۱۳۹۴ تیر ۲۷, شنبه

ایران - اعلام دخالت آخوندهای جنایتکار در منطقه توسط خامنه ای

هنوز جوهر قطعنامه خشک نشده خامنه ای در نماز عید فطر بر دخالتهایش در منطقه تاکید کرد و گفت در این باره ما 180درجه اختلاف با آمریکا داریم و در این باره هیچ مذاکره ای را نخواهیم کرد و از تیم مذاکره کننده تشکر کرد.
چشم  5+1 روشن که دستاورد بای دادن به آخوندها بلافاصله نتیجه داد....
متن کامل  سخنرانی خامنه ای را در نماز عید فطر در زیر بخوانید‌:
خامنه‌ای ابتدا گفت: «نکته اول تشکر از دست‌اندرکاران این مذاکرات طولانی و نفس‌گیر است. رئیس‌جمهور محترم، هیأت مذاکره‌کننده بالخصوص که حقیقتاً زحمت کشیدند و تلاش کردند. چه این متنی که تهیه شده است، در مجاری قانونی پیش‌بینی شده خود تصویب بشود و چه نشود، اجر آنها محفوظ است، این را به خود آن برادران هم از نزدیک عرض کردیم. البته برای تصویب این متن یک مسیر قانونی پیش‌بینی شده‌یی وجود دارد که باید این مسیر را طی کند و خواهد کرد انشاء الله... . 
نکته بعدی این است که چه این متن تصویب بشود و چه نشود، به حول قوه الهی اجازه هیچ‌گونه سوء‌استفاده از آن داده نخواهد شد». 
خامنه‌ای در ادامه آشوبگری و تروریسم تأکید کرد: 
«چه این متن (توافق اتمی) تصویب بشود، چه نشود، ما از حمایت دوستانمان در منطقه دست نخواهیم کشید، از ملت مظلوم فلسطین، از ملت مظلوم یمن، از ملت و دولت سوریه، از ملت و دولت عراق، از مردم مظلوم بحرین، از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطین، همواره مورد حمایت ما خواهند بود. 
نکته بعدی این است که با این مذاکرات و با متنی که تهیه شده است، در هر صورت سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد».

ایران - عید فطر در زندان اوین با مجاهدین خلق ایران

زندان اوین 
این مجموعه، گزارشی چند از تعدادی از مجاهدین است که سالها در شکنجه‌گاههای دیکتاتوری آخوندی، به‌سر برده‌اند. گزارشهایی از رمضان در زندان.
مشغول آماده‌سازی مراسم عید فطر بودیم. همه کارها باید در خفا انجام می‌شد.
ساعت 8صبح، با صدای عربده‌یی 8پاسدار وارد بند شدند. داود لشکری فرمان جدید را صادر کرد:
- تا دو دقیقه دیگه هیچ‌کس این‌جا نباشه. همه چشمبند، زیرهشت.
بلافاصله کاغذها و وسایل ممنوعه! را در حضور پاسدارانی که دائماً در سلولها سرک می‌کشیدند، مخفی، نابود یا جاسازی کردیم. 10دقیقه بعد همه در راهرو طبقه پایین به فاصله دو متر از هم، رو به دیوار ایستادیم. صدای لشکری دوباره در گوشمان پیچید:
- خوب گوش کنین. این‌جا هر کی تکون بخوره زیرپام له و لورده‌ش می‌کنم. هرکی دس به چشمبندش بزنه همون دسشو میشکنم. بدون این‌که زیاد تکون بخورین، اول لباسهاتونو در بیارین بذارین جلو پاتون، بعد هم دستا به دیوار، پاها باز. زود باشین. 2دقه دیگه هر کی لباس تنش باشه کبودش می‌کنم… 
تقرییاً هیچ‌کس هیچ کاغذ یا نوشته‌یی همراهش نبود. می‌دانستیم هدف چک و بازرسی دقیق بند و وسایلمان است. 2اکیپ از دو طرف مشغول گشتن وسایل شدند. داود لشکری، علی‌غول، گیرممد، ربات و… پشت سرمان با کابل و شلاق و چوب قدم می‌زدند. ضمن در آوردن لباس متوجه عکس کوچک ”ابوجهاد ”، که از روزنامه بریده بودم، در جیب پیراهنم شدم. از زیر چشمبند نگاهی به اطراف کردم، عکس کوچک را لای انگشت شست و کف دست راستم گذاشتم. دنبال فرصتی برای بلعیدنش بودم که ضربه‌یی بر پشتم فرود آمد:
- کثافت… مگه حاج‌آقا نگفت یه دقه بیشتر وقت ندارین؟ …
ادامه .....

ایران - عید فطر مبارک باد!


عید فطر بر همه ایرانیان ازاده مبارک باد!
به امید پیروزی و آزادی کشورمان بر آخوندهای جلاد!

۱۳۹۴ تیر ۲۶, جمعه

ایران - اعتراض مردم بوکان به اسید پاشی به زنان کرد

                                            اسید پاشی سوسنه اسماعیل نژاد، 24ساله دانشجوی رشته عمران - بوکان

در پی اسید پاشی به زنان در بوکان مردم دلیر بوکان به اعتراض علیه این جنایت برخاسته و با تظاهرات خواستار مجازات عاملان آن شدند .مردم شعار میدادند داعش اینجا جای تو نیست .
نیروهای سرکوبگر به دستگیری و ضرب و شتم مردم و بخصوص زنان و جوانان پرداخته و تعدادی از آنان را با خود بردند.
به مردم غیور و بخصوص زنان بوکان درود میفرستم که حاضر به تسلیم  در مقابل شرایط ضد انسانی کارگزاران رژیم نبوده و به حمایت از زنان ستمکشیده شان بر میخیزند
.
ادامه ....

۱۳۹۴ تیر ۲۴, چهارشنبه

ایران - رمضان در زندان! - عید فطر ۱۳۶۶ در گوهردشت - دامی برای عسس و..


داستان زیر را زندانیان مجاهد در دهه شصت از ماجراهای روزهای زندانیشان در ماههای رمضان وعید فطر نوشته اند که خالی از لطف نیست و بهتر است خودتان بخوانید که چطور در شرایطی که هیچ امکانی نبود هم شاد بودند و هم زندانبانان را اذیت میکردند و صفا میکردند و.....
دامی برای عسس و مگس‌های دور شیرینی
با توجه به گسترش تعرض‌های و موج سنگین سرکوب، حدس ‌می‌زدیم برای پایین ‌کشیدن موضع زندانیان و به تلافی پیشرفتهایمان، در مراسم عید‌ فطر که به‌صورت مخفیانه برگزار می‌شد، غافلگیرمان کنند.
معمولاً در هر تهاجمی به مراسم، یکی از پاسداران مسئول یافتن و بردن کیک بود و می‌دانستیم کیکی که با پودر نان ‌خشک و خرما و مخلفات ساده درست می‌شد، توسط پاسداران بلعیده می‌شود. تصمیم گرفتیم مراسم را چند ‌ساعت زودتر برگزار کنیم و کیک کوچک ”مخصوصی“ هم برای آنان، در محلی که حتماً چک می‌کنند، مخفی نماییم تا از آن بی‌نصیب نمانند.
از چند روز قبل، هر‌چه قرص و داروی ملین (مثل کربن) در بند داشتیم را جمع کرده بودیم و در خمیر خرما و خرده‌نان و خاک قند خراب ترکیب کردیم. خامه‌یی هم از نیم ‌قالب کره درست کرده و حسابی رویش را تزئین کردیم. حتی برای این‌که شک نکنند ستاره‌یی روی کیک برجسته کردیم و اطرافش را با طرحی از سیم‌خاردار محصور نمودیم.
اگر طرحمان موفق می‌شد، (لااقل از این بابت) نمی‌توانستند زیر فشار‌مان بگذارند چون مصادره‌ی کیک و شیرینی، به بهانه‌ی ممنوعیت و خراب‌کردن مواد غذایی زندان صورت می‌گرفت و در ظاهر بایستی دور می‌ریختند. نمی‌توانستند بگویند از مواد ممنوعه‌ی بند مصرف کرده و مریض شده‌اند.
ادامه ....

ایران - نوشته ای از زندانی سیاسی صالح کهندل : کوزه ای که ته آن سوراخ است

افزودن عنوان

صالح کهندل زندانی سیاسی اززندان یادداشتی نوشته است که خیلی جالب است این یادداشت موضوع داستان کسانی است  که در برابر همه حوادث سکوت کرده و دم بر نمیاورند و تسلیم شرایط میشوند را بیان میکند که بهتر است عین یادداشت را بخوانید:

مردی برای خرید کوزه‌ای وارد بازار شد، همه مغازه‌ها را بسته دید به جز یکی، وارد شد و درخواست کوزه‌ای کرد، صاحب مغازه شروع کرد به تعریف و تمجید از کوزه‌های خود و گفت: این یکی یادگاری است از لنین که استالین در اولین ملاقاتش به او اهدا کرده، آن یکی کوزه‌ای است که افلاطون در آن شراب ناب می‌ریخته. این یکی از زمان کورش کبیر، بین پادشاهان دست به‌دست چرخیده تا به این‌جا رسیده، آن یکی کوزه‌ای است که جملات گهر بار جان داک در آن حک شده، و این هم کوزه‌ای است که حضرت مسیح به حواریون خود از آن آب میداد، و اما همین که می‌بینی از دوران حمورابی به یادگار مانده و قوانین حقوق‌بشر با ظرافت خاص روی آن نوشته شده، ... با این همه زیبایی نکات مثبت، همه آنها تنها یک ایراد کوچک دارند که ته آنها سوراخ است و شب باید زیر آنها یک تشت بگذاری، خریدار، خندید گفت: لطفاً برایم همان تشت زیری را بدهید شاید جایی به درد بخورد. 
اکثر جریانهای و افراد مدعی کشورمان که خود را با مارکهای گوناگون بزک کردند، در 37سال حکومت جهل و تاریکی هم، فقط یک ایراد کوچک داشتند که در برابر تمام جنایات رژیم کرنش کرده و تسلیم شدند و بجز این هیچ ایراد اساسی نداشتند. 
در جنگ هشت ساله ایران- عراق که صدها هزار نفر قربانی و صدها هزار میلیارد دلار دارایی مردم حیف و میل شد به رغم این‌که همه این جریان‌های می‌دانستند ادامه جنگ هیچ نفعی برای مردم ندارد، فقط به استحکام پایه‌های رژیم آخوندی سود می‌رسانند، نه تنها بر علیه آن هیچ حرفی نزدند بلکه از ترس رژیم با آن همراه شدند و هر چه می‌توانستند بر سر مخالفان جنگ و طالبان صلح فریاد زدند و.... 
ادامه ......

۱۳۹۴ تیر ۲۳, سه‌شنبه

ایران - شورای ملی مقاومت ایران -مريم رجوي: دور زدن ۶قطعنامه شوراي امنيت و يك توافق بدون امضا راه فريب كاري ملايان و دستيابي به بمب اتمي را نمي بندد


شورای ملی مقاومت ایران :مريم رجوي توافق اتمي بين رژيم آخوندها و كشورهاي ۱+۵ را برغم همه كمبودها و امتيازهاي ناموجهي كه در آن به رژيم ملايان داده شده است، يك عقب نشيني تحميلي و نقض خط قرمزهاي اعلام شده از سوي خامنه اي توصيف كرد كه در ۱۲سال گذشته بارها و از جمله در هفته هاي اخير مكررا بر آن پا فشاري كرده بود.
خانم رجوي تصريح كرد كه دور زدن 6قطعنامه شوراي امنيت و يك توافق بدون امضا كه الزامات يك معاهده رسمي بين المللي را ندارد، البته راه فريبكاري ملايان و دستيابي آنها به بمب اتمي را نمي بندد. با اين همه همين ميزان عقب نشيني،  هژموني خامنه اي را همچنان كه مقاومت ايران از قبل خاطرنشان كرده است، در هم مي شكند و تماميت فاشيسم ديني را تضعيف و متزلزل ميكند
مريم رجوي: دور زدن ۶قطعنامه شوراي امنيت و يك توافق بدون امضا راه فريب كاري ملايان و دستيابي به بمب اتمي را نمي بندد اما زهر اتمي و عقب نشيني خامنه اي از خط قرمزهايش هژموني او را در هم مي شكند و تماميت رژيم را متزلزل ميكند