۱۳۹۴ مرداد ۱۰, شنبه

ایران - فراخوان شورای ملی مقاومت ایران برای جلوگیری از اعدام محمد علی طاهری



شورای ملی مقاومت ایران 
محمد علی طاهری 
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه حکم اعدام محمد علی طاهری را محکوم کرد و از همه مراجع بین المللی برای فشار بر رژیم ایران و جلوگیری ازاعدام وی فراخوان داد:
مقاومت ایران عموم مدافعان حقوق‌بشر وارگانهای ذیربط در ملل‌متحد را به اعتراض علیه تجدید محاکمه زندانی سیاسی آقای محمدعلی طاهری و محکوم کردن او به اعدام فرا می‌خواند.
اعلام این حکم جنایتکارانه در روز 7مرداد و اعدام 22زندانی شامل اعدام دو زن و سه اعدام در ملأعام صرفاً در روزهای 5 تا 8مرداد، همزمان با سفر مقامهای ارشد اروپایی به ایران صورت می‌گیرد. این اقدامها نشانگر آن است که آخوندهای جنایتکار حتی یک هفته و یک روز نیز بدون اعدام و شکنجه و سرکوب قادر به ادامه حکومت ننگین خود نیستند و مراودات با کشورهای غربی آنها را به ادامه و تشدید سرکوب مردم ایران تشویق و تشجیع می‌کند.
زندانی سیاسی محمدعلی طاهری که 4سال است در زندان به‌سر می‌برد، در حالی به اتهام آخوند‌ساخته «افساد فی‌الارض از طریق منحرف کردن افراد» محکوم به اعدام شده است که پیش از این به اتهامهای مسخره‌یی مانند «توهین به مقدسات، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس)، ضاله بودن کتب و آثار» به ۵سال حبس، پرداخت ۹۰۰میلیون تومان جریمه نقدی و ۷۴ضربه شلاق محکوم شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر