۱۳۹۴ تیر ۳, چهارشنبه

ایران - چرا کارناوال تابوت استخوان و همزمان اعدام 35نفر؟



در شرایطی که مذاکرات اتمی ادامه دارد رژیم دست به راه انداختن  کارناوال مشمئز کننده استخوانهای 275 نفر در تهران میزند و همزمان نیز 35 نفر را در شهرهای مختلف اعدام میکند. این سوال پیش میاید که چرا و نیازی به اینکارها  و مگر نمیفهمد که درمذاکرات اتمی باید چهره مقبولی را از خود نشان بدهد و این کارهایش را حداقل تا مدتی کنار بگذارد؟
ولی دم خروس از گفته های خودشان بیرون زد که: 
یکی از سرکردگان سپاه به نام «افشار» همزمان با برگزاری نمایش تابوت و استخوان، به هدف و مضمون این نمایش تنفرانگیز صراحتاً اذعان کرد و گفت: «این، دشمن را دچار ارعاب و وحشت می‌کند.
دشمن کیست ؟ که باید بترسد معلوم است که منظور این سرکرده سپاه از دشمن کسی جز مردم ایران نیست که حاکمیتش را به لرزه میاندازد و همزمانی این نمایش با اعدام ناشی از یک نیاز است که نمایش کارناوال برای روحیه دادن به نیروهایش وبرای بستن دهان جناح مقابل و دلواپسان و عبور خود از بحران هسته ای و منطقه ای که گریبانگیرش است میباشد و اعدام را برای زهر چشم گرفتن از مردم و بخصوص جوانان عاصی نیاز دارد .
اما جالب این است که همین نمایش تابوت و جنازه، بیش از این‌که مرهم زخم هسته‌یی یا دوای درد بحران منطقه‌یی رژیم شود، سوخت جنگ و جدال داخلی شده است. واقعیت این است که رژیم آن قدر پرشکاف است که هر دارویی به جای آن که صرف علاج دردهای رژیم شود، در شکافهای عمیق درون رژیم می‌ریزد و نه تنها هدر می‌رود، بلکه شکافها را عمیق‌تر می‌کند و نتیجه معکوس می‌بخشد. واقعیت این است که رژیم آخوندی به‌لحاظ سیاسی آن‌چنان از هم گسیخته و پرشکاف است که هر مانور یا دوپینگ سیاسی نه فقط هیچ نفعی برایش ندارد، بلکه خود به بحران جدیدی تبدیل می‌شود و بر وخامت وضع می‌افزاید.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر