۱۳۹۴ فروردین ۳۱, دوشنبه

ایران - قاتلان ابزار کشتار را در انظار عمومی آماده میکنند!

آماده سازی برای اعدام 
در سایتهای مختلف اخبار را میخواندم که چشمم به عکس بالا افتاد پیش خودم گفتم  در کشورهای دیگر میبینی که مثلا در حال ساختن ساختمان و نماد و یا چراغانی و تزیین شهرها و کوچه ها هستند ولی در کشورما مردم باید درهر کوچه و خیابان شاهد برپایی چوبه های دار باشند .
در کشورهای دیگر مردم به سینما میروند و فیلم میبینند ولی مردم ما باید نمایش پرپر شدن زندگی یک نفر را در خیابان شاهد باشند .
درکشورهای دیگر بچه های کوچک مامان بازی و خاله بازی و... میکنند ولی در کشورما بچه های کوچک اعدام بازی میکنند و خود را ناآگاهانه حلق آویز میکنند.
در کشورهای دیگر مرتب آمار پیشرفت و نو آوری و اختراعات بالا میرود ولی در کشور ما آمار اعدام سیر صعودی طی میکند .
آمار 65 اعدام در یک هفته !!!
باورم نمیشود فکر میکنم شاید اشتباه دیده باشم ولی دقت که میکنم میبینم حقیقت دارد ولی نمیخواهم باور کنم .
ولی با خودم میگویم اگر درطول تاریخ بدترین دیکتاتورها توانستند با کشتار و اعدام بمانند این رژیم نیزخواهد ماند ولی  بیشتر از کس دیگری خود این رژیم میداند که نظامش لب گور سرنگونی است و از روی استیصال مجبور به اعدام است .و روزی فرا خواهد رسید که همین طنابها بر دورگردن نظامش بدست همین جوانان عاصی و شورشگرحلقه خواهد زد .
شورای ملی مقاومت ایران در باره اوج اعدامهای رژیم  اطلاعیه ای داده است و در آن از جوانان خواسته است که نسبت به این اعدامها اعتراض کرده و با خانواده قربانیان اعلام همدردی و همبستگی کنند.
همچنین  سکوت و بی عملی جامعه جهانی را در مقابل نقض حقوق بشردر ایران را تشویق این جانیان برای کشتار هرچه بیشتر مردم ایران دانسته است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر