۱۳۹۴ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

ایران - سیاست مرگ در ایران بعداز اتمی ادامه میابد

افزودن عنوان
در نشریه هیل که مربوط به کنگره آمریکاست مقاله ای با قلم حمید یزدان پناه با "عنوان سیاست مرگ ادامه مییابد " به چاپ رسیده است که جالب بود و توجه مرا جلب کرد که پیشنهاد میکنم شما هم آنرا بخوانید:
هیل نشریه کنگره آمریکا 31 ژوئیه 2015:
حمید یزدان پناه
توافق اتمی با رژیم ایران هیاهو و ستایشهای عمده‌ای را به همراه داشته است. این توافق حتی به‌عنوان یک پیروزی برای صلح و نقطه عطفی برای ایران تلقی گردیده است. بعضی حتی مدعی‌اند که این توافق باعث رشد مدراسیون در داخل ایران شده و باعث توسعه جامعه مدنی ایران خواهد گردید. به‌رغم همه این ادعاها، واقعیتهای موجود، چیز دیگری می‌گویند. 
در حال حاضر رژیم ایران رتبه اول اعدام (به نسبت جمعیت) درجهان را داراست. رژیم ایران با اتخاذ «سیاست مرگ» به تشدید اعدام و سرکوب ادامه می‌دهد در حالیکه جامعه بین‌المللی در سکوتی سنگین به‌سر می‌برد.
درست چند هفته بعد از امضای قرارداد «تاریخی» و بیش از۸ ماه ازامضای قرار داد موقت، رژیم ایران به گفته سازمان عفو بین‌الملل به‌صورت بی‌سابقه به افزایش اعدامها دست‌زده است. در حال حاضر دولت جدید به‌اصطلاح «مدره» ایران در حال رکوردشکنی تعداد اعدامها در۱۲ سال گذشته می‌باشد. رژیم ایران به‌طور سیستماتیک جلوی درز این اطلاعات را می‌گیرد و دا‌ئما به تعداد بسیار کمتری از آمار واقعی اشاره می‌کند. بنا‌ به گفته سازمان عفو بین‌الملل، به‌رغم این‌که رژیم رقم اعدامهای امسال (۲۰۱۵) را ۲۴۶ نفر اعلام می‌کند، رقم واقعی نزدیک به 700 می‌باشد.
ادامه....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر