۱۳۹۴ خرداد ۱۶, شنبه

ایران - خانم مرجان در مصاحبه با تلویزیون العربیه از دستگیری اش بعنوان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران میگوید.

خانم مرجان هنرمند مقاومت ایران 
خانم مرجان در مصاحبه ای به نام فصلی در جهنم  با تلویزیون العربیه داستان دستگیریش و ضدیت رژیم آخوندی را با هنر و زنان را بیان میکند .
توجه شما را به این مصاحبه دراین لینک جلب میکنم.

۱۳۹۴ خرداد ۱۵, جمعه

ایران - خواهران مجاهد خلق صبریه و شکریه شفابین از مشاهدات خود درحمله به اشرف میگویند.

خواهران مجاهد صبریه و شکریه شفابین
تلویزیون العربیه روز14 خرداد 94 پنجمین برنامه فصلی در جهنم خود را به بیان خاطرات خواهران مجاهد خلق صبریه و شکریه شفابین از مشاهدات خود درحمله به اشرف اختصاص داده است .
شکریه دو خواهری هستند که خودشان شاهد حمله های 6 و7 مرداد88 و 19فرورین 90 اشرف بودند و شاهد حملات وحشیانه مزدوران عراقی و مجروح شدن و شهادت دوستانشان در اشرف بودند که در مصاحبه با العربیه این مشاهدات را بیان میکنند .
توجه شما را به این مصاحبه در لینک زیر جلب میکنم :

ایران - هر روز ابتکار جدیدی در رژیم آخوندی در چپاول از مردم

طناب دار
اینقدر نگویید نوآوری دررژیم نیست وعصر حجری است و ...واقعا انصاف نیست! 
اینهمه استعداد و ابتکار را چشم بینا میخواهد که ببیند. نه  من نمیگویم خودتان قضاوت کنید:
میبینید چه پدیده نوظهوروابتکاراتی در این رژیم شکفته میشود ولی  ما چشم نداریم که اینهمه پیشرفت را ببینیم .!
فقط باید به این قاتلان و دزدان عمامه بسر گفت: باش که صبح دولتت بدمد. دور نیست روزی که همین طنابها  دور گردن خودتان حلقه زده  و خانواده های داغدار همین اعدامیها صحنه انتقام خون عزیزانشان را به چشم ببینند.
خانم مريم رجوي روند بيسابقه و فزاينده اعدامهاي جمعي و خودسرانه در سراسر كشور را مبين درماندگي و استيصال رژيم آخوندي در برابر بحرانهاي درمان ناپذير اجتماعي وسياسي و وحشت آن از نارضايتي گسترده اجتماعي توصيف كرد
سران فاشيسم مذهبي حاكم بر ايران با اين ددمنشي ها بيهوده تلاش مي كنند از بالا گرفتن قيام مردمي و انفجار خشم مردم و سرنگوني محتوم اين رژيم جلوگيري كنند.
خانم رجوي ضمن ابراز همدردي با خانواده قربانيان كه شمار آنها فقط در روز گذشته در زندانهاي قزل حصار و اروميه به 16تن رسيد مردم و به ويژه جوانان سراسر كشور را به حمايت از اين خانواده ها و اعتراض عليه اين وحشيگري بي حد و حصر فراخواند. 

۱۳۹۴ خرداد ۱۴, پنجشنبه

ایران - بیانیه جمعی از زندانیان اوین، گوهردشت، مرکزی کرج، کارون اهواز در حمایت از گردهمایی بزرگ ایرانیان در ۲۳خرداد


گردهمایی مقاومت ایران در پاریس
جمعی از زندانیان اوین و گوهر دشت و مرکزی کرج - کارون و اهواز از گردهمایی سالانه مقاومت ایران  در23خرداد در پاریس  حمایت کرده  و از همه هوطنان دلیر خواسته اند صدای آنها و ریحانه ها و فرینازها باشند.
توجه شما را به این اطلاعیه در این لینک جلب میکنم.

۱۳۹۴ خرداد ۱۳, چهارشنبه

ایران - پيك شادي - طنز نمايشي مرگ خميني دجال و اخبار و خاطرات

ایران - بیانیه حمایت جمعی از خانواده‌های شهیدان مجاهد در غرب کشور در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت درویلپنت پاریس



جمعی از خانواده های شهیدان مجاهد در غرب کشور طی بیانیه ای حمایت خود را از گردهمایی بزرگ سالانه مقاومت ایران در پاریس که روز شنبه 23خرداد برگزار میشود اعلام کردند.

ایران - زنان ملیتهای دیگر نیز از دست این رژیم در امان نیستند.

 بسمه جبوری 
وضعیت جسمی زن زندانی عراقی بسمه جبوری كه در ايران در حبس است،  در شرایط وخیمی قرار گرفته است . فشار خون وی روی ۷ است. وي همچنين دچارکاهش وزن و نيز تب و لرز شده است.
وي در اعتراض به عدم درمان و عدم به اجرا در آوردن قرارداد حقوقی بین ايران و دولت عراق و نيز شرایط غيرانساني زندان قرچك از  ۱۹ فروردین دست به اعتصاب غذا زده است.
بسمه جبوری متولد ۱۹۷۶ و دارای ۲ فرزند است . خانم جبوری در سال ۱۳۹۰ از طریق هوایی وارد فرودگاه خمینی شد و در آنجا بلافاصله توسط مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین برده شد. وي ۸ ماه تحت شکنجه های جسمی و روحی بازجویان اطلاعات قرار داشت و حتی تهدید به تجاوز شد . وي 19ماه است كه در قرچك ورامين محبوس است.


۱۳۹۴ خرداد ۱۲, سه‌شنبه

ایران - پاریس - چرا هر ساله مقاومت ایران در پاریس گردهم میایند؟

گردهمایی درپاریس
در نگاهی به اخبار و سایت مجاهد به مقاله ای در مورد گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس و  علت آن برخوردم که به نظرم جالب آمد که خواستم شما دوستان نیز آن را بخوانید شاید با من موافق باشید.
چرا گردهم میایند؟ 

ایران - مريم رجوي: روند بيسابقه اعدامها مبين وحشت رژيم از انفجار خشم مردم و قيام عمومي است

مریم رجوی 
فراخوان به جوانان براي حمايت از خانواده قربانيان و اعتراض عليه اين سبعيت
مريم رجوي روند بيسابقه و فزاينده اعدامهاي جمعي و خودسرانه در سراسر كشور را مبين درماندگي و استيصال رژيم آخوندي در برابر بحرانهاي درمان ناپذير اجتماعي وسياسي و وحشت آن از نارضايتي گسترده اجتماعي توصيف كرد.
وي گفت: سران فاشيسم مذهبي حاكم بر ايران با اين ددمنشي ها بيهوده تلاش مي كنند از بالا گرفتن قيام مردمي و انفجار خشم مردم و سرنگوني محتوم اين رژيم جلوگيري كنند.
خانم رجوي ضمن ابراز همدردي با خانواده قربانيان كه شمار آنها فقط در روز گذشته در زندانهاي قزل حصار و اروميه به 16تن رسيد مردم و به ويژه جوانان سراسر كشور را به حمايت از اين خانواده ها واعتراض عليه اين وحشيگري بي حد و حصر فراخواند.
مريم رجوي: روند بيسابقه اعدامها مبين وحشت رژيم از انفجار خشم مردم و قيام عمومي است

۱۳۹۴ خرداد ۱۰, یکشنبه

ایران - دژخیمان خامنه ای در اوین مانع مداوای حسین رونقی میشوند

ایران - خاطرات تعدادی از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران درباره جنایتهای رژیم آخوندی

ابوالحسن مجتهدزاده
تلویزیون العربیه در سلسه برنامه هایی با عنوان فصلی در جهنم به بیان خاطرات تعدادی از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران در باره جنایتهای رژیم آخوندی میپردازد .در قسمت اول این برنامه که روز 10خرداد پخش شد ,ابوالحسن مجتهد زاده خاطرات خود را درباره ربوده شدنش در استانبول توسط سفارت رژیم آخوندی بازگو کرد. 
ابوالحسن مجتهدزاده گفت: در نزدیک فرودگاه منطقه یشیل کوی که دفتر ما هم در منطقه‌ای به‌نام شیرین اولر بود در بین راه یک تصادف ساختگی با ماشین من به‌وجود آوردند یعنی از پشت به ماشین من زدند و من فکر کردم که اتفاقی افتاده و از ماشین پیاده شدم یک نفر به زبان ترکی به من گفت لطفاً بیا اینور ماشین من را زده ای. گفتم ماشین من چیزی نشده. بعد مرا صدا کرد آنجا یک پنج راهی بود در این پنج راهی که من رسیدم یکدفعه همان آقایی که مرا صدا کرد برگشت به سمت ماشینش. من حین صحبت بودم که یک ماشین ون که در قسمت سمت راست من پارک کرده بود و یک خیابان فرعی به سمت من خیز برداشت. اینها که می‌گویم 20 تا 30ثانیه طول کشید ترمز زد از داخل آن 7نفر ریختند بیرون. موقعی که بیرون ریختند من فکر کردم که اینها از مقامات امنیتی ترکیه هستند و چیزی شده. یک اتوبوس هم از قسمت سمت چپ پنج راهی که بود از یک طرف اتوبوس دو طبقه ترکیه آمد اتوبوسهایی که آنجا خیلی معمول بود و به‌کار می‌گرفتند.
ادامه .....

ایران - نمونه هایی از دستنوشته های مجاهدی شهید غلامرضا خسروی در اوین






.ایران - تلویزیون اپوزیسیون سوریه (اورینت) مصاحبه با مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت


مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت در مصاحبه با تلویزیون  اورینت اپوزیسیون سوریه 
مصاحبه زیر مصاحبه تلویزیون اپوزیسیون سوریه به نام اورینت با مهدی ابریشم چی است که در رابطه با نقش رژیم و سپاه پاسداران در منطقه و بخصوص سوریه توضیح داده شده است .
توجه شما را به این مصاحبه مهم در مورد مداخلات رژیم و سرمایه گذاریهایش در منطقه جلب میکنم .
تلویزیون اپوزیسیون سوریه (اورینت) مصاحبه با مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت