۱۳۹۴ مرداد ۲, جمعه

ایران - کنفرانس خبری با عنوان «رژیم ایران: جاه‌طلبیهای اتمی، توافق و نقض حقوق‌بشر: چشم‌اندازها و چالشها»

لیندا چاوز- پرفسور ساشا شیهان- سفیر کن بلکول
طی یک کنفرانس خبری که در آمریکا از طریق اینترنت برگزار شد که در آن لیندا چاوز- پرفسورایوان ساشا شیهان و سفیر کن بلکول شرکت داشتند.
طی یک کنفرانس خبری تحت عنوان «رژیم ایران: جاه‌طلبیهای اتمی، توافق و نقض حقوق‌بشر: چشم‌اندازها و چالشها»، شخصیتهای برجسته و کارشناسان سیاسی آمریکایی، به بحث و گفتگو درباره توافق اتمی و گزینه‌های در پیش رو به‌منظور مقابله با رژیم آخوندی پرداختند.
در این کنفرانس خبری، سفیر کن بلکول سفیر پیشین آمریکا در کمیسیون حقوق‌بشر ملل متحد، لیندا چاوز – مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید و پرفسور ایوان ساشا شیهان مدیر برنامه تعارضات و مذاکرات در دانشگاه بالتیمور شرکت داشتند.
شرکت کنندگان در سخنان خود تصریح کردند، جامعه بین‌المللی نباید وادار شود بین جنگ با رژیم ایران و ارائه امتیازات ناموجه به این رژیم یکی را انتخاب کند. چون راه‌حل صحیحی که هم دولت آمریکا و هم متحدانش باید در پیش بگیرند، حمایت از مردم ایران و جنبش مقاومت سازمان‌یافته آنها برای تغییر رژیم است.
سفیر بلکول در سخنان خود با اشاره به سابقه فریبکاری و زیرپا گذاشتن وعده‌ها از سوی رژیم گفت: ما باید تحریمها را که رژیم را به زانو در آورده بود، ادامه بدهیم.
لیندا چاوز در بخشی از اظهاراتش تأکید کرد که رژیم فقط به‌دلیل گیر افتادن در تنگنا به میز مذاکرات آمد؛ وضعیت اقتصادی وخیم است و صبر مردم ایران به‌سر آمده است. آنها با پذیرش خطرهای بزرگ در حرکتهای اعتراضی شرکت می‌کنند.
ادامه ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر