۱۳۹۴ دی ۲۷, یکشنبه

ایران- بیانیه جمعی از فروشندگان مواد شوینده و بهداشتی در حمایت از سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران

برنامه همیاری سیمای آزادی-تلویزیون ملی ایران
با پخش برنامه همیاری از سیمای آزادی از تلویزیون مقاومت ایران جمعی از فروشندگان مواد شوینده و بهداشتی طی بیانیه حمایت خود را از این برنامه اعلام کردند و از همه مردم خواسته اند که با کمکهای خود باعث استمرار پخش برنامه های سیمای آزادی بشوند و گفته اند وعده ما نه در اشرف و لیبرتی بلکه در کف خیابانهای تهران و شهرستانهاست.
به متن این بیانیه توجه کنید:

به نام خدا و به نام ایران
هموطنان آگاه و مبارز:
در شرایطی که ولی‌فقیه طلسم‌شکسته ارتجاع در حضیض خفت و خواری جام زهر اتمی را سرکشیده و بیش از هر زمان دیگر هژمونی خود را از دست داده است.
در شرایطی که وضعیت اقتصادی رژیم بر اثر کاهش قیمت نفت و دزدیهای افسارگسیخته سردمداران و باندهای مختلف رژیم در آستانه ورشکستگی قرار دارد.
در شرایطی که اقشار به جان آمده اعم از جوانان بیکار، معلمان، پرستاران و کارگران هر روز در جای جای این میهن اشغال شده با خیزشها و قیامهای خود عرصه را بر ولی‌فقیه ارتجاع تنگ نموده و کابوس سرنگونی را در برابرش قرار داده است.
در شرایطی که سیاست صدور تروریسم و بنیادگرایی رژیم زهر خورده ائتلاف کشورهای عربی و اسلامی را بر آن داشته تا با سیاستی قاطع، مماشاتگران غربی را به چالش کشیده و راهی جز شکست و رسوایی در برابرش قرار نداده است.
در شرایطی که لشکر کشی رژیم به یمن، سوریه و عراق به یک رسوایی منطقه‌یی و بین‌المللی تبدیل شده است و روزی نیست که جنازه‌های سرکردگان سپاه و بسیج به ایران آورده نشود.
بله، در چنین شرایطی بیستمین همیاری و گلریزان سیمای آزادی را برگزار می‌کنیم.
امروز سیمای آزادی، سیمای تابناک و پرفروغ مبارزات یکصد ساله مردم ایران برای در آغوش کشیدن آزادی است.
سیمای آزادی انعکاس مبارزه رنجبران و ستم کشان خاورمیانه علیه نظامهای ضدبشری و در رأس آنها رژیم پلید آخوندی است.
ما ضمن حمایت از سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران و رزمندگان عزیزمان در لیبرتی که زیر بار شدیدترین فشارها و کمبود امکانات و زیر پرتاب بمب و موشک سرسوزنی از مواضع به حق خود کوتاه نمی‌آیند، به رژیم آخوندی اعلام می‌کنیم اگر تمام سرمایه‌های دنیا و مماشاتگران را در اختیار داشته باشی، اگر حمایت تمام استعمار گران را یدک بکشی، از سرنگونی و مرگ حتمی گریزی نداری.
و وعده دیدارما نه دراشرف و لیبرتی بلکه در کف خیابانهای تهران و دیگر شهرهاست.
به‌مناسبت گلریزان سیمای آزادی از عموم هموطنان می‌خواهیم که اجازه ندهند چراغ خانه ایرانیان به خاموشی گراید و با تمام امکانات در این جنگ نیز به یاری سیمای آزادی برخیزند
مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی
زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران
جمعی از فروشندگان مواد شوینده و بهداشتی بازار تهران.