۱۳۹۴ تیر ۲۷, شنبه

ایران - اعلام دخالت آخوندهای جنایتکار در منطقه توسط خامنه ای

هنوز جوهر قطعنامه خشک نشده خامنه ای در نماز عید فطر بر دخالتهایش در منطقه تاکید کرد و گفت در این باره ما 180درجه اختلاف با آمریکا داریم و در این باره هیچ مذاکره ای را نخواهیم کرد و از تیم مذاکره کننده تشکر کرد.
چشم  5+1 روشن که دستاورد بای دادن به آخوندها بلافاصله نتیجه داد....
متن کامل  سخنرانی خامنه ای را در نماز عید فطر در زیر بخوانید‌:
خامنه‌ای ابتدا گفت: «نکته اول تشکر از دست‌اندرکاران این مذاکرات طولانی و نفس‌گیر است. رئیس‌جمهور محترم، هیأت مذاکره‌کننده بالخصوص که حقیقتاً زحمت کشیدند و تلاش کردند. چه این متنی که تهیه شده است، در مجاری قانونی پیش‌بینی شده خود تصویب بشود و چه نشود، اجر آنها محفوظ است، این را به خود آن برادران هم از نزدیک عرض کردیم. البته برای تصویب این متن یک مسیر قانونی پیش‌بینی شده‌یی وجود دارد که باید این مسیر را طی کند و خواهد کرد انشاء الله... . 
نکته بعدی این است که چه این متن تصویب بشود و چه نشود، به حول قوه الهی اجازه هیچ‌گونه سوء‌استفاده از آن داده نخواهد شد». 
خامنه‌ای در ادامه آشوبگری و تروریسم تأکید کرد: 
«چه این متن (توافق اتمی) تصویب بشود، چه نشود، ما از حمایت دوستانمان در منطقه دست نخواهیم کشید، از ملت مظلوم فلسطین، از ملت مظلوم یمن، از ملت و دولت سوریه، از ملت و دولت عراق، از مردم مظلوم بحرین، از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطین، همواره مورد حمایت ما خواهند بود. 
نکته بعدی این است که با این مذاکرات و با متنی که تهیه شده است، در هر صورت سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر