۱۳۹۴ آذر ۲۰, جمعه

ایران - بی عملی سران حکومتی در مقابل شیوع بیماری کشنده آنفولانزای خوکی در کرمان




درحالی که بیش از 10روز است که از شیوع آنفولانزای خوکی در کرمان میگذرد ولی مقامات حکومتی هیچ اقدامی جهت پیشگیری و درمان این بیماری کشنده وانتقال بیماران به تهران نکرده اند ولی درعوض سعی درمخفی نگه داشتن آن میکنند و آمارهای داده شده از طرف کارگزاران حکومتی خیلی کمترازآمارواقعی است .
روزسه شنبه 17اذر یک عضو مجلس ارتجاع درسیرجان آمارکشته شدگان در اثر این بیماری را 14 نفراعلام کرد درحالی که آمارواقعی بیش از50تن میباشد.
نمایندگان مجلس ارتجاع در کرمان و زاهدان نیزاعلام کردند که حداقل 40نفر دراستانهای سیستان و بلوچستان و 22نفر دراستانهای همدان و فارس و بوشهربه این ویروس مبتلا هستند.
مدیر گروه بیماریهای واگیردانشگاه علوم پزشکی شیراز نیزبیماران فوت شده ازاین بیماری را 94 نفراعلام کرد.و تعداد نفرات بستری به دلیل ابتلا به این بیماری را 4نفر بیان کرد و گفت که 36نفردرشیرازو16نفردرشهرستانهای مختلف استان فارس بوده است .
و این درحالی است که کارگزاران حکومتی بجای اینکه نگران جان مردم باشند نگران درزاین اطلاعات و رسانه ای شدن این اخبارهستند ومیگویند که رسانه ای شدن این خبرها باعث نگرانی بیشتر خانواده ها میشود.
در استان زاهدان نیز بیماری آنفولانزا شیوع پیدا کرده و جان زندانیان دربند را تهدید میکند.و از 250زندانی 140 زندانی به بیماری مبتلا شده اند که خانواده هایشان نگرانی سلامتی عزیزانشان هستند.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر