۱۳۹۴ آذر ۲۰, جمعه

ایران - بی عملی سران حکومتی در مقابل شیوع بیماری کشنده آنفولانزای خوکی در کرمان




درحالی که بیش از 10روز است که از شیوع آنفولانزای خوکی در کرمان میگذرد ولی مقامات حکومتی هیچ اقدامی جهت پیشگیری و درمان این بیماری کشنده وانتقال بیماران به تهران نکرده اند ولی درعوض سعی درمخفی نگه داشتن آن میکنند و آمارهای داده شده از طرف کارگزاران حکومتی خیلی کمترازآمارواقعی است .
روزسه شنبه 17اذر یک عضو مجلس ارتجاع درسیرجان آمارکشته شدگان در اثر این بیماری را 14 نفراعلام کرد درحالی که آمارواقعی بیش از50تن میباشد.
نمایندگان مجلس ارتجاع در کرمان و زاهدان نیزاعلام کردند که حداقل 40نفر دراستانهای سیستان و بلوچستان و 22نفر دراستانهای همدان و فارس و بوشهربه این ویروس مبتلا هستند.
مدیر گروه بیماریهای واگیردانشگاه علوم پزشکی شیراز نیزبیماران فوت شده ازاین بیماری را 94 نفراعلام کرد.و تعداد نفرات بستری به دلیل ابتلا به این بیماری را 4نفر بیان کرد و گفت که 36نفردرشیرازو16نفردرشهرستانهای مختلف استان فارس بوده است .
و این درحالی است که کارگزاران حکومتی بجای اینکه نگران جان مردم باشند نگران درزاین اطلاعات و رسانه ای شدن این اخبارهستند ومیگویند که رسانه ای شدن این خبرها باعث نگرانی بیشتر خانواده ها میشود.
در استان زاهدان نیز بیماری آنفولانزا شیوع پیدا کرده و جان زندانیان دربند را تهدید میکند.و از 250زندانی 140 زندانی به بیماری مبتلا شده اند که خانواده هایشان نگرانی سلامتی عزیزانشان هستند.

 

۱۳۹۴ آذر ۱۷, سه‌شنبه

ایران - سخنان دکتر محمد ملکی در مراسم تشییع مادر داعی


روز یکشنبه مراسم تشییع وتدفین مادرمجاهد مهری جنت پور- مادر داعی در بهشت زهرا برگزار شد دراین مراسم دکترمحمد ملکی برسرمزارمادر سخنرانی کرد و گفت که این مادر مانند زینب زیست و مثل کوه ایستاد و فرزندانی تربیت کرد و تحویل جامعه داد که هم خودش وهم فرزندانش که درآنطرف مرزهستند زیرموشکباران وهزاران گرفتاری هستند .
به سخنان دکتر ملکی در این مراسم توجه کنید:
در وصف این زنی که، انسانی که در طول زندگیش واقعاً زینبی زیست چی بگویم. واقعاً زینبی زیست و فرزندانی تربیت کرده تحویل جامعه داده نه تنها فرزندان خودش بلکه خیلی از بچه‌هایی که آنطرف مرز هستند زیر موشک هستند زیر هزاران گرفتاری هستند و مشکلات. ولی مثل کوه ایستاده‌اند اینها فرزندان این مادر هستند. چه سعادتی خیلیها میان به این دنیا زندگی می‌کنند و لذت می‌برند و می‌روند اما لذتی که این‌گونه مادران می‌برند نوع دیگری است
مادر... ... ... ... (خطاب به مادر)
من چی بگم از محبتهای تو ازحرفهای تو وقتی که میتونستی حرف بزنی از شناخت تو، استعداد تو، ازمغز تو که تا آخرین لحظه کار می‌کرد و فعال بود.
فقط میگم که بعد از تو خیلیها یتیم شدند. میگن انسان بعد از مرگ مادرش یتیم میشه ما واقعاً یتیم شدیم.
تو زینب گونه زیستی. تو زینب گونه زیستی و جزء زینب‌های زمان بودی. حرفهای من را گوش کنند و ضبط کنند آنهایی که مأمور این کارهستند. بله من با صدای بلند می‌گویم تو زینب گونه زیستی وزینب زمان خودت بودی.مثل هزاران مثل تو. مثل مادردشتی که دو سه روز قبل از تو رفت. رفت آنجا را برای تو آماده کند.
من اجازه می‌خواهم ازطرف خانواده ازهمه تون تشکر کنم ازهمه که با مشکلات آمدند ودر تشییع این زینب زمان شرکت کردند ومن دیشب هم درمجلس خانم دشتی گفتم نگران نباشید. جامعه ما با تمام مشکلات و فسادش و حاکمیتی که به فسادپروری کاری ندارد اما مرتب زینب و حسین تولید می‌کند.
مرتب زینب‌ها و حسین‌ها به وجود می‌آیند. 50سال شاه و شیخ سعی کردند که این شجره را بخشکانند ولی مگر می‌شود؟
یاد جمله‌ای افتادم ازحضرت آیت‌الله منتظری که در نامه‌یی که به خمینی نوشته بود نوشته بود مطمئن باشید که با کشتن؛ فکر از بین نمی‌رود.
این همه کشتید این هم زدید این همه بریدید.
تیر زدی، تبرزدی، تبر زدی، تبر زدی، برتن بی‌سپرزدی، دیگه وقتی دیدی اینها کافی نیست با موشک 80موشک فکر کردی همه چیز را ازبین می‌بری اما مطمئن باش، مطمئن باش تا یکی دوماه دیگر لیبرتی از اولش هم زیباترو بهترو قشنگ ترخواهد شد.
تا هستند کسانی که دلشان به‌حال این ملت می‌سوزد و تا هستند کسانی که فریاد می‌زنند زگهواره تا گوردانش بجوی ودانش را برمی‌دارند ومی‌گویند زگهواره تا گورآزادی بجوی
آن دانشی که در کنارش آزادی نباشد دانش نیست.
ادامه ....