۱۳۹۴ آبان ۲۸, پنجشنبه

ایران - موشک باران لیبرتی شکست یا پیروزی برای خامنه ای؟

خرابه های لیبرتی بعد از موشکباران 
پنجشنبه 7 آبان برابر با 29 اکتبر رژیم آخوندی توسط مزدوران عراقی اش با 80 موشک کاتیوشا تقویت شده به کمپ لیبرتی محل استقرار مجاهدین خلق ایران در عراق حمله کرد که این موشک باران بمدت 10دقیقه ادامه داشت .
این حمله بر اساس گفته مجاهدین خلق ایران سنگین ترین حمله طی سالیان اخیر بوده است که خسارات زیادی را به بارداشته است .
این حمله 24 شهید وتعدادی زیادی مجروح و به میزان 10میلیون دلار خسارات مالی به ساکنان کمپ لیبرتی وارد کرده است .
ولی این سوال مطرح است آیا ولی فقیه در این حمله پیروزی بدست آورد یا شکست خورد ؟
هدف رژیم از این حمله چه بود ؟و آیا به هدفش رسید؟چرادر این شرایط که روحانی میخواهد به ایتالیا و فرانسه برود دست به چنین حمله ای دست میزند؟آیا ولی فقیه نمیداند که ممکن است این مسئله به ضد او عمل کند؟
آنچه باید در جواب به این سوال به آن پرداخت این است که از همه شواهد وحجم موشکها و کیفیت آنها پیداست , رژیم به قصد نابودی کامل و قتل عام همه مجاهدین به این حمله دست زد چرا که با خودش حساب و کتاب کرده است که حتما 80موشک کاتیوشاتقویت شده در یک منطقه کوچک نیم کیلومتری و با وجود بنگالهای آهنی که خودش مانند ترکش عمل میکند حتما حداقل جان نصف ساکنان را خواهد گرفت .
ولی مجاهدین با هشیاری و آمادگی بسیار بالا در کمترین زمان به جان پناههایی که وجود داشته رفته و نگذاشتند رژیم به هدفش که نابودی تمامی آنها بوده برسد و به همین دلیل رژیم هم اصلا باور نمیکند شهدای مجاهدین 24 نفر باشد و مستمر این مسئله را به نیروهایش القا میکند که مجاهدین دروغ میگویند و با کم کردن تعداد موشکها میخواهد رودست خوردنش را نزد نیروهایش بپوشاند.
توجه کنید:
جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴-به گزارش ایسنا،ستاد عملیات بغداد در اطلاعیه ای اعلام کرد افراد ناشناس پانزده موشک کاتیوشا به اطراف اردوگاه لیبرتی شلیک کردند.”
اما از آنجایی که دست رژیم برای همه رو است و این اولین بار نیست که دست به دروغ پردازی علیه مجاهدین میزند,  کیست که نداند تا آنجا که به این رژیم دشمن قسم خورده مجاهدین که میداند تنها هماورد او همین مجاهدین هستند برمیگردد, مطلقا از هیچ چیزی برای نابودی آنها کم نمیگذارد و تمام توان و امکاناتش برای حتی یک شهید بیشتر هم بکار میگیرد.
چرا رژیم در این شرایط به این حمله دست زد؟
 بر اساس همه افشاگریهای قبلی مجاهدین همه حملات علیه مجاهدین بخصوص حملات این چنینی در بالاترین سطوح رژیم تصمیم گیری میشود خامنه ای حتما نیاز مبرم به این حمله در این شرایط داشته که قابل تامل است .چون او بخوبی میداند در شرایطی که در  زهر خوران اتمی و سوریه کشتی اش به گل نشسته وبا ضربات پی در پی در سوریه راندمانش فقط واردات جنازه پاسدار  به ایران است, میخواهد به خیال خام خود حساب دشمن اصلی  اش را نیز در این آشفته بازار جهانی برسد و به اصطلاح آنها را صفر صفرکند. ولی به قول رهبر مقاومت مسعود رجوی خدا دشمن را از احمقها آفریده و حساب رزمندگی و آمادگی بالای مجاهدین را نکرده بود و همین حمله باعث شدکه رژیم خودش آدرس دشمن و آلترناتیوش را به جهان اعلام کند.
چیزی که دکتر آلخو ویدال کوادراس نیز در گرامیداشت شهیدان این حمله در اور سوراواز نیز آنرا بیان کرد‌:

تازه‌ترین حمله (به لیبرتی) یک پیام سیاسی با خود به‌همراه داشت. رژیم ایران دارد به‌طور واقعی و واضح به ما نشان می‌دهد که دشمن اصلی‌اش کیست و کجاست. می‌خواهم همه رهبران دولتی، وزرای خارجه، بنیادهای فکری و تحلیلگران سیاسی بشنوند که نیازی ندارند برای یافتن اپوزیسیون واقعی ایران زیاد جستجو کنند. اپوزیسیون دموکراتیک، سازمان مجاهدین خلق ایران و به‌طور خاص ساکنان کمپ لیبرتی هستند. رژیم ایران بسیار از آنها هراس دارد و به‌همین واسطه است که به چنین جنایاتی علیه آنها دست می‌زند.
لذا اگر ‌چه ما امروز غمگین هستیم، اما در عین‌حال می‌توانیم با قاطعیت بگوییم که در مسیر صحیح و درست قرار داریم و دشمن با این حمله دارد آن‌را تأیید می‌کند.”
این مسئله را میشود از موج محکومیتها و انعکاسات داخلی و بین المللی این حمله فهمید که به نسبت حملات قبلی بیسابقه بود .و هرگز مماشات با این رژیم و قاتل بهترین فرزندان آن قابل قبول نیست .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر