۱۳۹۴ شهریور ۶, جمعه

ایران - برملا شدن دزدی جدید چند میلیاردی



درحالی که هر روز از گوشه وکنار میهنمان خبر کارتن خوابها و خودکشیهای مختلف بخاطر فقر ویا تظاهرات معلمان و کارگران و سایر اقشار مختلف مردم در شهرهای مختلف بخاطر کمی حقوق ویا ندادن حقوق و مشکلات معیشت بگوش میرسد ,به آقا زاده ها و سران فاسد رژیم که میرسد هرروز خبر از دزدی   و اختلاس چند میلیاردی و ..است  که فقط شنیده میشود.
و این درحالی است که بخاطر اینکه جوانی سیرکردن خود و خانواده اش 15هزار تومان دزدی کرده است دست و پای این جوان قطع میشود ولی دزدان میلیاردی آزاد هستند و کمتر از گل هم کسی به آنها نمیگوید.
 درخبری جدید از چپاول 14/5 میلیارددلاری توسط بابک زنجانی برملا میشود.
در جنگ گرگها، یک چپاول 14و نیم میلیارد دلاری دیگر برملا شد.
به‌دنبال اظهارات وزیر نفت رژیم که چپاول انجام شده توسط بابک زنجانی را منحصر بفرد اعلام کرد، یک رسانه حکومتی از باند رقیب نوشت: بنا بر اعلام وزیر فعلی ارشاد، در قرارداد کرسنت- غیر از زد و بندهای گسترده، ۱۴/۵ میلیارد دلار ضررمتوجه کشور شده است. طبق این قرارداد ۲۵ ساله، گاز ایران ۱۴ برابر زیر قیمت جهانی به طرف اماراتی فروخته شده بود.

ایران - پیام مادرشهید ستار بهشتی به مناسبت سالگرد تولد ستارما

مادر شهید ستار بهشتی 
مادر ستاز بهشتی گوهر عشقی در پیامی به مناسبت سالروز تولد پسرش پیامی خطاب به حامیان و دوستانش فرستاده که در آن از همبستگی و یاری آنان تشکر و از سکوت و بی عملی سرمداران حکومت آخوندی شکایت کرده کرده است .
پیام این مادر داغدار را بخوانید:
مادر ستار بهشتی در سالروز تولد فرزند شهیدش پیامی خطاب به مردم، رسانه‌ها و مجامع حقوق‌بشری داده است. در این پیام از جمله آمده است:
در تابستان گرم، سردی فضا را احاطه کرده است، گویی یخ‌بندان بر فضای زندگی ما حاکم شده. چند سالی است که فرزند و پرستارم را از من ستاندند وهیچ کس هم جواب‌گوی ما نشد که به کدامین گناه فرزندم را ظرف چهار روز گرفتند، زیر شکنجه کشتند و قاتل وی را رها نمودند. گرچه شاید قاتل حقیقی فرزندم هرگز شناسایی نشود. طی این زمان افراد و گروه‌هایی خود را به ما رساندند، یاری کردند و مرهمی براین دل رنجور شدند.
دیگر نای نوشتن باقی‌نمانده، گوشی برای شنیدن نیست و سوال‌های ما همه بی‌جواب مانده‌اند. به‌راستی چگونه بی‌گناهی را که از خاندان سیادت بود، به جرم حق‌گویی ظرف چهار روز آن‌هم در روز عید غدیر، عید سادات، زیر شکنجه کشتند و باز بر منابر خود نشسته‌اند و حرمت‌داری سادات را موعظه می‌کنند؟ در مراسم چهلم فرزندمان چه‌ها که بر سر ما نیاوردند و الفاظی که در شان خویش و خاندان‌شان بود را بر ما حواله نمودند، سوال ما بی‌پاسخ بود؛ چرا که اگر قرار بود جوابی دهند، یقینا مادر سعید زینالی پس از هجده سال مقدم بر پاسخ بود. اگر جوابی داشتند مادر سهراب‌ها و نداها و دیگران را جوابی می‌دادند. اما نه تنها جوابی نبود بلکه ظالمانه‌تر، خانواده‌های آنان را تحت فشار و ظلم بیشتر قرار دادند. شک ندارم که این گفتار نیز مصداق همان سخن نرود میخ آهنین بر سنگ است.
ادامه ...

۱۳۹۴ شهریور ۵, پنجشنبه

ایران - ترانه کردی به یاد بهروز آلخانی، جسورانه ایستاد و بر چوبه‌دار بوسه زد

روزنامه واشینگتن پست : ژنرالها و دریاسالارهای بازنشسته آمریکایی مصرانه خواستار رد توافق اتمی دولت اوباما با رژیم ایران شدند


بر اساس خبر واشینگتن پست روز چهارشنبه 4 شهریور خبرداد که نزدیک به 200 تن از ژنرالها و دریا سالارهای بازنشسته آمریکایی با ارسال نامه ای به کنگره آمریکا مصرانه خواستار رد توافق اتمی دولت اوباما با رژیم ایران شدند.
نامه آنها برای رهبران جمهوریخواه و دموکرات در سنا و مجلس نمایندگان ارسال شده است. این نامه در واکنش به نامه حدود 30نفر از افسران ارشد بازنشسته ارتش آمریکا است که هفته گذشته برای حمایت از توافق اتمی نوشته شده بود. 

۱۳۹۴ شهریور ۳, سه‌شنبه

ایران - خاطرات زندان ــ قسمت سوم : خون، شکست بن بست ـ رضا شمیرانی

زندان اوین
به‌هم‌ریخته و کلافه بودم. شکنجه به‌منظور دادن اطلاعات مربوط به مناسبات و روابط بچه های زندانی درون بند چیز ساده یی نبود. کافی بود دهانم بازشود و آن وقت خیلی‌ها را به زیر شکنجه بیاورند. باید از این شرایط خودم را نجات میدادم. دنبال راه‌حل بودم. به گذشته فکر می کردم. به دوستانم و خاطراتی که از آن‌ها داشتم و خصوصاً رضا فاروقی و آن نگاه مظلومش. به ناگاه فکری در ذهنم خطور کرد. از سازمان شنیده بودم که یک انقلابی بن بست را با خون خود میشکند و الآن من در این نقطه بودم كه یا باید خیانت میکردم یا از جان خود میگذشتم. علی انصاریون و عملی را که انجام داد، در ذهن مرور کردم. علی قبل از خودکشی می گفت آن‌ها می خواهند از من یک توّاب بسازند و مرا به خیانت وادارند، امّا من به آن‌ها این اجازه را نمی دهم و با خون خود، عزّت و شرف خود را حفظ کرد.
طبق روال روزانه مجدداً صبح زود برای بازجویی به سراغم آمدند. اواخر آذرماه بود. بعد از چند ساعت علافي بازجو از من خواست که به سؤال‌های او جواب دهم. گفتم باشد، امّا الآن حالم خوب نیست بگذارید برای فردا. قبول کرد و مرا به سلولم فرستاد. قبل از رفتن به سلول به پاسداری که مرا همراهی می کرد گفتم برای نمازخواندن نیاز به حمّام دارم. این بهانه خوبی بود. میدانستم قبول میکند. وقتی میخواستم بروم داخل حمام گفتم به داروی نظافت احتیاج دارم و او دو بسته داروی نظافت به من داد. رفتم داخل حمام. حمام آسایشگاه خیلی کوچک است و پاسدار برای این‌که اذیّتم کند چراغ حمام را خاموش کرد و درب را بست. هیچي نمیديدم. گفت ۵دقیقه دیگر میآيم عقبت، زود باش. غسل شهادت کردم و سریع در تاریکی لباس پوشیده و دو بسته داروی نظافت را در لباس پنهان کردم. به سلول که برگشتم. داروها را زیر پتوی سربازی که داشتم گذاشتم و نشستم روی آن. حوالی ساعت ۷ شب بود. توی خودم بودم و فکر میکردم. همچون کشتی‌شکسته در نوسان بودم.
 نیروهای شرّ و خیر در وجودم در جنگ بودند. آیا بکنم آیا نکنم؟ اگر بکنم چی میشه؟ اگر نکنم چی میشه؟ سؤال پشت سؤال. آیا راه‌حل دیگری وجود دارد که هم زنده بمانم و هم به خیانت درنغلتم؟
میدانستم اینگونه وارد شدن به مسأله درست نیست. سعی کردم کمی به خودم استراحت بدهم و از این فضای ذهنی خارج شوم. وضو گرفتم و نمازم را خواندم. بعد از نماز کمی قرآن خواندم. به یاد صحبت‌های رضا فاروقی و بحث قربانی افتادم. آن را در ذهن مرور کردم.
ادامه .....

ایران - تاریخچه سازمان مجاهدین خلق ایران

حدیث راه پر خون تاریخچه سازمان مجاهدین خلق ایران را بیان میکند که میتوانید از این لینک به کلیپ آن دسترسی پیدا کنید‌

http://www.mojahedin.org/links/9243

۱۳۹۴ شهریور ۱, یکشنبه

روحانی بر نقض قطعنامه شورای امنیت و خرید و ساخت موشک و سلاح و دادن سلاح به مزدوران رژیم تأکید می‌کند

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه اظهارات حسن روحانی که در وزارت دفاع رژیم ایراد شد را نشانه ای از صدور تروریسم و بنیادگرایی دانست ونرمش و انعطاف در مقابل آن را علیه صلح و آرامش در منطقه و مشوق این رژیم در تجاوزکاری و جنگ  افروزی دانست .
این اظهارات این حقیقت را آشکار میسازد که پولهایی که در اثرتوافق اتمی به رژیم داده میشود به هیچ وجه درخدمت منافع ملی ایران و پیشرفت اقتصاد و بهبود معیشت مردم قرار نمیگیرد.
خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت روز 23تیر بلافاصله بعد از توافق اتمی اعلام کرد «پولهای نقدی که به جیب رژیم ریخته می‌شود باید تحت کنترل شدید سازمان ملل صرف نیازمندیهای مبرم مردم ایران به‌ویژه حقوق اندک و پرداخت نشده کارگران و معلمان و پرستاران و تأمین غذا و دارو برای توده مردم شود در غیراین صورت خامنه‌ای پولها را کماکان در چارچوب سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به عراق و سوریه و یمن و لبنان سرازیر می‌کند و قبل ازهمه، جیب پاسداران نظام را پرتر از همیشه می‌کند».

ایران - ساشا شیهان : چشم‌انداز تغییر رژیم از طریق سازمان مجاهدین خلق ایران، اپوزیسیون سازمان‌یافته این رژیم، چیزی است که شبها خواب را از چشمان آخوندهای حاکم بر ایران می‌رباید.

پرفسور ساشا شیهان 
نشریه هیل ارگان کنگره آمریکا جمعه 30مرداد 94 مقاله ای از پرفسور ساشا شیهان استاد دانشگاه بالتیمور آمریکا را درج کرد.
پرفسورشیهان در این مقاله به نظر سنجی سی.ان.ان اشاره میکند و مینویسد که اکثریت مردم آمریکا معتقدند که کنگره باید توافق اتمی با رژیم ایران را رد کند.
 دراین مقاله با اشاره به دخالتهای رژیم آخوندی در منطقه و حمایت او از گروههای تروریستی مینویسد که همان گونه که مقاله وال استریت ژورنال نوشته تاریخ گذشته با توهم میانه روی در داخل رژیم ایران درتعارض است.
پرفسور ساشا شیهان در مقاله خود نتیجه‌گیری می‌کند رژیم حاکم بر تهران ته خط از مخالفان داخلی خود و نه تهدیدات خارجی ترس دارد و چشم‌انداز تغییر رژیم از طریق سازمان مجاهدین خلق ایران، اپوزیسیون سازمان‌یافته این رژیم، چیزی است که شبها خواب را از چشمان آخوندهای حاکم بر ایران می‌رباید.
متن کامل این  مقاله را در زیر بخوانید:
هیل نشریه کنگره آمریکا روز جمعه 30مرداد 94 اقدام به درج مقاله یی بقلم پرفسور ساشا شیهان استاد دانشگاه بالتیمور آمریکا کرده است. 
او در این مقاله می‌نویسد نظرسنجی اخیر شبکه خبری سی.ان.ان نشان می‌دهد که اکثریت مردم آمریکا معتقدند کنگره باید توافق اتمی دولت اوباما با رژیم ایران را رد کند. نظرسنجی مؤسسه گالوپ نیز نشان می‌دهد تنها یک نفر در هر سه نفر آمریکایی سیاست باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در قبال رژیم ایران را مورد تأیید قرار می‌دهند.
پرفسور شیهان می‌افزاید نتایج ناشی از این توافق منجر به بی‌ثباتی منطقه و تجاوزگری رژیم ایران و نه صلح و امنیت خواهد شد. نظرسنجیها نشانگر نداشتن اطمینان واعتماد مردم آمریکا به سیاست دولت اوباما در قبال رژیم ایران است. یک تحلیلگر برجسته سیاست ایران در آمریکا اخیراً توافق اتمی دولت اوباما با رژیم ایران را مشابه تصمیم برای جنگ عراق در دولت بوش دانسته است.
مقاله درادامه با اشاره به حمایتهای رژیم ایران از جریانهای تروریستی و دخالتهای آن در امور کشورهای دیگر ازطریق جریانهای آلت دست خود وهمچنین پشتیبانی آخوندها از رژیم بشار اسد و حوثیها می‌نویسد همان‌گونه که مقاله روزنامه وال استریت ژورنال نوشته شده بود، تاریخ گذشته با توهم میانه‌روی در داخل رژیم ایران در تعارض است.
ادامه ...