۱۳۹۴ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

ایران - علی معزی زندانی سیاسی و پدردو اشرفی ازفردین حسینی میگوید

علی معزی زندانی سیاسی و پدر دو مجاهد اشرفی 

علی معزی زندانی سیاسی و پدر دو مجاهد اشرفی طی بیانیه ای اعدام همبندی اش فردین حسینی که از دراویش اهل حق و ساکن هشتگرد کرج بود را محکوم کرد.
در این بیانیه علی معزی میگوید که در سال 1393 با فردین بوده است و او از شکنجه های مختلفی که روی او اعمال شده بود برایش کرده است .
در این بیانیه آمده است:: با فردین حسینی سال ۱۳۹۳ بود که در زندان موسوم به ندامتگاه کرج آشنا شد. وی از کردها ی دراویش اهل حق ساکن هشتگرد کرج بود و می گفت: که چند سال است که دستگیر شده و به دفعات توسط اطلاعات کرج در بند ۸ زندان گوهردشت و نیز آگاهی کرج و همچنین در اطلاعات کرمانشاه مورد بازجویی و شکنجه قرار داده اند . او به کرات در مورد شکنجه های که در مورد ش اعمال شده بود از قبیل شوک الکتریکی و شلاق، آویزان کردن و ضرب و شتم شدید سخن می گفت .
او همچنین در باره دستگیری افراد خانواده و بستگانش و بازجویی و زیر فشار قرار دادن و تهدید آنها تا بر علیه او چیزی بنویسند مطالبی بیان می کرد و می گفت کسانی را نیز در کرمانشاه وادار کرده اند تا علیه او شکایت کنند و می گفت تمامی این پرونده سازیها و قتل واهی که به او نسبت می دهند برای این است که مرا برای نسق گیری و ایجاد وحشت در جامعه اهل حق اعدام کنند در حالی که هیچ جرمی برای من ثابت نشده است .
همین اواخر که در ندامتگاه کرج بودم نیز با ۲ بار برای مدتهای طولانی به بازجویی بردند . یک روز هم با چشمانی اشک بار می گفت: که یکی از هم مسلکانش را که دستگیر و شکنجه کرده بودند آزاد کردند ولی بلافاصله تا به خانه رسیده مریض شده و یک هفته بعد فوت کرده است .
در نهایت اواسط سال ۱۳۹۴ او را به زندان کرمانشاه منتقل کردند . تا اینکه شنیدم اول بهمن ماه امسال او را دور از مرکز به دار آویختند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر