرند درحکومت آخوندی هرآنکه هست گیرند


درجریان جنگ و دعوای باندی سران حکومتی روز سه شنبه 29 اردیبهشت دزدی پاسدار احمدی مقدم  فاش شد که یک فقره 12هزار میلیارد ریال بوده است که این اختلاس در شبکه فساد مالی نیروی انتظامی صورت گرفته است که 12 تن دیگر از سرکردگان انتظامی در این پرونده دزی نقش دارند.
از طرفی العربیه روز چهارشنبه نوشت مقاله ای تحت عنوان خامنه ای در راس امپراطوری 95 میلیارد دلاری به ثروتهای نجومی ولی وقیح ارتجاع و سایر سران نظام ولایت ارتجاعی پرداخته است این منبع به نقل از مجله فوربس مینویسد:
آخوندها در ایران شعار ریاضت و زندگی ساده سر می‌دهند اما ثروتهای فراتر از میلیاردها  دلار در اختیار دارند.
اما خامنه‌ای، صدرنشین بلا منازع آخوندهای ثروتمند است. او بر یک امپراتوری مالی ۹۵ میلیارد دلاری تکیه کرده است.

ایران - سردشت - اعتراض به عدم پاسخگویی به مرگ فریناز خسروانی


روز سه شنبه 29 اردیبهشت 94 در سردشت جمعی از زنان در برابر فرمانداری رژیم تجمع کرده و خواهان پاسخگویی مقامات حکومتی در باره پرونده مرگ فریناز خسروانی شدند.

۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

ایران - فراخوان شورای ملی مقاومت ایران برای آزادی نرگس محمدی




نرگس محمدی روز 15اردیبهشت بطور غیر قانونی و بدون ارائه هیچگونه حکم قضایی توسط عوامل اطلاعاتی رژیم درخانه اش بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
نرگس محمدی فعال حقوق بشرازروزدوشنبه 28اردیبهشت دراعتراض به محرومیت از برخورداری از رسیدگیهای درمانی و داروهای مورد نیازش دست به اعتصاب غذا زده است او مادر دو فرزند است که و نخستین بار در خرداد 89 بازداشت و به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به شش سال حبس محکوم شد اما بر اثر شکنجه و شرایط بد زندان به بیماریهای مختلفی دچارشده است ونیاز است که به داروهایش دسترسی داشته باشد.

ایران - وال استریت ژورنال - قاسم سلیمانی جنایتکار جنگی

وال استریت ژورنال 28 اردیبهشت 94 نوشته است که یک سازمان حقوق بشری به نام نعامی شام مدارکی از جنایات جنگی رژیم ایران و حزب الشیطان لبنان در سوریه گردآوری کرده است و آن را به دادگاه جنایی بین المللی ارائه داده است که بر اساس این گزارش قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس بعنوان جنایتکار جنگی در سوریه اسم برده شده است .

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۹, سه‌شنبه

ایران - تهران - دانشجویان با شعار مرگ بر دیکتاتور به پیشباز روحانی رفتند

دانشجویان دانشگاه آزاد تهران
نیروهای حراست دانشگاه آزاد تهران و گارد محافظ وی به دانشجویان حمله کرده و تلاش کردند که آنها را متفرق و مانع شعاردادن آنها شوند.

ایران -قزلحصار - در انتظار مرگ

زندان قزلحصار
روز سه شنبه 29 اردیبهشت 94  اسامی 9 نفر زیر اعدام در واحد 2زندان قزلحصار از سالنهای 1 - 2 - 3 از بلندگوها اعلام شد و گارد ضد شورش شروع به انتقال آنها به انفرادی برای اجرای حکم کرد.
اسامی 5نفر از این زندانیان عبارتند ازعلیرضا ساجدی ,رضا تیموری ,جمال ,افشین و محسن 

۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۷, یکشنبه

ایران - کلیه هم جواب نداد و زندگی اش را از دست داد

غفار در انتظار دریافت کلیه قبل از عمل 

داستان دردناکی از فروش کلیه که معلوم نیست چه کسی پاسخگوی اینهاست و به چه کسی با ید شکایت ببرند؟
نارین برای خریدن یک خانه کلیه اش را میدهد وغفار که کلیه را با همه دارو ندارش میخرد که بعد بتواند  معلم شود ولی  بدنش نمیپذ یرد و جان میسپارد.
هم نارین الان درد دارد وهم غفار زنده نیست که بتواند به آرزویش برسد......
پدر غفار برای شکایت به بیمارستان رفته اما آنها میگویند که کلیه برای غفار بزرگ بوده ولی همه میگویند دروغ میگویند آنها قبل ازعمل کلی آزمایش کرده اند و بدلیل سهل انگاری پزشکان غفار جانش را از دست داده است .

ایران - مسعود رجوی: ‌ محمد حبیب, کلمه و پیام مجسم عشق بود.


محمد حبیب، کلمه و پیام مجسم عشق بود. حبیب خدا در ساده‌ترین و روشن‌ترین ترجمه یعنی: عشق خدا! زیر بال‌وپر او بود که علی و فاطمه تربیت شدند. امام‌حسین به‌وجود آمد. کسی بود که خدا هم هر پرده و حجابی را در رابطه با خودش برای او به‌کنار زد. برای همین است که می‌گوییم سرچشمه خروشان عشق و معرفت، یعنی که دارای یگانگی، وحدت و محرمیت مطلق است با بنی‌بشر.
اما چهره‌یی که آخوندهای خمینی‌صفت از او تصویر می‌کنند، نعوذ بالله یک آخوند بزرگتری است مثل خودشان. اما او چه انقلابی بزرگی باید باشد که دنیای كهن را با امپراطوریها و ابرقدرتهایش - از قیصر گرفته تا كسری-  در هم بریزد؟ حتماً ‌که جای درستی انگشت گذاشته و انرژی شگفتی از بشریت آزاد کرده است.
بزرگترین فریب و دجالیت و خیانت ایدئولوژیکی خمینی و دودمان فکری او در این است که چهره حبیب خدا را هم مسخ می‌کنند و نمی‌گذارند که پیروانش به ‌او وصل شوند.
او هرچه بود یکرنگی و صمیمیت و صفا و پاکیزگی بود والا که یک‌چنین جاذبه‌یی نداشت. این «امی» و درس‌نخوانده، جهان را مبهوت و پیامش را پایدار کرد: «و ترکنا علیه فی‌الآخرین» راهش را آینده‌دار نمود و چون کلمه ختم‌کننده بود، سرآمد عشق و متعالی‌ترین مفهومش بود.
با چنان عشقی است که می‌توان امروز هم بنیاد ارتجاع را زد. بت‌شکنی کرد و ریشه‌اش را زد. هرکس که او را شناخت، یا پرتوی از او را دریافت یا ذره‌یی از پیام او را گرفت، طبعاً که مدهوش شد و چرا‌که نشود؟
 و وای بر سنگین‌دلان یعنی خمینی‌گرایان که نام او را می‌آورند اما کام خود را می‌جویند. کلمه خاتم، کلمه عشق و رحمت است. این، آن چیزی است که ارتجاع. بویی از آن نبرده، در ارتجاع هرچه هست، قساوت است و «سنگدلی».