۱۳۹۳ بهمن ۱۴, سه‌شنبه



فراخوان به آمریکا و ملل‌متحد برای پایان دادن به محاصره و ورود بنزین و دیگر مواد ضروری به کمپ 
جلوگیری از ورود بنزین به لیبرتی وارد سومین ماه خود می‌شود. در 9 هفته گذشته حتی یک لیتر بنزین وارد کمپ نشده است. بنزینی که طی سه سال گذشته توسط ساکنان خریداری و وارد کمپ می‌شده به مصرف تعداد معدودی خودروی خدماتی و سواری که در کمپ وجود دارد، رسیده است. این خودروها جهت توزیع غذای روزانه ساکنان و همچنین رفت و آمد بیماران و مجروحان و افرادی که قادر به تردد پیاده در زمینهای سنگلاخ و ناهموار کمپ نیستند، به‌کار گرفته می‌شوند. جلوگیری از ورود بنزین باعث شده بیماران در هوای سرد و جاده‌های پر از گل و لای و سنگلاخ پیاده رفت و آمد کنند که در حکم شکنجه آنان است. بر اثر ممنوعیت بنزین، ساکنان حتی نمی‌توانند بیماران اورژانس را با خودرو به کلینیک کمپ برسانند.
این در حالی است که ساکنان و نمایندگان آنها روزانه این محاصره ضدانسانی را با یونامی مطرح کرده و در نامه‌های متعدد به اطلاع مقامات ملل‌متحد و آمریکا رسانده‌اند، ولی متأسفانه هیچ اقدام جدی تا کنون صورت نگرفته است.
مقاومت ایران جامعه جهانی و ارگانهای ذیربط و عموم مدافعان حقوق‌بشر و حقوق پناهندگان را به محکومیت این محاصره جنایتکارانه فرا می‌خواند و با توجه به تعهدات مکرر و مکتوب دولت آمریکا و ملل‌متحد در قبال امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی خواهان مداخله فوری برای پایان دادن به این محاصره و ورود بنزین و دیگر مواد ضروری به کمپ است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

14بهمن ماه 1393 (3فوریه 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر